Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Temat growy

Polecane posty

Ten zrobił w skyrime wszystkie acziki ;_; i te setki godzin. Niby kupiłem skyrima ale chyba to będzie pierwsza gra której nie podołam przez ilość potrzebengo czasu (i trochę nudy). Chyba Dark Solus 3 szybciej zrobię.

 

Może skyrima wezmę na klatę w ferie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Kathai_Nanjika napisał:

Ale jak może się obudzić, jeśli będzie martwy?

normalnie

edit: udało mi się okiełznać fpsy w stalkerze, ale napotkałem kolejny problem: lewa słuchawka przestała mi działać... na głośnikach nienawidzę grać, a nowy sprzęt dojdzie najwcześniej jutro.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działanie myszki w nowym-starym Bioshocku doprowadza mnie do szału, a fixy w .ini nijak nie pomagają, niemniej brnę dalej. Ogólnie badziewny remaster, ale na plus zaliczyć mogę że śmiga w 4K@60, wiec robi dobrze mojemu e-penisowi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vidya devlog #4

Dziś zająłem się wyłowieniem serii mniejszych i większych bugów, które psuły mi wyrównanie tekstur, przy okazji też wykonałem kolejne kilka prac pod kątem przyszłej integracji i konwersji rzeczy na bibliotekę, albo przynajmniej #include. Po pierwsze system tekstur przesiadł się z indywidualnych plików .bmp na jeden plik na ściany, jeden na podłogi i jeden na sprite'y. Mając to z głowy mogłem wynaleźć problem alignu tekstur. Po półgodzinie testów i szukania informacji doszedłem do sedna:

Tekstury ładuję do pamięci pod pointer metodą imagecreate / bload, ponieważ jest to opcja w gruncie rzeczy najbardziej ergonomiczna. Z takiego pointera dane odzyskuję indywidualnie pionowy pasek po pasku, ponieważ tak działa raycaster. Wyklucza to w miarę szybki get()/put(), zostawiając mi opcje ekran[punkt] = Point(x,y,pointer) oraz ekran[punkt]=pointer[x+y*szerokość]. Ze względu na specyfikę pointerów i raycastera metoda druga jest znacznie szybsza, choć przyznam się że nie jestem 100% pewny dlaczego, przypuszczalnie chodzi o ciągłe rekalkulacje gdy używa się Point(). Tu zapomniałem o jednej rzeczy - dane pixeli nie zaczynają się od pointer[0], pierwsze 32 bajty zawierają header. Gdy do tego doszedłem, wystarczyło skorygować formułę na ekran[punkt]=pointer[x+y*szerokość+8]. Te +8 oznacza przesunięcie o 8 indeksów szerokości UInteger, czyli 32 bajty. Problem rozwiązany, podłoga wreszcie jest na równi z gridem, a tekstury ścian nie pokazują głupich krzaczków:

Spoiler

 RKIMFp1.png

Poza tym wiem jak zrobić fullscreen, choć na razie z tego nie korzystam, oraz wykonałem garść technicznych prac wstępnych pod sprite'y - nic znaczącego, ot inicjalizacja bufora Z i losowe rozłożenie kilkunastu tak żebym widział co się dzieje w miarę postępów prac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Xerber napisał:

Tak swoją drogą to dlaczego nikt mi nie powiedział, że BATTLEZONE 98 dostał w tym roku HD remaster?
$20 to trochę za dużo, ale ze względu na nostalgię z pewnością będę czyhał na jakąś okazję.

Na co to komu "HD remaster" kiedy darmowa wersja 1.5 nadal działa?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram sobie powoli w Remember Me i boziu, bardzo ładnie to momentami wygląda, lubię to połączenie futurystycznych elementów i na przykład ceglanych murów czy innych bardziej klasycznych materiałów. Dużo cieplejszy efekt niż te wszystkie sterylne i zimne białe/niebieskie przestrzenie miast przyszłości (lubię też dżinsy Nillin). A jako że to Paryż to zmieniłem sobie język dialogów na francuski i jest świetnie, na pewno klimatyczniej niż z osłuchanym angielskim czy polskim dubbingiem. Ciężej jest też zauważać niską jakość aktorstwa bo całkiem inny język i nie czuć zgrzytów jeśli chodzi o wymowę i naciski na słowa i inne takie. Będę tak częściej robił na pewno (GIERECZKI PO NIEMIECKU NADCHODZĘ)

Nie mogę się przekonać do walki, jest dziwną próbą narzucenia jakichś ram na batmanowy system, budowanie kombosów to dodawanie efektów do tragicznie prostych sekwencji klawiszy X i Y, nie podoba mi się to i pewnie znudzi mi się bardzo bardzo szybko. Skakanie pomiędzy budynkami jest absolutnym standardem z TR/PoP i innych takich action-adventure tylko że bez jakiejkolwiek możliwości pomyślenia nad tym gdzie się idzie, bo wszystko jest opatrzone strzałeczkami. Donut care, chcę patrzeć na ładne/estetycznie brzydkie budynki.

Remiksowanie pamięci wydaje się byc cool, ale z tego co pamiętam pojawia się dosłownie parę razy podczas gry, a szkoda, mogłoby być bardzo fajowym narzędziem fabularnym, jeśli historia miałaby więcej niż 4 postaci na krzyż i np można by mieć wpływ na to kto przeżyje czy jak skończy. No i z tego co rozmawiałem z ziomkiem to np kwestia męża tej Olgi, pierwszej ofiary remiksu w grze, nie pojawi się już później. No super, właśnie odwiodłem żonę od harowania na zdrowie męża, który bez pieniędzy przestanie być leczony i prawdopodobnie umrze, to przecież kompletnie niewarta podjęcia kwestia moralna XDD

ALE ZAWALIŁEM TAMĘ ZABIJAJĄC SPORO OSÓB, MMM JAKIE ORYGINALNE

Może skończę dla widoczków i żeby sprawdzić czy coś ciekawego będzie się w historii dziać

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...