Skocz do zawartości

Scouser

Forumowicze
  • Zawartość

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

Scouser wygrał w ostatnim dniu 23 Listopad 2018

Scouser ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

23 Neutralna

O Scouser

  • Ranga
    Ork
  • Urodziny 20 Maj

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Zainteresowania
    Piłka nożna. Liverpool FC , Muzyka - rock, hardcore, post-hardcore , punk-rock

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Planescape Torment, Elder of Scrolls, ME, Gothic, GTA , Świątynia pierwotnego zła
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    Skylake 6600k
    GTX 1050, 16GB RAM

Ostatnio na profilu byli

1735 wyświetleń profilu
  1. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Tyle, że ten kanał dystrybucji szwankuje nie od dziś, nie od wczoraj i nie od roku, a zażalenia w tym wątku nic nie dają bo A) redakcja rzadko czyta ten wątek i niewiele może zrobić nawet jak już przeczyta o czym przekonaliśmy się gdy szanowny @spikain coś obiecał i nie dotrzymał obietnicy B) Wydawnictwo prenumeraty czyli Bauer nie czyta tego wątku C) Nie czyta tego nikt z Poczty Polskiej (to tam trzeba kierować pretensje albo czytać regulamin przewoźnika) D) Nic się nie poprawi jeśli tylko będziemy narzekać, a nie dawać propozycje co z tym zrobić jeśli w ogóle coś chcemy z tym zrobić. Ja osobiście nie mam problemu, że przychodzi do mnie tydzień czy 2 po premierze bo przynajmniej nie muszę pamiętać by chodzić do kiosku, nie czytam od razu i tak bo nie mam czasu ale by społeczność prenumeratorów była traktowania poważnie nie wystarczy tu napisać i ostrzegać by nikt jej nie nabywał (bo szwankuje poczta). Ba, sądzę nawet, że w obecnych czasach poprawienie szybkości dostawy jeśli chodzi o prenumeratę się nie powiedzie niestety bo tak jak pisałem wyżej - zamówień internetowych jest coraz więcej (różnych) i firmy nie nadążają, a o pracownika jest ciężej, a będzie jeszcze ciężej przy takich zarobkach. Jedyne co mogłoby uratować szybką dostawę to A) podpisanie umowy z jakimś tanim kurierem (inpost się kłania) na wysyłkę tak jak mają w umowach nawet za 8 zł netto od numeru - prenumerata byłaby droższa ale każdy prenumerator otrzymywałby numer np. w dniu premiery bo bezpośrednio z druku szłyby adresami od razu do prenumeratorów B) negocjację umowy z pocztą i przesyłanie jej firmową PRIORYTETOWĄ - jest taka opcja , firmówka polecona na 2-3 dni robocze doręczana. Niestety tak jak wyżej prenumerata musiałaby być droższa ale i mniej pewna niż kurier (koszty dla wydawnictwo ok. 6 zł netto od numeru) Tak swoją drogą @Coenn czy Bauer sprezentował Ci przywileje prenumeratora? Ranga itd? Chyba nie Widzę, że dalej czekasz, jak i ja zresztą.
  2. Scouser

    Edycje Kolekcjonerskie

    Sorki za offtop ale... 2015 - minimalna krajowa 1286 zł net 2019 - minimalna krajowa 1634 zł net Mówisz więc, że nie zarabialiśmy dużo mniej? Obecnie minimalna wzrosła o mniej więcej 27-28% Nikt raczej (obecnie) za mniej niż 14-15 zł na rękę na godzinę nie pracuje (narzeczona ma 14,5 zł netto w pracy, która wymaga tylko szkoły średniej i nie jest to robota w kamieniołomach czy na kasie w tesco ) Ceny wzrosły na całym świecie więc dlaczego do Polski ma się ktoś dostosowywać? Kolekcjonerka to jednak dobro luksusowe. Zupełnie inna sprawa to jakość. Z tym się mogę zgodzić. Ale porównywanie figurek do np. sprzętów elektronicznych, które muszą zaprojektować osoby wykształcone i kosztuje grube miliony jest trochę nie na miejscu.
  3. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Ale co ma Cd-action do CZASU DORĘCZENIA. Pisałem już - firmówka ma 14 dni na doręczenie. Co w tym niezrozumiałego? Czy cd-action napisało, że otrzymasz magazyn w dniu premiery? Podpisując umowę z cd-action w postaci zakupu prenumeraty należy się zapoznać z regulaminem przewoźnika (poczta ekonomiczna, firmowa itd) tam masz czasy doręczeń. Wysyłają w dniu, w którym nakład już jest drukowany (więc bardzo szybko) a już kiedy doręczy poczta to inna bajka. Co do @Coenn to się oczywiście zgadzam z Tobą w zupełności i nie będę nic dodawał w tej kwestii co już napisałeś. Prenumeratorzy powinni być priorytetem - niestety nigdy nie byli bo wydawcy wystarczyło to, że klient jest zadowolony bo płaci mniej...
  4. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Przecież tak jest z każdą prenumeratą. Są wysyłane firmówkami NIEREJESTROWANYMI - czas ich doręczenia to do 14 dni roboczych. Można dopłacić za polecone z numerem nadania ale one też nie mają gwarantu doręczenia. Czasy gdy poczta doręczała w 1 dzień przesyłki się skończyły. Musisz zrozumieć (w sumie to piszę do wszystkich), że poczta jak i inni przewoźnicy mają teraz MNÓSTWO przesyłek, co roku jest progres o 100 do 150% większej ilości zamówień internetowych (nie chcę skłamać, po prostu ostatnie wyniki widziałem przełom 2015/16 i 16/17 - progres jest jednak ciągły i na razie nie zapowiada się by był mniejszy a moce przerobowe poczty (jak i kurierów zresztą) są na tym samym poziomie (nie mówiąc już o tym, że słabo płacą itd więc każdy ucieka do innej roboty). Tak więc teraz nie będzie lepiej, jak komuś się nie śpieszy jak mi to czekam sobie te 2 tyg na cd-action (choć ostatnio dotarł bardzo szybko, tydzień ) natomiast jak komuś się śpieszy lepiej kupować w kiosku - 12 zł to grosze obecnie.
  5. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Nie chcę by to brzmiało jak argument ad personam ale @Coenn kolego więc nie obraź się ale coś Ci wytłumaczę: 1. Oni nie wysyłają nikomu osobno numeru przewozowego listu poleconego (konkretniej jest to firmówka, a nie polecony, w sensie taka usługa biznes poczty polskiej - firmowa polecona). Z automatu z tego co wiem też to nie leci bo musieliby wrzucać e-mail każdej osoby w e-nadawcy (usługa poczty) a zakładam, że oni hurtem to wysyłają bez numerów telefonów i e-mailów odbiorców. 2. Firmowa polecona ma 4 dni robocze na doręczenie, placówki pocztowe z samego rana dają przesyłki listonoszom/kurierom i NIE MA możliwości odbioru tego samego dnia przesyłki (chyba, że masz jakiś układ z naczelnikiem poczty czy kimś tam i po prostu Ci zostawiają takie pismo w placówce). 3. Z tego co oni piszą wynika, że zawsze nadają przesyłki w piątki (w czwartki nie ma egzemplarzy) choć to dziwne by egzemplarze nie istniały w czwartek skoro mają je już na piątek przygotowane do wysyłki 4. Mam nadzieję, że nie kupujesz na allegro czy w sklepach gdzie jest polecony firmowy czy przesyłka polecona - ona ma czas na doręczenie zwykle od 2 do nawet 7 dni roboczych (bez gwarancji). Jeszcze jest polecony priorytet (wypisywany ręcznie lub też przez e-nadawcę czyli system poczty) ale on też zwykle idzie najmniej 2-3 dni robocze - oczywiście zdarzają się cuda ale mam nadzieję, że Ty w nie nie wierzysz w tym aspekcie jeśli robisz zakupy przez internet
  6. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Wtedy @MQc zdaje się był redaktorem naczelnym Wydaje mi się, że stosunek "prenumeraty" jak i redakcji do prenumeratorów jest po prostu taki jaki jest bo forum prawie nie żyje choć patrząc przez pryzmat czasu w 2016 r. jeszcze żyło i też nie otrzymałem ani rangi, ani dostępu do subforum, ani innych przywilejów mimo, że na pewno gdzieś od 2015 r. prenumeruję... Oczywiście inna sprawa, że forum jest jakieś takie chyba dobrowolne - nie każdy z redakcji się tu pojawia (przede wszystkim brak naczelnego) więc jest jak jest...
  7. Scouser

    Kącik prenumeratora

    @Coenn - ja już prenumeruję cd-action 3 lata i nie dostałem żadnych przywilejów ale mimo wszystko fajnie, że to wyszperałeś bo jednak to jest to co powinniśmy otrzymywać (sam też mam mejl powiązany z kontem więc nie powinno być problemu z nadawaniem przywilejów). Ciekawe tylko kto jest odpowiedzialny za ten fejl i czy @Ghost (nie wiem czy to celowo czy z niewiedzy czy z braku czasu wprowadza w błąd dot. przywilejów forumowiczów prenumeratorów) czy inne osoby z redakcji (czy może szeroko pojętej redakcji) się tym zajmą czy po prostu nie ma osoby, która ma jakiś wpływ na to i po prostu trzeba udawać, że nie ma tematu... Tak swoją drogą to co się dziwić temu, że mało kogo obchodzą prenumeratorzy (dziwne co nie?) skoro miałem konto na poprzednim portalu prenumeraty i jak zmienili portal na nowy to konto od tak poszło do śmieci (bez żadnej informacji co z moimi danymi i co mam robić, a przeniesienie baz danych jest możliwe tylko po prostu więcej kosztuje), a na nowym koncie wciąż mam status rok temu kupionej prenumeraty "NOWE" bo nikomu się nie chciało zmienić albo system jest nieudolny (za który zapłacono krocie, a strona sklepu bauera jest niedopracowana). Do tego mogę z całą pewnością poinformować, że nowy numer cd-action do mnie nie dotarł więc ja sobie jeszcze poczekam (wawka)
  8. Scouser

    Kącik prenumeratora

    @Coenn - rzeczywiście masz rację, w sumie sam się pytałem @Ghost celowo o tej randze i przywilejach bo wiem, że gdzieś to widziałem. W sumie dzięki, że zwróciłeś uwagę na ten problem. Ciekawe tylko czy redakcja zrobi coś w tym kierunku.
  9. Scouser

    Kącik prenumeratora

    @Coenn - a Ty masz zwykłą prenumeratę? Z tego co mi pisał chyba w tym roku Ghost jak pytałem o rangę oraz dostęp do subforum to podobno taką rangę uzyskują tylko prenumeratorzy edycji kolekcjonerskiej...
  10. Scouser

    Kącik prenumeratora

    W sumie pisali oficjalnie o rekompensatach (w mejlu) ale sądzę, że przez ten ich niewydolny system prenumeratorów też może powodować, że nie piszą do każdego prenumeratora (ten nowy serwis prenumerat założony chyba na początku tego roku, na którą wydali ciężkie pieniądze nieadekwatne do jakości produktu, generalnie jest ona nieprzydatna bo ani statusów nie mają poprawnych ani to nie współgra z systemem prenumeraty, niby zamawiasz ale ta strona nic nie potwierdza ani nie wiąże się z ich własną bazą...)
  11. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Mi na mejla szybko odpowiedzieli więc jednak się poprawiło. Będzie rekompensata o ile się upomnimy, rekompensata nie jest znacząca ale dobrze wróży, szkoda tylko, że trzeba było się upominać ale mówi się trudno i ważne, że jestem na kolejny rok prenumeratorem więc mają mój miecz i moje pieniądze
  12. Samsung z ich bad pixelami, psuciem się tuż po skończeniu gwarancji (wysiada led i siada wszystko) oraz kurzem na matrycy to według kogo dobre telewizory? Też miałem kiedyś ten dylemat ale wziąłem LG, chodzi już ponad 2 lata bez żadnych niespodzianek, wszystko idealne, był taniutki bo wziąłem z tańszej serii model więc jego oprogramowanie nie poraża szybkością ale generalnie do gier jest lepszy (z tą myślą też kupiłem), a netflixa się bardzo dobrze ogląda. Tylko dźwięk mógłby być lepszy ale od czego jest kino domowe
  13. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Z dostarczeniem numerów Bauer nie ma nic wspólnego - wszystko zależy od regionu i od PP, ja mieszkając w Wawie mam gorzej bo niestety tu najgorsza (chyba obok krakowskiej) i najbardziej oblegana sortownia w Polsce na Łączyny, w której wiecznie są problemy przez co te wszystkie prenumeraty nie dochodzą na czas (a zamawiam 3 prenumeraty z 3 różnych wydawnictw). Co do zaciskania pętli - tu nie o to chodzi tylko bardziej o to, że nawet jeśli Bauer podchodzi do tej sprawy biznesowo (a na pewno tak jest) to tak jak pisałem -prenumeratorzy czyli stali i powracający klienci są najważniejszym wsparciem finansowym firmy czyli trzeba dbać o tę grupę.
  14. Scouser

    Kącik prenumeratora

    Odnośnie przedłużania umów - widocznie ja miałem zwykle dobre doświadczenia, inna sprawa, że trend się trochę odwraca (raczej to złe) o czym przekonałem się np. w Playu .. : ) Co do umowy z cd-action - jak nie byłoby mowy o rekompensatach to nie otrzymalibyśmy automatycznego mejla - rozumiem, że to też jest forma reklamy? Druga sprawa - reklama nie może wprowadzać w błąd, od tego są odpowiednie instytucje by to regulować. Ale już patrząc na tę formę "reklamy" którą wymyśliło cd-action - trudno bym gmatwał skoro zapowiadają, że czytasz "w gratisie" np. 2 numery tak jak to wielokrotnie pisano, a nagle okazuje się, że jednak nie Cd-action zmieniło nagle cenę, płytka wywalona więc zmieniły się warunki umowy - powinno poinformować o tych zmianach prenumeratorów 14 dni przed zmianą, że albo akceptujemy te warunki albo zwracają za resztę prenumeraty. Wtedy odstąpiłbym od umowy i zakupił nową prenumeratę za 120 zł. Po trzecie - abstrahując od reklamy, zapowiedzi oszczędności i innych spraw związanych z zakupem prenumeraty - najważniejsza rzecz, siedzę w e-commerce od wielu wielu lat i wiem, że najlepszy klient to ten powracający, taki klient robi najwięcej konwersji i utrzymuje sklep/hurtownię w płynności finansowej, stałego klienta się gratyfikuje i docenia, szczególnie takiego, który płaci z góry, za większe zakupy, dłuższe staże/abonamenty. Wnioski każdy wyciągnie sam.
  15. Scouser

    Kącik prenumeratora

    @Coenn - tłumaczysz to co najmniej biznesowo ale nie o to w tym chodzi. Przeczytaj jak reklamują/reklamowali prenumeratę - mają nas nie obchodzić podwyżki pisma, do tego często w prenumeracie pisano, że np. 1,5 numeru czy tam 2 numery gratis. Skoro np. są te 2 numery gratis (przykład) to w przypadku utrzymania np. ceny przez 6 miesięcy obniżonej to już chyba tych 2 numerów gratis nie ma czyż nie? Jak to się ma więc do tego, że numer zmienia swoją cenę - co prawda jest napisane, że "promocyjna" ale jest to zabieg czysto marketingowy - faktem jest, że cena się zmieniła bo płytkę zamieniono na zdrapkę, a nie, że chcieli mniej zarobić Co do telekomów czy dostawców internetu to po to są aneksy natomiast promocje dla nowych klientów prawie nigdy nie są tak atrakcyjne jak dla przedłużających umowę...
×