Jump to content

Recommended Posts

On ‎11‎/‎10‎/‎2018 at 4:12 PM, Coenn said:

Bede za kazdym razem informowal kiedy numer sie zjawil w skrzynce. Poki co jest mi tylko przykro, ze do tej pory nie zostalem przeniesiony do obiecanej "specjalnej grupy prenumeratorow". Mimo, ze prenumerate - celowo - bralem na e-mail powiazany z tym kontem.

Tak jak obiecalem, tak czynie. Przy okazji dopytujac sie @spikainlub @Smuggler, co z "bonusami", ktore mialy isc w parze z prenumerata? Mija miesiac bez nich. Czyz one nie przysluguja, tak jak prenumerata na rok? Patrze na strone 125 CDA i widze takie male, czarne, kwadratowe cos z napisem "Forum Adminum". Nie dane mi bylo ujrzenie tego. Podobnie owego specjalnego subforum oraz przypisania do grupy prenumeratorow...

On ‎10‎/‎22‎/‎2018 at 4:39 PM, Coenn said:

Dzis, w poniedzialek, przyszedl do mnie pierwszy numer CDA z prenumeraty.

Drugi numer z prenumeraty i ponownie wyjalem go ze skrzynki dzis, w poniedzialek, jeden dzien przed pojawieniem sie w "kioskach". =p

Nie chce mi sie bawic z focia, wiec tym raz jako dowod…

kody.png.af4a8d7e866766b1f3fd4a1727d8eb42.png

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Coenn napisał:

Drugi numer z prenumeraty i ponownie wyjalem go ze skrzynki dzis, w poniedzialek, jeden dzien przed pojawieniem sie w "kioskach". =p

Spoko, nic w przyrodzie nie ginie, bo dla równowagi ja dzisiaj nie dostałem swojego numeru ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam nigdy nie liczę bym dostał swój numer we wtorek a co dopiero w poniedziałek, :) Bardziej mnie martwi że mi bauer nie odpisuje na wiadomość, choć to u nich norma mimo wszystko powinni kogoś zatrudnić dodatkowo skoro się nie wyrabiają z kontaktem z klientami

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

1 godzinę temu, Gostus napisał:

Ja tam nigdy nie liczę bym dostał swój numer we wtorek a co dopiero w poniedziałek, :) Bardziej mnie martwi że mi bauer nie odpisuje na wiadomość, choć to u nich norma mimo wszystko powinni kogoś zatrudnić dodatkowo skoro się nie wyrabiają z kontaktem z klientami

 

 

Tam 2 ludzi pracuje to się dziwisz ;)  W tym jedna osoba do odpowiadania na mejle...

Edited by Scouser
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Scouser napisał:

Tam 2 ludzi pracuje to się dziwisz ;)  W tym jedna osoba do odpowiadania na mejle...

Dlatego wolę kontakt telefoniczny z takimi firmami ;). Tylko jest jeden minus tej metody - nie ma dowodów, że taka rozmowa się odbyła. No, chyba że nagrywać ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam, żeby się tam dodzwonić to trzeba mieć anielską cierpliwość, kiedyś próbowałem zaciekle i nikt nie odbierał (kilka dni pod rząd w rożnych godzinach).

A na mejle potrafią odpowiadać różnie, od 4 do nawet 10-11 dni (mój przypadek).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przed chwilą, Scouser napisał:

Z tego co pamiętam, żeby się tam dodzwonić to trzeba mieć anielską cierpliwość, kiedyś próbowałem zaciekle i nikt nie odbierał (kilka dni pod rząd w rożnych godzinach).

A na mejle potrafią odpowiadać różnie, od 4 do nawet 10-11 dni (mój przypadek).

Dwa tygodnie temu do nich dzwoniłem i odebrali bez problemu. Może zależy od szczęścia ;). Dzwoniłem na ten numer - 67 354 16 05 (https://bauer.pl/kontakt/ - prenumerata).

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja nie mam potrzeby (aktualnie) tam dzwonić czy licytować się z tym jak długo trzeba czekać na połączenie tylko opisuję swoje doświadczenia gdy gubiono moje numery w prenumeracie i nie dochodziły po 4 tygodnie (listopad, grudzień 2017 oraz styczeń-marzec 2018) , już nie mówiąc o ich zabugowanym systemie, przeniesieniu na nową witrynę bez skopiowania bazy danych (co się stało z poprzednią to tylko RODO pewnie wie), i statusie "nowy" po wykupieniu prenumeraty wiszącym już od roku :) 

Generalnie podobno ten bałagan cały poprawili bo zatrudniono jakąś nową osobę tam i rzeczywiście na mejle później odpowiadano szybciej (i szybciej wprowadzono poprawki o które prosiłem), jeśli jest lepiej to dobrze ale dlaczego ludzie czekają na odpowiedź mejlową w sprawie rekompensat i nic się w tej sprawie nie dzieje to nie wiem. 

Apropos - skoro tam dzwoniłeś to nie pytałeś zapewne o kwestię rekompensat :P 

 

EDIT: 2 tygodnie to nic :D ja bym w ogóle sie tym nie przejmował jak 2 tygodnie to u mnie NORMA więc jak przyjdzie po 3 tygodniach to tylko się cieszyć ; ) 

Edited by Scouser
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Scouser - odpowiem zbiorczo - dzwoniłem, bo przez 2 tygodnie nie przyszedł mi poprzedni numer i, oczywiście, zapomniałem zapytać o rekompensaty ;). Póki co cały czas czekamy na info od @spikain. Najwyżej, jak będę miał któregoś dnia chwilę czasu, do zadzwonię do nich i zapytam.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wszystko zatem wyjaśnia. Czyli albo jest tak dużo zgłoszeń lub co jest wg mnie bardziej prawdopodobne wolą się opieprzać :D Bo to nie jest normalne czekać 11 dni na odpowiedź na maila.

Na szczęście w mojej sprawie odpisali niedawno, dwa dni pracujące to spoko wynik. Na zapytanie czy będzie rekompensata czy zwrot różnicy między ceną starą a nową prenumeraty wybrali to drugie. Liczyłem że może zaproponują mi wydłużenie prenumeraty na jakiś atrakcyjnych warunkach, no co marzyć jeszcze można :D Ale i tak się cieszę jeśli wypłacą mi te pieniądze, uznam moją sprawę za zamkniętą. :)

Martwi mnie dlaczego sami od siebie nie zaproponowali zwrotu tylko musiałem się o niego upomnieć? Dlatego proponuje aby każdy kto liczy coś od nich do nich napisał i powalczył o swoje.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Smuggler said:

Sorry, to się więcej nie powtorzy! :P

Drogi, Smugglerze! Jakiz Ty enigmatyczny! Nie myslales o zmianie nicka na "Sfinks"? ;->

Kilkoma slowami - skierowanymi do kazdego i do nikogo - wyrazic tak wiele, a tak naprawde nic… Talent! 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Gostus napisał:

 Dlatego proponuje aby każdy kto liczy coś od nich do nich napisał i powalczył o swoje.

Posłuchałem Twojej rady i właśnie do nich napisałem ;).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do tych, którzy już mają nowy numer (ja oczywiście poza tym gronem - jak zwykle).

Jaka jest cena prenumeraty klasycznej bez gadżetów w tym numerze?

Czy moja teoria spiskowa się potwierdza?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, ttrk napisał:

Jaka jest cena prenumeraty klasycznej bez gadżetów w tym numerze?

120 zł.

Jaka jest twoja teoria spiskowa nie wiem, więc nie mogę powiedzieć czy się potwierdza, czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Scouser napisał:

To ja też napiszę :) Może jakiś wzór mejla? :D 

Po prostu napisz jaka jest twoja sytuacja i czego oczekujesz, bo przez te zmiany czujesz się oszukany :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.11.2018 o 22:40, Coenn napisał:

Drugi numer z prenumeraty i ponownie wyjalem go ze skrzynki dzis, w poniedzialek, jeden dzien przed pojawieniem sie w "kioskach". =p

Nowy numer dostałem dzisiaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.08.2018 o 07:38, spikain napisał:

Tak jak odpisywałem w paru innych miejscach: dział prenumeraty ma rozwiązać sprawę tak, żeby prenumeratorom się ta zmiana opłacała. Już pomijając przyzwoitość – zrażenie do siebie prenumeratorów byłoby idiotycznym posunięciem, to jedni z najwierniejszych czytelników. Wpływu na działania działu prenumeraty nie mam, ale wiem, że wiedzą, co jest grane i będą działać zgodnie z interesem prenumeratorów. Prawdopodobnie prenumerata zostanie odpowiednio przedłużona.

Inna rzecz, że trudno stwierdzić na tym etapie, czy w kolejnych numerach też nie będzie płyty. Stąd zresztą słowo "promocja" przy cenie. Po prostu nie wiemy, czy taka zmiana (wydawałoby się, że przez miażdżącą większość odebrana pozytywnie) nie przełoży się chociażby na niższą sprzedaż. Jeżeli brak płyty będzie jednorazowym wyjątkiem, to brakujące kilka złotych najpewniej przerodzi się w dodatkowy numer dla prenumeratorów.

Ale na razie się wstrzymajmy, bo w tej chwili nikt nie wie, w którą stronę to zmierza -- pewne jest, że niezależnie od kierunku, prenumeratorzy nie zostaną okantowani. :)

 

Hmmmmmmmmmm

Dział prenumeraty w ciągu trzech miesięcy nie wypracował ŻADNEGO stanowiska, czy ktoś mógłby coś z tym zrobić.

Prenumerata ma już ustaloną nową, niższą cenę - deklaracje, obietnice ze strony redakcji padły (nie ma co uciekać w argument o cenie "promocyjnej").

Droga (hmmm) Redakcjo, Drogie Wydawnictwo,

nie zachowujcie się jak politycy przed wyborami i po nich. Nie przystoi. Szacunku i renomy tak nie zbudujecie.

Po co było cokolwiek obiecywać?

Zostawienie sprawy w rękach każdego prenumeratora indywidualnie, to taka gra na przetrzymanie (jakoś to będzie, iluśtam się nie upomni, bo szkoda będzie im zachodu - a kasa będzie się zgadzać).

Ale czy WARTO?

Naprawdę w ciągu trzech miesięcy (pierwsze deklaracje i obietnice) tak trudno ustalić cokolwiek? Jasno się zdeklarować? 

My (jakkolwiek to brzmi - mówię nie tylko w swoim imieniu) zdeklarowaliśmy się, wykupiliśmy prenumeratę, po prostu zaufaliśmy Wam.

Apeluję, nie zachowujcie się jak kierownik szatni z "Misia" - "Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi?"

  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro prenumeratorów olewa tak wydawnictwo jak i redakcja, to ty olej magazyn. Można odnieść wrażenie, że ani jedni, ani drudzy zbytnio się tym nie przejmą.

Edited by 2real4game
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, 2real4game said:

Skoro prenumeratorów olewa tak wydawnictwo jak i redakcja, to ty olej magazyn. Można odnieść wrażenie, że ani jedni, ani drudzy zbytnio się tym nie przejmą.

Cytuje wypowiedz @2real4game, ale dedykuje me slowa wszem wobec i kazdemu z osobna.

Niepotrzebnie sie tak nawzajem nakrecacie… Redaktorzy maja jasne zadanie: wypelnic strony magazynu atrakcyjna zawartoscia, ktora skloni po siegniecie pon. I wcale nie jest to latwe. Sprawa sprzedazy i prenumeraty to juz zadanie dla wydawcy magazynu.

Zrozumiale i adekwatne sa wszelkie uwagi krytyczne co do zawartosci magazynu, ale zrzucanie na karb redaktorow takze obowiazkow wydawcy...

Wiecie, dla mnie przykre by to bylo, gdyby projekt pt. "CD-Action" polegl glownie z powodu negatywnego stosunku czytelnikow do samego wydawcy. Jesli mimo wszystko zywicie pozytywne uczucia do magazynu i do osob tworzacych jego "mentalny charakter", to badzcie ostrozni w slowach i w czynach. W tym miesiacu wyszly ostatnie numery magazynow: GamesTM (zyl lat 16) i GamesMaster (zyl lat 25). I naprawde przykro sie zrobilo.

gamestm.thumb.png.a86dd3479779546cdb0dedada84f401b.pnggamesmaster.thumb.png.dfc06ba3ed4939ceef0dda2ee5196572.png

GamesTM bylo (i jest) szczegolnie mi bliskie. Na jednej z ostatnich stron zamieszczali zawsze date wydania nastepnego numeru, w tym miesiacu jest tam...

2NnFz.png

Oby CDA jeszcze przez wiele lat nie musialo takiej grafiki umieszczac.

Edited by Coenn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Coenn napisał:

Niepotrzebnie sie tak nawzajem nakrecacie… Redaktorzy maja jasne zadanie: wypelnic strony magazynu atrakcyjna zawartoscia, ktora skloni po siegniecie pon. I wcale nie jest to latwe. Sprawa sprzedazy i prenumeraty to juz zadanie dla wydawcy magazynu.

Zrozumiale i adekwatne sa wszelkie uwagi krytyczne co do zawartosci magazynu, ale zrzucanie na karb redaktorow takze obowiazkow wydawcy...

Odpowiem za siebie - doskonale zdaję sobie sprawę, że redakcja nie ma nic do tego, że "starzy" prenumeratorzy wciąż nie dostali rekompensat - i myślę, że nikt tutaj nie uważa inaczej. Niestety, deklaracja, że "coś będzie" pojawiła się na cdaction.pl i od tamtej pory cisza -  ze strony wydawcy, naturalnie. Nie dziw się więc, że niektórzy czują się skrzywdzeni i wypisują swoje (słuszne) żale tu, na Forum Actionum, w dziale poświęconym nam - prenumeratorom.

Ja czekam na mailową odpowiedź od Bauera - jeśli nie odezwą się do poniedziałku to do nich zadzwonię. I każdemu, kto chce rekompensaty radzę zrobić to samo.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydawca dał ciała na całej linii. Naobiecywali w momencie najbardziej gorącym i liczył przede wszystkim na to że większość prenumeratorów machnie ręką na tą zmianę. I to się pewnie im udało, bo nas krzykaczy jest jednak tutaj bardzo mało :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Gostus napisał:

Wydawca dał ciała na całej linii. Naobiecywali w momencie najbardziej gorącym i liczył przede wszystkim na to że większość prenumeratorów machnie ręką na tą zmianę. I to się pewnie im udało, bo nas krzykaczy jest jednak tutaj bardzo mało :D

 

15 minut temu, 2real4game napisał:

Albo jest bardzo mało prenumeratorów. Albo ich nie interesuje FA.

Piszcie do Bauera - mi zaproponowali albo zwrot za nadpłacone numery (w tym momencie wychodzi mi jakieś 20 złotych) albo odjęcie tej kwoty od kosztu następnej prenumeraty. Chyba wybiorę to drugie :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...