Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Torchlight (seria)

Polecane posty

W oczekiwaniu na króla H&S, jakim niewątpliwie jest Diablo, 'Torchlight' idealnie wypełni ten czas chociaż w drobnym ułamku. Gra zapowiada się smakowicie: nie ma to jak prawdziwy oldschool podany w bajkowej oprawie 3D. Przez oldschool rozumiem tutaj oczywiście dziesiątki wrogów gotowych do eksterminacji i masa rozmaitego lootu - oby w tych elementach gra nas nie zawiodła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie pojmuję dlaczego się nad tym tak wszyscy zachwycają. Tzn, rozumiem że skoro szykuje się fajny, klasyczny h'n's (lubię hekenslesze jakby co :wink: ) z bardzo ładną grafiką, to niektórzy zaczynają się tym interesować, fajnie, i w ogóle. Ale nie pojmuję tego:

[nie czepiajcie się szczegółów w tym "cytacie", chodzi mi o sam fakt :rolleyes: ]

"Torchliht będzie klasycznym h'n's z cudowną grafiką i mnóstwem lootu- SUUUPER czekamy z niecierpliwością!!! Murowany hit!!!" Kilka małych zapowiedzi, garść screenów a tu zachwyt i wszyscy się podniecają nadchodzącym hitem. Ja poczekam do jakichś poważniejszych zapowiedzi, beta-testów. :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przecież ta gra wczoraj wyszła :laugh:

Na razie ściągnąłem demo, gra na początku wydaje się bardzo znajoma, ten dźwięk, wygląd miasta, jakiś staruszek z dobrą radą... Hmm-Diaaaabbblooo.

Nazywając ją klonem Diablo, skłamałbym, gra ma wiele różnic w stosunku do tego klasyka. Posiadanie zwierzaka to naprawdę fajna sprawa, łowienie też jest bardzo ciekawe, nie trzeba wtedy latać do miasta aby kupić parę miksturek życia. Grafika owszem, cukierkowata, lecz do tej gry to wyśmienicie pasuje, ta lejąca się strumieniami krew i wybuchy czarów, wygląda to wszystko efektownie, lecz po dłuższym czasie, męczy.

Mam zamiar zakupić pełną wersję, nie ukrywam, że będzie to dla mnie poczekalnia na Diablo III, jednak widać w tej grze potencjał, no i jeszcze ten edytor, myślę, że gdy wyjdzie, będzie to wspaniała rzecz, umilająca grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra miała swoją premierę bodaj 27.10 i będzie rozpowszechniania prawdopodobnie jedynie za pośrednictwem Steamu i serwisów mu pokrewnych - o wersji pudełkowej jak na razie mi nie wiadaomo.

Od miodnego, grywalnego hns'a wymagam przede wszystkim wciągającego gameplaya, bogaty bestiariusz i masę ciekawego lootu do zbierania - jeśli ta gra mi to zapewni to będę wniebowzięty. Oglądając filmiki na YT można poczuć klimacik tej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lootu jest tyle, że gdyby nie pet to aż by irytował. Grałem tylko w demo i już tam przedmiotów wypada bardzo dużo w pierwszej lokacji. Przy takiej ilości żelastwa pomysł, żeby można było wysyłać zwierzaka do miasta z zadaniem sprzedania niepotrzebnych itemów jest genialny.

Sam gameplay typowy. Jest miasto z kupcami i questodawcami, są "lochy" z potworami do wybicia. Rozwój postaci w stylu Diablo 2 - po awansie dostajemy kilka punktów do wydania pomiędzy 4 charakterystyki oraz po 1 punkt do podbicia poziomu skilla (są 3 drzewka). Przy czym nie wiem, czy to bug czy co, ale zdarzało się co kilka poziomów, że dostawałem tylko punkt na zdolności, a nie miałem tych od charakterystyk.

Grałem tylko Vanquisherem i podobał mi się pomysł, żeby ta postać mogła używać jednocześnie jednoręcznej broni palnej oraz w drugiej ręce jakiejś do walki wręcz lub w obu po sztuce jednoręcznej pukawki (wtedy strzela naprzemiennie)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd dowiedziałem się jakie ta gra ma wymagania sprzętowe, przyglądam się bliżej :) - niedługo zassam demko, a z tego co widzę tu to jest to najzwyczajniej skrzyżowanie Diablo (duh) z Fate (ot np. zwierzak, który targa sprzęt, może go sprzedawać i może się zmieniać w inne - tak, to żadna innowacja, to już w obu częściach Fate było). To w sumie nie dziwi bo za grę odpowiedzialni są twórcy obu wymienionych tytułów :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, nie pojmuję dlaczego się nad tym tak wszyscy zachwycają. Tzn, rozumiem że skoro szykuje się fajny, klasyczny h'n's (lubię hekenslesze jakby co :wink: ) z bardzo ładną grafiką, to niektórzy zaczynają się tym interesować, fajnie, i w ogóle. Ale nie pojmuję tego:

[nie czepiajcie się szczegółów w tym "cytacie", chodzi mi o sam fakt :rolleyes: ]

"Torchliht będzie klasycznym h'n's z cudowną grafiką i mnóstwem lootu- SUUUPER czekamy z niecierpliwością!!! Murowany hit!!!" Kilka małych zapowiedzi, garść screenów a tu zachwyt i wszyscy się podniecają nadchodzącym hitem. Ja poczekam do jakichś poważniejszych zapowiedzi, beta-testów. :wink:

Na rynku hack and slashy jest bieda i może właśnie dlatego...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupilem pelna wersje przez Steam i jestem bardzo zadowolony. Klon Diablo, ale grafika swietna, pare fajnych pomyslow...i czuje sie prawie DIII :-D. Obecnie szukam rozrywki, bo Wow mi sie przejadl, nie mam czasu na Aion-a a tutaj mozna odpalic na 15-20 minut i poszatkowac pare wrogow :-D. Gra chodzi plynnie na sprzecie C2D 6750 (2,66GHz), 4 Gb RAM, GF 8800GT, 1680x1050. Uwazam ze bardzo udana gierka, na pewno spedze nad nia troche czasu. Denerwuje... ZA DUZO LOOTU! Nie ma gdzie tego trzymac, chyba ze co 10 minut lecisz do miasta sprzedac smiecie. A tak to w zasadzie rewelka :-D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra chodzi plynnie na sprzecie C2D 6750 (2,66GHz), 4 Gb RAM, GF 8800GT, 1680x1050

Mówisz jakby to było objawienie ;p - gra chodzi płynnie na netbookach, wymagając procka zaledwie 800 MHz. A widząc jak wygląda uważam że jeśli D3 będzie wymagał jakiegoś dwurdzeniowca czy innego kitu, poleje się krew :]

Nie ma gdzie tego trzymac, chyba ze co 10 minut lecisz do miasta sprzedac smiecie.

Boy-a, od tego jest zwierzak. Ładujesz go złomem i wysyłasz do miasta.

Gdy już trochę pograłem, muszę nieco zrewidować moje poprzednie słowa - Torchlight to JEST Fate, z paroma elementami Diablo i oprawą nieustannie przywodzącą na myśl Warcrafta. Ale od Fate jest o wiele, wiele bardziej grywalna ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka fajna dobiłem alchemika na 12 lev.Prosta jak drut i lekka polecam. Jest pare bugów ale nie irytują. Jeden problem od czasu do czasu gra się zatrzymuje na jakąś secundę i rusza dalej nie wiem czemu mój konfig jest w sygnaturce.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świetna gra, zakupiłem przez Steam, mam już 29lvl berserkerem. Tylko Panowie i Panie, mam takie małe pytanko. Na gry online została ona oznaczona jako:

PC

tryb gry: massive online multiplayer

tryb multiplayer: Internet

wymagania wiekowe: 12+

Action/cRPG przeznaczony do zabawy setek graczy na dedykowanych serwerach. Na początku zabawy każdy tworzy swojego herosa, by potem wyruszyć na podbój wirtualnego świata.

tylko że najprościej w świecie nie ma tam nigdzie multi? :lol: ^^ nie wiem o co biega, napisałem na różnych forach, mam tą samą wersję a trybu multiplayer nie wiem jak odpalić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie Torchlight to na tą chwilę najlepszy po Diabełku Drugim hack&slash. Sacred ani żaden inny Titan Quest aż tak mnie nie wciągnęły. Podoba mi się tu wszystko: od grafiki, przez samą radość z sieczki po ciekawie zrobione postacie. Właśnie, postacie - tu mamy pewną różnicę wobec Diablo 2. Niby jest do wyboru tylko 3 bohaterów, ale po przyjrzeniu się drzewkom od razu widzimy, że jest drobna różnica względem dzieła Blizzarda. Otóż w Torchlighcie każda gałąź drzewka (każda postać ma 3) służy do stworzenia innej klasy. Przykładowo: Alchemik może być zwykłym magiem, kimś podobnym do nekromanty albo postacią opartą na zaklinaniu i wzmacnianiu swojej broni. Nic też nie stoi na przeszkodzie w mieszaniu skilli z poszczególnych drzewek, bo nie ma tu zasady z Diablo, która wymagała wcześniejszych umiejętności, aby dodać punkt do tej z wyższych leveli. Pełna swoboda w tworzeniu postaci (w ramach drzewek oczywiście) jest tym, co mi się w Torchlighcie najbardziej podoba. Sam obecnie gram Alchemikiem, który specjalizuje się w przyzywaniu sług, w jednej łapce ma pistolet a w drugiej tarczę ^^ Wspomnieć też trzeba, że w mieście stoi sobie spokojnie druga skrzynka na itemki, którą zauważyłem niestety dopiero wczoraj. Służy ona do wymian przedmiotów między postaciami - jeśli coś do niej włożymy to będą mogli z tego skorzystać pozostali herosi. Bardzo się to przydaje przy kompletowaniu zestawów, tym bardziej, że ich elementy można dostać w sklepie. Ciekawa też jest opcja nieskończonej (chyba) możliwości enchantingu elementów ekwipunku za kasę - dość powiedzieć, że mój pistolet mam już 'zaczarowany' do tego stopnia, że ze 170dmg zrobiło się 640 + masa ciekawych bonusów ^^

Pozostaje tylko jedna kwestia, nad którą dalej się głowię. Wie ktoś mianowicie, czy można jakoś cofnąć punkty wydane na skille?

Tak sobie myślę, że jeśli Diablo 3 będzie jeszcze bardziej wciągające niż Torchlight, to chyba będą mnie końmi od komputera odciągać...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra bardzo fajna , takie Diablo z fajnymi smaczkami. A jak wyjdzie i multi , to pewnie bedzie jeszcze lepsza. Jak pierwszy raz ja ujrzalem , strrrasznie mnie wciagnela.

Jednak po jakims 25 levelu robi sie troche nudno. Niema otwartego świata jak w wiekszosci MMO , ale pewnie razem z multi to bedzie.

Slyszalem ze w tym roku ma wyjsc jeszcze taki dodatek lub patch , ktory ma dodawac jeszcze dwie postacie.

A tak po za tym , to jak najlepiej dawac skille u destroyera? i jak pokonac tego ostatniego bossa? bo mam na jedno uderzenie 700-1300 , 17% krytyka , obrony 328-655 , tapniecie , ciecie , uderzenie mieczem (skok i silne walniecie mieczem) exp+ , martial weapons expertise na 10 + zombiaki IV i szkieletora III i ledwo mu cos zabiera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest świetna!!! To jest Diablo w wersji 2,5. Własnie przestałem z takim utęsknieniem czekać na Diablo III. Dodam do tego, że gierka odciągneła mnie od Dragon Age a nawet Borderlands. Jedyna wada to pewna monotonia, ale takie już są te h`n`s. Miodność rodem z Diabła i tyle!!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, powiem tyle że słanie psa do miasta staje się coraz mniej "opłacalne" im niżej schodzimy. Dzieje się tak dlatego że z każdym poziomem lochów na który zejdziemy dodawane jest 10 sekund do czasu powrotu psiaka. Z czasem już lepiej się teleportować, a pies przydatny w walce.

Zgadzam się też że to niemalże klon FATE. :) Ale to dobrze, bo zacna gierka była.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do psa - wystarczy mieć odpowiedni eq i skilla ^^ Ja grając alchemikiem korzystającym z summonów miałem na sobie buty i pas, z których KAŻDE zmniejszało czas powrotu zwierzaka o 80%. Do tego skill, który zwiększał jego HP, atak itp. i również zmniejszał czas powrotu. Efekt? Zwierzak wracał z miasta sekundę po tym, jak z moich głośników wydobywało się "Your pet has departed". W sumie to leczyłem go w czasie walki wysyłając go na sekundę do miasta... A więc - wszystko to kwestia dobrze dobranego eq i skilli ^^

BTW - ja do gry nie wróciłem od z górą tygodnia. Przeżyłem traumę, kiedy mój enchantowany ze 176 dmg gun, na którym udało mi się osiągnąć ponad 1100 dmg + masę ciekawych pomagajek przy kolejnej próbie enchatningu wyświetlił mi napis "Accidentaly removes all enchantements" ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...