Skocz do zawartości

Polecane posty

7 minut temu, ZmoraCieni napisał:

Od kiedy do kiedy miałeś prenumeratę?

Od 3/18 do 2/19 - czyli zostały mi jeszcze dwa numery z tej prenumeraty. Policzyli mi za numery 10, 11 i 12 - dlatego czekam z decyzją, by zobaczyć czy numer 1 i/lub 2 też nie będą tańsze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MajinYoda napisał:

Od 3/18 do 2/19 - czyli zostały mi jeszcze dwa numery z tej prenumeraty. Policzyli mi za numery 10, 11 i 12 - dlatego czekam z decyzją, by zobaczyć czy numer 1 i/lub 2 też nie będą tańsze.

Możesz podać maila, którego wysłałeś i który został pozytywnie rozpatrzony?

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, ZmoraCieni napisał:

woot :P Raczej chodziło mi o treść, którą wysłałeś na ten adres...

Heh, sorry, źle zrozumiałem ;).

 

"Dzień dobry,

w związku z obniżką ceny sklepowej magazynu "CD-Action" z 16,99 złotych na 9,99 złotych oraz obietnicą rekompensat dla prenumeratorów (wspomnianą w mailu przesłanym przez Państwa w dniu 28.08.2018 r.) chciałbym zapytać, czy mógłbym uzyskać informację w tej kwestii. Nadmienię, że mam wykupioną prenumeratę od numeru 3/18 do 2/19.

Serdecznie pozdrawiam"

  • Like 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MajinYoda napisał:

Od 3/18 do 2/19 - czyli zostały mi jeszcze dwa numery z tej prenumeraty. Policzyli mi za numery 10, 11 i 12 - dlatego czekam z decyzją, by zobaczyć czy numer 1 i/lub 2 też nie będą tańsze.

Na Twoim miejscu z decyzją to ja bym nie czekał bo do końca Twojej prenumeraty mogą się rozmyślić albo zmienić to co zaproponowali na niekorzyść. Chyba, że lubisz ryzykować ;) Fajnie ze nie tylko mi postanowili pieniądze oddać

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bauer jest w tym wypadku bardzo hojny. Tak to widze. Bez obrazy.

  1. Aktualna cena za numer to cena promocyna i niewykluczone, ze w pozniejszym czasie bedzie wyzsza. Ale to akurat nieistotne dla prenumeratora. Tak tylko zauwazam.
  2. Byc moze rezygnacja z plytki, a co za tym idzie obnizka ceny - zarowno pojedynczego numeru, jak i prenumeraty - podyktowana jest niezadowalajacymi wynikami sprzedazy.
  3. Dla Bauer Media Group magazyn CD-Action jest tylko kropelka w morzu.
  4. Nie jest to jednak Amazon slynacy(?) z niemal wzorowej obslugi klienta i idacy klientowi na reke w sytuacji, gdy klient pyta czy tez moglby skorzystac z aktualnej promocji, mimo ze produkt nabyl "chwile" przed nia.
  5. Twierdze, ze Bauer jest w tym wypadku hojny, bo
    • co innego wlaczyc w obnizke klienta, ktory nabyl prenumerate miesiac, moze 2 miesiace temu, a co innego klienta, ktory prenumerate wykupil kilka miesiecy temu...
    • tak jak wczesniej pisalem: skoro zdecydowales sie nabyc prenumerate za okreslona cene, to znaczy, iz uznales, ze produkt jest warty wydania tej kwoty; w moim wypadku bylo to dopiero 120 zl,
    • dostawcy neta (np. UPC) lub operatorzy sieci komorkowych tez robia promocje dla nowych klientow… Czy wtedy tez oczekujecie wlaczenia do promocji? :->
Edytowano przez Coenn
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Coenn - tłumaczysz to co najmniej biznesowo ale nie o to w tym chodzi. 
Przeczytaj jak reklamują/reklamowali prenumeratę - mają nas nie obchodzić podwyżki pisma, do tego często w prenumeracie pisano, że np. 1,5 numeru czy tam 2 numery gratis. Skoro np. są te 2 numery gratis (przykład) to w przypadku utrzymania np. ceny przez 6 miesięcy obniżonej to już chyba tych 2 numerów gratis nie ma czyż nie?

Jak to się ma więc do tego, że numer zmienia swoją cenę - co prawda jest napisane, że "promocyjna" ale jest to zabieg czysto marketingowy - faktem jest, że cena się zmieniła bo płytkę zamieniono na zdrapkę, a nie, że chcieli mniej zarobić :) 

 

Co do telekomów czy dostawców internetu to po to są aneksy natomiast promocje dla nowych klientów prawie nigdy nie są tak atrakcyjne jak dla przedłużających umowę...

Edytowano przez Scouser
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Coenn napisał:

tak jak wczesniej pisalem: skoro zdecydowales sie nabyc prenumerate za okreslona cene, to znaczy, iz uznales, ze produkt jest warty wydania tej kwoty; w moim wypadku bylo to dopiero 120 zl,

Tylko, że w tym wypadku to nie jest tylko zwykła zmiana ceny by zachęcić nowe osoby ale to jest też i wg mnie przede wszystkim wyrzucenie płyt. Tym samym jest to zmiana umowy kupna na jaką zdecydował się wcześniej prenumerator o czym nie mógł przecież wiedzieć (o tej zmianie). Dlatego to kwalifikuje automatycznie do jakichkolwiek rekompensat czy zwrotów.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi również zaproponowano zwrot nadpłaty. Jestem zadowolony.

17 godzin temu, Scouser napisał:

Co do telekomów czy dostawców internetu to po to są aneksy natomiast promocje dla nowych klientów prawie nigdy nie są tak atrakcyjne jak dla przedłużających umowę...

tutaj nie mogę się zgodzić :p właśnie przedłużam umowę na telefon i tak: 

- dla nowego klienta okres umowy to 24 miesiące i koszt całego abonamentu i telefonu to 1439 zł

- dla przedłużającego 25 miesięcy i koszt całkowity 1669 zł

Dla przedłużającego po rozmowie na chacie nic nie udało się ugrać, przez telefon udało się ugrać 30 zł, ale okres umowy 28 miesięcy. 

Można oczywiście przedłużyć umowę przed okresem zakończenia poprzedniej, chyba 6 miesięcy i na tym ugrać parę złotych.... ale ma to tylko sens jak kupujesz za każdym razem nowy telefon.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 hours ago, Scouser said:

Przeczytaj jak reklamują/reklamowali prenumeratę - mają nas nie obchodzić podwyżki pisma, do tego często w prenumeracie pisano, że np. 1,5 numeru czy tam 2 numery gratis. Skoro np. są te 2 numery gratis (przykład) to w przypadku utrzymania np. ceny przez 6 miesięcy obniżonej to już chyba tych 2 numerów gratis nie ma czyż nie?

Reklama to reklama… Rzadko prawde glosi. Poza tym, jak dla mnie, nieco to naciagasz… wymyslasz troszke. A w najlepszym wypadku - gmatwasz.

9 hours ago, Gostus said:

Dlatego to kwalifikuje automatycznie do jakichkolwiek rekompensat czy zwrotów.

Jasne. W regulaminie jest napisane, ze mozesz zrezygnowac z numerow, ktorych jeszcze nie otrzymales w prenumeracie. I kase za nie Ci zwroca.

20 hours ago, Scouser said:

promocje dla nowych klientów prawie nigdy nie są tak atrakcyjne jak dla przedłużających umowę...

Yyy… jest dokladnie na odwrot? Dlatego lepiej zawsze rezygnowac i po czasie wracac juz jako nowy klient?

Tak w ogole to taka prenumerata jest podobna do umowy na czas okreslony. Natomiast umowa na czas nieokreslony (z absurdalnie kosmiczna cena) jest jak co miesieczny zakup pojedynczego numeru magazynu.

Edytowano przez Coenn
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie przedłużania umów - widocznie ja miałem zwykle dobre doświadczenia, inna sprawa, że trend się trochę odwraca (raczej to złe) o czym przekonałem się np. w Playu .. : )

 

Co do umowy z cd-action - jak nie byłoby mowy o rekompensatach to nie otrzymalibyśmy automatycznego mejla - rozumiem, że to też jest forma reklamy? 

 

Druga sprawa - reklama nie może wprowadzać w błąd, od tego są odpowiednie instytucje by to regulować. Ale już patrząc na tę formę "reklamy" którą wymyśliło cd-action - trudno bym gmatwał skoro zapowiadają, że czytasz "w gratisie" np. 2 numery tak jak to wielokrotnie pisano, a nagle okazuje się, że jednak nie :) Cd-action zmieniło nagle cenę, płytka wywalona więc zmieniły się warunki umowy - powinno poinformować o tych zmianach prenumeratorów 14 dni przed zmianą, że albo akceptujemy te warunki albo zwracają za resztę prenumeraty. Wtedy odstąpiłbym od umowy i zakupił nową prenumeratę za 120 zł.

 

Po trzecie - abstrahując od reklamy, zapowiedzi oszczędności i innych spraw związanych z zakupem prenumeraty - najważniejsza rzecz, siedzę w e-commerce od wielu wielu lat

i wiem, że najlepszy klient to ten powracający, taki klient robi najwięcej konwersji i utrzymuje sklep/hurtownię w płynności finansowej, stałego klienta się gratyfikuje i docenia, szczególnie takiego, który płaci z góry, za większe zakupy, dłuższe staże/abonamenty. Wnioski każdy wyciągnie sam.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.11.2018 o 21:52, Coenn napisał:

co innego wlaczyc w obnizke klienta, ktory nabyl prenumerate miesiac, moze 2 miesiace temu, a co innego klienta, ktory prenumerate wykupil kilka miesiecy temu...

A co - jakiś gorszy jestem? ;) Wykupywałem prenumeratę, bo mi się opłącało (jeśli dobrze pamiętam wychodziło mi, że jeden numer mam za free). Zmiana ceny mnie zaskoczyła i pewnie bym ją przełknął, gdyby nie fakt, że na początku była mowa o "rekompensatach dla prenumeratorów".

Odnośnie Bauera - wyszli z tego z twarzą i nie mamy co narzekać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, MajinYoda said:

gdyby nie fakt, że na początku była mowa o "rekompensatach dla prenumeratorów".

Dlatego zauwazylem, ze w sumie maja gest. I mysle, ze rzeczywiscie dotrzymaja slowa. Tyle ze, jesli ta obnizka ceny wraz z rezygnacja z plyty wiaze sie faktycznie z niezadowalajacymi wynikami sprzedazy, to nie zaciskalbym petli na szyi Bauera domagajac sie koniecznie rekompensaty w formie pienieznej, i to na dodatek czym predzej… Serio, martwie sie, ze Bauer Media Group moze bez jakiegokolwiek sentymentu odczepic wagonik "CD-Action", jesli kasa nie bedzie sie zgadzac...

To jasne, ze prenumeratorzy sa dla wydawcy szczegolnie wazni. Liczba pozyskanych zamowien na prenumerate w "okresie promocyjnym" tez bedzie istotnym wskaznikiem dla wydawcy. I taka nie do konca zasadna krytyka (lub przesadnie ostra) w tym watku moze zrazac ludzi do prenumeraty...

Sam umyslnie tu infomuje kiedy nowy numer CDA pojawia sie w mej skrzynce, bo nim wzialem prenumerate wiele glosow zapewnialo mnie, ze nowy numer bede dostawal najwczesniej tydzien po premierze… Jak dotad to czarnowidztwo, w moim przypadku, nie potwierdza sie. Abstrahujac od tego, ze to Poczta Polska ma moc sprawcza.

Edytowano przez Coenn
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dostarczeniem numerów Bauer nie ma nic wspólnego - wszystko zależy od regionu i od PP, ja mieszkając w Wawie mam gorzej bo niestety tu najgorsza (chyba obok krakowskiej) i najbardziej oblegana sortownia w Polsce na Łączyny, w której wiecznie są problemy przez co te wszystkie prenumeraty nie dochodzą na czas (a zamawiam 3 prenumeraty z 3 różnych wydawnictw).

Co do zaciskania pętli - tu nie o to chodzi tylko bardziej o to, że nawet jeśli Bauer podchodzi do tej sprawy biznesowo (a na pewno tak jest)  to tak jak pisałem -prenumeratorzy czyli stali i powracający klienci są najważniejszym wsparciem finansowym firmy czyli trzeba dbać o tę grupę.

Edytowano przez Scouser
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2018 o 23:30, Coenn napisał:

Sam umyslnie tu infomuje kiedy nowy numer CDA pojawia sie w mej skrzynce, bo nim wzialem prenumerate wiele glosow zapewnialo mnie, ze nowy numer bede dostawal najwczesniej tydzien po premierze… Jak dotad to czarnowidztwo, w moim przypadku, nie potwierdza sie. Abstrahujac od tego, ze to Poczta Polska ma moc sprawcza.

A ja dołączyłem do akcji ;). W zasadzie to przez dwa lata prenumerowania pisma tylko raz zdarzyła się obsuwa - podejrzewam, że Poczta zwyczajnie zgubiła moją przesyłkę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem dodzwonić się do działu prenumeraty... Dostałem telefony bezpośrednio do nich, bo pani z wydawnictwa stwierdziła, że ona to nic nie wie, mają być rekompensaty i dział prenumeraty miał się LISTOWNIE kontaktować...

No to zadzwoniłem... Tam w ogóle ktoś pracuje?  Cztery dni bezskutecznych, namiętnych prób...

Powiem szczerze, że jak na współczesne, a nie epoki minionej, standardy to raczej słabo. 

Uwaga, aluzja polityczna - widocznie nie tylko państwo mamy z dykty - Bauer pragnie się tak dostosować, że aż przesadza.

Oj wieje paździerzem, wieje... Przykry zapach coraz intensywniejszy...

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na mejla szybko odpowiedzieli więc jednak się poprawiło. Będzie rekompensata o ile się upomnimy, rekompensata nie jest znacząca ale dobrze wróży,

szkoda tylko, że trzeba było się upominać ale mówi się trudno i ważne, że jestem na kolejny rok prenumeratorem więc mają mój miecz i moje pieniądze :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, goliat napisał:

@Scouser

W Polsce o wszystko trzeba się dopominać, wiem to z własnego doświadczenia. Ale żeby do tej pory Bauer nic nie ogłosił oficjalnie z tą rekompensatą to już są dosłownie jaja. 

W sumie pisali oficjalnie o rekompensatach (w mejlu) ale sądzę, że przez ten ich niewydolny system prenumeratorów też może powodować, że nie piszą do każdego prenumeratora

(ten nowy serwis prenumerat założony chyba na początku tego roku, na którą wydali ciężkie pieniądze nieadekwatne do jakości produktu, generalnie jest ona nieprzydatna bo ani statusów nie mają poprawnych ani to nie współgra z systemem prenumeraty, niby zamawiasz ale ta strona nic nie potwierdza ani nie wiąże się z ich własną bazą...)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Scouser

O tym, że rekompensata będzie wiadomo już od dłuższego czasu. Mi chodziło o konkretniejsze stanowisko Bauera, np. czy będziw np. zniżka przy następnej prenumeracie, czy też będzie to oddanie jakieś części wpłaconych wcześniej pieniędzy? Patrząc na posty w tym dziale to o takie szczegóły trzeba się wręcz dopytywać u wydawcy tytułu, a że oficjalnego stanowiska brak przez 3 miesiące to w niezbyt dobrym świetle stawia to Bauera. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cda1901.png.13e5352b25c055940e610b8ff7b51278.png

"Jak zwykle" nowy numer CDA znalazl sie w mej skrzynce dopiero dzis (tu licze na Wasz dobry humor) :-]

Na powaznie zastanawiam sie, czy gdybym doplacil te 76,70 zl - przy zamawianiu prenumeraty w opcji "POCZTA POLSKA POLECONA" za 196.70 zl - to czy nowe numery CDA wyciagalbym ze skrzynki juz w piatki… 

 

On ‎11‎/‎19‎/‎2018 at 4:40 PM, Coenn said:

Przy okazji dopytujac sie @spikainlub @Smuggler, co z "bonusami", ktore mialy isc w parze z prenumerata? Mija miesiac bez nich. Czyz one nie przysluguja, tak jak prenumerata na rok? Patrze na strone 125 CDA i widze takie male, czarne, kwadratowe cos z napisem "Forum Adminum". Nie dane mi bylo ujrzenie tego. Podobnie owego specjalnego subforum oraz przypisania do grupy prenumeratorow...

@Ghost, ekhem, juz 3 numery CDA w prenumeracie za mna… Przeczytalem Twoj tekst "Po drugiej stronie reklamacji" i uswiadomilem sobie zarazem, iz to Ty jestes "redakcyjnym" adminem forum. Zerknawszy na strone 123 styczniowego numeru, gdzie jest info o prenumeracie, nadal czytam o:

  • numerach CDA prosto do skrzynki pocztowej (dostaje)
  • dostep do specjalnego subforum (nie dane mi bylo dotad tego ujrzec)
  • wiele dodatkowych przywilejow na forum.cdaction.pl (nie zostalem obdarowany niczym takim)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, seba napisał:

Obecny numer to moj pierwszy w prenumeracie - jak to u Was wyglada? Kiedy powinienem spodziewac sie pisma w skrzynce? Bo oczywiscie dzisiaj go nie ma :p

Ja swój numer dostałem dzisiaj. Zwykle jest między wtorkiem a piątkiem - podejrzewam, że wszystko zależy od poczty.

Jeśli nie przyjdzie Ci przez 8 dni to dzwoń na infolinię Bauera - mi musieli wysłać ponownie numer 12/18.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On ‎12‎/‎17‎/‎2018 at 3:59 PM, Coenn said:

@Ghost, ekhem, juz 3 numery CDA w prenumeracie za mna… Przeczytalem Twoj tekst "Po drugiej stronie reklamacji" i uswiadomilem sobie zarazem, iz to Ty jestes "redakcyjnym" adminem forum. Zerknawszy na strone 123 styczniowego numeru, gdzie jest info o prenumeracie, nadal czytam o:

  • numerach CDA prosto do skrzynki pocztowej (dostaje)
  • dostep do specjalnego subforum (nie dane mi bylo dotad tego ujrzec)
  • wiele dodatkowych przywilejow na forum.cdaction.pl (nie zostalem obdarowany niczym takim)

 

Drodzy Redaktorzy! Strony magazynu potraficie zapelnic interesujacymi tresciami. Jednakze sztuka komunikacji z czytelnikami totalnie zawodzi. Nie widac tez przejawow jakiejkolwiek intropatii.

W zwiazku z tym, ze od kilku miesiecy ignorujecie moje upominania, niezlomnie wzbraniajac sie przed nadaniem mi pozostalych gwarantowanych przywilejow wymienionych w opisie "korzysci ze wziecia prenumeraty", doradzam calej Redakcji warsztaty podrasowujace komunikacje, ktore prowadzi Tomasz Kammel. :-]

 

 

@Ghost @spikain @Smuggler

Edytowano przez Coenn
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...