Skocz do zawartości

Tesu

Zwycięzcy Smugglerków
  • Zawartość

    5937
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    55

Tesu wygrał w ostatnim dniu 7 Sierpień

Tesu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2135 Znakomita

3 obserwujących

O Tesu

  • Ranga
    The Viver
  • Urodziny 4 Marzec

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198012640010

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Baile Átha Cliath
  • Zainteresowania
    Gry, fotografia, komputery, książki Pratchetta o Świecie Dysku, anime, nowe technologie, historia starożytna i XX wieku, historia i kultura koreańska oraz japońska, polityka, podroże.

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Assassin's Creed IV: Black Flag • Battlefield 1 • Battlefield BC2: Vietnam • Call of Duty Modern Warfare (seria) • Civilization (seria) • Dune 2 • Elite: Dangerous • Escape from Tarkov • Fallout (seria) • Final Fantasy VII • Frontier: Elite II • GTA Vice City • Heroes of the Storm • Hitman (seria) • Mass Effect (trylogia) • Master of Magic • Morrowind • Operation Flashpoint (2001) • Ori and the Blind Forest • Overwatch • Syndicate (1993) • The Gallery (VR) • Total War (seria) • UFO: Enemy Unknown • Warcraft (seria) • Wiedźmin 3: Dziki Gon • World of Warcraft • XCOM: Enemy Unknown
  • Ulubiony gatunek gier
    FPS/strzelanki
  • Konfiguracja komputera
    CPU: Intel Core i7 6700K 4 GHz

    Mobo: ASRock Z170 Extreme6

    GPU: Asus ROG Strix GTX1070-O8G

    VR: HTC Vive

    RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 3000 MHz CL15

    Sound: Audiotrak Prodigy Cube Black Edition + Sennheiser HD 380 Pro

    SSD: Crucial MX200 250 GB & Crucial M4 128GB SATA3

    HDD: Western Digital Black 1 TB SATA3

    PSU: Enermax Modu87+ 900W

    Case: CoolerMaster 692 Dominator II Adv.

    Monitor: AOC G2460PG 24" Nvidia G-Sync 144 Hz

    Inne: Logitech G19 Gaming Keyboard, Razer Naga Hex, Razer Naga 2014, Microsoft Xbox 360/PC Wireless Gamepad, Logitech Formula Force EX, Thrustmaster T-Flight Hotas X, AUDIO-TECHNICA AT2020USB+, Logitech C920 USB HD Pro Webcam
  • Wyróżnienia Smugglerkowe
    [2017] Ten/Ta, który(-a) kulturą promieniuje
    [2016] Ten/Ta, który(-a) kulturą promieniuje
    [2015] Diamentowy Interlokutor && Władca/Władczyni polszczyzny
    [2015] Ten/Ta, który(-a) kulturą promieniuje
    [2014] Ten/Ta, który(-a) kulturą promieniuje

Ostatnio na profilu byli

63109 wyświetleń profilu
  1. Tesu

    Czat - rozmowy o pupie maryni

    Jak w 5 minut nie mozna napisac, co to jest internet?!?! Toc nawet w jezyku angielskim opis internetu zamyka sie w czterech slowach.
  2. Tesu

    Czat - rozmowy o pupie maryni

    Jak w 5 minut nie mozna napisac, co to jest internet?!?! Toc nawet w jezyku angielskim opis internetu zamyka sie w czterech slowach.
  3. @Sttark Nie zeby cos, ale stosujac ten tok myslenia, to twierdzenie, ze misje dla Gildii Zlodziei i Mrocznego Bractwa sa dobre, skoro wielu ludziom sie one podobaja, jest niczym innym jak argumentum ad populum wlasnie. Mysle jednak, ze nie ma sensu dalej ciagnac tej dyskusji, bo zgadzamy sie w tym, ze Wiedzmin poki co ma o wiele lepiej zaprojektowanych enpecow pod wzgledem ich wyrazistosci, charakteru czy stylu bycia, a Elder Scrollsy wciaz pozostaja swietna seria jesli chodzi o wielkosc swiata, eksplorowanie przygotowanych przez jego tworcow zakamarkow i szczegolowosc odwiedzanych lokacji. Kazda seria ma tak swoje wady, jak i zalety, ale nie ma co rozkladac ich wszystkich na czesci pierwsze, bo tez stoja za nimi inne zalozenia projektowe i inne podejscie do tematu. A drazenie tego ostatecznie doprowadzi do kolejnego bezsensownego sporu a’la czy COD jest lepszy od BF, czy vice versa.
  4. No skoro w Skyrim spedziles 650h, to sie nie dziwie, ze tak dobrze pamietasz wystepujacych tam enpecow. Mnie jako osobie, ktora spedzila w tym tytule prawie 200h, a w Dzikim Gonie ledwie 100h, duzo bardziej utkwily w pamieci charakterne postaci stworzone przez Redow.
  5. W Skyrimie, jesli mnie pamiec nie myli, spedzilem ponad 190 godzin, dwukrotnie go przechodzac. Te imiona brzmia znajomo, ale jakbym mial teraz powiedziec kto jest kim, gdzie danego npc spotkalem, jak wygladal i jak sie zachowywal, to bym nie dal rady, tak bardzo Bethesda umie robic wyraziste i zapadajace w pamiec postacie. Patrzac na to, co pokazali w Fallout 4, to na wiele nie licze. Moze to kwestia ograniczen silnika, moze to wynik stawiania bardziej na tworzenie wielkiego swiata, a moze po prostu nie bardzo potrafia i/lub chca tworzyc wiarygodne osobowosci w swoich piaskownicach... Zobaczymy, jak bedzie w The Elder Scrolls VI, wszak budzet maja duzo wiekszy od Redow, a i czasu mnostwo. Poki co jednak ich gry, choc potrafia zachwycic monumentalnymi krajobrazami i wielkimi przestrzeniami, to sa wypelnione mocno drewnianymi enpecami, ktorzy swoja nijakoscia i sztucznym zachowaniem nie potrafia mnie do siebie przekonac.
  6. Argument Mrocznego Bractwa i Gildii Zlodziei wraca jak bumerang, bo tak naprawde tylko te wychodza Bethesdzie na tyle udanie, ze potrafi nimi zainteresowac graczy. No niestety nie. Nie brakuje bardziej znaczacych dla fabuly NPC na tle sporej liczby zupelnie randomowych, ale i tak sa oni rownie wyrazisci co woda w kaluzy. Sa pozbawieni charakteru i emocji, takie gadajace glowy, ktore mowia cos waznego graczowi, ale nie sprawiaja wrazenia autentycznosci, brak im chocby maniery, indywidualnego stylu bycia, ktorymi Redzi tak szczodrze obdarzyli postacie w Dzikim Gonie.
  7. Ten watek mial potencjal byc bardzo dobry, ale IMO Bethesda go zawalila. Po obiecujacym wprowadzeniu go na samym poczatku gry wytracil caly impet i jak to w grach Bethesdy bywa, nastapilo jego calkowite rozmycie. Niby otwarta walka miedzy tymi dwiema frakcjami trwa, ale w grze zbytnio nie widac ani jej samej, ani wplywu, jaki ma na cala prowincje. Owszem, jako gracz bierzemy udzial w bitwie, ale przedstawiono ja w tak niesamowicie biedny sposob, ze przypominala raczej ustawke kiboli trzecioligowych druzyn, niz bitwe decydujaca o tym, kto bedzie rzadzic Skyrim. Oczywiscie zdaje sobie sprawe z tego, ze choc silnik Skyrima bardzo dobrze radzi sobie z wielkimi, otwartymi przestrzeniami pelnymi roznych zakamarkow do odwiedzenia, to ma olbrzymie problemy z generowaniem gesto zaludnionych lokacji i nie dalo sie tego inaczej zrobic, ale mimo wszystko niedosyt pozostal. Moglo byc swietnie, powinien byc rozmach, dajacy poczucie, ze losy prowincji decyduja sie tu i teraz, a byla pozbawiona jakiegokolwiek dramatyzmu “bitwa” miedzy dwiema niezbyt licznymi grupkami enpecow.
  8. I na tym sie w zasadzie konczy. Misje dla tych dwoch grup sa w kazdej odslonie najciekawsze na tle reszty, glownie przez ich tajemniczosc, ich cel oraz sposob ich przechodzenia. Na obrone Skyrima glowny watek i nauka smoczych krzykow byly calkiem ok, aczkolwiek wielka szkoda, ze pomimo bycia legendarnym Dragonbornem usmiercajacym smoki i ratujacego swiat od zaglady, wiekszosc mieszkancow tej prowincji i tak traktowala gracza jak jakiegos zwyklego przyblede.
  9. Choc od poczatku istnienia serii kolejne odslony The Elder Scrolls lubie, to sa to takie wlasnie piaskownice, ktore staraja sie przyciagac graczy rozleglym swiatem do eksplorowania i bardzo elastycznym tworzeniem wlasnej postaci. W tym Bethesda jest naprawde mocna. To co w nich mocno kuleje, to wlasnie otoczka fabularna. Kiedys fakt, ze mozna bylo porzucic glowny quest i przez wiele dni zajmowac sie robieniem misji pobocznych i odkrywaniem kolejnych obszarow mapy mial swoj urok, ale w kolejnych odslonach serii te wolnosc wyboru przykrywala ogolna mialkosc fabuly i drewniani, pozbawieni charakteru enpece, na ogol kompletnie i nieracjonalnie odporni na to, co sie dzieje obok nich (no chyba, ze postanowisz ktoremus z nich ukrasc np. jablko). Ta dretwota otoczenia i w wiekszosci bardzo slabe zadania sprawily, ze iluzja rozleglego, zyjacego swiata coraz bardziej pekala w moich oczach. W Dzikim Gonie eksploracja swiata byla dla mnie mniej wciagajaca niz w grach Bethesdy, ale wciaz sprawiala mi sporo przyjemnosci. Jednak tutaj glownym daniem byla lepiej prowadzona fabula zadan i o wiele bardziej wiarygodni enpece z ich stylem bycia i wypowiedzi, sposobem reagowania ma Geralta i wydarzenia. Pomyslowosc i czesto konsekwencje wykonywanych zadan rowniez deklasowaly to, czym w swoich grach raczyla nas do tej pory Bethesda. Choc wielkim fanem Wiedzmina nie jestem i nie mam tendencji do preferowania czegos “bo to nasze”, to gre Redow stawiam o kilka oczek wyzej od Skyrima, jest ona dla mnie tym, czym Morrowind byl dla mnie 16 lat temu, czyli kawalem naprawde swietnego i wciagajacego erpega, ktory sporo podniosl poprzeczke i przez pryzmat ktorego patrze na inne produkcje.
  10. Tesu

    Wstydliwy problem

    Nie mam tego problemu. Lyso Ci?
  11. Tesu

    Przecieki?

    Toc juz jest pierwszy na glownej.
  12. Tesu

    Halo!

    Nie
  13. Tesu

    Nieprawidłowości w komentarzach do newsów

    Goraco w tych newsach o czarnoskorej Ciri... https://www.cdaction.pl/news-54570/wiedzmin-polka-dostala-podobno-zaproszenie-na-casting-do-roli-ciri.html wczoraj, 21:21 Fallschirmjager Ależ doskonale rozumiem. Po prostu JKMII został uznany tu za takiego debila, że nawet nie warto z nim dyskutować, co najwyższej zarzucić jednym zdaniem obrażającym go. Jest to koleś do bicia, bo sam z siebie takiego zrobił i dobitnie to udowodnił szereg razy, więc tracić na niego argumenty jest bezzasadne. Także znowu się mylisz mędrcu, ale mędrkuj dalej, może kiedyś coś tam wymyślisz. wczoraj, 19:36 Fallschirmjager lAtarenlTy nie masz, skoro "wysrywasz" kolejne komenty. No Wy, hipokryto. Po tobie widać, że to niestety Ty wziąłeś sobie do serca moje posty i przeżywasz je do tego stopnia, że musisz od razu bluzgać. Nie jestem w niczym podobnym do Antify (której nie cierpię) - jak mówiłem, [beeep] o mnie wiesz i wróżysz z fusów. Ja wiem na pewno [beeep] o Tobie, to na pewno zapamiętam. Z tym mi się będziesz już zawsze kojarzył. wczoraj, 19:30 Fallschirmjager lAtarenl tylko się nie posraj tymi swoimi wypocinami. Masz język cięty jak ostatni lump, a z takimi nikt się nie zadaje, więc kończ już, wara, wracaj do domu dla bezdomnych a raczej ciemnego zaułku i dziel się tam z kolegami przy piwku, jak ty to umiesz komuś przysrać. Jesteś właśnie tym dnem dna o którym się tu rozpisujemy.
  14. Tesu

    obcokrajowcy - zatrudnienie

    Ambasada Korei Polnocnej - szynko, tanio, solidnie.
  15. Tesu

    Nie ma jak w domu

    Jesli jest to dobrze wykonany element, to jestem za. W Skyrimie mi to nie podpasowalo. Mialem niby wlasny dom, ale bylo to dla mnie tylko ozdobnikiem. Owszem, moglem tam robic mikstury czy zaklinac bron, ale to byl tylko warsztat, a nie jakas konkretna baza wypadowa. Za to odrestaurowywanie siedziby rodowej w AC2 mialo swoj urok i bardzo przypadlo mi do gustu. Jeszcze bardziej podobal mi sie ten element w Subnautice, w ktorej to spedzilem ladnych kilka godzin na szukaniu interesujacych miejsc dla mojego podwodnego domu, biorac pod uwage zarowno walory krajobrazu, dostepnosc surowcow jak i majaca istotny wplyw na konstrukcje i sposob zasilania bazy glebokosc czy wystepujace w okolicy drapiezniki. W tej grze autentycznie zzylem sie z moim podwodnym domem, bo nie pelnil tylko funkcji odwiedzanego sporadycznie warsztatu, ale tez umozliwial hodowanie i uprawianie niezbednej do przezycia zywnosci, wytwarzal paliwo do pojazdow i zapewnial odpoczynek miedzy kolejnymi wyprawami w mroczne glebiny. A te momenty, w ktorych na skutek naruszenia konstrukcji musialem szybko zamykac grodzie i wypompowywac z calkowicie zalanych korytarzy i pomieszczen wode byly tak bardzo klimatyczne...
×