Coenn Napisano Styczeń 15, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 15, 2019 (edytowany) 1 hour ago, Scouser said: więc nie obraź się ale coś Ci wytłumaczę No cos Ty. Absolutnie. Nie mam o co sie obrazac. Dzieki za cenne informacje. 1 hour ago, Scouser said: 1. Oni nie wysyłają nikomu osobno numeru przewozowego listu poleconego A na tym by mi nabardziej zalezalo. Jednego razu wlasnie postanowilem zatelefonowac na pobliska placowke pocztowa z pytaniem czy maja cokolwiek pod moj adres (nie chcialem zadnych konkretow, tylko czy cos jest), to czlowiek uparl sie, ze musze miec numer przesylki I nie puscil pary z ust... Za chwile zatelefonowalem juz do glownegu urzedu pocztowego w miescie, to babka sprawdzila czy jest cos pod moj adres, ale tez byla niepocieszona... Edytowano Styczeń 15, 2019 przez Coenn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slatanic Napisano Styczeń 16, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2019 (edytowany) Witam wszystkich. Postanowiłem podzielić się z Wami informacjami, które otrzymałem od działu prenumeraty w sprawie rekompensat. 13 grudnia napisałem do działu prenumeraty e-mail z prośbą o przesłanie informacji dotyczącej rekompensat dla prenumeratorów w związku z obniżką cen czasopisma. Odpowiedź otrzymałem dopiero 28 grudnia, co jest całkowicie zrozumiałe - w końcu to był okres świąteczny. Zastanawiająca jednak była treść listu: Cytat Obniżka dotyczyła tylko 3 wydań . Kolejne np. 13/18 ma już normalna cenę a 1/19 wyższą ( 17,99 zł ) . Prawdopodobnie prenumeraty będą rozliczane dopiero po ich zakończeniu. Tego samego dnia wysłałem odpowiedź o treści: Cytat > Obniżka dotyczyła tylko 3 wydań . Kolejne np. 13/18 ma już normalna cenę a 1/19 wyższą ( 17,99 zł ) Mam przed sobą numer 1/19 i jego cena to 11,99 a nie 17,99 jak Pan/Pani pisze, czyli ciągle znacznie taniej niż cena poprzednia. > Prawdopodobnie prenumeraty będą rozliczane dopiero po ich zakończeniu. Rozumiem, że "prawdopodobnie" dotyczy terminu a nie faktu udzielenia rekompensaty. Prosiłbym o potwierdzenie. Użyłem zwrotu Pan/Pani, gdyż e-mail nie był podpisany. 31 grudnia otrzymałem odpowiedź: Cytat Każda prenumerata zostanie rozliczona, ale z uwagi na zmieniająca się cenę kwota tej rekompensaty będzie znana dopiero po jej zakończeniu. Nie ciągnąłem dalej tej rozmowy, ponieważ uzyskałem to, co chciałem, czyli zapewnienie, że rekompensatę otrzymam. Jej forma nie ma dla mnie już takiego znaczenia - czy to będzie zwrot pieniędzy, przedłużenie istniejącej prenumeraty czy też rabat na kolejne 13 numerów - będę zadowolony. Edytowano Styczeń 16, 2019 przez slatanic Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajinYoda Napisano Styczeń 16, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2019 49 minut temu, slatanic napisał: Nie ciągnąłem dalej tej rozmowy, ponieważ uzyskałem to, co chciałem, czyli zapewnienie, że rekompensatę otrzymam. Jej forma nie ma dla mnie już takiego znaczenia - czy to będzie zwrot pieniędzy, przedłużenie istniejącej prenumeraty czy też rabat na kolejne 13 numerów - będę zadowolony. Ja otrzymałem propozycję zwrotu nadpłaty lub zniżki na kolejną prenumeratę. Po wybraniu drugiej opcji, wczoraj otrzymałem od Bauera fakturę (numer 02/19 był ostatnim w mojej dotychczasowej prenumeracie) za numery 03/19-2/20 na kwotę 87,60 zł :). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba Napisano Styczeń 18, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2019 To szybko dostajecie, cieszcie się. Ja w poprzednim miesiącu dostałem w piątek a w tym miesiącu nadal nie otrzymałem swojego egzemplarza co uważam za dość żałosne, niestety. Rozumiem, że to wina poczty a nie samego CDA jednakże szkoda, bo jeśli po tydzień mam czekać na nowy numer to może jednak było warto iść do kiosku i dopłacić te parę złociszy względem prenumeraty... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scouser Napisano Styczeń 18, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2019 41 minut temu, seba napisał: To szybko dostajecie, cieszcie się. Ja w poprzednim miesiącu dostałem w piątek a w tym miesiącu nadal nie otrzymałem swojego egzemplarza co uważam za dość żałosne, niestety. Rozumiem, że to wina poczty a nie samego CDA jednakże szkoda, bo jeśli po tydzień mam czekać na nowy numer to może jednak było warto iść do kiosku i dopłacić te parę złociszy względem prenumeraty... Przecież tak jest z każdą prenumeratą. Są wysyłane firmówkami NIEREJESTROWANYMI - czas ich doręczenia to do 14 dni roboczych. Można dopłacić za polecone z numerem nadania ale one też nie mają gwarantu doręczenia. Czasy gdy poczta doręczała w 1 dzień przesyłki się skończyły. Musisz zrozumieć (w sumie to piszę do wszystkich), że poczta jak i inni przewoźnicy mają teraz MNÓSTWO przesyłek, co roku jest progres o 100 do 150% większej ilości zamówień internetowych (nie chcę skłamać, po prostu ostatnie wyniki widziałem przełom 2015/16 i 16/17 - progres jest jednak ciągły i na razie nie zapowiada się by był mniejszy a moce przerobowe poczty (jak i kurierów zresztą) są na tym samym poziomie (nie mówiąc już o tym, że słabo płacą itd więc każdy ucieka do innej roboty). Tak więc teraz nie będzie lepiej, jak komuś się nie śpieszy jak mi to czekam sobie te 2 tyg na cd-action (choć ostatnio dotarł bardzo szybko, tydzień ) natomiast jak komuś się śpieszy lepiej kupować w kiosku - 12 zł to grosze obecnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba Napisano Styczeń 18, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 18, 2019 Ja to wszystko rozumiem ale jak jest świadczona jakaś konkretna usługa to powinna być realizowana, sorry, ale jako klienta mnie to nie powinno obchodzić, że mają sporo zamówień. Brzmię teraz trochę jak jakiś Janusz ale tak to wygląda. To zawsze działa w jedną stronę, jakbym ja miał za coś zapłacić po tygodniu to nikt by mi niczego nie sprzedał/nie zrealizował. Z ludzkiego punktu widzenia to rozumiem, jako klient niekoniecznie. Trudno, będę czekać po prostu;) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coenn Napisano Styczeń 19, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2019 (edytowany) 3 hours ago, seba said: Rozumiem, że to wina poczty a nie samego CDA jednakże szkoda, bo jeśli po tydzień mam czekać na nowy numer to może jednak było warto iść do kiosku i dopłacić te parę złociszy względem prenumeraty... A ja sobie mysle, ze jestes zbyt wyrozumialy co do tej sytuacji jednak. Wydawca CDA winien dostac "wyroznienie" z tytulu totalnego zaprzepaszczenia sily prenumeraty w przekonaniu czytelnika do zwiazania sie z magazynem. A nawet "wyroznienie" za zniechecenie pewnej czesci czytelnikow do magazynu i zostawienie zlego skojarzenia. Prenumerata moglaby byc atutem zwiekszajacym coroczna sprzedaz CDA, gdyby: Wydawca skorygowal obecny problem poznego otrzymywania magazynu u pewnej liczby prenumeratorow. Przesunal sprzedaz CDA z wtorku na piatek, bez zmiany w terminie wysylki, zwiekszajac szanse na to, ze prenumeratorzy otrzymaja magazyn przed premiera "na polkach". Gdyby powyzszy warunek udawalo by sie zwykle spelniac, wowczas CDA mogloby zorganizowac comiesieczny "konkurs", w ktorym zwyciescami zostawalyby 3 pierwsze osoby, ktore pokaza, ze juz zdobyly nowy numer CDA. Nagrod dla pierwszych posiadaczy nowego numeru CDA nie wymysle, ale powinny byc "fajne". A gdyby wiadome bylo, ze prenumeratorzy maja "fory" w tym comiesiecznym "wyscigu" , to wydawca CDA moglby liczyc na zwiekszenie zamowien prenumerat… Chlopcy lubia rywalizacje… we wszystkim. :-] Edytowano Styczeń 19, 2019 przez Coenn 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scouser Napisano Styczeń 19, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2019 (edytowany) 15 godzin temu, seba napisał: Ja to wszystko rozumiem ale jak jest świadczona jakaś konkretna usługa to powinna być realizowana, sorry, ale jako klienta mnie to nie powinno obchodzić, że mają sporo zamówień. Brzmię teraz trochę jak jakiś Janusz ale tak to wygląda. To zawsze działa w jedną stronę, jakbym ja miał za coś zapłacić po tygodniu to nikt by mi niczego nie sprzedał/nie zrealizował. Z ludzkiego punktu widzenia to rozumiem, jako klient niekoniecznie. Trudno, będę czekać po prostu;) Ale co ma Cd-action do CZASU DORĘCZENIA. Pisałem już - firmówka ma 14 dni na doręczenie. Co w tym niezrozumiałego? Czy cd-action napisało, że otrzymasz magazyn w dniu premiery? Podpisując umowę z cd-action w postaci zakupu prenumeraty należy się zapoznać z regulaminem przewoźnika (poczta ekonomiczna, firmowa itd) tam masz czasy doręczeń. Wysyłają w dniu, w którym nakład już jest drukowany (więc bardzo szybko) a już kiedy doręczy poczta to inna bajka. Co do @Coenn to się oczywiście zgadzam z Tobą w zupełności i nie będę nic dodawał w tej kwestii co już napisałeś. Prenumeratorzy powinni być priorytetem - niestety nigdy nie byli bo wydawcy wystarczyło to, że klient jest zadowolony bo płaci mniej... Edytowano Styczeń 19, 2019 przez Scouser Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba Napisano Styczeń 19, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 19, 2019 CDA nic nie ma do tego i nie do nich kieruje pretensje, rozumiem ze to wina poczty co tez zaznaczylem w pierwszym poscie, widocznie przeoczyles. Pisze to jako ostrzezenie dla potencjalnych nabywcow, niech sa swiadomi, ze ten kanal dystrybucji szwankuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Scouser Napisano Styczeń 20, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2019 (edytowany) 14 godzin temu, seba napisał: CDA nic nie ma do tego i nie do nich kieruje pretensje, rozumiem ze to wina poczty co tez zaznaczylem w pierwszym poscie, widocznie przeoczyles. Pisze to jako ostrzezenie dla potencjalnych nabywcow, niech sa swiadomi, ze ten kanal dystrybucji szwankuje. Tyle, że ten kanał dystrybucji szwankuje nie od dziś, nie od wczoraj i nie od roku, a zażalenia w tym wątku nic nie dają bo A) redakcja rzadko czyta ten wątek i niewiele może zrobić nawet jak już przeczyta o czym przekonaliśmy się gdy szanowny @spikain coś obiecał i nie dotrzymał obietnicy B) Wydawnictwo prenumeraty czyli Bauer nie czyta tego wątku C) Nie czyta tego nikt z Poczty Polskiej (to tam trzeba kierować pretensje albo czytać regulamin przewoźnika) D) Nic się nie poprawi jeśli tylko będziemy narzekać, a nie dawać propozycje co z tym zrobić jeśli w ogóle coś chcemy z tym zrobić. Ja osobiście nie mam problemu, że przychodzi do mnie tydzień czy 2 po premierze bo przynajmniej nie muszę pamiętać by chodzić do kiosku, nie czytam od razu i tak bo nie mam czasu ale by społeczność prenumeratorów była traktowania poważnie nie wystarczy tu napisać i ostrzegać by nikt jej nie nabywał (bo szwankuje poczta). Ba, sądzę nawet, że w obecnych czasach poprawienie szybkości dostawy jeśli chodzi o prenumeratę się nie powiedzie niestety bo tak jak pisałem wyżej - zamówień internetowych jest coraz więcej (różnych) i firmy nie nadążają, a o pracownika jest ciężej, a będzie jeszcze ciężej przy takich zarobkach. Jedyne co mogłoby uratować szybką dostawę to A) podpisanie umowy z jakimś tanim kurierem (inpost się kłania) na wysyłkę tak jak mają w umowach nawet za 8 zł netto od numeru - prenumerata byłaby droższa ale każdy prenumerator otrzymywałby numer np. w dniu premiery bo bezpośrednio z druku szłyby adresami od razu do prenumeratorów B) negocjację umowy z pocztą i przesyłanie jej firmową PRIORYTETOWĄ - jest taka opcja , firmówka polecona na 2-3 dni robocze doręczana. Niestety tak jak wyżej prenumerata musiałaby być droższa ale i mniej pewna niż kurier (koszty dla wydawnictwo ok. 6 zł netto od numeru) Tak swoją drogą @Coenn czy Bauer sprezentował Ci przywileje prenumeratora? Ranga itd? Chyba nie Widzę, że dalej czekasz, jak i ja zresztą. Edytowano Styczeń 20, 2019 przez Scouser Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coenn Napisano Styczeń 20, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2019 4 hours ago, Scouser said: Tak swoją drogą @Coenn czy Bauer sprezentował Ci przywileje prenumeratora? Ranga itd? Chyba nie Widzę, że dalej czekasz, jak i ja zresztą. No i slusznie, ze nadal tego oczekujesz, masz do tego prawo. Co do mnie… Zadowole sie tym, ze w nowym numerze CDA (strona 125) zaprzestano uprawiania "false advertising" i reklama prenumeraty nie obiecuje juz niczego wiecej poza 13 numerami magazynu w skrzynce pocztowe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coenn Napisano Styczeń 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 27, 2019 (edytowany) Moze ktos sprawdzic jaka ocene ma gra Chasm w CDA 10/2018? Niby jest wsrod zrecenzowanych gier w spisie tresci, ale ja nie doszukalem sie jej recenzji... Edytowano Styczeń 27, 2019 przez Coenn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Despero23 Napisano Styczeń 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Styczeń 27, 2019 @Coenn Chasm dostał 8. Strona 54. Offtopa robimy 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coenn Napisano Luty 26, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2019 (edytowany) I jakie sa Wasze wrazenia odnosnie tego oswiadczenia po uplywie pol roku? :-] @Shadow** @tommy50 @szalek @ala89 @zeuseta @Forafix @ZmoraCieni @Marcin781 @moniek130 @skoorek11 @parapsychopatolog @viper218 @kacperwawszczyk @smd87 @Qrko @atraxt @Rickerto @lio2679 @lukileczo @slatanic @pawelm8 @perikorozo @seba @Wojman007 @Rafael7777 @dodo1211 @SkrzypolDT @Arag @PolishCygun @helganin @Scouser @MajinYoda @WiedzminGeralt @randomnick @Degges @grzemi @vanTuch @greedosk @ChonJi @gbaranek @TheLastUnreal @Saracen @k4cz0r @VVilku @1andrey1 @Lares86 @Fenix86 @spazma @PanWmasce @Puncol @Krolek @ksys89 @lucak @Lachu1 @Bluearga @Jumbo90 @pombywa @Neito17 @ttrk @pazur13 @Ronaldo9 @Toud [Jesli jestes (albo byles) prenumeratorem CDA, a nie wymienilem Cie z nicku powyzej, to daj mi o tym znac gdziekolwiek (w poscie, na PM, albo na stronie CDA w komentarzu pod news o zawartosci aktualnego numeru CDA), bede Ci wdzieczny!] Edytowano Marzec 8, 2019 przez Coenn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spazma Napisano Luty 26, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 26, 2019 a to jest już prenumerata? od roku nie dostałem odpowiedzi i przypomnienia o tym fakcie więc zdążyłem zapomnieć szkoda. kiedyś chciałem zaprenumerować to mnie olano. trudno Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajinYoda Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 8 godzin temu, Coenn napisał: I jakie sa Wasze wrazenia odnosnie tego oswiadczenia po uplywie pol roku? :-] Ja jestem zadowolony - za roczną prenumeratę (3/19-2/20) zapłaciłem 87,60 zł - Bauer zwyczajnie odjął rekompensatę od ceny nowej prenumeraty. Więc tak - dostałem rekompensatę :). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelm8 Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 41 minut temu, MajinYoda napisał: Ja jestem zadowolony - za roczną prenumeratę (3/19-2/20) zapłaciłem 87,60 zł - Bauer zwyczajnie odjął rekompensatę od ceny nowej prenumeraty. Więc tak - dostałem rekompensatę :). W jaki sposób ta rekompensata jest przydzielana? Nie otrzymałem do tej pory jakiegokolwiek kontaktu w tej sprawie z wydawnictwa, a chętnie przedłużyłbym prenumeratę. Przy okazji: bardzo brakuje mi na etykiecie nadawczej przesyłki z prenumeratą jakiejś informacji o liczbie pozostałych numerów, by wiedzieć, kiedy zacząć interesować się przedłużeniem. Musiałem sprawdzać stare zamówienie sprzed prawie roku, a i tak mało brakowało, a zdublowałbym jeden z numerów, bo zapomniałem, że jest ich 13. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajinYoda Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 (edytowany) 35 minut temu, pawelm8 napisał: W jaki sposób ta rekompensata jest przydzielana? Nie otrzymałem do tej pory jakiegokolwiek kontaktu w tej sprawie z wydawnictwa, a chętnie przedłużyłbym prenumeratę. Pisz do Bauera na adres: prenumerata@bauer.pl . Każdy prenumerator musi sam zadbać o swoje interesy, niestety. 35 minut temu, pawelm8 napisał: Przy okazji: bardzo brakuje mi na etykiecie nadawczej przesyłki z prenumeratą jakiejś informacji o liczbie pozostałych numerów, by wiedzieć, kiedy zacząć interesować się przedłużeniem. Musiałem sprawdzać stare zamówienie sprzed prawie roku, a i tak mało brakowało, a zdublowałbym jeden z numerów, bo zapomniałem, że jest ich 13. Fakt, przydałoby się, choć podejrzewam, ze każda etykieta jest robiona mechanicznie. Dlatego nauczyłem się trzymać faktury w bezpiecznym miejscu :). Mogliby za to wrócić do dodawania zachęty do przedłużenia prenumeraty przy ostatnim przysłanym do nas numerze. Edytowano Luty 27, 2019 przez MajinYoda Literówka Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeuseta Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 Ja żadnej rekompensaty nie dostałem. Jedyną "nagrodą" jest co miesięczne opóźnienie przesyłki o tydzień od dnia premiery w kioskach. To już 3-ci rok walki z opóźnieniami (a mieszkam w centrum Polski, w Łodzi, trzecim co do ilości mieszkańców, mieście w Polsce a nie na jakimś zadupiu, żeby listonosz raz na tydzień zaglądał), więc ja dziękuję i wysiadam z prenumeraty. Skutecznie mnie do niej zniechęcili. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajinYoda Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 10 minut temu, zeuseta napisał: Ja żadnej rekompensaty nie dostałem. Jedyną "nagrodą" jest co miesięczne opóźnienie przesyłki o tydzień od dnia premiery w kioskach. To już 3-ci rok walki z opóźnieniami (a mieszkam w centrum Polski, w Łodzi, trzecim co do ilości mieszkańców, mieście w Polsce a nie na jakimś zadupiu, żeby listonosz raz na tydzień zaglądał), więc ja dziękuję i wysiadam z prenumeraty. Skutecznie mnie do niej zniechęcili. Przynajmniej napisz, żeby Ci zwrócili nadwyżkę (tj. rekompensatę) na konto :). Bo i taką opcję miałem do wyboru. Na szczęście, choć mieszkam w Lublinie , nigdy nie miałem problemów z dostawą w dzień premiery numeru - opóźnienia są u mnie o max. 3 dni. Dobra, raz nie dostałem numeru przez dwa tygodnie - jeden telefon do Bauera i 3 dni później dostałem nowy numer - okazało się, ze mój numer zaginął (podejrzewam Pocztę). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arag Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 (edytowany) Wlasnie napisalem maila do prenumeraty. Zobaczym co odpowia. Ostatnio mi mydlili oczy tym ze to tymczasowe i cena moze wrocic do poprzedniego poziomu. Edit. Tak jak napisano wyzej. 3 opcje do wyboru. Wybralem przedluzenie prenumeraty. Edytowano Luty 27, 2019 przez Arag Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parapsychopatolog Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 Dobrze, że pojawił się głos o jakiejś rekompensacie za podwyższoną cenę prenumeraty. Nie do końca rozumiem jak to przebiegło. Ja sam zamówiłem prenumeratę w "starej" cenie w połowie sierpnia 2018 i za kilka dni był już pierwszy numer o obniżonej cenie Tak więc już od pierwszego numeru nowej prenumeraty jestem do tyłu. Spóźnienia z dostawą są notoryczne, i to mimo, że adres dostawy mam do centrum Krakowa a dodatkowo jest to spółka której właścicielem jest Bauer Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coenn Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 (edytowany) 3 hours ago, zeuseta said: co miesięczne opóźnienie przesyłki o tydzień od dnia premiery w kioskach. To już 3-ci rok walki z opóźnieniami (a mieszkam w centrum Polski, w Łodzi, trzecim co do ilości mieszkańców, mieście w Polsce a nie na jakimś zadupiu, żeby listonosz raz na tydzień zaglądał), 58 minutes ago, parapsychopatolog said: Spóźnienia z dostawą są notoryczne, i to mimo, że adres dostawy mam do centrum Krakowa Korzystajac z okazji chcialbym Was, a takze wszystkich innych prenumeratorow CDA (tak obecnych, jak i bylych) namowic do oddania glosu w ankiecie "Prenumerata CD-Action VS "Kiosk", ktora zostala umieszczona we wpisie Ocena jakosci Twego zwiazku z prenumerata CDA opublikowanym 27 XII 2018. Dotychczas w sondzie wzielo udzial raptem 10 prenumeratorow… a wszak jest nas wiecej. Raz jeszcze zachecam do oddania glosu, a nawe pozostawienia wlasnych przemyslen w komentarzu pod wpisem. Edytowano Luty 27, 2019 przez Coenn Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zeuseta Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 Dzięki, głos oddany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelm8 Napisano Luty 27, 2019 Zgłoś Share Napisano Luty 27, 2019 4 godziny temu, MajinYoda napisał: Fakt, przydałoby się, choć podejrzewam, ze każda etykieta jest robiona mechanicznie. Dlatego nauczyłem się trzymać faktury w bezpiecznym miejscu :). Prenumerowałem wcześniej inne czasopismo i tam liczba pozostałych numerów była nadrukowana na etykiecie. Właściwie to zdziwiłem się, że nie jest to teraz norma. Aha, i każdy numer otrzymuję z mniej więcej tygodniowym opóźnieniem, a mieszkam kilkanaście kilometrów od Wrocławia (choć pewnie ważniejsza jest odległość od drukarni, nie redakcji). Głos w ankiecie na ten temat oddałem już jakiś czas temu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.