Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Temat growy

Polecane posty

Cóż, zrobili lepiej chociażby to koszmarne, zrobione przez ''profesjonalnych designerów" menu ekwipunku, które było pierwotnie w Skyrimie i kilka innych rzeczy. Także ten - argument inwalida.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, zrobili lepiej chociażby to koszmarne, zrobione przez ''profesjonalnych designerów" menu ekwipunku, które było pierwotnie w Skyrimie i kilka innych rzeczy. Także ten - argument inwalida.

Huh? Padem się je łatwo obsługiwało, i bez problemów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Huh? Padem się je łatwo obsługiwało, i bez problemów.

Może i tak, ale na PC to menu było mało intuicyjne. Prawdę mówiąc na konsoli też wcale nie było dobre i chwała moderom, że je naprawili.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny gameplay z overwatcha

Youtube Video -> Oryginalne wideo

Jestem coraz bardziej nahajpowany biggrin_prosty.gif. To wygląda zacnie.

Sorki, że nie sądzę, żeby nastolatkowie w piwnicach byli w stanie robić lepsze rzeczy niż profesjonalni designerzy

Nom, wiadomo, że nie. W końcu kiedyś większość gier było robionych przez takich nastolatków i jakie wtedy badziewia powstawały! A dziś?! Panie, ci wszyscy profesjonaliści są takimi ogarami, że nawet nie ma co mówić o patchach w dniu premiery i kolejnych łatkach po premierze. Wiadomo, że tylko człowiek który "profesjonalnie" potrafi programować robi to dobrze, bo jemu przecież za to płacą, to jasne jest, że robi to lepiej niż ktoś kto robi to tylko z serca, nie?

IMO nieszanowanie modów można usprawiedliwić tylko jedną rzeczą - bólem tyłka konsolowców, którzy do nich raczej dostępu nie mają (znam to doskonale po swoich znajomych). Naprawdę nie wiem jak można nie lubić darmowego i zupełnie opcjonalnego "kontentu" do gry (to trochę tak, jakby ktoś powiedział "darmowe DLC ssą!" - jakim półgłówkiem trzeba być?).

A że dyskusja wywiodła od rozmowy o serii TES, to już w ogóle nie ma o czym mówić. Ja Morrka pokochałem dopiero po zmodowaniu i śmiem twierdzić, że dopiero wtedy stawał się świetną grą, bo mody często poprawiały rzeczy, które jakimś chyba niesamowitym trafem umykały uwadze... "profesjonalistom".

I żeby nie było z tym programowaniem to skrót myślowy, trochę kaleczny. Wiadomo, że mody to nie tylko kod :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Alpharadious Te programy do czyszczenia modów to Wrye Bash http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/1840/? (jak zauważył @niejemfrytek)

Boss (układa w kolejności mody by poprawnie się wczytywały) https://boss-developers.github.io

TES5Edit (czyści mody) http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/25859/?

Save Game Script Cleaner (czyści seiwy) http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/52363/?

Jak ich używałem to mi nie wykrzaczało. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie, ci wszyscy profesjonaliści są takimi ogarami, że nawet nie ma co mówić o patchach w dniu premiery i kolejnych łatkach po premierze.

To jest trochę cios poniżej pasa. W większości przypadków gry zepsute na premierę nie są winą braku umiejętności programistów tylko braku czasu na ukończenie gry, braku finansów itd. Poza tym stworzenie gry od podstaw, nawet na gotowym silniku to dużo bardziej wymagająca i trudna praca niż zrobienie kilku modeli zbroi czy broni w gotowym edytorze i wrzucenie do gry. No i twórcy modów często dorzucają jakieś tweaki czy inne submody które umożliwiają ich uruchomienie, nie muszą się przejmować optymalizacją czy większymi bugami bo to "darmowy i opcjonalny content". Twórcy gry nie mają tak łatwo, w większości przypadków ludzie oczekują że zrobią dwuklik na steamie, poczekają aż się ściągnie i wszystko będzie śmigać.

Sam szanuję twórców modów że im się chce, ale sam instaluje tylko jakieś poprawki do grafiki czy optymalizacji (np. patche i mody do Deadly Premonition). Szukanie dobrych modów z contentem do dla mnie szukanie piątaka w szambie, jeśli produkcja jest grywalna bez tego to gram. Zresztą, lubię jak gra jest spójna, jak sobie przypomnę "jakość" większości nowych klas i elementów do Torchlighta 2 to mam dość.

Opłacają się te Batmany na promocji -75% na Steamie? (nie grałem w żadnego jeszcze)

Arkham Asylum jest genialny i naprawdę warto w niego zagrać. Arkham City już trochę mniej (IMO ten otwarty świat średnio tam pasuje, a i fabuła była mocno średnia). W Arkham Origins grałem tylko chwilę, jeśli poprawili bugi to można zagrać ze względu na fajny, zimowy klimat i walkę z Deathstrokiem, ale jeśli nie siadło komuś AC to AO pewnie też (gra powiela te same błędy).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest trochę cios poniżej pasa. W większości przypadków gry zepsute na premierę nie są winą braku umiejętności programistów tylko braku czasu na ukończenie gry, braku finansów itd. Poza tym stworzenie gry od podstaw, nawet na gotowym silniku to dużo bardziej wymagająca i trudna praca niż zrobienie kilku modeli zbroi czy broni w gotowym edytorze i wrzucenie do gry. No i twórcy modów często dorzucają jakieś tweaki czy inne submody które umożliwiają ich uruchomienie, nie muszą się przejmować optymalizacją czy większymi bugami bo to "darmowy i opcjonalny content". Twórcy gry nie mają tak łatwo, w większości przypadków ludzie oczekują że zrobią dwuklik na steamie, poczekają aż się ściągnie i wszystko będzie śmigać.

Nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Nie odnoszę postawy obecnych "profesjonalistów" do moderów, tylko do wspomnianych przez Trep nastolatków z piwnicy. Dlatego piszę o "profesjonalistach", bo kto to niby jest? Ktoś kto zawodowo programuje? To od razu czyni go lepszym twórcą, niż ktoś kto posiada konkretny zestaw umiejętności, ale nie robi tego dla hajsu? Bzdura. A z drugiej strony, to ty też nie przesadzaj. Od nie jednego modera mogliby się uczyć ludzie zawodowo parający się tworzeniem gier.
Szukanie dobrych modów z contentem do dla mnie szukanie piątaka w szambie, jeśli produkcja jest grywalna bez tego to gram.

Większość portali o modach -> sortuj według pobrań/rekomendacji/oceny
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, jednego kolesia przecież Bethesda wzięła, bo stworzył naprawdę świetnego moda do Skyrima, także umiejętności ludzi robiących to za darmo mogą być bardzo wysokie. Przecież mogą oni np. zajmować się zawodowo grafiką komputerową czy modelowaniem, ale akurat nie przy grach. W wolnym czasie za to chętnie robią mody właśnie do Skyrima chociażby.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...