• Ogłoszenia

    • yojc

      Smugglerki 2017   07.01.2018

      https://forum.cdaction.pl/forum/249-smugglerki/

CormaC

Super Moderatorzy
  • Zawartość

    8706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O CormaC

  • Tytuł
    Redaktor
  • Urodziny 23.08.1982

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    https://www.facebook.com/InDespairPL

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Helldorado

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Football Manager, seria God of War, seria FIFA, seria GTA, Red Dead Redemption
  • Ulubiony gatunek gier
    Akcja

Ostatnie wizyty

45321 wyświetleń profilu
  1. 01/2017 02/2017 03/2017 04/2017 05/2017 06/2017 07/2017 08/2017 09/2017 10/2017 11/2017 12/2017 13/2017
  2. Wszystkie figurki oprócz Eddiego (maskotki zespołu Iron Maiden) dostałem, nie kupiłem.
  3. Trzy pełne wersje gier (Layers of Fear PL/EN [GOG], Blackguards PL/EN [DVD, Steam] i Defense Grid: The Awakening EN [DVD, Steam]), 90-dniowy pakiet G DATA Internet Security 2018, recenzje wyczekiwanych hitów, dawno niewidziana ocena 10/10, Konfigurator – oto część atrakcji, jakie znajdziecie w CDA 13/2017 (132 strony, 15,99 zł, w sprzedaży od 14 listopada). Trzynasty w tym roku numer CDA zaczynamy od relacji z Kalifornii, do której gem wybrał się, by odwiedzić bardzo udany BlizzCon 2017. Naszej uwadze nie umknęło również Paris Games Week, czyli impreza, na której Sony zapowiada i prezentuje gry na PlayStation (twórcy serii Infamous przeniosą nas do otwartego świata XIII-wiecznej Japonii!). Dział W produkcji otwieramy dwustronicową zapowiedzią nadchodzącej produkcji z uniwersum Warhammera – Vermintide II. Przyglądamy się również ambitnemu Left Alive, nad którym pracują legendy japońskiej branży. Nieco dalej dzielimy się wrażeniami z Fortnite’a – Papkin ograł zarówno „tego zwykłego”, jak i ścigającą PUBG-a odmianę Battle Royale. Zajrzeliśmy również do świata Warhammera 40,000, odpalając grę Inquisitor – Martyr. To, rzecz jasna, nie wyczerpuje zawartości działu W produkcji – po szczegóły odsyłam do spisu treści poniżej. Jeśli zastanawiacie się, jaka recenzowana gra sięgnęła po wspomnianą najwyższą notę, to... oczywiście zostawimy Was w niepewności. Kandydatek jest zaś niemało. Papkin zachwycił się Wolfensteinem II: The New Colossus. Cross rozebrał na czynniki pierwsze wielki powrót Call of Duty do realiów II wojny światowej (CoD: WWII), przyjrzał się The Evil Within 2, a także wyszedł na arenę w Pokkén Tournament DX. Gem buszował dawno temu w Egipcie i wrócił z informacją, że dłuższy okres produkcji Assassin’s Creed Origins naprawdę miał sens. Następnie przeniósł się ze starożytności w przyszłość, by sprawdzić pecetową wersję Destiny 2. Enki zaszył się z kierownicą i konsolą w naszym laboratorium sprzętowym, by w spokoju obadać Gran Turismo Sport. CormaC z kolei przepadł na ponad 20 godzin w miasteczku South Park, by zweryfikować obietnice, że The Fractured but Whole będzie lepsze od Kijka Prawdy. Spikain z kolei podjął się ustalenia, czy świat ma rację, zachwycając się Super Mario Odyssey. Łącznie zrecenzowaliśmy 26 gier. Dział publicystyczny otwieramy artykułem o GOG.com, przybliżając jego historię od skromnych początków do niedawnego otwarcia polskiej wersji sklepu („GOG. »Butik, nie taśmociąg«”). Dalej Papkin wspomina twitchowy debiut naszego talk-show o grach („Magazyn CD-Action LIVE”). Mamy też coś dla zainteresowanych zapleczem branży gier – w „Level designie” pracownicy kilku polskich firm opowiadają o projektowaniu poziomów (a jest to zagadnienie, którego podstawy każdy może opanować w domu). W felietonie „Państwo Ubóstwiają Brendana Greene’a...” Papkin dopatruje się zagrożenia w fenomenie PlayerUnknown’s Battlegrounds. Wystarczy przewrócić stronę, by trafić na inny gorący temat – loot boksy („Na umrzyka skrzyni”). W ramach uzupełnienia recenzji WWE 2K18 Ninho pomoże Wam natomiast „Zrozumieć wrestling”. Naszej uwadze nie uszły oczywiście 10. urodziny serii Wiedźmin. W tym wydaniu rozpoczynamy cykl artykułów o Geralcie i spółce, przypominając narodziny pierwszej gry CDP Red. Fanom retro proponujemy kolejną odsłonę „Historii gier komputerowych”, poświęconą Battlezone’owi. Miłośników Szpil ucieszy z pewnością informacja, że w tym wydaniu rozrosły się one do dwóch stron. W dziale Technologie największą uwagę przyciągnie z pewnością Konfigurator, w którym radzimy, jak wybrać laptopa do gier, i polecamy kilkanaście modeli w cenach od 2800 zł do absurdalnych. (Spokojnie, Konfigurator ze stacjonarnymi pecetami też będzie, tyle że w CDA 01/2018, który trafi do sprzedaży 12 grudnia). Przez nasze laboratorium przewinęły się również procesor Intel Core i5-8400, potężny gamingowy pecet MSI Infinite X, laptop do gier Asusa, karta graficzna Zotac GeForce GTX 1070 Ti AMP! Extreme, pecetowy zestaw do VR-u (Acer Windows Mixed Reality Headset), urządzenie do streamowania muzyki, zewnętrzna karta dźwiękowa, mikrofon dla youtuberów i streamerów, słuchawki 7.1 i cztery klawiatury mechaniczne. Do zobaczenia we wtorek 14 listopada wszędzie tam, gdzie sprzedawana jest prasa! BONUS 90-dniowy pakiet G Data Internet Security 2018 kompleksowo chroniący komputer przed złośliwym oprogramowaniem i innymi zagrożeniami. SPIS TREŚCI Info W PRODUKCJI Warhammer: Vermintide II Forged Battalion Left Alive Abandon Ship JUŻ GRALIŚMY Fortnite Fortnite: Battle Royale Mashinky Holdfast: Nations at War Sociable Soccer Cogmind Space Junkies Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr City of Brass Driftland: The Magic Revival RECENZJE Wolfenstein II: The New Colossus Fire Emblem Warriors The Norwood Suite Super Mario Odyssey Gran Turismo Sport Guild Wars 2: Path of Fire Jydge South Park: The Fractured but Whole Golf Story Gundam Versus Hob The Lego Ninjago Movie Video Game Pinball X3 Heliborne Rogue Trooper Redux Dungeons 3 Pokkén Tournament DX The Inner World – The Last Wind Monk A Hat in Time WWE 2K18 Warhammer Quest 2 Road Redemption Call of Duty: WWII Assassin’s Creed Origins The Evil Within 2 Destiny 2 (PC) PUBLICYSTYKA GOG. „Butik, nie taśmociąg” Magazyn CD-Action LIVE Level design Felieton: Państwo Ubóstwiają Brendana Greene’a... Na umrzyka skrzyni Zrozumieć wrestling 10 lat Wiedźmina cz. 1: Dziecko niespodzianka Historia gier komputerowych: Battlezone Szpile TECHNOLOGIE Info MEGATEST Notebooki dla graczy Testy Intel Core i5-8400 MSI Infinite X, desktop gamingowy Zotac GeForce GTX 1070 Ti AMP! Extreme Acer Windows Mixed Reality Headset, VR Microsoftu Asus ROG Zephyrus GX501VI, notebook z GTX 1080 Max-Q iEAST AudioCast M5, gadżet do streamowania muzyki AverMedia Godwit 310 USB Microphone Sennheiser GSP 350, słuchawki 7.1 USB Sennheiser GSX 1000, zewnętrzna karta dźwiękowa Ravcore Turbine 2.0, słuchawki Corsair Void Pro, słuchawki 7.1 USB Razer BlackWidow TE Chroma V2, klawiatura mechaniczna Corsair K63 Compact, klawiatura mechaniczna Modecom Volcano Lanparty RGB, klawiatura mechaniczna SteelSeries Apex M750, klawiatura mechaniczna INNE Na Luzie Action Redaction Zawartość DVD/Bonusy Prenumerata ZAWARTOŚĆ DVD PEŁNE WERSJE Layers of Fear PL/EN [GOG] Blackguards PL/EN [DVD + Steam] Defense Grid – The Awakening EN [DVD + Steam] PROGRAM G Data Internet Security 2018 DEMA Cardamom Paused Shadow of the Mask MODULATOR Mody do gry Divinity: Original Sin II COSPLAY Doroszek IMPREZY GROWE Poznań Game Arena 2017 Warsaw Games Week 2017 BONUSY Esensja Marek Lenc Tapety PEŁNE WERSJE GIER Layers of Fear PL/EN [GOG] horror • spacerowicz • dla dorosłych PC: Win 7/8/10, Intel Core 2 Quad Q8400, 4 GB RAM, GeForce GTX 560/Radeon R7 250X Propozycja dla graczy o naprawdę mocnych nerwach. Layers of Fear to horror, w którym pozornie zwyczajna wizyta w opuszczonym domu słynnego malarza zmienia się w koszmar. Siłą tytułu jest to, że znakomicie bawi się nie tylko swoją własną formą, ale także oczekiwaniami odbiorcy, naprawdę udanie prowadząc grę z samym graczem. Klasyczne zabiegi gatunkowe, jak nieoczekiwanie zamykające się drzwi, są tu tylko wprowadzeniem do straszenia naprawdę dużego formatu. Bezustannie też zmienia się sam dom, więc nigdy nie wiadomo, co kryje się za następnymi drzwiami i w kolejnym pomieszczeniu. Niezwykłe w Warstwach strachu jest także to, jak wiele twórcy zdołali wycisnąć z silnika Unity. Jakość grafiki jest naprawdę zdumiewiająca. Uwaga! Gry Layers of Fear nie znajdziecie na naszym DVD i trzeba ściągnąć ją z serwisu GOG.com. Blackguards PL/EN [instalator na DVD, wymagany Steam] RPG • tury/akcje • low fantasy PC: Win Vista/7/8/10, CPU 2 x 2 GHz, 4 GB RAM, GeForce 8600 GT/Radeon HD 2600 XT Ambitna adaptacja systemu Das Schwarze Auge – The Dark Eye, która przenosi nas do najciekawszego świata low fantasy od czasów Warhammera: do Aventurii. Bohaterami tej silnie sfabularyzowanej opowieści jest banda wyrzutków i odszczepieńców wciągniętych nieoczekiwanie w spisek oplatający całe imperium. Sama gra to w gruncie rzeczy arenówka, w której przemierzamy świat od punktu do punktu – zazwyczaj do kolejnej turowej walki na podzielonej na heksy planszy. Starcia stanowią taktyczne łamigłówki, w sensie: jak najlepiej wykorzystać przeszkody terenowe i obiekty interaktywne, które je wypełniają. Sporym plusem Blackguards jest to, że bardzo nieznacznie postarzała się od swej premiery, więc dla fanów hardkorowego role-playing, którzy nie wiedzą, co zrobić z wolnymi 40 godzinami życia, będzie jak obszył. Defense Grid – The Awakening EN [instalator na DVD, wymagany Steam] tower defense • SF PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 1,8 GHz, 512 MB RAM, GeForce 6100/Radeon 9600 Jedna z najlepszych gier typu tower defense ostatnich lat. Twórcy m.in. Age of Empires II: The Age of Kings standardową „obronę wieży” rozbudowali do skali kosmicznej i dodatkowo obudowali iście kosmiczną fabułą. Główna zmiana polega na tym, że przeciwnicy zmierzają do naszego „centrum” nie po to, by je zniszczyć, lecz zabrać zeń rdzenie, a następnie wracają najkrótszą drogą do wejścia/wyjścia. Przenoszony i porzucony rdzeń przy tym może zostać podniesiony przez moba z kolejnej fali, a to oznacza, że wieżyczki obronne, niezależnie od ich liczby i typu, szybko przestają wystarczać. W naszym zestawie znajdziecie fabularne kampanie The Awakening oraz Borderlands, czyli 24 misje wraz z wersjami alternatywnymi – łącznie kilkadziesiąt różnych wyzwań, co z kolei przekłada się na dziesiątki, jeśli nie setki godzin zabawy.
  4. Cześć CormaC. Na początku serdecznie Cię pozdrawiam. Mam pytanie: co jest ze stroną kody.cd action? U mnie w UK teraz nie działa a kupiłem gazetę i chciałbym ją wykorzystać- No nie tak dosłownie hehehe - wcześniej wszystko działało a teraz błąd 

    Ta witryna jest nieosiągalna

    Serwer kody.cdaction.pl potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

    ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
     
  5. We wtorek 4 kwietnia należy odliczyć 15,99 zł i skierować się do najbliższego kiosku lub salonu z prasą. Czas na nowe CD-Action (05/2017). A w nim jak zawsze sporo rzeczy, które ucieszą graczy, w tym cztery pełne wersje gier (Valiant Hearts: The Great War PL/EN [Uplay], Prince of Persia: Piaski Czasu PL/EN [DRM free + Uplay], Spoiler Alert Collector’s Edition ENG [Steam], Guilty Gear X2 #Reload EN [Steam]) oraz masa świetnych tekstów. W zapowiedziach mamy tylko trzy gry, ale za to jakie! Śródziemie: Cień wojny (specjalnie polecieliśmy do USA na prezentację), Uncharted: The Lost Legacy oraz Mordhau – produkcję, która ucieszy wszystkich zainteresowanych szermierką średniowieczną. W beta-testach jest aż 10 tytułów (w tym Diablo III: Rise of the Necromancer), ale prawdziwy szał zaczyna się w recenzjach. Mamy od dawna niewidzianą ocenę 10/10. Co ją dostanie? Mass Effect: Andromeda (7 stron piórem Smugglera, który jak wiadomo na punkcie ME ma kota), The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Cross), Ghost Recon Wildlands (Allor), Nier: Automata (Cross)? A może objawił się jakiś cichy bohater, jak np. futurystyczna ścigałka Fast RMX (Berlin) czy arcyklasyczna przygodówka Thimbleweed Park (Papkin)? Spis recenzji (obejmujący 21 tytułów) znajdziesz pod tym tekstem, więc sam(a) możesz się zastanowić, co ma szansę na dychę. Dużo dzieje się też w Publicystyce, gdzie oferujemy wam sporo długich i naprawdę wartych uwagi tekstów. W „Robimy show-business” Papkin opowiada 20-letnią historię polskiej firmy Platige („Katedra”, „Miasto 44”, filmiki do Wiedźminów, a także znane reklamy telewizyjny). „Tencent: szara eminencja branży” przybliży Wam chińskiego potentata rynku gier, który zarabia więcej niż np. Electronic Arts. 10 lat Stalkera to okazja, by sprawdzić, jak się mają realia Zony do tego, co naprawdę dzieje się w Czarnobylu („Kłamstwa Striełoka”). W „35 latach gumiaka” Smuggler wspomina komputer ZX Spectrum, który obchodzi właśnie urodziny. W „Steam Direct: zapłać i wejdź” 9kier pisze o końcu Greenlighta i przygląda się jego następcy. „Z czego śmieją się architekci” to tekst o tym, jak architektura w grach ma się do rzeczywistości. Artykuł „Wielki Brat wie wszystko” porusza temat big data, tłumacząc, jak firmy i organizacje wykorzystują strzępki informacji, które zostawiamy po sobie w sieci. Mocny tekst, warty uwagi! Do tego Cross pisze o grach twórcy Niera i Drakengarda, Japończyka Taro Yoko („Danse macabre”), a Krigore narzeka na cziterów w Pokémonach („Pokémon’t GO”). Nie zabraknie również, bo jak by mogło, Szpil, od których – z tego co wiemy – wielu z Was zaczyna lekturę CDA. Nie obejdzie się też bez Na Luzie i Action Redaction. Dział sprzętowy zaczynamy poradnikiem dla ludzi planujących zakup lub wymianę smartfona. Wytypowaliśmy te urządzenia, którym warto przyjrzeć się bliżej – niezależnie od tego, czy chcesz wydać 400 zł, czy kilka razy więcej. Rzecz jasna nie zabraknie też rozmaitych testów – konsoli Nintendo Switch i pada do niej, nowych procesorów AMD Ryzen, kart graficznych, gamingowego komputera, nietypowej obudowy, klawiatur, myszek, słuchawek i 8-calowego czytnika e-booków. Na DVD oprócz wspomnianych pełnych wersji gier mamy też dema, freeware’y, mody i masę innych atrakcji (spis poniżej). Zainteresowani? To przypominam: wtorek 4 kwietnia, 15,99 zł. Do zobaczenia! SPIS TREŚCI GRY Info W PRODUKCJI Śródziemie: Cień wojny Mordhau Uncharted: The Lost Legacy JUŻ GRALIŚMY Diablo III: Rise of the Necromancer Oxygen Not Included Blackwake Quote Observer Northgard Die for Valhalla Battlecrew Space Pirates For The King We Need to Go Deeper RECENZJE Mass Effect: Andromeda How to Survive 2 Giga Wrecker Stories Untold Ghost Recon Wildlands Nier: Automata Lego Worlds Chime Sharp The Legend of Zelda: Breath of the Wild Desync Battlefield 1 – Nie przejdą Blink She Remembered Caterpillars Thimbleweed Park 1-2-Switch Styx: Shards of Dakness Snipperclips Fast RMX FlatOut 4: Total Insanity Tom Clancy’s The Division: Ostatni bastion Zen Pinball 2 – Star Wars Pinball: Rogue One PUBLICYSTYKA Robimy show-business Tencent: szara eminencja branży Kłamstwa Striełoka Felieton: Pokémon’t GO Danse macabre 35 lat gumiaka Steam Direct: zapłać i wejdź Z czego śmieją się architekci Wielki Brat wie wszystko Szpile TECHNOLOGIE Info MEGAPORADNIK Kupujemy smartfona TESTY Procesory AMD Ryzen 7 Konsola Nintendo Switch Nintendo Switch Pro Controller Nvidia GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition Sapphire Radeon R9 Fury Nitro E-czytnik PocketBook InkPad 2 Słuchawki Easars Vortex Słuchawki Tracer Gamezone Hydra 7.1 Klawiatura Corsair K95 RGB Platinum Mysz Genesis GX85 Mysz Zalman ZM-M600R Komputer NTT Game W900G Klawiatura Razer BlackWidow Chroma V2 Obudowa Chieftec CI-01B INNE Na Luzie Action Redaction Dodatki/DVD Prenumerata PEŁNE WERSJE GIER Valiant Hearts: The Great War PL Wersja PL: napisy Ocena w CDA: 7 (Papkin w CDA 09/2014) Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 3 GHz, 2 GB RAM, grafika z 512 MB pamięci Najsłynniejszy bodaj z ambitnych „indyków” powstałych pod egidą Ubisoftu. Valiant Hearts: The Great War to na poły przygodówka, na poły moralitet podejmujący trudny temat wojny z punktu widzenia szeregowych żołnierzy frontowych. Technicznie Valiant Hearts stworzone zostało przy użyciu UbiArt Frameworku, a składa się z prostych zagadek logicznych i środowiskowych oraz sekwencji skradankowych, zręcznościowych, a nawet rytmicznych. Uwaga! Gry Valiant Hearts: The Great War nie szukaj na naszej płycie – dostępna jest wyłącznie w postaci cyfrowej w systemie Uplay. Prince of Persia: Piaski Czasu ENG/PL Wersja PL: pełna Ocena w CDA: 9+ (Hut Sędzimir w CDA 01/2004) Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 800 MHz, 256 MB RAM, grafika z 64 MB pamięci Prince of Persia: Piaski Czasu to klasyczny już przykład platformówki, w której sekwencje zręcznościowe – czy wręcz akrobatyczne – splatają się w jedną całość z równie widowiskowymi walkami. Genialny pozostaje także pomysł „cofania czasu” dzięki tytułowym Piaskom Czasu, pozwalający naprawić błąd bez konieczności wczytywania sejwa. Do tego oprawa graficzna wciąż jest znośna, a gra ma pełną polską wersję językową, więc jeśli dotąd omijał was ten klasyk – warto go poznać. Uwaga! Na płycie znajdziesz też pliki, których edycja umożliwi grę w rozdzielczościach panoramicznych, np. natywnej dla większości monitorów 22-calowych 1680 x 1050. Ponadto możliwe jest pozyskanie gry w wersji cyfrowej w języku angielskim z systemu Uplay. Spoiler Alert Collector’s Edition ENG Ocena w CDA: brak Multi: brak PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 1 GHz, 1 GB RAM Spoiler Alert to jeden z ciekawszych indyczków, jakie zaistniały na Steamie. To endless runner z odwróconą konwencją, tj. biegany wstecz. Tutaj – uwaga, spoiler – zaczyna się od końca, od „odpokonania” ostatniego bossa, i cofa się aż do samiuśkich początków w świecie 1-1. Po drodze czyha jednak nie tylko setka śmierci wskutek kolizji z otoczeniem i niemilcami, ale także działania niecnych „paradoksów czasowych”, kiedy nie zdołamy np. „oddać” zebranej wcześniej monety. Mówiąc prościej, to Mario, ale jakby Oiram, i przyznam, że choć grałem w takie rzeczy dziesiątki razy wcześniej, to zarazem nie grałem w nic takiego nigdy. I jeszcze jedno: w naszej wersji znajdziecie dodatkowe bonusy, m.in. edytor plansz, soundtrack czy gamejamowy prototyp gry. Uwaga! Gry Spoiler Alert nie szukaj na naszej płycie – dostępna jest wyłącznie w postaci cyfrowej w systemie Steam. Guilty Gear X2 #Reload Ocena w CDA: 9 (Czarny Iwan w CDA 11/2004) Multi: dla 2 graczy PC: Win XP/Vista/7/8/10, CPU 700 MHz, 256 MB RAM, grafika z 64 MB pamięci Steamowa wersja klasycznej dwuwymiarowej naparzanki. Jednocześnie to wciąż konkretny system walki, w którym ważne jest liczenie klatek animacji i można robić „roman cancels”. Jeśli więc nie odstrasza cię tematyka ani stylistyka – polecamy. ZAWARTOŚĆ DVD PEŁNE WERSJE Valiant Hearts: The Great War PL/EN KOD Prince of Persia: Piaski Czasu PL/EN DVD Spoiler Alert Collector’s Edition ENG KOD Guilty Gear X2 #Reload ENG DVD + KOD DEMA Dead Metal Punks Realpolitiks FREEWARE Alana Minesweeper Moirai Sakura Sword Shadows 2 Space Warrior Undercolor Agents Xecryst Remains GALERIE Blink Desync Diablo III: Rise of the Necromancer Die For Valhalla Division: Last Stand, The Giga Wrecker How to Survive 2 Legend of Zelda: Breath of the Wild, The Mass Effect: Andromeda Northgard Oxygen Not Included Quote Stories Untold Zen Pinball MODULATOR Mody do Hearts of Iron IV oraz Civilization VI COSPLAY BONUSY
  6. Opierałem się na tłumaczeniu japońskiej informacji prasowej. Obstawiam, że chodziło o wyniki globalne.
  7. 01/2016 02/2016 03/2016 04/2016 05/2016 06/2016 07/2016 08/2016 09/2016 10/2016 11/2016 12/2016 13/2016
  8. Mogę już wypowiedzieć się o całej nowej płycie Testamentu - to jest bardzo, bardzo wysoki poziom, choć potrzebowałem trochę czasu, żeby się do niej przekonać. Z nowej Metalliki obadałem 3 czy 4 numery i nie usłyszałem w nich nic, co przekonałoby mnie do przesłuchania całego albumu. Dla mnie wieje z nich nudą, ale też nigdy nie byłem wielkim fanem tego zespołu i nie wracam do niego wcale.
  9. Póki co nic nie wiem o takich planach.
  10. 1. Nie 2. Nie 3. Czasem coś mi wpadnie w ucho, ale nie żebym włączał to sobie potem w domu. 4. Tak. Skaleczyłem się potłuczoną butelką po piwie. 5. Każdy ma jakieś rozkminy na temat swojego życia. Ja w zasadzie nie mam powodów do poważnych narzekań. Płyta podoba mi się dużo bardziej, niż się spodziewałem. Przede wszystkim słychać, że to Megadeth. A na koncert do Łodzi nie jadę. Widziałem ich już na żywo, a mam do obskoczenia kilka innych koncertów, które są wyżej na mojej liście priorytetów i nadszarpną moje finanse - Testament, Iron Maiden, Parkway Drive.
  11. #############SKRYPT WEAPON using UnityEngine; using System.Collections; public class Weapon : MonoBehaviour { public GameObject m_Bullet; public Transform m_BulletSpawnPoint; public int m_MagazineCapacity = 10; public int m_MaxAmmo = 30; private int m_CurrentAmmoAmount; private int m_CurrentMagazineAmount; void Start() { m_CurrentMagazineAmount = m_MagazineCapacity; m_CurrentAmmoAmount = m_MaxAmmo; } void Update() { if (Input.GetButtonDown("Reload")) { int bulletsToAdd = m_MagazineCapacity - m_CurrentMagazineAmount; if (m_CurrentAmmoAmount < bulletsToAdd) { bulletsToAdd = m_CurrentAmmoAmount; } m_CurrentAmmoAmount -= bulletsToAdd; m_CurrentMagazineAmount += bulletsToAdd; } if (Input.GetButtonDown("Fire1") && m_CurrentMagazineAmount > 0) { Instantiate(m_Bullet, m_BulletSpawnPoint.position, m_BulletSpawnPoint.rotation); m_CurrentMagazineAmount--; } } public void AddBullets(int amount) { m_CurrentAmmoAmount = Mathf.Clamp(m_CurrentAmmoAmount + amount, 0, m_MaxAmmo); } } #############SKRYPT WAYPOINT using UnityEngine; using System.Collections; public class WayPoint : MonoBehaviour { public float m_WaitTime = 3; } #############SKRYPT PLAYERMOVEMENT using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMovement : MonoBehaviour { private Rigidbody2D m_Rigidbody; private bool m_Grounded = false; public float m_Speed = 10; public float m_JumpForce = 100; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } void Update() { } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { m_Grounded = true; } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { m_Grounded = false; } void FixedUpdate() { if (Input.GetButton("Horizontal")) { m_Rigidbody.velocity = new Vector2(Input.GetAxis("Horizontal") * m_Speed, m_Rigidbody.velocity.y); if (m_Rigidbody.velocity != Vector2.zero) { if (m_Rigidbody.velocity.x < 0) { transform.right = Vector2.left; } else { transform.right = Vector2.right; } } } if (Input.GetButton("Jump") && m_Grounded) { m_Rigidbody.AddForce(new Vector2(0, Input.GetAxis("Jump") * m_JumpForce)); } } } #############SKRYPT GAMECONTROLLER using UnityEngine; using UnityEngine.SceneManagement; using System.Collections; public class GameController : MonoBehaviour { private static GameController m_Instance; void Start() { if (m_Instance == null) { m_Instance = this; } else { Destroy(gameObject); } DontDestroyOnLoad(gameObject); } void Update() { if (Input.GetButton("Cancel")) { Application.Quit(); } } public static void NextLevel() { SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().buildIndex + 1); } } #############SKRYPT EXIT using UnityEngine; using System.Collections; public class Exit : MonoBehaviour { void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if(other.name == "Player") { GameController.NextLevel(); } } } #############SKRYPT ENEMY using UnityEngine; using System.Collections; using System.Collections.Generic; public class Enemy : MonoBehaviour { public int m_Health = 3; public float m_JumpForce = 350; public List<WayPoint> m_WayPoints; public float m_Speed = 5; public float m_SnapDistance = 0.4f; public GameObject m_Target; public float m_TargetDistance = 3; private float m_WayPointTime = 0; private float m_CurrentWayPointTime = 0; private int m_CurrentWayPointIndex = 0; private bool m_DestinationReached = false; private Rigidbody2D m_Rigidbody; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; } void Update() { if (m_Target == null) { if (!m_DestinationReached) { if (Vector3.Distance(transform.position, m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position) > m_SnapDistance) { Vector2 direction = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position - transform.position; direction.Normalize(); m_Rigidbody.velocity = direction * m_Speed; } else { m_Rigidbody.position = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].transform.position; m_WayPointTime = m_WayPoints[m_CurrentWayPointIndex].m_WaitTime; m_DestinationReached = true; m_CurrentWayPointIndex = (++m_CurrentWayPointIndex) % m_WayPoints.Count; m_Rigidbody.velocity = Vector3.zero; } } else { m_CurrentWayPointTime += Time.deltaTime; if (m_CurrentWayPointTime >= m_WayPointTime) { m_CurrentWayPointTime = 0; m_DestinationReached = false; } } } else { if (Vector3.Distance(transform.position, m_Target.transform.position) > m_TargetDistance) { Vector2 direction = m_Target.transform.position - transform.position; direction.Normalize(); m_Rigidbody.velocity = direction * m_Speed; } } } void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) { Bullet bullet = coll.collider.GetComponent<Bullet>() as Bullet; if (bullet != null) { m_Health--; if (m_Health <= 0) { Destroy(gameObject); } } } void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { PlayerMovement player = other.GetComponent<PlayerMovement>(); if (player != null) { m_Target = player.gameObject; } } void OnTriggerExit2D(Collider2D other) { PlayerMovement player = other.GetComponent<PlayerMovement>(); if (player != null) { m_Target = null; } } } #############SKRYPT CAMERAFOLLOW using UnityEngine; using System.Collections; public class CameraFollow : MonoBehaviour { public GameObject m_Target; // Use this for initialization void Start () { } // Update is called once per frame void Update () { transform.position = new Vector3(m_Target.transform.position.x, m_Target.transform.position.y, transform.position.z); } } #############SKRYPT BULLET using UnityEngine; using System.Collections; public class Bullet : MonoBehaviour { public float m_Speed = 10; public float m_LifeTime = 5; private Rigidbody2D m_Rigidbody; void Start() { m_Rigidbody = GetComponent<Rigidbody2D>() as Rigidbody2D; m_Rigidbody.velocity = new Vector2(m_Speed * transform.right.x, 0); Destroy(gameObject, m_LifeTime); } void OnCollisionEnter2D(Collision2D coll) { Destroy(gameObject); } } #############SKRYPT AMMO using UnityEngine; using System.Collections; public class Ammo : MonoBehaviour { public int m_Amount = 10; void OnTriggerEnter2D(Collider2D other) { if (other.name == "Player") { Weapon weapon = other.GetComponent<Weapon>() as Weapon; weapon.AddBullets(m_Amount); Destroy(gameObject); } } }
  12. Że niby mielibyśmy grać w gry, które recenzujemy? Oszalałeś?! Po zagraniu to każdy głupi potrafi ocenić.
  13. Knights of the Old Republic III.
  14. Nie. Widziałem Maidenów już 5 razy, bilety są bardzo drogie, a ostatni album gówniany, więc zastanawiam się, czy iść. Poza tym to koncert stadionowy, więc nie muszę się martwić, że zabraknie biletów.
  15. Dopiero zacząłem grać, mam na liczniku jakieś 3 godziny i nawet nie rozpocząłem pierwszego sezonu Ekstraklasy, więc wstrzymam się jeszcze z opinią. Ale już mogę powiedzieć, że to cała ustalanie wyglądu menadżera to zawracanie dupy, bo edytor jest prostacki. Sprawne granie, które mnie nie interesuje, bo nie słucham już heavy metalu. Podobał mi się, ale nie utkwił mi w pamięci tak, jak koncert Amonów w Poznaniu w 2014, który był chyba najlepszym koncertem, na jakim byłem.