TimeX Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Ja raczej nie wyludniałe drogi nie narzekam, bo wojna w końcu. Bardziej mnie wkurza to, że można spotkać tak mało Khajiitów i Argonian. Nawet jako bandytów ...Ja, przeglądając Google w poszukiwaniu tego moda, natrafiłem na kilka, moim zdaniem, perełek:Millenia Retexture Project - Retexture broni. Tworzy zarówno do Fallouta NV (co polecam!) jak i do Skyrim. Każdemu, komu nie podoba się oryginalna tekstura broni, zachęcam do ściągnięcia.Xenius Character Enhancement - ulepsza tekstury NPCów, m.in stopy, które wyglądają jak stopy. Nie mam pewności, czy zawiera rasy Khajiit i Argonian. Najpewniej niekompatybilne z modyfikacjami dodającymi seks lub narządy płciowe.Realistic Smoke and Embers - Nazwa mówi sama za siebie.Burn, Freeze & Shock Effects - Modyfikacja pozwalająca odczuć władzę nad żywiołami. Spaliłeś kogoś? Będzie wyglądał jak spalony. Potrzeba mieć konto na Nexusie, gdyż mod uznano za +18 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 (edytowany) @KucharDzieki - wlasnie o tego moda mi chodzilo.No i jeszcze jedno pytanie, a wlasciwie to prosba o pomoc. Gdy odpalam Skyrima, to niby dziala na pelnym ekranie w rozdzielczosci 1920 x 1080 i ze wszystkimi detalami na full. Napisalem niby, bo momentami kiedy ruszam "glowa" w trybie FPS lub grzebie w ekwipunku, to na krawedzi ekranu pojawia mi sie windowsowy kursor i jego ruchy odwzorowuja te wykonywane w grze w osi pionowej. Moze nie jest to jakies strasznie upierdliwe, ale przeszkadza w zaglebianiu sie w gre. Wyglada to tak, jakby komp jednoczesnie sledzil ruchy mysza w grze i na pulpicie. W dodatku grze zdarza sie od czasu do czasu zminimalizowac i zauwazylem, ze dzieje sie to tylko w momentach walki, kiedy dosc szybko naciskam na przyciski myszy. Raczej nie jest to zwiazane z modami, bo problem pojawia sie nawet kiedy odpalam Skyrim w wersji calkowicie czystej. Jakies sugestie? Edytowano Czerwiec 18, 2012 przez Tesu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 (edytowany) Czy wy również zauważyliście że kupcy i sprzedawcy, no ogólnie handlarze w Oblivionie mieli tylko limit złota? W Skyrimie z kolei złoto to ilość przez nich złota posiadanego, którego ubywa gdy im coś sprzedajemy.BTW: Przegapiłem swój jubileusz 300 postów Edytowano Czerwiec 18, 2012 przez kisiel231 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Czy zauważyliście u siebie, że moc (obrażenia) łuków zmniejszono? U mnie spadło o ponad 30 punktów. Czyżby jakaś uczynna osoba zgłosiła na oficjalnym forum gry, że łuki są zbytnio overpowered?Dziwna sprawa... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Tak jak najbardziej. Dzisiaj nie mogłem rozwalić zwykłego bandyty z ukrycia, a mam mnożnik na obrażenia z ukrycia z łuku. Łuk jest deadryczny. Timex, zacznij robić moda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Nie odczułem tego, żeby obrażenia z łuków jakoś spadły. Za to mam wrażenie, że broń do walki wręcz została wzmocniona. Bez szkolenia w pancerzach i broni (mam pancerz Bractwa, legendarny ulepszony na około 280 obrony i dwie bronie po 65 DMG każda, jednoręczna) to z dwoma uleczeniami rozwaliłem trzy śnieżne trolle na Mistrzu. Wojownik jest OP, i to bardzo @kisiel231O jakie modziwo chodzi? O to na lepsze ataki z ukrycia? Jeśli o to, dziś już je wrzucam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 A wrzucisz tego moda na Steam Workshopa? Nie każdemu się chce włazić na Nexusa, przynajmniej mnie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Stealth Kills - Tutaj macie tego moda. Nie potrzeba się logować.@BrokenAssPewnie wrzucę. Może nawet i dziś. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Mogłeś to opisać po polsku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 Cholera, od godziny mam iść się golić itepe a zamiast tego tu siedzę @kisiel231Teoretycznie mogłem, ale angielski jaki tam użyłem jest prosty. Naprawdę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 @TimeX faktycznie prosty, albo ja zaczynam coraz bardziej angielski ogarniać... mod wygląda ciekawie, mimo sceptycyzmu na początku chyba się skuszę... a'propos. Kiedy zrobisz ten szumnie zapowiadany mod na zwiększenie obrażeń łuków? Z zaskoku oczywiście.PS: dobrze zrobiłeś z tym, że nie zadaje się tak dużych obrażeń z pięści tym kilku rasom. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 18, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 18, 2012 (edytowany) Raczej go nie zrobię, z tego prostego powodu, że gra nie rozróżnia trafień w głowę. Ale musi być jakiś sposób na to. W końcu Skyrim i Fallout to prawie ten sam silnik. Jakby był zapał i umiejętności, to by się nawet VATS dało przenieść. Poza tym, gra rozróżnia głowę, ciało, szczegóły głowy. Musi być sposób. Nie wiem, skrypty z NV wyciągnę może jakieś. Jakoś musi się dać.P.S.Odpiszę na komentarze, bo coś tam wyczytałem że to nierealne, bo pancerze itp. Idąc tym tokiem, kolesia w pancerzu np. Daedrycznym nie dało by się zabić, bo pancerz.@EditZnalazłem coś. Dziwne jest to, że w plikach Skyrima jest wzmianka o VATS (nawet paraliżująca dłoń jest). Wartości się zgadzają. Może więc uda się stworzyć moda, dzięki któremu strzała w łeb oznaczała by definitywny koniec. Oby tak. Edytowano Czerwiec 18, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 Timex, postaraj się o status eksperta programowania. Należy ci się.A żeby nie robić off-topa, to mod w którym uderzenia w pancerz nie zadają obrażeń ciału by się sprawdził, ponieważ dodałby troszkę realizmu do gry. Gorzej gdyby przeciwnik miał na sobie pełny pancerz. Wtedy zostawałyby tylko krzyki i magia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 Tam eskperta programowania. Creation Kit to narzędzie czysto obrazkowe, jeśli idzie o edycję. Łatwo jest podejrzeć. Co do głowy - brakuje mi już pomysłów. Nie wykrywa trafień w głowę, ani w żadną inną część ciała. Choć jeszcze pokombinuję. Czy zna ktoś jakiś przykład ze Skyrima, który tyczy się tylko i wyłącznie głowy? Oprócz dekapitacji, bo to również próbowałem sprawdzić.A co do pancerza: cóż, gdyby wykrywał obrażenia, dało by radę coś takiego zrobić. A tak to nie da rady Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 (edytowany) Zastanawiałem się nad tymi osłabionymi łukami i doszedłem do wniosku, że Bethesda zrobiła to celowo, ze względu na zapowiedziane kusze w dodatku Dawnguard. Jeżeli wypasione łuki zadawały do tej pory obrażenia w ilości 130 -140 punktów, to taka kusza by musiała ich mieć 200 i więcej, co czyniłoby ją średniowieczną wunderwaffe . Edytowano Czerwiec 19, 2012 przez Wuwu1978 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 @UPMoze i tak, ale o ile luk jest bronia szybkostrzelna, to w przypadku kuszy wieksze obrazenia wiaza sie z dlugim czasem jej przygotowywania do strzalu. No chyba ze Bethesda ma zamiar udostepnic nam kusze, z ktorych da sie szybko strzelac, ale to moim zdaniem byloby srednio trafionym pomyslem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 (edytowany) @Tesu w Morrowindzie kusze strzelały z prędkością łuków, może minimalnie wolniej. Nie zdziwiłbym się gdyby Beth zrobiła to samo w Skyrimie.@TimeX masz może zamiar uczyć innych jak używać Creation Kita? Mam w planach malutkiego moda ale ni chuchu nie ogarniam wspomnianego urządzenia Edytowano Czerwiec 19, 2012 przez BrokenAss 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 @BrokenAssTo zależy co masz na myśli. Ale nauczyć mogę spróbować.Co do kusz:Bez sensu jest to, że łuki zostały osłabione (choć ja nadal nie doświadczyłem tego). Zarówno kusza jak i łuk są mało skuteczne przeciwko opancerzonym celom, ale kusza z powodu większej siły jest odrobinę skuteczniejsza od łuku. Ale zobaczy się, jak te kusze zostaną zrobione. A znana jest cena DLC? 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 Może ja odpowiem na pytanie. Chodzi (teraz już) nam o zmiany różnych współczynników co do broni czarów, ogólnie ilości wszystkiego co można przedstawić za pomocą liczb. A jak wiesz jak to i nawet robiienie nowych lepszych pancerzy się przyda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crom3ll Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 (edytowany) Ostatnio postanowiłem wrócić do Skyrim, tym razem w full HD i.... gra po raz kolejny mnie urzekła. Tak samo jak Morrowind i Oblivion, Skyrim wciąga mnie po uszy i zawsze znajdzie się coś, czego wcześniej nigdy nie widziałem. Cudnie Do tego cała garść modów które pomagają jeszcze bardziej zanurzyć sie w świecie gry To chyba jedyna seria w której potrafię spędzić kilka godzin skradając się po lesie i polując na sarny. I która mimo tego, że crashuje mi średnio co godzinę (ups, chyba za dużo modów ) ani trochę mnie nie zniechęca do grania Wolałbym zobaczyć włócznie zamiast kusz w dodatku (chyba że też będą i po prostu jestem niedoinformowany:P). I też zapytam: wiadomo coś o cenie Dawnguard? Edytowano Czerwiec 19, 2012 przez Crom3ll Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 @TimeX byłbym wdzięczny, ale najwcześniej w piątek. Wcześniej mnie nie będzie. A chodziło mi o takie minizadanie, ogólny koncept był taki, że np w pewnym miejscu stoi sobie Drizzt i prosi nas o pomoc w skasowaniu jego wroga (kto czytał Salvatore'a ten wie o kogo mi chodzi), w drugą stronę też by to działało. Taki malutki modzik Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rainrir Napisano Czerwiec 19, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2012 (edytowany) @TimeX masz może zamiar uczyć innych jak używać Creation Kita? Mam w planach malutkiego moda ale ni chuchu nie ogarniam wspomnianego urządzenia Proszę, to jest link do Creation Kit Wiki, dokładniej do działu tutków, gdzieś pośrodku strony znajduje się tabelka z możliwymi językami do wyboru, w tym jest też polski, niestety przetłumaczona została połowa tutoriali, nie po kolei. Polecam jednak zajrzeć do oryginalnych, nawet jeśli angielski kuleje, są napisane prostym językiem, wszystko na przykładach. Mam nadzieję że cokolwiek w nich jest, pomoże Ci w wykonaniu Twojego moda.PS. Zdradzisz co takiego robisz ?EDIT:Podobne zadanie ( sprzątnięcie kogoś ) jest opisane w tych tutorialach . Edytowano Czerwiec 19, 2012 przez Rainrir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 Zmiana języka Steam (z wł. na polski) = ponowne zasysanie F NV i Skyrima. OMFS ...Co do uczenia - ja zazwyczaj babrałem się w dodawaniu nowych efektów dla broni i pancerzy (np. dodanie efektu Stealth dla pancerza maskującego w F NV kiedy się kuca). A od dłuższego czasu staram się Blendera ogarnąć i zrobić jakiś miecz. Z modelem relatywnie łatwo, gorzej z teksturowaniem.A poytanie do posiadaczy Orange Box'a:Język napisów w HL 2, Episod 1 & 2 zależy od aktualnej wersji językowej Steam? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Czerwiec 21, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2012 @kisiel231:Idź do Pomocnej Dłoni. To jest dział dyskusyjny. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Czerwiec 23, 2012 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 23, 2012 Yo. Znalazłam coś ciekawego na ChromeWebStore - za darmo. Bardzo się przyda dla tych, którzy lubią wiedzieć gdzie podążać. Jest to Tamriel Map App ( link ). Zawiera dokładne mapy do Obliviona z dodatkiem SI oraz Skyrima. Mnie się przydaje, zwłaszcza przy lokalizacji kopalni. Działa na Google Chrome - nie wiem jak z pozostałymi przeglądarkami. Na dodatek na steam workshop jest mod dodający opis pod nazwą kopalni - co jest tam wydobywane. Dla mnie bomba. 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...