Morphine Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 @TimeX Chcesz powiedzieć, że jak zrobie jeden z elementów skórzanej zbroi, to zyskam więcej dośw. do kowalstwa niż jak bym zrobił żelazny sztylet?P.S. Przepraszam że czasami pisze po kilka postów tej samej treści, ale dublują mi się one same, i nie mam na to żadnego wpływu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crom3ll Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 @Morphine - to je usuwaj, przecież można. @TimeX - z tego co kojarzę, język gry można ustawić niezależnie od języka aplikacji steam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 (edytowany) Nie mogę tego zagwarantować, z tej prostej przyczyny że sam żelaznych sztyletów nie robiłem. Po prostu uważam, że szybciej i taniej jest zrobić pancerze skórzane. Wystarczy tylko sporo polować na zwierzęta, kolekcjonować skórę i tworzyć. A na utworzonych w ten sposób pancerzach można sporo kasy zarobić lub wbić skill zaklinania. Same bonusy ;>@Crom3llJęzyk aplikacji tak, ale język napisów? Pewności nie mam, a transfer na downloading HL'a 2 zużywać ze względu napisów nie chcę. Edytowano Lipiec 2, 2012 przez TimeX Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Kowalstwo to nie alchemia i nie wbija się go więcej jeśli będziesz robił bardziej wartościowe, lub po prostu lepsze rzeczy. Możesz zrobić nawet multum smoczych, a i tak wbijesz tyle ile byś wbił, gdybyś zrobił żelazny sztylet. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 (edytowany) @TimeX No w sumie racja. Ja co prawda chce na razie nabić na max. kowalstwo, a paski skory i skora sa chyba tansze niz sztabka zelaza. Na razie nie bede sie zajmowal zaklinaniem, ale tak czy inaczej dzieki za rade kolego . Ale zaklinanie stworzonych przedmiotow to kolejny sposob na wbicie levela, a gdy sie je sprzeda na wzrost retoryki no i oczywiscie zarobek . Edytowano Lipiec 2, 2012 przez Morphine Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dayux Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Z kolei ja uważam, że lepiej wychodzi robiąc rzemieniowe karwasze. Z tego względu, iż wykonuje się je pasków skóry, które można stworzyć ze skóry, a tą z kolei możemy zbierać z zabitych zwierząt podczas naszych przygód. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 To tez racja, ale robi sie je z samych paskow skory? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crom3ll Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 @TimeX - z tego co pamiętam język każdej gry można ustawić oddzielnie. Wchodzisz w bibliotekę, prawym na tytul i własciwosci i masz zakładkę język. Więc nic nie szkodzi by grać na angielskim steamie w grę po polsku itp, trzeba tylko czasem dociągnąć paczkę językową. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HDD Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 Witam. Jako że mam wolnego neta, w steamie włączyłem tryb offline. Mam wersję Skyrima 1.1.21.0. Szukam modów do tej wersji, istnieją takie? Bardziej chodzi mi o jakieś nowe fryzury, albo lepsze modele postaci, coś w tym stylu. Proszę o odpowiedź. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dayux Napisano Lipiec 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2012 @Morphine: Z dwóch pasków skóry i jednej skóry, zapomniałem to napisać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 @HDDSzczerze wątpię, aby jakiekolwiek były. Jeśli się nie mylę, była to początkowa wersja Skyrima, więc Nexus i Creation Kit dopiero raczkowały, modderzy również. Proponuję zostawić kompa na noc i ściągnąć brakujące patche. Nie mówiąc już o dodanej w ostatnim patchu walce z konia. OFC jeśli jest możliwość.No i zmieniłem wersję Steama na włoską. Coś tam Steam ściąga (aż dwa giga, OMFS). Pogram i dam znać, czy wyj... znaczy wyrzutki ustąpiły w stopniu znacznym. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 (edytowany) Kilka osób powyżej się skarży na różne "zawiechy" i tym podobne anomalie podczas gry w The Elder Scrolls V: Skyrim. Po ostatnim patchu stwierdzam, że nic podobnego u mnie nie występuje (a grałem naprawdę sporo).A teraz z innej beczki:Mam pyatnie. Jaki jest najszybszy sposób na osiągnięcie 100 poziomu kowalstwa(po najnowszym patchu)? Już wbiłem 54 metodą z żelaznym sztyletem, ale idzie to dość wolno.Metoda ze sztyletami jest trochę, hmm... przereklamowana. Ja proponuję zająć się biżuterią. Podczas jej wykonywania, skoki paska doświadczenia będą bardziej widoczne, a ona sama ma dosyć sporą wartość, więc sprzedając te srebrne i złote świecidełka będzie Ci szybciej rosła Retoryka.Jest jeszcze inny sposób... bardziej ekstremalny. Tak bardzo, że nie tylko będzie Ci rosło Kowalstwo, ale WSZYSTKIE umiejętności i bez problemu możesz je wszystkie "wymaksować" na 100. Tylko jedna, mała uwaga - osoba która zadecyduje się na wykorzystanie tego exploita, po prostu zepsuje sobie dalszą grę ze względu na swój "power" i związany z nim brak motywacji, co do dalszej gry.Jak tego dokonać?Wykorzystując do tego celu Księgę Oghmy (Oghma Infinium) z questu "Discerning The Transmundane". Jednorazowe przeczytanie tej księgi powoduje dodanie 5 poziomów do wybranych 6 umiejętności, po czym tomisko ulega zniszczeniu. Exploit powoduje nieograniczone odczytywanie tej księgi i dodaje jej zarazem odporność na zniszczenie... Nie muszę tłumaczyć do czego to prowadzi?Szczegółową instrukcję narazie sobie darujemy. Edytowano Lipiec 3, 2012 przez Wuwu1978 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 Jaki jest najlepszy mod na poprawę lvl-scallingu, w Oblivionie. Dzisiaj, gdy byłem w sklepie, zobaczyłem Obliviona za bezcen i postanowiłem go sobie w domu odświeżyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TMac Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 Ostatni raz w Skyrim grałem bardzo krótko po premierze, i troszkę mi się znudził po kilkudziesięciu godzinach. Czy od tego czasu wyszły jakieś mody/dodatki znacznie urozmaicające rozgrywkę? Szukam czegoś naprawdę sporego, dzięki czemu nie padłbym z nudów ponownie grając. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 @TmacWyszło całkiem sporo. Ostatnio widziałem mod na magiczne pojedynki. Wpisz na Nexusie "Magic duel".@Wuwu1978Jeśli mógłbym prosić, wyślij mi tę instrukcję na PW lub daj tutaj w spoilerze. Przy pierwszym podejściu sobie wbiję wszystko na 100 normalną drogą, ale przy drugim podejściu wolałbym zrobić to ciutkę szybciej. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 @Wuwu1978 Moze masz racje, ale do bizuterii trzeba granaty, rubiny itd., ktore tanie nie sa . Ale i tak sprobuje. A wlasnie, moglby mi ktos powiedziec, jak moge rozpoczac quest, "Z najwiekszych glebin"? Sposob, ktory okresliles jako "ekstremalny" to iak mniemam wykorzystanie bledu gry, a tego chcialbym uniknac i nabic kowalstwo uczciwie . A na wszelki qypadek, napisalbys mi polska nazwe tego questa, oraz jak go rozpoczac? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 @MorphineQuest "Z największych głębin" rozpoczyna się, jeśli dobrze pamiętam, u pewnej Argonianki w dokach Pękniny imieniem Z-największych-głębin. Porozmawiaj z nią.A do drugiego questa, to udaj się do Arcaneum w Akademii Magów i tam wykonaj troszkę questów dla tego orka, a potem zleci ci odszukanie Septimusa Signusa, którego posterunek znajduje się na dalekiej północy. Quest, o ile dobrze kojarzę, możesz rozpocząć również u niego. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuwu1978 Napisano Lipiec 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2012 (edytowany) A na wszelki qypadek, napisalbys mi polska nazwe tego questa, oraz jak go rozpoczac?TimeX Ci odpowiedział. Szukaj Septimusa Signusa w Akademii Magów.TimeX i inni zainteresowani:Instrukcją jest filmik Infinite XP Glitch z tej strony: http://uk.ign.com/wikis/the-elder-scrolls-5-skyrim/Bugs_and_Glitches?objectid=0 Ostrzegałem . Edytowano Lipiec 3, 2012 przez Wuwu1978 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) @TimeX Chcesz powiedzieć, że jak zrobie jeden z elementów skórzanej zbroi, to zyskam więcej dośw. do kowalstwa niż jak bym zrobił żelazny sztylet?Doświadczenie za nowe przedmioty jest już zależne od ceny przedmiotu (naprawiono to w którymś patchu), więc stosunek doświadczenia / koszt surowców jest najkorzystniejszy w zbrojach. Dobrze można przyexpić na zbrojach Dwemerskich, bo mają całkiem niezłą cenę, a sporo darmowego surowca wala się po ich ruinach, ja wygrindowałem nimi bezproblemowo skilla aż do zbroi orkowych. Sztabki różnych metali można podprowadzić z większości kuźni, czasem nawet srebro które w połączeniu z klejnotami (które z kolei czasem spawnują się na NPCach w miastach) można przekuć na wartościowe świecidełka. Można w ten sposób też ładnie podnieść Speech.Doświadczenie za ulepszanie przedmiotów, tak zbroi jak pancerzy zależy od stopnia jego ulepszenia (dobry, legendarny, epicki etc.). Expienie można przyśpieszyć amuletami/pancerzami podnoszącymi kowalstwo, bo dzięki temu możemy przedmioty podkręcać lepiej niż wynika to z naszego skilla. Cena nie ma bezpośredniego wpływu, choć dobrze podrasowany przedmiot można sprzedać i kupić więcej żelaza/stali. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devius Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 Witajcie.Nie chcę zakładać nowego tematu, skoro jest temat ogólny o serii TES. Znalazłem na płycie Morrowinda z Extra Klasyki i mam do was pytanie: z chęcią bym sobie zagrał, ale z tego co pamiętam to z początku ciężko się trafiało w przeciwników (ciągle missy?), czy za to odpowiada jakiś atrybut w grze, czy może po prostu tak już jest w grze i trzeba się z tym przemęczyć do końca? 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirrin Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Za trafienia przeciwników odpowiada kondycja. Jeśli jesteś wypoczęty tzn. pasek kondycji jest pełen, masz większą szanse trafienia przeciwnika. Jeśli kondycja spadnie do zera (na przykład przez bieganie) zadanie ciosu jest wręcz niemożliwe. Wszystko zależy od kondycji. Kondycja wpływa również na rzucanie zaklęć: jeśli pasek pełen, rzucisz czar, jeśli pasek pusty, nie uda Ci się. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez Kirrin Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 Ja musze szybko zrobic questy dla Mrocznego Bractwa, bo jak sie skonczy glowny watek, na koniec dostaje sie 20.000 septimow nagrody . Ja gram lucznikiem, czyli tez skrytobojca, wiec bede tam pasowac. Mam jeszcze jedno pytanie do ogolu. Czy wedlug was, granie inaczej niz nakazuja schematy(np. lucznik - lekka zbroja, wojownik - ciezka itd.) jest na swoj sposob zle? Ja na przyklad mam leśnego elfa, 29 lvl, lucznik z ciezka zbroja. I dobrze mi sie z tym gra. Skradam sie dobrze dzieki perkom i mi sie podoba. Tylko chcialem poznac Wasze zdanie na ten ten temat.P.S. Dzieki za info co do tego questa . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Po to wprowadzono brak podziału na klasy i swobodę tworzenia charakteru by z tego korzystać . Edytowano Lipiec 4, 2012 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 (edytowany) Witajcie.Nie chcę zakładać nowego tematu, skoro jest temat ogólny o serii TES. Znalazłem na płycie Morrowinda z Extra Klasyki i mam do was pytanie: z chęcią bym sobie zagrał, ale z tego co pamiętam to z początku ciężko się trafiało w przeciwników (ciągle missy?), czy za to odpowiada jakiś atrybut w grze, czy może po prostu tak już jest w grze i trzeba się z tym przemęczyć do końca?Szansa na trafienie, według UESP Wiki, wygląda tak:Chance to hit = Attacker's weapon skill * 1.25 + Attacker's Attack (e.g. Warrior = 10) - Defender's Sanctuary (e.g. Thief = 10) + (Attacker's Agility - Defender's Agility) * 0.25 + (Attacker's Luck - Defender's Luck) * 0.125Więc jak widaćma tu znaczenie umiejętność w posługiwaniu się daną bronią, wartość Ataku, Sanktuarium, Zręczność, Szczęście, i oczywiście kondycja, która wpływa nawet na takie rzeczy jak Alchemia czy Perswazja. Edytowano Lipiec 4, 2012 przez Minamir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Lipiec 4, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2012 @MorphineGranie według własnego schematu a nie według utartych schematów to jest większa radość. Tylko akurat zbroje ciężkie są w tej grze o tyle badziewne, że nie ma żadnego ciężkiego unikalnego pancerza o fajnych atrybutach z wyjątkiem Ebonowej Kolczugi. Tak oto Pancerz Bractwa lub Pancerze Gildii Złodziei. Wszystko to jest lekkie.No i skradanie się w ciężkim pancerzu też nie za bardzo, bo głośniej się porusza nasza postać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...