Jump to content

Ferrou

Akademia CD-Action [ALFA]
  • Content Count

    2,426
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Neutralna

About Ferrou

  • Rank
    FOREIGNER
  • Birthday 10/22/1981

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array
  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Recent Profile Visitors

32,416 profile views
  1. Z dotychczas rozegranych spotkań, moim zdaniem najlepsze było starcie Włochy - Anglia. Już dawno nie widziałem tak dobrego meczu, gdzie obie drużyny nie odpuszczały ani na chwilę; akcja za akcję. Nawet w 90 minucie nie dało się zauważyć, że przecież to jest już koniec spotkania. Natomiast inne "wielkie" pary, mimo kozackich, jak na rangę imprezy, wyników bramkowych, w gruncie rzeczy okazały się zawodem. Hiszpania Vs Holandia i wczorajsze Niemcy Vs Portugalia... Heh...o ile w przypadku tych pierwszych, zbierający baty walczyli, starali się, o tyle Portugalczycy praktycznie rzecz biorąc nie istn
  2. Co do itemków dla towarzyszy, to moim zdaniem używanie przedmiotu gwarantującego nieśmiertelność jest najbardziej sensowne gdy obaj, tzn. nasza postać oraz towarzysz, noszą pierścień Jedność http://eu.battle.net/d3/pl/item/unity Wówczas będziemy otrzymywać mniejsze obrażenia W innym przypadku najlepiej towarzyszowi dać itemek odblokowujący wszystkie jego skille.
  3. Bo Fetysze to fajne chłopaki A tak na serio to te małe "kukiełki" są cholernie efektywne. Nie posiadam sławetnej Maski Jerama (a bardzo chciałbym potestować), jednak dysponuję dwoma innymi wspomnianymi przez Ciebie hełmami oraz takim (akurat nazwa wyleciała mi ze łba, skądinąd jedna z najbardziej porypanych w grze), który przywołuje armię fetyszy kiedy skasujemy dwa potwory elitarne. Muszę powiedzieć, że Fetysze nawet bez Jerama (podbija ich obrażenia) są świetnym "skillem". Przy odpowiedniej pasywce i umiejętności aktywnej + wspomniany hełm o dziwnej nazwie, w jednym momencie możemy mieć ja
  4. Szczerze zazdroszczę, bo mój "pasożyt" jest jeszcze za mały na biwaki i tak na dobrą sprawę mogę pograć dopiero wieczorem No ale 50 legend przy jednym posiedzeniu to faktycznie zacny wynik. Ostatnio zacząłem rzeźbić Szamana i Barba. Przyznam, że początkowo gra tym ostatnim była, nomen-omen, prawdziwą udręką - dawno już tak ciężko mi się nie grało. W byle szaraka musiałem walić kilka razy aby padł; o elitach a tym bardziej strażniku Szczeliny nawet nie wspominam. Widać, że Barb musi mieć po prostu potężne walnięcie, czyt. musi dysponować porządną bronią. Inaczej kicha. W każdym razie co nieco
  5. @RoZy Co do symboli wcześniejszego systemu w kontekście elementów naszej historii i ich ewentualnego, złowieszczego, wydźwięku dla potomnych. Zgadzam się, że o pewnych sprawach nigdy nie należy zapominać i w sumie podoba mi się idea istnienia w przestrzeni publicznej tego typu "straszaków", co by na różnorakich radykałów działały na zasadzie straszaka i dawały od myślenia (to dla tych bardziej rozumnych). Choćby dlatego nikt nie zaorał i nie zaorze obozu w Oświęcimiu. Jednak z drugiej strony Polska to nieco dziwny kraj. Jeden z kilku w tej części Europy, który aż za dobrze posmakował swastyki
  6. Jeśli chodzi o mnie, to na Udręce III daję radę. "DePeeSowo" nie ma większych problemów, elity padają szybko, trochę dłużej wypadają bossowie. Problemem jest natomiast wytrzymałość - w tym kontekście jest spory przeskok pomiędzy UII a UIII. Nie powiem, że jestem "na jednego strzała" ale wyraźnie widać, że nad pancerzem/przeżywalnością trzeba jeszcze popracować. Wprawdzie nie ujrzymy tego na karcie postaci ale warto wyposażyć się w sprzęt redukujący obrażenia - zarówno od elitarnych, jak i zwykłych potworów oraz podbijających nasze obrażenia wobec nich. Set Aughila, Kamień Jordana, Jedność - to
  7. Tutaj może być różnie. Pierwotne Inferno (zanim jeszcze wprowadzono MP) zostało przecież znacznie uproszczone, m.in. właśnie przez rzeszę sfrustrowanych graczy. No ale tutaj w pewnym sensie mieli rację, bo biorąc pod uwagę dziadowski wówczas drop, przetrwanie na najwyższym poziomie trudności z własnoręcznie uzbieranym złomem było praktycznie niemożliwe. Owszem, istniał Dom Aukcyjny ale chyba nie o to chodziło, tzn. Blizzardowe dokładnie o to chodziło (celowo gówniany drop + bardzo wysoki poziom trudności = AH/RMAH). Na szczęście spora liczba graczy nie uległa powyższemu równaniu. Teraz jest in
  8. Nic nie napiszesz na temat Baal'a? Co do walk z bossami, to akurat wszystko zależy od stylu gry jaki obierzemy zanim w ogóle postanowimy rzucić im wyzwanie. Nie wiem jak grałeś, ale pamiętam, że po dziesiątkach bezowocnych prób rozwalenia Andariel, postanowiłem zmienić koncepcję, nie lecieć za fabułą tylko rzeźbić akt aż do bólu. Myślę, że właśnie taki był plan Blizzarda w kontekście respawn'u potworów po każdorazowym odpaleniu gry. Innymi słowy niemal każdą lokację, każdego aktu "obrabiałem" chyba po 10 razy, niemal do obrzydzenia. Wpadały kolejne level up'y, leciał fajny sprzęt, postać nabi
  9. ZIMOBRANIE na Muve.pl Na początek m.in. Borderlands 2 za 19,98 XCOM: The Bureau za 33,97 Ryaman Origins za 29,90 http://muve.pl/zimobranie
  10. Chłopie, tworzysz takie kobyły o czwartej nad ranem? Do baby byś się przytulił lepiej To dopowiem, a propos kamyczków, że kraftowanie markizów w nadchodzącym dodatku może okazać się bezcelowe, gdyż jak pokazuje beta, markizy będzie można dropić - tak jak obecnie kamyczki niższego rzędu. Dodatkowo markizy nie będą już tymi najlepszymi - Blizzard wprowadził dodatkowe CZTERY wyższe "stadia" klejnotów. http://media-titanium.cursecdn.com/attachments/54/636/2.jpg Od góry: Markizowe Imperial Flawless Imperial Royal Flawless Royal Niestety nie jest do końca pewne jaki będzie koszt pozbycia się Marki
  11. OGŁOSZENIA PARAFIALNE: Przypuszczam, ze weterani przedstawioną poniżej wiedzę mają już od dawna obcykaną, niemniej chciałbym się podzielić własnym doświadczeniem a propos levelowania nowych bohaterów. Wiadomo, że każdy jak najszybciej chciałby osiągnąć magiczną 60-tkę. A zatem co nam potrzeba by okres "inkubacji" przeleciał migiem: 1. Pierścień Piekielnego Ognia - można nosić już od 1 poziomu postaci - m.in. daje +35% do doświadczenia. Nie da się kupić - trzeba samemu wytworzyć u Złotnika 2. Sygnet Leoryka - wymaga 11 levelu, daje maks 30% do doświadczenia - dość droga zabawka, kilkadziesiąt b
  12. Czy ktoś mógłby wyjaśnić czym dokładnie miałby być ten ewentualny "ladder"?
  13. Schematy mówisz? Ja praktycznie od dłuższego czasu nie podnoszę nic poza ringami, rękawicami, amuletami i wybranymi rodzajami broni (żółte ma się rozumieć). W ogóle od wczoraj, od zapowiedzi wywalenia AH/RMAH, mając we łbie te wszystkie zapowiedzi dotyczące nadchodzącego dodatku, to to całe farmienie zaczęło mi się wydawać nieco żałosne Przecież i tak nic naprawdę sensownego mi nie wypadnie, a nawet jeśli, to przeca Loot 2.0 zaoferuje jeszcze lepsze graty. Też się sprawdziłem http://www.diabro3.c...bmitButton.y=30 http://www.diabro3.c...bmitButton.y=30 Normalnie poczułem +25% do męskości Dzi
  14. Raczej nie można na to liczyć. Blizzard, bez względu na nazwisko dowodzącego, zawsze podkreślał, że najważniejszym dla nich elementem jest i będzie rozgrywka wieloosobowa: gry publiczne czy ze znajomymi. Zapowiedź zamknięcia / wyłączenia domów aukcyjnych szybko odbiła się w nastrojach... cenowych. Ceny klejnotów, gwieździstych-promienistych, szczególnie Rubinów i Szmaragdów, w ciągi parę minut podskoczyła o prawie 10 baniek za sztukę... W sumie nic w tym dziwnego, bo to akurat towar cenny i uniwersalny w kontekście nadchodzącej zmiany dropu. Tylko czy aby był (jest?) sens kupować już teraz bły
  15. I ja co nieco pograłem. Wprawdzie mam za sobą ledwie 4h gry i ciągle tkwię w prologu (nie trzeba go uruchamiać by rozpocząć kampanię, aczkolwiek rozgrywka tego samouczka na pewno ułatwi odnalezienie się we właściwiej już kampanii), niemniej pewien obraz zabawy wyklarował się całkiem wyraźnie. Na wstępie napiszę, że nie miałem żadnych problemów z instalacją gry - system po kolei prosił kolejne płytki (sztuk 3) a następnie Steam zassał nieco danych. Generalnie całość zajęła około 15min. Od razu zaznaczę, że zaopatrzenie się w najnowsze stery do karty graficznej będzie rozsądnym rozwiązaniem. Ku
×
×
  • Create New...