Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Torchlight (seria)

Polecane posty

Koledzy to zaklęcie identyfikacji znaleźli, bo osobiście na razie na taki nie trafiłem, na razie same przywoływanie zombiaków, fireballe, lodowe pociski itd. Osobiście używam jedynie fireballa od biedy, poza tym to dynamiczne wejście w grupkę przeciwników z łokcia - klik i jedziem dalej - oraz czary obszarowe. Hau, mój piesek ma przywoływanie zombie oraz pajęczą sieć. Ale identyfikacja zdecydowanie by się przydała, bo te zwoje wykańczają mój EQ i jest lipa potem. Tak gwoli wyjaśnienia - mówiąc o identyfikacji mamy na myśli Spell czy też normalne zaklęcie zdobywane za punkty zdobyte?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy to zaklęcie identyfikacji znaleźli, bo osobiście na razie na taki nie trafiłem, na razie same przywoływanie zombiaków, fireballe, lodowe pociski itd. Osobiście używam jedynie fireballa od biedy, poza tym to dynamiczne wejście w grupkę przeciwników z łokcia - klik i jedziem dalej - oraz czary obszarowe. Hau, mój piesek ma przywoływanie zombie oraz pajęczą sieć. Ale identyfikacja zdecydowanie by się przydała, bo te zwoje wykańczają mój EQ i jest lipa potem. Tak gwoli wyjaśnienia - mówiąc o identyfikacji mamy na myśli Spell czy też normalne zaklęcie zdobywane za punkty zdobyte?

Jak wspomniałem wyżej mam Laleczkę,która ma setny poziom doświadczenia,zwierzak ma kulę ognia i lodowy pocisk.Księgę portalu i identyfikacji można kupić w mieście,ale trzeba trafić.

Mapy,które można kupić w mieście zwykle posiadają dwa poziomy,ten drugi jest krótszy-można tam nabić bezproblemowo ponad dwa poziomy doświadczenia(o ile nie ma się już max).Czasem wypadają tam przedmioty,że szczena opada.

Portal,który się pojawia po zabiciu stworka(o którym napisane jest wyżej)prowadzi do jednopoziomowego miejsca(ani razu nie miałem dwóch poziomów)jest tam sporo kasy,nieco potworów,przedmioty raczej kiepskie(bynajmniej ja na takie trafiałem).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znów natrafiłem na Phase Beast ale tym razem jakoś łatwo było. Było to pomieszczenie z umarlakami. Wcześniej były dużo gorsze. Najgorsze chwile przeżyłem gdy mnie przeniosło do pomieszczenia wypełnionego sukkubami i diabłami. To tam padałem kilka razy. Ale warto było bo dużo skrzyneczek było.

Ja teraz mam problemy z wojakiem. Mam strasznie stary ekwipunek do niego i zaczynam pochłaniać potki jak smok. Niestety nic konkretnego nie wypada. Z fioletowych to cały czas lecą buty gorgony i rękawiczki albo naszyjnik Midasa które muszę sprzedawać. Bieda :P

Jedyne co mnie w grze wkurza to fakt że potkami trzeba zajmować 2 dodatkowe sloty. Powinno być tak że albo się je pije wciskając jakieś klawisze albo powinny być dodatkowe bary.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra wciąż mnie zaskakuje. Podczas przechodzenia piętra 23 w drugiej kopalni, odkryłem dziwne pomieszczenie. Żeby się do niego dostać musiałem pokonać w 4 innych pomieszczeniach 4 spore grupy potworów. Każda miała po 2 silne bossy. Po ciężkiej bitwie, ukazał mi się pokój wypełniony kasą, itemami i rybami! Wszystko leżało na ziemi, nie musiałem niczego otwierać. Ryb było naprawdę dużo. Zajęły połowę eq mojego i peta. Mogłem ich użycć dla siebie jak i dla towarzysza. Nigdy takich nie widziałem. Dodawały np. odporności, szansę na blok, krytyka. Jedna rybka która zamieniała peta w potworka była inna od wszystkich. Czas trwania zamiany wynosił... godzinę! Oby więcej takich pomieszczeń. :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra wciąż mnie zaskakuje. Podczas przechodzenia piętra 23 w drugiej kopalni, odkryłem dziwne pomieszczenie. Żeby się do niego dostać musiałem pokonać w 4 innych pomieszczeniach 4 spore grupy potworów. Każda miała po 2 silne bossy. Po ciężkiej bitwie, ukazał mi się pokój wypełniony kasą, itemami i rybami! Wszystko leżało na ziemi, nie musiałem niczego otwierać. Ryb było naprawdę dużo. Zajęły połowę eq mojego i peta. Mogłem ich użycć dla siebie jak i dla towarzysza. Nigdy takich nie widziałem. Dodawały np. odporności, szansę na blok, krytyka. Jedna rybka która zamieniała peta w potworka była inna od wszystkich. Czas trwania zamiany wynosił... godzinę! Oby więcej takich pomieszczeń. :cool:

gra bardzo przypomina Diablo a nawet nim jest,gdyż stworzyli ja "wyrzutkowie" z Blizzarda i maja robic cos jakby Warcraft 3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Baroso

Przedwczoraj się też natknąłem na to pomieszczenie. Chyba tylko 2 kuferki a podłoga wysłana rybami :) Ogólnie to trzeba się mocno rozglądać, szczególnie w tych poziomach "amazońskich" ruin. Nie raz po wybiciu potworków w danym zakątku i podejściu do jego krańca, z wody wynurzały się bloki skalne które są przejściem do sekretnych lokacji.

auważyliście że muzyka jest bardzo podobna don muzyki z I aktu w Diablo 2 ?

Przypomina? Kurde niektóre sample to żywcem z diablo są :D

Ja mam nadzieje że z Torchlightem będzie tak jak z Diablo. Pierwsza część w podziemiach, 3 klasy multum grywalności. Druga część na powierzchni, jeszcze lepsza graficznie, więcej klas, jeszcze więcej smaczków, jeszcze więcej grywalności. A później dodatek ala Lord of Destruction ahhhhh... marzenia :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zakupuje Torchlight'a obecnie grałem w jego demo =). Mam pewien dylemat gdyż nie wiem czy grac Barabrianem czy Vanquisher'em (chyba tak to szło :tongue: ) Wiem że barbarian jest imo z lekka imba idąc w spectrala&titana zaś Vanquisher ma niezły boom na 25 (1k dmg). Pomóżcie =P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej zgodnie stwierdziliśmy najlepiej się gra wszystkimi naraz. Wtedy ekwipunek ci się nie zmarnuje, bo fajne rzeczy będziesz od razu rozdzielał między bohaterów. No i poznasz każdego z nich. Gra też ci się szybko nie skończy i nie znudzi.

Oczywiście graj na HARD bo na normalu trochę za łatwo jest

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już wcześniej zgodnie stwierdziliśmy najlepiej się gra wszystkimi naraz. Wtedy ekwipunek ci się nie zmarnuje, bo fajne rzeczy będziesz od razu rozdzielał między bohaterów. No i poznasz każdego z nich.

Aha , czyli można przekładac ekwipunek z jednego bohatera na drugiego za pomocą skrzyni ? Tak jak wcześniej wspomniałem gram w demo 4fun i szczerze jak na razie przyglądałem się bardziej samej fabule, grafice i "systemowi" a nie na rzeczach pozostałych :tongue: .

@Do wszystkich

Znalazł ktoś może The Pirate Skull ("kradnie" 45 punktów zdrowia od uderzenia / +12 do obrony) ?

Albo

The Eternal Flow Ember Shard (+33 do zadawanych obrażeń od elektryczności / +28 do odporności na elektryczność) ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakieś wskazówki do gry Alchemikiem. Bo za bardzo przyzwyczaiłem się do wojownika i teraz wbiegam ostro między potworki i lipa - muszę łykać. Gdy walczyłem z zatrutym Brinkiem to zginąłem, a moje ciosy praktycznie nic mu nie robiły, w końcu, bo wielkim bieganiu udało się. Ale wyraźnie coś źle robię. Proszę o wskazówki. Pewnie chodzi też o to, ze zmieniłęm poziom trudności, ale to nie wszystko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam gram Alchemikiem na Hardzie i lubię dość walkę wręcz, aczkolwiek czasem trzeba się mocno nagimnastykować. Kluczowe dla tego typu skille są IMO dwa: Ember Shock i Infuse. Pierwszy to potężny atak wręcz z falą uderzeniową i ogłuszeniem, drugi to bonus do obrażeń. Dzięki temu że Ember Shock wykorzystuje damage broni (a przynajmniej tak mi się zdawało kiedy ostatni raz sprawdzałem), można być np. wyposażonym w pistoleciki i Ember Shockiem tłuc hordy mobów, a na odległość i Infuse'em kasować wszystko wredniejsze (czyli głównie twardzieli z lochów pobocznych). Reszta według uznania - możliwe że przyda się golemik; sam z niego korzystam, warto też pakować w specjalizacje swoich broni i Critical Strike'i. Oczywiście warto inwestować w kradzież życia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo :). Czyli na razie nie zainwestowałem najgorzej. Teraz trzeba tylko natłuc leveli i rozwijać postać :), głownie w Dxterity, bo z tym najgorzej, a najbardziej potrzebne do broni palnej. I właśnie zobaczyłem, że pomyliłem skrzynki z EQ. Dobrze, że jeszcze nie usunąłem dawnej postaci, bo cały fajny sprzęt by poszedł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej łatać Wandami w 2 łapach? Ja tak robię bo nie chciałem właśnie marnować punktów na Dexterity dla pistoletów bo przecież Magic mi daje bonusy do obrażeń od spelli. A staffy to porażka

Jak najszybciej załatw sobie scroll "Spell Overload". Ponadto zainteresuj się scrollami przywołującymi jeżeli zechcesz wpakować jakieś punkty w zdolność "Thorns".

Gra alchemikiem to przede wszystkim unikanie kontaktu bezpośredniego. Dlatego korzystaj z Ember Shocka tylko jak moby podejdą za blisko. Później jest od tego Fear

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej łatać Wandami w 2 łapach? Ja tak robię bo nie chciałem właśnie marnować punktów na Dexterity dla pistoletów bo przecież Magic mi daje bonusy do obrażeń od spelli. A staffy to porażka

Może tak, może nie - ja lecę na dwa guny na hardzie i nie odczuwam dyskomfortu, no a owe dwa guny wyglądają po prostu pakersko. Takoż z pędzeniem prosto w zwarcie przy niemal każdej okazji, nawet ze specjalnymi potworami w głównych lochach - i co z tego że Alchemik nie od tego? Tak też sobie radzi.

Gra alchemikiem to przede wszystkim unikanie kontaktu bezpośredniego. Dlatego korzystaj z Ember Shocka tylko jak moby podejdą za blisko. Później jest od tego Fear

Pytał się o walkę w starciu. Dałem radę do walki w starciu :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dyskusja zamarła więc ja mam pytanie. Jakich modów używacie?

Ja chyba sobie zainstaluję YAD3H (Yet another Diablo 3 HUD) albo LiteHUD. Ponadto świetny jest Vanqiusher Beauty (naprawdę dużo ładniejsza niż oryginał).

Ponadto szukam jakiegoś HUDa z powiększoną liczbą slotów na czary na paskach skillów. Jeżeli nie znajdę takowego to może sam spróbuję coś wykminić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł byś wyjaśnić jak te mody wpływają na rozgrywkę? Podaj też jakieś sprawdzone linki. Trzeba tą gierkę trochę urozmaicić, już od dłuższego czasu powtarzam podobne kwestie. Trzy questy od trzech osób, przejście dwóch pięter, nagroda.

Trzy qu... i tak dalej i tak dalej. Gra zrobiła się bardzo monotonna, głównie z tego powodu, że jest bardzo kulawa fabularnie. Nie mamy większego celu na dłuższą metę i gra się nudzi. Jedynie co mnie trzyma przy tej grze, to cel ulepszenia broni do jak największego damage. Na razie jest 3k, ale spróbuję wyciągnąć więcej. Może te mody przytrzymają mnie Torchlight na dłużej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie modów, to sam stosuję przede wszystkim kilka zestawów dodatkowych map, poprawienie cen sprzedaży sprzętu, poprawienie jakości nagród za misje, kilka nowych modeli broni, handlarza zaklęciami (bo wściec się można losowością pojawiania się zaklęć identyfikacji), napojem resetującym punkty talentów (za grube pieniądze, żeby nie było), zwiększenie maksymalnych rozmiarów "stosów" przedmiotów, większą różnorodność w mini-bossach...

A, i nowego zwierzaka - fretkę. :] Co ciekawe, nie jest to twór autorski, a element zrobiony jeszcze przez twórców gry, tylko z jakiegoś powodu nie dołączyli go do końcowej wersji...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista co większych modów

Fansite z modami

Vanquesher Beauty mod (prawda że śliczna? :P )

Zazwyczaj linów nie daję bo to forum ma dziwną politykę cenzury i wkurza mnie gdy piszę topik na pół strony z 1 linkiem i okaże się że g... ałąź z tego wyszła.

Czy jest moze mod ktory respawnuje potwory po wyjsciu z gry ? Gra jest super ale wlasnie tego jedno mi tu brakuje

Taki mod by sprawił że istnienie w sklepach skrolli do różnopoziomowych lokacji było by bezsensowne.

Ogólnie to jest kupa ciekawych modów, dodających nowe klasy, pety, różnicujące mapy, zmieniające interfejs itp. Np jeden gościu robi

z lokacjami z gameplaya D3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ta aukcja oznacza, że Runic Games zdecydowało się wydać wersję pudełkową, a nie tylko przez steam?

Bardzo miło byłoby gdyby ktoś w Polsce wydał ją po polsku w jakiejś serii, ale chyba nie ma jak dotąd takich planów chyba, że ktoś z Was wie coś więcej na ten temat.

Oto link do aukcji:

http://allegro.pl/item924628594_torchlight...a_sklep_pc.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oficjalnej stronie gry jest sprytnie ukryta informacja że liczą na wydanie wersji pudełkowej w styczniu 2010 więc może to jest to. Niezwykle interesujący jest natomiast fakt że ta gra z aukcji jest o ponad 50 złotych droższa niż wersja bezpośrednio od producenta. Strasznie drogie te dvd boxy, nie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...