Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pzkw VIb

Co bym zmienił w CDA? cz. II

Polecane posty

Brakuje tej grubości pisma co kiedyś cat1.png Wiem, wiem, było pełno reklam, ale mi to specjalnie nie przeszkadzało, a czuło się w łapce, że trzymam coś porządnego. Poza tym nadal brakuje mi Gamewalkera (czy jak to się tam zwało). Co do tabelki premier - nawet nie zauważyłem jej braku wink_prosty2.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość frycek42

Przywrócił bym gamewalkera, i kąciki tematyczne. To są rzeczy które muszą wrócić, bo to one były jednymi z tych rzeczy które wyróżniały CDA z pośród innych czasopism komputerowych. Jeszcze AR mogło by wrócić do swej dawnej objętości uwielbiam tekst Smugga, Jediego i obrazki Lenca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywrócił bym gamewalkera, i kąciki tematyczne. To są rzeczy które muszą wrócić, bo to one były jednymi z tych rzeczy które wyróżniały CDA z pośród innych czasopism komputerowych. Jeszcze AR mogło by wrócić do swej dawnej objętości uwielbiam tekst Smugga, Jediego i obrazki Lenca.

Podpisuję się pod tym. Gamewalker jakby przenosił czytelników do redakcji, gdzie na żywo wymienia się opinie i cięte riposty. Kąciki tematyczne za to były świetnym urozmaiceniem i miłą odskocznią od tematyki związanej z grami, sprzętem itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie, ze na razie dolaczanie plyty sa OK :) Dwuwariantowosc pisma to sam problemy (a u mnie w kiosku TYLKO wersja z plytami/ tylko bez, buuuu!), poki coraz wiecej gier wrzucanych na covery jest na Steamie, wiec kto chce moze je sobie pobrac "bezplytowo" z danego nr CDA, a plytki uzyc jako np, postawki pod kawe...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że w przyszłości do czasopisma będzie dołączana tylko karta - zdrapka, na której będą znajdowały się kluczyki steamowe do pełnych wersji gier i żadna płyta (nawet ta wirtualna) nie będzie już potrzebna :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może wysyłajmy tylko pieniądze do redakcji ? Po co nam czytadło i płytka ? Nosz ludzie. Czasy idą do przodu ale nie aż tak. Same klucze ? Nie wszyscy mają szybki internet by sobie od razu pobrać grę. E book ? Przynajmniej co poniektórym oczy odpoczną od monitora przy czytaniu. Poza tym jakby ludzie coś chcieli to już by było. Palnięte życzenie jakiegoś forumowicza czy dwóch to nie jest życzenie całej docelowej grupy nabywającej to czasopismo

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety papier który był wcześniej jest drogi, a czasy są ciężkie. Więc jeśli chce się utrzymać lub zwiększyć nakład, to trzeba użyć tańszych środków.

Osobiście dodałbym do urodzinowego numeru (lub któregoś kolejnego) artykuł w którym opisane byłyby koszty produkcji tzn. co się składa na co. Wtedy co po niektórym zamknęłyby się jadaczki gdyby trzeba podwyższyć cenę pisma... ponownie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palnięte życzenie jakiegoś forumowicza czy dwóch to nie jest życzenie całej docelowej grupy nabywającej to czasopismo

Sugestia a nie życzenie. Redakcja to nie złota rybka która spełnia życzenia. Widać nie rozróżniasz sugestii od życzenia

(które by wyglądało tak "Dajcie nam CDA NA EBOOKI!!!!11")

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie irytuje tabloidowa tendencja do masy obrazków przy minimum tekstu. Niekiedy znaleźć można na wstępnie 2 strony grafiki + jakiś cytacik. Później to jeszcze jest reklamowane jako recenzja 'aż' na 8 stronach, gdy faktycznie można było by się w 3 zmieścić. Zapewne takie efektowne efekciarskie efekty 'cieszą' oko, są cool i trendy i trafiają do grypy docelowej, ale czy na prawdę nie można tego inaczej spożytkować?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej mnie irytuje tabloidowa tendencja do masy obrazków przy minimum tekstu. Niekiedy znaleźć można na wstępnie 2 strony grafiki + jakiś cytacik. Później to jeszcze jest reklamowane jako recenzja 'aż' na 8 stronach, gdy faktycznie można było by się w 3 zmieścić. Zapewne takie efektowne efekciarskie efekty 'cieszą' oko, są cool i trendy i trafiają do grypy docelowej, ale czy na prawdę nie można tego inaczej spożytkować?

A po co ludziom sypialnia, salon i jadalnia, toz mozna i jesc i spac i siedziec w jednym pokoju. Ale jak sie ma 3 pokoje to jakos milej, prawda? Mozemy pisac fonte "6-tka" i dawac pare malych screenow, a tekst wylewac na zasadzie "wall of text". Tylko sorry ale to sie bedzie duzo gorzej czytac.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ludzie mają sypialnie, kuchnie i salon oddzielnie? Burżuje jedne!1

Co do recenzji to część jakoś tak nachalnie grafikami się emanuje. To przeważnie recenzja numeru lubi pochłaniać strony, w sumie to zrozumiałe gdyż musi napędzać numer. Mamy w niej 2 pierwsze strony grafiki na wstepniak, dalej 50%-70% strony to wszelkiej maści obrazki, niekoniecznie odzwierciedlające elementy grafiki samej gry. Reszta to już właściwy teks + jakieś powieszone hasła/myśli, do tego jeszcze te przechwałki ile to ta recenzja stron zajmuje. Mnie osobiście taki zabieg odpycha, gdyż wolę poczytać coś treściwszego, a nie liznąć tę ociupinkę tekstu, jaki ocalał wśród grafik. Jakoś lepiej czyta mi się kaszanki, i od nich też w sumie zaczynam lekturę. Zainteresuje mnie tekst to obczaję screeny/gameplay/trailer/... z płyty/netu/... bo na pewno nawet pierdyliard takich małych kwadracików nie odzwierciedla właściwej grafiki/rozgrywki/... Jestem zapewne w mniejszości jak nie w jedności, wiec z wiatrakami bić się nie będę :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektorzy maja i ci sa zwykle bardziej zadowoleni z zycia od tych, ktorzy mieszkaja w jednym pokoju z kuchnia. smile_prosty.gif

Typowa recenzja "gry numeru" to zwykle ok. 20 Kb tekstu, a wiec duzo wiecej niz typowa recenzja w internecie i smiem watpic czy te 20 KB to tylko "przechwalki ile recenzja zajmuje" (jakies przyklady takiej recenzji?). Te "hasla/mysli" itd. to tak czy siak czesci recenzji, majace z nia zwiazek i eksponujace jakies istotne przeslanie czy ceche gry, Zreszta wez sobie jakis dowolny tygodnik opinii i zobacz czy tam jest tylko "wall of text" czy tez sa grafiki, infografiki, wytluszczenia, rameczki itd. Albo wez jakis zachodni magazyn o grach i zobacz jak oni to robia.

Podpowiem - podobnie. Wyciagnij wnioski.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...