Skocz do zawartości

Torchlight (seria)


Rankin

Polecane posty

  • Odpowiedzi 1,2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Jak masz uderzenie żarem to miażdżysz wrogów :) Co do gry to największe problemy są na końcu, w ostatnich poziomach... Na ostatniego przeciwnika polecam używać tego lasera to szybciej wycofa sługusów. Właśnie ta walka była jeszcze o tyle zabawna, że na moim PC gra się wieszała :P (Musiałem zmniejszyć rozdzielczość itp.)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alchemik wymiata, co ty od niego chcesz?

Jako czarów używam przywołanie Golema i tarcza (pochłania większość ataków mniejszych przeciwników) i nic więcej,okazyjnie przywalę z tego pierwszego czaru ale to rzadko.

W pierwszym zestawie borni używam młota + miecz (oba po cos koło 150 ataku plus magiczne właściwości,ale teraz zostały zastąpione jakimś młotem 240pkt ataku{przedmioty unikatowy})

W Drugim noszę złoty pistolet (140 pkt ataku + magiczne właściwości) i laskę (180 pkt ataku)

----------------------

Teraz skończyłem zbierać te trzy kamienne tabliczki i wszedłem do głównego portalu(co ta babka otwiera) i nie wiem co dalej. Korytarz kończy się kwadratową salę i nie ma nigdzie drogi w bok.

jak zdobyć pełny zestaw? Są przedmioty z jakiegoś zestawu ale mam tylko jeden element i nigdzie je mogę znaleźć reszty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że w nim będę musiał się zmierzyć z jakimś trudnym BOSSEM.Możecie mi dać jakieś wskazówki?Bardzo bym prosił.Gram ,,wojownikiem".

Też grałem wojownikiem. Według mnie ta gra staje się trudniejsza na ostatnich poziomach kopalni. Tam, gdzie jesteś, są słabi przeciwnicy i poradzisz sobie z pewnością. Pędu nie używałem w ogóle, ale w cięcie pakowałem wszystko i cały czas używałem praktycznie tylko jego. Nie wiem, jaki boss czeka na ciebie tylko w tej chwili, w każdym razie

nadzorca, mistrz Alric

i dwa mutanty nie sprawią ci żadnego problemu. Ostatni boss,

Ordrak

jest za to całkiem wytrzymały, ale na niego technika jest taka sama, jeśli grasz wojownikiem- pijesz potiony i walisz cięciem, aż padnie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra fajna, aczkolwiek momentami lekko źle wyważona. Ja grają łuczniczką (15lvl) po pokonaniu kolejnego mini-bossa wybrałem umiejętność pułapki (tej co szybko strzela rykoszetami). Jest ona prawde mówiąc strasznie niewyważona. Nie dość, że jest zaje...... potężna to jeszcze pobiera mało many. Z taką pułapką nie musisz w sumie nic robić. Stawiasz jedną, ewentualnie dwie i odchodzisz na chwilkę. Dodam, że gram na trudnym (który swoją drogą jest jak dla mnie, weterana Diablo 2 dość prosty). Może powinienem spróbować bardzo trudnego?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pułapki faktycznie są przegiętą zdolnością i razem ze zdolnościami strzeleckimi vanqiszerki czynią ją najprostszą do prowadzenia postać. Później jest trochę trudniej i w lochach dodatkowych też czasem trzeba się spocić ale trzeba być naprawdę kiepskim żeby grając nią padać częściej niż raz na godzinę gry i to przez trudność przeciwników a nie przez nieuwagę. Pamiętajcie tylko że liczy się nie ilość broni w łapach a jej szybkość. Bardzo często pojedyńcza broń (łuki) szybciej strzela niż np 2 pistolety. Bacznie więc trzeba zwracać uwagę na to co jest napisane w statach broni. No chyba że mamy 2 różne pistolety z ciekawymi efektami bonusowymi (zamrożenie, zatrucie itp).

Ze zwojów to oczywiście najważniejszy jest Haste co by szybko zwiać jak się robi za gorąco (nieraz ratuje skórę) oraz Web żeby w wąskich przejściach zatrzymywać hordy przeciwników. Web+pułapki => gra się staje banalnie łatwa. Web też się przydaje przy ucieczce.

Co do Alchemika który ponoć jest trudny to jest on pod tym względem zaraz po vanqisherce, czyli dość prosty. Dawno nie grałem ale z tego co pamiętam najważniejsze to inwestowanie Magic która daje nam oprócz spell-damagu więcej many. Oczywiście głupi ten kto próbuje walić staffami. Podstawa to dobre wandy w dwóch łapkach. No chyba że trafi nam się jakiś super ekstra staff z dużą ilością many albo konkretnym boostem do magic damagu. W innym przypadku hulanie z pałą to samobójstwo bo tak jak w przypadku łuczniczki najważniejszy jest dystans. Więc ze zwojów oprócz Spell Overload który jest niezbędny dla chemika koniecznie trzeba mieć Ember Shock/Fear co by grzecznie wypraszać tych którzy zbyt blisko podeszli do maga. Z tego co pamiętam używałem też zwoju Charm co by zauroczyć tych mocniejszych przeciwników żeby pomagali tłuc mięso armatnie. No i trzeba inwestować w przywołańców bo to kreaturki pozwalają trzymać się Alchemikowi zdala od frontu. Jeżeli oba golemy padną to czym prędzej się wycofujesz i przywołujesz je oraz uzupełniasz te małe upierdliwce, co wokół nich latają. Inaczej, bez siły uderzeniowej nie pożyjesz zbyt długo.

Najtrudniej mi się grało wojem bo o ile na początku to jest wymiataczem to później jego obszarówki nie są już tak mocne i trzeba lać pojedyńczo (mówię tu o HARDzie). No i z racji tego że preferuje on walkę kontaktową to może być ciężko nadążyć go leczyć gdy wpadnie w mocniejszą grupę przeciwników. Dlatego podstawa to zwój Dervish (przyspieszenie ataków) + zwój Drain Touch + drainy na broniach lub powkładane w nie czaszki. Drainy to dla woja podstawa na HARDzie a jak gramy w niezmodowaną wersję (czyli wtedy gdy Drain Touch działa tylko ze zwykłym atakiem anie przy zdolnościach) to też bacznie zważamy na szybkość broni jak w przypadku vanqisherki. Lepsza jest nieraz słabsza ale szybsza broń z włożonymi czachami albo swoim własnym drainem niż jakieś wypasione bronie z fajnymi efektami i dmg bo ta pierwsza pozwala nam wytrzymać zmasowany atak a w przypadku tej drugiej to nieraz nie idzie zdążyć tak szybko wyciąć nawet mobków na hita żeby skutecznie wytrzymać ich słaby acz bardzo zwielokrotniony dmg.

Ponadto na każdej postaci i zwierzaku zawsze miałem zwój zombiaków (o ile pamiętam wysysają żyćko dla bohatera) które szczególnie ważne są dla woja i Krwawe Szkielety (które chyba zwiększały zadawany wrogom damage) a dla łuczniczki wyjątkowo szkielety łucznicy bo zanim zombiaki dojdą do ofiar to pułapki już wyczyszczają teren. Należy pamiętać że Szkielety Krwawe można rzucać kilka razy dzięki temu naraz można mieć ich kilka.

Tyle pamiętam, sorki że nie po polsku ale nie grałem jeszcze w spolszczoną wersję.

Znacie jakieś fajne i godne uwagi mody do tej jakże wciągającej gry?

Na poprzedniej stronie wspominałem o tym. Moim zdaniem dwa najważniejsze to ten na lepsze nagrody za questy (teraz są nareszcie odpowiednie i naprawdę fajne) oraz Handlarz zwojami (taki duszek na cmentarzu koło wioski).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie jakieś fajne i godne uwagi mody do tej jakże wciągającej gry?

Nie mod, ale znacząco usprawnia szukanie i korzystanie z takowych.

Torchleech

A z modów to polecam

Better Random Quest Rewards - zwiększa ilość XP, złota i fame'a za losowe questy (ale nie są to niesamowite wartości, po prostu jest większy sens robić te questy).

Potions Stacksize - Wszelkie potiony i zwoje teraz będą na jednym stacku do 200 a nie do 20. Przyjemny mod.

Merchant Pack by Lathlas - dodaje nowych kupców w wiosce (w końcu skoro trochę więcej zarobimy to trzeba gdzieś móc wydawać ;))

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem właśnie nowy numer CDA i mam zamiar zagrać w Torchlight, w związku z czym mam następujące pytanie. Jak to jest z poziomem trudności w tej grze? W wielu recenzjach czytałem, że normalny jest banalnie łatwy. Czy powinienem zacząć od razu na trudnym? Grałem już w niejednego hack'n slasha.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czym należy pamiętać, że nawet na trudnym gra może wydać się łatwa - szczególnie na początku. Dla mnie prawdziwe problemy zaczęły się w okolicach 30. poziomu podziemi. Poza tym warto kupować zwoje z pobocznymi lochami, które są bardziej wymagające od tych głównych.

A już zupełny hardkor zaczyna się po pokonaniu głównego bossa, kiedy to uzyskamy dostęp do Krypty Cieni (czy jakoś tak). Dopiero tam zabawa rozkręca się na całego. ;] Wolę nie wiedzieć jak ciężko musi tam być na bardzo trudnym. :C

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie obrażenia broni są sensowne? Moją Vanquisherką znalazłem w sklepie kartaczownicę która zadawała 330 obrażeń plus trucizna, udało mi się ją jeszcze ulepszyc dodając elektryczne obrażenia i teraz wali coś koło 390 ...i od jakiś dwóch godzin nie znalazłem nic co byłoby porównywalne. Kasa przybywa, nie ma na co jej wydawać,

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebi1295

Ja gram na normal'u, bo tak już zacząłem i na początku owszem, jest łatwo ale potem coraz trudniej.Niemniej gra się bardzo fajnie, gdy ukończę grę na normal'u to od razu biorę się za hard'a.Gra cudowna, nie mogę się doczekać jutra kiedy to sobie dłużej popykam.Musiałem zacząć grać od początku gdyż reinstalowałem system.Jeden z użytkowników wprawdzie podesłał mi save'y ale inaczej rozwiniętą postacią i do tego na B.Trudnym poziomie trudności gdzie akcja znajdowała się przy ok. 17 poziomie podziemi.Przesiadka na ten poziom była bardzo zauważalna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebi1295

Gra wciąga jak diabli.W 2 dni przeszedłem od początku do miejsca z tymi portalami.Jak wrócę z gości (święta) to sobie popykam dłużej.Dziś sobie myślę, polecę do miasta może coś zakupie.Tak się trafiło że dostałem 2 wspaniałe bronie.Obydwie walą po ok., 260 punktów, na razie nie używam bo od 15 poziomu ale nie mogę się już doczekać.

A wy jakie bronie lubicie najbardziej?Ja gram wojem i podobają mi się maczugi i topory.Jaka była najlepsza broń którą mieliście w grze?Ile waliła do obrażeń? :smile:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze ten post trochę "od czapy" ale właśnie grając znalazłem "kapelusz lovecraftański" z tak samo nazwanego zestawu i wywołało to u mnie takiego banana na twarzy ze aż muszę się tym z wami podzielić (może ktoś już o tym wspominał ale musiałem to napisać)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, gra jest genialna, tylko mam jedno pytanie. A właściwie prośbę o pomoc :D

Otóż gram na średnim poziomie, mam 18lvl i jestem w Więzieniu na lawie (Poziom 21).

Tak jak wcześniej swoim alchemikiem nie miałem najmniejszego problemu z przeżyciem tak teraz zaczyna się survival.

Podam tutaj moje staty z EQ i proszę o poradę co zmienić.

Statystyki:

Siła: 42 | 246-491

Zręczność 26 | 0-0 (nie wiem skąd się wzięła ta suma. Fakt, na początku wpakowałem jak głupi pod łuk 4 pkt)

Magia: 50 | 246-491

Obrona: 30 | 62-123

Żeby strony nie muliło to wszystkie ss'y z plecaka, EQ i skilli powinny być za dwie minuty w moim profilu -> http://www.xfire.com/profile/taliak

Proszę o porady i krytykę.

Aha, jeszcze jedno - są jakieś plotki na temat 2. części?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dwójki to chodzą pogłoski że ma wyjść w czerwcu. Będzie multi, będzie kilka różnych miast, będzie więcej opcji dostosowania głównego bohatera, będzie cykl dnia/nocy i efekty pogodowe... Ogólnie rzecz biorąc wszystkiego ma być więcej ;) Klasy mają być cztery (zupełnie nowe).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...