Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość

Starcraft (seria)

Polecane posty

Od siebie dodam - DT są piekne na tossa. jeśli ten zapomniał albo nie doszedł jeszcze do obsów. Reizen potwierdzi:)

Na tossa to jeszcze jeszcze, ale na tossa nuba to totalnie xD Bo inaczej niż nubstwem nie mogę dalej sobie wytłumaczyć faktu, że robiąc cannony na obronę early rush postawiłem 3 przy wejściu (jak się okazało skuteczne :P) ale zapomniałem umieścić tradycyjne dwa przy nexusie :< To jeszcze mógłbym przełknąć, jednak to, że mimo zescoutowania prisma i shrine dalej ich nie zbudowałem, to sobie już nie wybaczę :P

btw. Ja Ci chyba kawę wyślę, bo w tej ostatniej grze miałeś chyba APM między 2, a 4 :P

EDIT:

@Wymiatak

Wszystko fajnie ekstra, ale moment w którym koleś zaatakował z 2M, a Ty miałeś 2 sentry, 2 HT bez storma i same zety i rzuciłeś fieldy blokując sobie rampę mnie zniszczył :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wymiatak

Wszystko fajnie ekstra, ale moment w którym koleś zaatakował z 2M, a Ty miałeś 2 sentry, 2 HT bez storma i same zety i rzuciłeś fieldy blokując sobie rampę mnie zniszczył :P

Przypatrz sie lepiej uwaznie. Gdyby nie male przejscie na dole stracilby prawie cala armie. Po drugiej stronie zostalo tylko 2 marauders i 4 marines. Dziwie sie, ze jako protoss nie odkryles jeszcze takiego uzycia force fieldow. Poza tym to nie jest rampa, tylko choke point :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc akurat rozmawiałem ze znajomym i widziałem force fieldy, a za nimi armie, tak jakbyś chciał się odgrodzić, jeśli rzeczywiście chciałeś przyblokować ich od pleców, to sorry, mój błąd ;) O używam tego dość często, w połączeniu ze stormami daje piękny koncert, ale to z pewnością wiesz z doświadczenia :)

Gardło, rampa, jedno i to samo :P Na turniejach komentatorzy mówią na to ramp (rzadziej choke), to się przyzwyczaiłem ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna gra w placement i kolejne zwycięstwo. Tym razem grałem przeciwko Terranowi. Całkiem nieźle sobie radził jeśli chodzi o warstwę ekonomiczną. Do pewnego momentu kupował szybciej SCV niż ja, ale później ja dorobiłem więcej. W dodatku on miał szybciej gaz, ale długo wydobywał z jednego źródła a ja z dwóch. Jeszcze szybko zrobiłem orbital command i używałem mułów. Oglądając powtórkę to muszę przyznać, że robią różnicę. Przy dość zbliżonej liczbie robotników, wydobywałem około 1/3 więcej minerałów. Zrobiłem trochę marines + marauders i poszedłem na harras. Zniszczyłem supply jeden, ale sie cofnąłem. Później wróciłem jeszcze z dwoma czołgami w siege'u. Facet miał jednego dopiero i strzelił nieopatrznie w piechotę, a ja w czołg celowałem. Do tego zrobiłem medievaci i leczyłem sobie cały czas jednostki, no i ulepszenia z tarczą i naboje dla marudów. Jeszcze polepszałem ostrzał w engineering bay. Choć nie zauważyłem jednego, bo mój rywal szybciej ode mnie w expa poszedł. Za dużo mu to nie pomogło, bo nie zrównoważył ekonomii z siłą militarną. Jeszcze próbował mi znukować wojsko, ale szybko odkryłem gdzie strzela i wycofałem się bez strat. Później stracił kolejnego czołga i wyszedł z gry. W bazie oprócz SCV miał jeszcze tylko jednego ducha. Jestem nawet z siebie zadowolony po tej grze, głównie z uwagi na to, że pomimo dużego wydobycia surowców cały czas wydawałem. Praktycznie dopiero pod koniec, kiedy wszystko było już przesądzone moje surowce przekroczyły 400 minerałów. Nie wiem jak wy, ale jeśli ja robię expa to w pierwszej kolejności wysyłam SCV do gazu. Robię tak z uwagi na to, że wydobycie mineralsów z jednej bazy może zaspokoić potrzeby, a gazu nie jestem w stanie tak szybko zdobyć, dlatego chce mieć jak najszybciej 4 gejzery gotowe do wydobycia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wileki problem. Kupiłem nowy pc i po uruchoemieniu starcraft 2 ekran robi się czarny i wyskakuje mi Frequency out of Range. Nie mam pojęcia co robić, czytałem na wielu stronach i nic nie pomogło. Mam Windows 7 Ultimate 64 bitowy, inne gry ktore dotychczas zainstalowałem działają bez problemów. Wie ktoś może co muszę zrobić żeby SC2 działał ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że to wina zbyt szybkiego odświeżania obrazu w menu gry. Gdzieś na ich forum było podawane jak to ograniczyć.

Znajdź plik variables.txt (powinien być w katalogu SC II w Moje dokumenty) i dodaj tam dwie linie:

frameratecapglue=30

frameratecap=60

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając fakt, że to nie temat na takie problemy, tu masz rozwiazanie...

Go into the setting for your video card (the ati control panel) and force the refresh rate down to 60 Hz likely the issue is your monitor does not support refresh rates above that at the resolution the game is trying to run at.

Jeśli nie znasz angielskiego to tłumaczę;

Wejdź w opcje swojej karty graficznej i zmień odświeżanie na 60 Hz, najprawdopodobniej Twój monitor nie obsługuje odświeżania powyżej niej, a gra odpala właśnie na wyższej częstotliwości.

Jeśli to nie pomoże, załóż osobny temat, ew. znajdź taki w którym ten problem był już opisany. Wracając jednak do samej gry, dzisiaj miałem ochotę znowu pograć 2vs2 z ImpostoRem, niestety go nie było :< To też zagrałem jedno 1vs1, trafiłem na jakiegoś terrka, harass reaperami obroniony stalkerem, później 3MM rozwalone mass zealotami (plus zesnajpione mediacki stalkerami) oraz harras na roboli voidami, ogólnie norma, więc postanowiłem zobaczyć jakie mody są na bn, trafiłem na całkiem fajny, Art of Defense classic, ogólnie rzecz jest taka, masz 5 graczy, mały choke na środku (na szerokość 2x nex), 4 vespiny na bazę i duuuużo minerałów + 2 złote expa, zadanie? Obronić się przed 7 falami ataków, 250 zerglingów, 150 zetów, immortale, colossusy, dużo tego :P Ogólnie rzecz ujmując, epickość pełną gębą, podczas ostatniej fali musiałem spauzować grę i z full ultra (a nie miałem przycinki nawet w najbardziej gorących grach z full jednostkami) zmienić na najniższe, żeby jakoś dać radę :P Genialny odstresywacz, jeśli kogoś interesuje powtórka;

http://www.speedyshare.com/files/24091249/...assic.SC2Replay

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się jeszcze zapytać o Banelingi. Zauważyłem, że są dwie animacje ich poruszania się. Jedna to standardowy bieg, gdzie baneling wygląda jak człapiący pędrak, a druga wygląda tak jakby łapał się swojego odwłoka i toczył jak koło. Od czego zależy, którym sposobem się poruszają? Czy jest to zależne od wykupienia jakichś ulepszeń dla ruchu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest to zależne od wykupienia jakichś ulepszeń dla ruchu?

Tak, to jest dokładnie ulepszenie ich prędkości poruszania się. Zwie się Centrifugal Hooks i cytując 'Increases Baneling movement speed to 2.9531 (+0.4531). Requires a Lair.'

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TG-Intel StarCraft II Open Season 1, znany również jako Global StarCraft League wystartował!

64 zawodników (w tym czterech "obcokrajowców"), pula nagród wynosząca 170 tys. dolarów i wszystko do obejrzenia na żywo i za darmo na GOMtv.net (konieczne jest sciągnięcie darmowego playera). Do ostatniej chwili GOMtv utrzymywał, że za streaming live w każdej postaci, podobnie jak za VOD trzeba będzie płacić, ale ostatecznie transmisje w standard quality są nieodpłatne, więc na pewno warto podejrzeć najlepszych w akcji. No, a jeżeli do tego mamy angielskojęzyczny komentarz w wykonaniu panów znanych jako Taseteless i Artosis, emocje gwarantowane.

Na pierwszy ogień poszli dziś czterej gracze - trzech Koreańczyków i znany (z różnych przyczyn) wszem i wobec chyba wszystkim fanom SC IdrA.

Wyniki (best of 3):

IdrA (Z)

2-0

JiTaeHunZenith (T)

MakaPrime (T)

2-0

Focus (P)

Kolejne mecze codziennie od poniedziałku w godzinach... no właśnie, transmisje na żywo zaczynają się bodajże od godziny 11. :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no już za bardzo go demonizujecie ;) IdrA nie jest taki zły, to bardziej "emocjonalny zombie", aniżeli "wulkan" :P

Wracając do gry, mam dzisiaj jakiegoś niesamowitego pecha, nie wiem czy to przez zbyt wielką ilość filmików, czy to, że gra jako even (równy) match rozumie granie ze złotą ligą (o0) ale ciagle wpadam na jakichś graczy jednej techniki. Z początku terrek, nie grałem 3 dni, to nie pomyślałem i poszedłem w fast gate, zamiast stalkery, efekt przewidywalny, barracki w bazie i na pączki reapów, następna gra prott, wbijam mu do bazy, a tam forge - było jasne co planuje, szybkie obszukanie własnej okolicy jest pylon i pierwsze dwa cannony, udalo się zabić proba i jeden pylon, w tym samym czasie tuż przed wallem kolejny pylek i cannon, szybki atak, zniszczony zanim się wybudował, później jak najszybsze jednostki, zniszczenie dwóch cannonów i branie się za pylona, niestety - dosłownie 3-4 sekundy zanim padł zwarpowały się posiłki, 4 stalkery i po mnie, później kolejne i kolejne - ogólnie odwlekanie końca. Następnie terrek, idealny harass z mojej strony - rozwalenie gospodarki (tak przynajmniej myślałem), ale stracenie większości armii przy zbyt pochopnym ataku, na szczęscie druga do obrony była już gotowa - ale rozbiła się o siege tanki, crusiera itp. nie wiadomo skąd przeciwnik miał na to kasę, ale jeszcze większy facepalm był kiedy przypomniałem sobie o shrine w mojej bazie, DT przetrzebiły armie wroga, niestety miałem już po 3/4 bazy, do tego crussier i 4 banshiee nic sobie z DT nie robiły. Kolejna gra była dość typowa, przeciwnik rozwalił mi voidy z harassu i zalał niesamowicie szybkimi mutami, niestety w tej rozgrywce błędy były stanowczo po mojej stronie, dałem ciała w macro po całej linii.

Oczywiście były też inne gry, które wygrałem, ogólny ranking ok. 1:1, najciekawsza z wygranych była (kolejna dziwna technika) walka z terrkiem, ku mojemu zdziwieniu nic nie miał w bazie, wybudował barracki niedaleko mojej i zaczął budować bunkier (trochę przeze mnie bo za późno zablokowałem przejście probem), a następnie zasypywać mnie marine's, ale wybroniłem się i sam korzystając z jego słabszej sytuacji zrobiłem mu cannon rush (tym razem jego błąd, nie wiedział, że przy cannon rushu zawsze atakuje się proba), powtórka tutaj:

http://www.speedyshare.com/files/24113411/...avine.SC2Replay

EDIT:

@Down

Reizen probowales robic 4gate+ proxy pylon?tongue_prosty.gif

Mam wrażenie, że nie chciało Ci się czytać całego psota, a coś poradzić... co by mi dal 4gate i proxy, jak trzeba jeszcze warpa przeciwko reaperom/cannon rushowi/mutom ? o0

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IdrA to najlepszy gracz spoza Korei PŁD, i nie jest to wyłącznie moja ocena. Ma prawo być zły kiedy przegrywa ze słabszym od siebie graczem. Prawda jest taka ze to właśnie terran jest najgorszym wrogiem zerga.

Reizen probowales robic 4gate+ proxy pylon?:P

pylon>gate>gas>cybecore>stalker(to twoja obrona pzreciw reaperom)>i dalej robisz co trzeba na 4gate nie wiem ozzochozii tobie...

jezeli zerg robi muty szybciej niz ty masz stalki do obrony to tez inna bajka

na cannon rush jest tylko 1 rada- trzeba go wykryc zanim bedzie za pozno :P

i taka mala ciekawostka- zwroc uwage na czas w ktorym day9 ma 4gate i spora armie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się tylko, czy podczas takich większych zawodów są jakieś kary za lżenie na przeciwników? A może wówczas niektórzy potrafią się opanować?

Zależy pewnie od organizatorów i regulaminu. Ale podejrzewam, że kara może być tylko jedna - dyskwalifikacja takiego zawodnika. Idra jedzie po terranach tylko na ladderze, nigdy nie widziałem jeszcze, żeby był bm wobec innych na jakimś poważniejszym turnieju.

@Reizen

Za te cannony w bazie przeciwnika to powinieneś piwo dostać i chyba Ci je postawię, bo dawno się tak nie ubawiłem. ;d Taki wirtualny liść w twarz przeciwnika, za te jego proxy barraki. Dobra robota. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolilem sobie obejrzeć powtórkę, którą zamieścileś. Mam nadzieje, ze nie uznasz mnie za cwaniaka, który uważa,że wszystko wie najlepiej. Chce tylko dać ci kilka rad. Widzialem tylko ta 1 twoja gre wiec z góry przepraszem, eśli cie zle ocenie.

-Robisz pylon na 7/10, a pzreciez mozna zrobic na 9/10 wtedy nexus stale produkuje proby

-dalej używasz chronoboost na nexusie jednak nic w nim nie produkujesz (proba zaczynasz budować jakas 1-2 sekundy pozniej, co wiecej chronoboost starcza na 2 proby, a ty robisz tylko 1)

-budujesz gate na 9/10,- rozumiem, ze obawiasz sie rusha, ale robiac gate na 12/18 masz lepsza ekonomie co pozwala produkowac wiecej jednostek

-budujesz asymilator i wysylasz tylko 1 probe do zbierania (albo wysylasz 3 bo gaz jest potrzebny albo nie robisz wcale bo ci nie potrzebny i idziesz tylko w zealoty)

-w pewnym momencie uzbieralo ci sie az 300 mineralow, gate nie produkowal zealotów, nie stawiales nowych budynkow

-wyslales bardzo wczesnego zwiadowce czym oslabiles ekonomie (wiem wiem znowu te rushe, ale tak wczesnie i tak nic interesujacego nie zobaczysz- tylko pozycje pzreciwnika)

-kiedy atakuja cie marines z proxy barrackow atakujesz je probami, w tym czasie twoj zealot luzuje sie przy bramie- szkoda bo 1 zeal to duza sila

- przeciwko terranowi fajnie jest zrobic szybkiego stalkera, nawet uzyc chronoboost na nim- broni cie przed wszystkim w zasadzie.

-czemu majac 300 gazu i pelno mineralow oraz dawno wybudowane core nie robisz warpa? warp zawsze jest potzrebny

- w dalszej fazie powtorki stale masz na koncie 200+ mineralow- moznaby dostawic kolejnego gata, lub produkowac juz istniejacym(ktory bezczynnie se stoi)

-co do cannonow w bazie przeciwnika- pylon-100 mineralow, cannon- 150 co daje 250 mineralow i 20 dmg ktorym dysponuje cannon- a co gdyby zrobic 2 stalkery (250 mineralow i 50 gazu a gazu miales pod dostatkiem) stalker ma 10 dmg na marinesow, czyli 2 stalkery maja 20- tyle co cannon, ale maja 1 zasadnicza przewage- sa mobilne i to bardzo.

dlatego fajnie jest meic warpa, wtedy zamiast cannonow mozna zwyczajnie warpowac pzreciwnikowi zealoty czy stalkery do bazy ;]

A tak w ogole to mozemy czasami razem pograc xD I polecam sluchac/ogladac day9.

En taro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pylon>gate>gas>cybecore>stalker(to twoja obrona pzreciw reaperom)>i dalej robisz co trzeba na 4gate nie wiem ozzochozii tobie...

jezeli zerg robi muty szybciej niz ty masz stalki do obrony to tez inna bajka

na cannon rush jest tylko 1 rada- trzeba go wykryc zanim bedzie za pozno :P

Hm, skoro była mowa o atakach szybkich, proxy rushach etc. domyśliłem się, że mówisz o 4gate chees (a to automatycznie opóźnia cyber core, warpa i stalkery), bo jeśli chodzi o med/late game, to naturalne, że masz 4gate+ (a czasem na 9gate jeśli trzeba ciągle wydawać nadmiar minerałów).

Co do stalków do obrony pisałem, że skupiłem się na voidach nie stalkach, zatem moje 3-4 stalki na 5-6 mutów nie miały większych szans.

-Robisz pylon na 7/10, a pzreciez mozna zrobic na 9/10 wtedy nexus stale produkuje proby

Zwykle robię na 9, gate 12, pylo 14 itd. Po prostu trzęsłem się jak sikorka (jakieś ogromne mrozy zaatakowały moje miasto :<) i nie za bardzo skupiłem się na orderze.

dalej używasz chronoboost na nexusie jednak nic w nim nie produkujesz (proba zaczynasz budować jakas 1-2 sekundy pozniej, co wiecej chronoboost starcza na 2 proby, a ty robisz tylko 1)

Boost przyspiesza też zbieranie minerałów, a to na nich mi głównie zależało, a nie na probkach, bo co mi po makro w późniejszej grze jeśli do niej nie dotrwam.

budujesz asymilator i wysylasz tylko 1 probe do zbierania (albo wysylasz 3 bo gaz jest potrzebny albo nie robisz wcale bo ci nie potrzebny i idziesz tylko w zealoty)

Albo robię asy, widzę, że koleś coś ewidentnie kombinuje bo nie ma budynków, więc rzucam 2 probki do minerałów aby mieć jak najszybciej i jak najwięcej zety, a jednego zostawiam, żeby mieć ew. na warp technology od razu gaz.

-w pewnym momencie uzbieralo ci sie az 300 mineralow, gate nie produkowal zealotów, nie stawiales nowych budynkow

To jedna z tych kwestii których jest się świadomym ale żeby je zmienić potrzebne jest wiele godzin treningu ;) Makro, makro i jeszcze raz makro.

-kiedy atakuja cie marines z proxy barrackow atakujesz je probami, w tym czasie twoj zealot luzuje sie przy bramie- szkoda bo 1 zeal to duza sila

No raczej nie stał tam 4fun :P Po prostu go nie zauważyłem, ale po chwili już rzuciłem do walki ;)

-czemu majac 300 gazu i pelno mineralow oraz dawno wybudowane core nie robisz warpa? warp zawsze jest potzrebny

Bo klikam na 3 innych miejscach mapy naraz :P Multitasking wymaga treningu ;)

-co do cannonow w bazie przeciwnika- pylon-100 mineralow, cannon- 150 co daje 250 mineralow i 20 dmg ktorym dysponuje cannon- a co gdyby zrobic 2 stalkery (250 mineralow i 50 gazu a gazu miales pod dostatkiem) stalker ma 10 dmg na marinesow, czyli 2 stalkery maja 20- tyle co cannon, ale maja 1 zasadnicza przewage- sa mobilne i to bardzo.

Zanim bym je wyprodukował i doszłyby do bazy przeciwnika ten dawno miałby już obronę, to właśnie zaleta cannon rushu, jeśli nie zabijesz proba i nie masz wystarczająco jednostek to po chwili masz w bazie 3 pylony i 3+ cannony, które są dużo wytrzymalsze niż stalkery ;)

I polecam sluchac/ogladac day9.

Na bierząco oglądam streamy z wszystkich większych turniejów i mam subskrypcje huskiego oraz HD, day9 jakoś mi nie podchodzi jeśli chodzi o jego kanał, aczkolwiek mecze komentuje dość ciekawie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Day9 ma kanal raczej "edukacyjny" i świetnie sam to podkreśla na początku każdego filmu-"we do not try to get excited about games, we try to be a better gamer" xD Uwielbiam sluchac tego gościa xD

To jedna z tych kwestii których jest się świadomym ale żeby je zmienić potrzebne jest wiele godzin treningu Makro, makro i jeszcze raz makro.

Albo technologia pzresylowa, W-> z z z z z z z z i po mineralach xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwo mówić, trudniej zrobić, samo wybudowanie odpowiedniej ilości gate'ów, pylonów, kolejnych nexusów, microwanie jednostkami broniąc bazy i harrasujac przeciwnika oraz dobieranie odpowiednich jednostek do jego (oczywiście przy wcześniejszym scoucie) oraz w zależności od nadmiaru surowców które mamy to jednak coś więcej niż dwa kliknięcia, dlatego na hasło "we do not try to get excited about games, we try to be a better gamer" najlepiej jest odpowiedzieć "Then we'll better start playing not just watching videos", bo nawet największy kibic bez treningu praktycznego nigdy nie zostanie znanym zawodnikiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to prawda, jednak duzo latwiej trenować kiedy choć teoretycznie wiemy co robic. Bo co z tego, że będziemy grac 5h dziennie skoro ciagle bedziemy popelniac te same bledy nawet nie wiedzac o ich istnieniu.

Dlatego osobiście preferuje styl najpier ogladanie, potem granie i wprowadzanie do własnej gry tego co zapamietalem z videła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boost przyspiesza też zbieranie minerałów

Od kiedy? Oo

Chrono boost is the Protoss macro mechanic for StarCraft II. Located at the Nexus, this ability can be activated using 25 energy and is used to increase the production or research speed at the target building by 50% (i.e. reduce build/research time by a third) for a total of 20 seconds. This will work on any of your unit production buildings, as well as research buildings, creating interesting decision making scenarios where you must choose between opting for faster tech or faster unit production.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IdrA to najlepszy gracz spoza Korei PŁD, i nie jest to wyłącznie moja ocena. Ma prawo być zły kiedy przegrywa ze słabszym od siebie graczem. Prawda jest taka ze to właśnie terran jest najgorszym wrogiem zerga.

Nie ma prawa, bo to jest po prostu śmieszne i żenujące ;p

Znam takich ludzi, wszystko jest ok dopóki nie zaczną przegrywać, jak przegrywają to coś jest "imba". Ktoś kto chce być/jest tzw. pro powinien nad sobą panować i zdawać sobie sprawę z tego, że nie zawsze można wygrać. Największy niesmak pozostawia jednak sytuacja, gdy ktoś taki piszę, że przegrał tylko dlatego, że ktoś używa czegoś "imba". Nikt nikomu nie każe grać daną rasą. Można zmienić i miłego narzekania po drugiej stronie barykady ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boost przyspiesza też zbieranie minerałów

Od kiedy? Oo

Chodziło prawdopodobnie o to, że użycie zagięcia czasoprzestrzeni (ang. Chrono Boost) na Nexusie znacznie zwiększa szybkość szkolenia próbników, dzięki czemu możemy w szybszym tempie zbierać minerały.

Mam pewne pytanie do innych graczy, odnośnie kampanii single player: czy natknęliście się może na jednostkę Zergów zwaną ''Omegaliskiem'' poza misją ''W nieskończonej ciemności'', w której te większe i silniejsze odmiany Ultraliska strzegą wejść do bastionu Protossów? Jestem ciekaw, czy w czasie gry można jeszcze napotkać je w innych miejscach...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś, żeby w jakiejs imprezie na żywo IdrA tłukł w monitor i rzucał klawiatura? Poprostu nie krył się z tym, że uważa Terrana za rase niezbalansowana, co zreszta potwierdził Blizzard zapowiadajac pacza, który wprowadzi zmiany proponowane właśnie przez Idre. A nikt nie zaprzeczy, że wczesne reapery sa bardzo trudne do wybronienia zergiem.

Można zmienić i miłego narzekania po drugiej stronie barykady

No fajnie by było jakby wszyscy grali Terranamii, a i tak to właśnie pzreciwko nim gram najcześciej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rasę za niezbalansowaną może uważać sobie każdy, ważne żeby robił to w kulturalny sposób. A IdrA lży przeciwnika. Lży każdego terrana, który daje mu w kość. Nie widziałem żadnego meczu, na którym ktoś by poszedł w te wczesne Reapery w czasie gry z IdrA - za to widziałem, jak IdrA wyzywał terrana od noobów, kretynów, najgorszych graczy pod słońcem przez dłuuuugi czas w late game, gdy dostawał po kościach. A potem poszedł w mass ultraliski i role się odwróciły - co ciekawe, lżenie nie ustało. Potem terran obronił się przed tymi ultraliskami i znowu został zwyzywany. Ostatecznie IdrA wyprodukował dwa (słownie: dwa) Brood Lordy, dołączył je do swoich sił i obrócił armię terrana na 200 supply w perzynę. Po czym zwyzywał przeciwnika, że musi być uspośledzony skoro przegrał terranami.

Tak się nie zachowuje zawodnik z klasą, a zwykły prostak, małe dziecko wręcz. Tamten mecz wskazywał raczej na imba na korzyść Zergów, bo Terran wygrywał starcie za starciem a zerg był w stanie błyskawicznie odbudowywać swoje siły. Żadna inna rasa po zabezpieczeniu kilku expów nie jest w stanie tak błyskawicznie produkować hord potężnych jednostek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...