Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość

Starcraft (seria)

Polecane posty

Doszedłem do 17 misji i uwaliłem ją na łatwym poziomie trudności. W związku z tym ujawniła się moja niestrawność do RTSów. Najgorsze jest to, że historia w tej grze jest świetna, ale jak sobie pomyślę, że muszę od nowa stawiać bazę, tworzyć te wojska, zbierać surowce, teraz tych budowli jest już tyle do wyboru, że człowiek sam już nie wie co budować, a tu jeszcze presja czasu, że Kerrigan dotrze w pewne miejsca zanim uda się je zniszczyć... no po prostu same elementy, których w grach nie trawię. Tak sobie myślę, że powinien powstać jakiś RPG w tym świecie, to może bym go wreszcie ukończył, bo jak na razie, to mam wszystkie gry Blizzarda poza WoWem, ale ukończyłem tylko obydwie części Diablo. Warcraftów nie przeszedłem ze względu na powtarzalność kolejnych misji, Starcrafta 1 ze względu na poziom trudności, a Starcrafta 2 też nie wiem czy ukończę. Ja nie ogarniam RTSów, za dużo trzeba w nich robić na raz. Gdyby tak była w nich aktywna pauza...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie - to nie turniej - nie trzeba wcale być "erteesowym" masakratorem by na luzie uporać się z takim "StarCraftem II". Skoro doszedłeś do 17 misji, to siłą rzeczy musiałeś poznać mechanikę tej gry, możliwości poszczególnych jednostek, ulepszeń itp. Poza tym "SC II" w singlu jest, w pewnym kontekście, dość prostacki. Otóż, poza świetnie wyreżyserowanymi misjami, najprostszą drogą do zwycięstwa jest korzystanie głównie z tych formacji jakie w danej misji odgrywają swój debiut. Z tego co pamiętam i z tego co napisałeś, w tej 17 misji nowością w arsenale są "lecznicze" transportowce (MEDIVAC DROPSHIP / Prom Ewakuacyjny). Zatem, jeśli się nie mylę, właśnie na owych jednostkach powinieneś się skupić. Wyprodukuj z sześć takich jednostek, załaduj do nich Marines i desantuj ich grze trzeba. Nie łam się - mi za pierwszym razem za cholerę nie wychodziła misja z

"płynącą" ścianą ognia z lewej strony ekranu

, a nie wychodziła mi dlatego, że chciałem sprawę rozwiązać klasycznie - czołgi + Marines. Nie dawało to rezultatu. Zatem przy kolejnym podejściu do misji całą produkcję nastawiłem na debiutująca w tej misji jednostkę - Banshee, którą dodatkowo podpakowałem ulepszeniami siły ogni i pancerza. Nagle okazało się, że ta misja to bułka z masłem.

Nie poddawaj się, no i jeśli trzeba często rób save'y.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj pobrała mi się nowa łatka blizzardu... i nie mogę grać jako gość. Klienta mam niepiraconego. Klikam na Play as guest i wyskakuje mi że przy EDYCJI STARTER(?!?!?!?!?!?) nie można grać offline. Co to za edycja? Nie będę mógł grać już offline? Mam konto trial, więc nie chcę marnować moich 7 godzin (a 1 dzień z 14 mogę zmarnować) by poćwiczyć z botami. Jak i czy można grać w trybie offline? Jeśli nie, kiedy będzie można?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czym jesteś zaskoczony. Wersja trial, to, jak sama nazwa wskazuje, wersja testowa, starter, czy też demo - jak zwał, tak zwał. Konto w wersji trial ma ograniczoną funkcjonalność i limit czasowy (7h, bądź 14 dni, w zależności co upłynie pierwsze). Grać offline nie możesz właśnie z tego względu. Wersja trial, to nie tylko multi, ale i też single-player. Przez dwa tygodnie spokojnie przeszedł byś całą kampanię i jeszcze pograł w multi, Blizzardowi raczej nie uśmiecha się rozdawanie dwudziestogodzinnej kampanii za darmo, stąd też wersja trial grywalna jest tylko online - tak aby czas gry był kontrolowany.

EDIT:

@poniżej: Najwyraźniej Blizzard zorientował się wreszcie, że część osób nadużywa w ten sposób wersji demonstracyjnej. Podobnie z resztą sprawa ma się w przypadku zmiany lokalizacji językowej. Można(było) oszukać program patchujący tak, by myślał, że posiada się kilka wersji językowych i tym samym mieć, na przykład, angielskie teksty i koreańskie udźwiękowienie. Po dzisiejszym patchu SC2 odmawia posłuszeństwa i jeśli ktoś bawił się w taką relokalizację zmuszony jest do zainstalowania gry od zera (np. ja). Ale to już inna sprawa.

Możesz jeszcze spróbować odciąć sobie połączenie do internetu przed odpaleniem sc2. Launcher zazwyczaj sam proponuje wtedy grę w trybie offline, bez achievementów etc, może zadziała też w przypadku wersji trialowej. Btw, Twój problem pasuje raczej do pomocnej dłoni niż do komentarzy, dlatego tez odpowiadam w formie edycji. Jeśli nie pomoże zrepostuj we właściwym temacie, może ktoś będzie znał rozwiązanie. Imo jednak domagasz się praw, których nie masz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym jestem zaskoczony? Tym, że przed patchem działał mi tryb offline, a teraz nie. I nie wiem czym jest to spowodowane, bo najprawdopodobniej nie tym, o czym teraz prawisz - jak już mówiłem, gra jako gość działała mi przed łatką.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem niedawno SC2 i muszę powiedzieć, że jestem zachwycony, inna sprawa, że nie grałem nigdy zbyt długo w pierwszego Starcrafta, więc ominęło mnie uczucie wtórności, o którym wielu ludzi pisze. W kampanii na razie jestem dopiero w 10 misji, bo trochę zbyt optymistycznie założyłem, że na trudnym poziomie sobie poradzę, ale jakoś idę dalej. W multi dotychczas grałem tylko 4 mecze coop vs SI i 3 w lidze treningowej i mimo że gra przeciwko komputerowi mnie nie zachwyciła to już liga jak najbardziej. Jedyny jej minus to niemożność przeprowadzenia rusha przez te bariery. Swoją drogą jak ktoś byłby chętny zagrać sparing albo coop vs SI z kompletnym newbie to mój nick w grze: Cambrinus.

PS. Gram protosami.

PS2. Czy ktoś wie co trzeba zrobić, żeby na koncie BNet nie wyświetlało się imię i nazwisko tylko sam nick?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cambrinus

Bariery, którą są na środku mapy występują tylko w lidze treningowej. W normalnych ligach występują tylko bariery przy main i natural. Co do Real ID, musisz zalogować się na swoje konto na stronie http://eu.battle.net/pl/ następnie wejść w "Ustawienia" -> "Preferecje dla komunikacji" i odchaczyć "Włącz Real ID".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę owijał w bawełnę - StarCraft to moja osobista Najlepsza Gra Pod Słońcem. Najlepszy RTS to już swoją drogą, ale po prostu ze wszystkich gier, w jakie zagrałem, najbardziej upodobałem sobie właśnie StarCrafta.

Początki nie były co prawda obiecujące. Przed zagraniem w SC byłem jeszcze gorącym zwolennikiem Warcrafta II - gry, która rozbudziła we mnie miłość to RTSów - i odnosiłem się do SC z pogardą, nie wierząc, że taka kalka (Warcraft w kosmosie!) może być od W2 lepsza. No, a jednak mnie wciągnęło. Totalnie.

StarCrafta kocham za praktycznie wszystko - za fenomenalną oprawę fabularną (ba, podłoże pod cały Expand Universe!), za charyzmatyczne i wyraziste postacie. Za hektolitry grywalności i niepowtarzalny klimat. Za wyśmienity edytor (za pomocą którego zrobiłem sześć własnych kampanii). Za znakomitą oprawę muzyczną. Za ponadczasową grafikę. Za wszystko!

Nie ukrywam, że w zasadzie zaraz od chwili poznania wszystkich tajemnic dotyczących fabuły StarCrafta wyczekiwałem oficjalnej kontynuacji. Czekałem więc dość długo i mocno się niecierpliwiłem. Teraz, po premierze SC2, ciężko mi tak od razu wydać osąd (zwłaszcza że jeszcze nie poznałem całej fabuły). Powiedziałbym jednak, że druga część zdołała udźwignąć legendę poprzedniczki - fabuła znów jest świetna (choć nie wydaje mi się tak fenomenalna, jak w jedynce), grywalności znów są hektolitry, muzyka stylistycznie wydaje się być spadkobierczynią tej z "jedynki", a polska wersja językowa daje radę.

StarCraft rulez!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.teamliquid.net/forum/viewmessag...topic_id=277762

Dodałem link ze zmianami które ma wprowadzić dodatek.

Jeśli o mnie chodzi to ogólnie jestem zadowolony z nich, kilka jednostek wywalili dodali całkiem fajne nowe.

Jeśli chodzi o protosów (którymi gram) to najbardziej mi się podoba zamiennik carriera, latająca jednostka ze splashem powinno byc ciekawie. Nie wiem dokładnie na czym maja polegać skille oracle ale też zapowiada sie interesująco. Replicant może zmienić dużo na polu walki ale zobaczy się w praktyce dopiero czy faktycznie będzie wymiatać.

Zmiany u zerga są zadowalające nowe jednostki są ciekawe, ale najbardziej boje sie zmienionych ultralisków i baneli. Poruszanie się ich pod ziemią to jakiś żart, prawda??

Terranie mi się najmniej podobają po zmianach,<sarkazm mode on> ale czy taka imba czegoś potrzebuje??<sarkazm mode off>

A jak wam sie zmiany podobają??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam za dużo czasu na SC2 i gram bardzo mało dlatego dodatek sobie odpuszczę.

Protosi dostali 3 nowe latające jednostki z których każda wygląda brzydko :) Trudno też je ocenić przed sprawdzeniem w grze. Brakuje statku matki, czasami z niego korzystałem, była to bardzo fajna jednostka wyjątkowo pasujaca do tej rasy.

Najlepiej zmiany na zergu wyglądają, mam wrażenie że zostaną bardzo wzmocnieni. Dostali modyfikacje (chyba 3) które sprawiają że zawsze trzeba będzie produkować wykrywacze do walki z nimi.

Terran dostał mini-goliata i ten miotacz płomieni znany z kampanii którego nazwy nie potrafię sobie przypomnieć. Nudy.

Gra jest już pewnie gotowa od jakiegoś czasu ale blizz ciągle nad nią pracuje :)

z forum sc

[CIACH]

źródło

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blizzard wypuścił artykuł na temat map pool'a 1v1 w nowym sezonie. Moim zdaniem blizzard w końcu podjął bardzo dobre decyzje! Wyrzucenie kilku beznadziejnych (Typhon Peaks, Searing crater itd.) i usunięcie możliwego startowania z bliskich pozycji na Shattered Temple i Metalopolis to coś, na co czekało wielu graczy. W końcu starczy mi na wetowanie map, które kompletnie mi nie podchodzą :)

Oto link do artykułu: http://eu.battle.net/sc2/pl/blog/3194764/Z...25_10_2011#blog

Co sądzicie o nowym map pool'u?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji oglądania Susheia w przerwach między meczami podglądałem transmisje z SC2 i gra mnie bardzo zainteresowała :smile:

Pierwszego SC pamiętam jak przez mgłę ale wiem że dobrze się przy nim bawiłem, i chciałbym kupić dwójkę. I tu pare pytań:

1. Czy twórcy planują jakąś promocję na święta? Nie widzi mi się kupować gry za 150 zł

2. Jak to jest z tymi kolejnymi częściami? Będą w formie dodatków czy osobnych gier z własnym multi?

3. Nie jestem nowy w grach RTS ale w multi jeszcze nie grałem. Czy gra znajdzie dla takiego żółtodzioba jak ja przeciwnika na podobnym poziomie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@1 - Blizzard raczej trzyma długo swoje ceny i do tej pory nie było "promocji cenowych". Dopiero przy wyjściu kolejnego dodatku, być może w tej kwesti się coś zmieni.

@2 - Bedą kolejne dwa dodatki. Obecnie jest szykowany "Heath of the Swarm" z kampania dla Zergów oraz kilkoma zmianami w grze multiplayer. To nie zostało oficialnie potwierdzone, ale sądząc po innych grach blizzarda, i ten dodatek będze "nakładką", czyli będzie wymagał wersji podstawowej gry.

@3 - w trybue multiplayer są ligi, a na początku masz tzw, "placement" czyli testowa walka, po której oceniane są twoje możliwości i przydzielany jesteś do odpowiedniej ligi. Lig jest kilka, na tej najniższej na pewno znajdziesz przeciwników swojego poziomu. Więc raczej nie powinneś się o to martwić. Na pewno poczatkowo będzesz dostawał w dupe, ale się przytemperujesz i powinneś sobie dać radę :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat z FAQ:

Czy Heart of the Swarm będzie wymagać posiadania Wings of Liberty?

W przypadku regionów, w których dystrybucja opiera się na standardowym modelu sprzedaży podstawowej wersji gry (np. Ameryka Północna i Europa), odpowiedź brzmi ?Tak?. Tam Wings of Liberty będzie wymagane, by grać w Heart of the Swarm. Informacje dotyczące regionów, w których dystrybucja opiera się na alternatywnych sposobach dostępu, podamy w późniejszym terminie.

Nie ma powodów, by przypuszczać, że w przypadku LotV będzie inaczej. Zresztą to, że dodatki będą niesamodzielne, było potwierdzone już dużo wcześniej, wkrótce po wydaniu SCII.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...