Skocz do zawartości
Smuggler

The Elder Scrolls (seria)

Polecane posty

Ja raczej nie wyludniałe drogi nie narzekam, bo wojna w końcu. Bardziej mnie wkurza to, że można spotkać tak mało Khajiitów i Argonian. Nawet jako bandytów ...

Ja, przeglądając Google w poszukiwaniu tego moda, natrafiłem na kilka, moim zdaniem, perełek:

Millenia Retexture Project - Retexture broni. Tworzy zarówno do Fallouta NV (co polecam!) jak i do Skyrim. Każdemu, komu nie podoba się oryginalna tekstura broni, zachęcam do ściągnięcia.

Xenius Character Enhancement - ulepsza tekstury NPCów, m.in stopy, które wyglądają jak stopy. Nie mam pewności, czy zawiera rasy Khajiit i Argonian. Najpewniej niekompatybilne z modyfikacjami dodającymi seks lub narządy płciowe.

Realistic Smoke and Embers - Nazwa mówi sama za siebie.

Burn, Freeze & Shock Effects - Modyfikacja pozwalająca odczuć władzę nad żywiołami. Spaliłeś kogoś? Będzie wyglądał jak spalony. Potrzeba mieć konto na Nexusie, gdyż mod uznano za +18

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kuchar

Dzieki - wlasnie o tego moda mi chodzilo.

No i jeszcze jedno pytanie, a wlasciwie to prosba o pomoc. smile_prosty.gif

Gdy odpalam Skyrima, to niby dziala na pelnym ekranie w rozdzielczosci 1920 x 1080 i ze wszystkimi detalami na full. Napisalem niby, bo momentami kiedy ruszam "glowa" w trybie FPS lub grzebie w ekwipunku, to na krawedzi ekranu pojawia mi sie windowsowy kursor i jego ruchy odwzorowuja te wykonywane w grze w osi pionowej. Moze nie jest to jakies strasznie upierdliwe, ale przeszkadza w zaglebianiu sie w gre. Wyglada to tak, jakby komp jednoczesnie sledzil ruchy mysza w grze i na pulpicie. W dodatku grze zdarza sie od czasu do czasu zminimalizowac i zauwazylem, ze dzieje sie to tylko w momentach walki, kiedy dosc szybko naciskam na przyciski myszy. Raczej nie jest to zwiazane z modami, bo problem pojawia sie nawet kiedy odpalam Skyrim w wersji calkowicie czystej. Jakies sugestie?

Edytowano przez Tesu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wy również zauważyliście że kupcy i sprzedawcy, no ogólnie handlarze w Oblivionie mieli tylko limit złota? W Skyrimie z kolei złoto to ilość przez nich złota posiadanego, którego ubywa gdy im coś sprzedajemy.

BTW: Przegapiłem swój jubileusz 300 postów :(

Edytowano przez kisiel231
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odczułem tego, żeby obrażenia z łuków jakoś spadły. Za to mam wrażenie, że broń do walki wręcz została wzmocniona. Bez szkolenia w pancerzach i broni (mam pancerz Bractwa, legendarny ulepszony na około 280 obrony i dwie bronie po 65 DMG każda, jednoręczna) to z dwoma uleczeniami rozwaliłem trzy śnieżne trolle na Mistrzu. Wojownik jest OP, i to bardzo :>

@kisiel231

O jakie modziwo chodzi? O to na lepsze ataki z ukrycia? Jeśli o to, dziś już je wrzucam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX faktycznie prosty, albo ja zaczynam coraz bardziej angielski ogarniać... mod wygląda ciekawie, mimo sceptycyzmu na początku chyba się skuszę... a'propos. Kiedy zrobisz ten szumnie zapowiadany mod na zwiększenie obrażeń łuków? Z zaskoku oczywiście.

PS: dobrze zrobiłeś z tym, że nie zadaje się tak dużych obrażeń z pięści tym kilku rasom.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej go nie zrobię, z tego prostego powodu, że gra nie rozróżnia trafień w głowę. Ale musi być jakiś sposób na to. W końcu Skyrim i Fallout to prawie ten sam silnik. Jakby był zapał i umiejętności, to by się nawet VATS dało przenieść. Poza tym, gra rozróżnia głowę, ciało, szczegóły głowy. Musi być sposób. Nie wiem, skrypty z NV wyciągnę może jakieś. Jakoś musi się dać.

P.S.

Odpiszę na komentarze, bo coś tam wyczytałem że to nierealne, bo pancerze itp. Idąc tym tokiem, kolesia w pancerzu np. Daedrycznym nie dało by się zabić, bo pancerz.

@Edit

Znalazłem coś. Dziwne jest to, że w plikach Skyrima jest wzmianka o VATS (nawet paraliżująca dłoń jest). Wartości się zgadzają. Może więc uda się stworzyć moda, dzięki któremu strzała w łeb oznaczała by definitywny koniec. Oby tak.

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Timex, postaraj się o status eksperta programowania. Należy ci się.

A żeby nie robić off-topa, to mod w którym uderzenia w pancerz nie zadają obrażeń ciału by się sprawdził, ponieważ dodałby troszkę realizmu do gry. Gorzej gdyby przeciwnik miał na sobie pełny pancerz. Wtedy zostawałyby tylko krzyki i magia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam eskperta programowania. Creation Kit to narzędzie czysto obrazkowe, jeśli idzie o edycję. Łatwo jest podejrzeć. Co do głowy - brakuje mi już pomysłów. Nie wykrywa trafień w głowę, ani w żadną inną część ciała. Choć jeszcze pokombinuję. Czy zna ktoś jakiś przykład ze Skyrima, który tyczy się tylko i wyłącznie głowy? Oprócz dekapitacji, bo to również próbowałem sprawdzić.

A co do pancerza: cóż, gdyby wykrywał obrażenia, dało by radę coś takiego zrobić. A tak to nie da rady :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się nad tymi osłabionymi łukami i doszedłem do wniosku, że Bethesda zrobiła to celowo, ze względu na zapowiedziane kusze w dodatku Dawnguard. Jeżeli wypasione łuki zadawały do tej pory obrażenia w ilości 130 -140 punktów, to taka kusza by musiała ich mieć 200 i więcej, co czyniłoby ją średniowieczną wunderwaffe trollface.gif .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Moze i tak, ale o ile luk jest bronia szybkostrzelna, to w przypadku kuszy wieksze obrazenia wiaza sie z dlugim czasem jej przygotowywania do strzalu. No chyba ze Bethesda ma zamiar udostepnic nam kusze, z ktorych da sie szybko strzelac, ale to moim zdaniem byloby srednio trafionym pomyslem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tesu w Morrowindzie kusze strzelały z prędkością łuków, może minimalnie wolniej. Nie zdziwiłbym się gdyby Beth zrobiła to samo w Skyrimie.

@TimeX masz może zamiar uczyć innych jak używać Creation Kita? Mam w planach malutkiego moda ale ni chuchu nie ogarniam wspomnianego urządzenia :P

Edytowano przez BrokenAss
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BrokenAss

To zależy co masz na myśli. Ale nauczyć mogę spróbować.

Co do kusz:

Bez sensu jest to, że łuki zostały osłabione (choć ja nadal nie doświadczyłem tego). Zarówno kusza jak i łuk są mało skuteczne przeciwko opancerzonym celom, ale kusza z powodu większej siły jest odrobinę skuteczniejsza od łuku. Ale zobaczy się, jak te kusze zostaną zrobione. A znana jest cena DLC?

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio postanowiłem wrócić do Skyrim, tym razem w full HD :D i.... gra po raz kolejny mnie urzekła. Tak samo jak Morrowind i Oblivion, Skyrim wciąga mnie po uszy i zawsze znajdzie się coś, czego wcześniej nigdy nie widziałem. Cudnie ;) Do tego cała garść modów które pomagają jeszcze bardziej zanurzyć sie w świecie gry :) To chyba jedyna seria w której potrafię spędzić kilka godzin skradając się po lesie i polując na sarny. I która mimo tego, że crashuje mi średnio co godzinę (ups, chyba za dużo modów :P) ani trochę mnie nie zniechęca do grania ;)

Wolałbym zobaczyć włócznie zamiast kusz w dodatku (chyba że też będą i po prostu jestem niedoinformowany:P). I też zapytam: wiadomo coś o cenie Dawnguard?

Edytowano przez Crom3ll
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX byłbym wdzięczny, ale najwcześniej w piątek. Wcześniej mnie nie będzie. A chodziło mi o takie minizadanie, ogólny koncept był taki, że np w pewnym miejscu stoi sobie Drizzt i prosi nas o pomoc w skasowaniu jego wroga (kto czytał Salvatore'a ten wie o kogo mi chodzi), w drugą stronę też by to działało. Taki malutki modzik :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX masz może zamiar uczyć innych jak używać Creation Kita? Mam w planach malutkiego moda ale ni chuchu nie ogarniam wspomnianego urządzenia tongue_prosty.gif

Proszę, to jest link do Creation Kit Wiki, dokładniej do działu tutków, gdzieś pośrodku strony znajduje się tabelka z możliwymi językami do wyboru, w tym jest też polski, niestety przetłumaczona została połowa tutoriali, nie po kolei. Polecam jednak zajrzeć do oryginalnych, nawet jeśli angielski kuleje, są napisane prostym językiem, wszystko na przykładach. Mam nadzieję że cokolwiek w nich jest, pomoże Ci w wykonaniu Twojego moda.

PS. Zdradzisz co takiego robisz wink_prosty.gif ?

EDIT:

Podobne zadanie ( sprzątnięcie kogoś ) jest opisane w tych tutorialach ;) .

Edytowano przez Rainrir
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana języka Steam (z wł. na polski) = ponowne zasysanie F NV i Skyrima. OMFS ...

Co do uczenia - ja zazwyczaj babrałem się w dodawaniu nowych efektów dla broni i pancerzy (np. dodanie efektu Stealth dla pancerza maskującego w F NV kiedy się kuca). A od dłuższego czasu staram się Blendera ogarnąć i zrobić jakiś miecz. Z modelem relatywnie łatwo, gorzej z teksturowaniem.

A poytanie do posiadaczy Orange Box'a:

Język napisów w HL 2, Episod 1 & 2 zależy od aktualnej wersji językowej Steam?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo. Znalazłam coś ciekawego na ChromeWebStore - za darmo. Bardzo się przyda dla tych, którzy lubią wiedzieć gdzie podążać. Jest to Tamriel Map App ( link ). Zawiera dokładne mapy do Obliviona z dodatkiem SI oraz Skyrima. Mnie się przydaje, zwłaszcza przy lokalizacji kopalni. Działa na Google Chrome - nie wiem jak z pozostałymi przeglądarkami. Na dodatek na steam workshop jest mod dodający opis pod nazwą kopalni - co jest tam wydobywane. Dla mnie bomba.

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...