Minamir

Forumowicze
  • Zawartość

    728
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Minamir

  • Tytuł
    Elf
  • Urodziny 30.04.1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Seria The Elder Scrolls, Falcon BMS, Il-2 Sturmovik 1946, Flight Simulator X, seria Mass Effect
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    Intel I5-4570 3.2GHz
    8GB Crucial 1600MHz Crucial Ballistix
    MSI GTX 760 TwinFrozr
    AsRock B85 Pro4
    Seagate 1TB
    Thermaltake Smart SE 530W
    Zalman Z3 Plus
    Samsung P2270
    Saitek X52 Pro

Ostatnie wizyty

4948 wyświetleń profilu
  1. Steam co jakiś czas może zapytać o zebranie informacji nt. konfiguracji sprzętowej komputera, ale można z tego zrezygnować. - Gry instalujesz do tzw. "bibliotek", w których umieszcza już foldery poszczególnych gier. Biblioteki możesz dowolnie konfigurować (ilość, gdzie i na którym dysku itp) ale nie da się tworzyć dedykowanego folderu dla każdej gry. Możesz przed instalacją każdej gry zrobić nową bibliotekę, ale w każdej bibliotece jest kilka folderów i plików Steama, sama gra znajduje się dopiero parę folderów głębiej. - Możesz używać trybu offline, nie logować się do Znajomych, ustawić profil jako prywatny, chmurę czy nawet nakładkę także możesz wyłączyć. - Co do achievementów nie jestem pewien, ale z tego co czytam wynika, że acziki powinny zsynchronizować się po zalogowaniu online, ale różnie z tym bywa. - Steam nie widzi żadnych innych gier, niż te które przypisałeś do konta. Możesz dodać "grę spoza Steam", co pozwoli na używanie nakładki w czasie gry, ale nie jest to dodanie gry do konta, a tylko skrótu. Dodawanie starszych, nie-Steamowych bezpośrednio do konta gier poprzez CD-Key zależy już od samej gry, wydawcy itp.
  2. Wersja Special Edition również posiada mody, wiele zostało przekonwertowanych z oryginalnej wersji, nieraz można to nawet samemu zrobić. Na razie brakuje jednak SKSE, czyli rozszerzenia możliwości skryptowych gry, co pozwalało na tworzenie do oryginalnej wersji naprawdę ciekawych i pomysłowych modów, niemożliwych do napisania używając wyłącznie oryginalnych komend. Nie wiadomo, kiedy pojawi się wersja po SE. Poza tym, nowe wydanie jest stabilniejsze, nieco ładniejsze nawet bez modów (promienie światła, głębia ostrości itp) a 64-bitowy .exe pozwala na "zajęcie" przez grę większej ilości pamięci, co ma duże znaczenie używając modów. Wersja na PS4 jest w przypadku modów bardzo ograniczona, nie zezwala na jakiekolwiek zewnętrzne assety, więc zapomnij o nowych/poprawionych modelach czy teksturach a nawet skryptach, nowa zawartość może wykorzystywać tylko to co znajduje się w grze.
  3. Kupiłeś grę, dodatki lub całość (Legendary) w jakimś sklepie z samymi kluczami, pokroju G2A? Jeśli tak to pewnie trafiłeś na klucz który nie ma przypisanego polskiego języka w przypadku dodatków, co powoduje crash gry zaraz po pojawieniu się loga gry.
  4. To zapewne GeForce Experience i funkcja nagrywania w tle - "natychmiastowa powtórka", dawniej znana jako tryb cienia. W ustawieniach udostępniania możesz edytować wyświetlane elementy bądź działanie samej funkcji (łącznie z pozostawieniem nagrywania wyłącznie na żądanie bądź całkowitym wyłączeniem).
  5. Usuń pliki FPS Limitera i spróbuj z ENB.
  6. V-sync jet domyślnie włączony, sek w tym że synchronizuje się (oraz limituje) właśnie do tych 144Hz zamiast do 60. Spróbuj użyć TEGO pliku. Jeśli będziesz planował używać jakichś ENB, to one także mają możliwość ustawienia limitu klatek.
  7. Wersja zwykła czy Special Edition? Oczywiście w plikach konfiguracyjnych nic nie mieszanie? Masz monitor o odświeżaniu wyższym niż 60Hz? Skyrim ma "wrodzone" problemy z fizyką uwidaczniające się po tym, jak ilość klatek/s przekroczy 60. Rozwiązaniem powinno wtedy być zewnętrzne wymuszenie limitu do max. 60 klatek/s.
  8. Sprawdź w ustawieniach, w Advanced Settings, jak masz ustawione poszczególne opcje "Compatibility". Ponoć często pomaga odznaczenie HW Vertex Processing. U mnie, również na GTX 760 i Win10 to jednak nie pomogło. Aktualnie mam wszystkie suwaki na max, zaznaczone Manual Compatibility a tam zaznaczone wszystko oprócz Multi Vertex Stream, W Buffer oraz Autogen Mipmap. Dodatkowo w panelu sterowania Nvidii ustawioen dla gry: Synchronizacja pionowa - włącz, Wygładzanie krawędzi, tryb - zastąp oraz wygładzanie krawędzi, ustawienia - 8x. Pograłem nieco na takich ustawieniach i było dobrze zarówno pod względem wydajności, jaki i braku artefaktów, z którymi także się borykałem (zanim doszedłem do ustawień u mnie działających, miałem albo dobrą wydajność plus artefakty, albo słabe klatki bez artefaktów).
  9. @Amigos Dawno już nie konwertowałem TR,a od tamtego czasu wyszło sporo aktualizacji, ale z tego co pamiętam MG_Konwerter nie do końca dawał sobie radę z tak dużym modem, szczególnie z tematami dialogów. Ostatnio ukazał się nowy konwerter, który ponoć radzi sobie nawet z TR, ale wymaga obu wersji językowych gry do przygotowania słowników.
  10. @Redsun W takim razie z Overhaulem nie będzie problemów, mimo to warto pamiętać, że jest to kompilacja sprzed 4 lat i od tego czasu pojawiło się zarówno sporo nowych modów, jak i nowe wersje narzędzi takich jak MCP czy MGE XE. Zajrzyj np. TUTAJ oraz TUTAJ, a co do polecanych modów, to zobacz np. Morrowind Rebirth. Nie jest kompatybilny z Animated Morrowind ani trawą z Overhaula, więc należy ją odznaczyć w czasie generowania odległego terenu w MGE XE. Skoro już mowa o Morrowindzie, to wspomnę że projekt OpenMW został niedawno zaktualizowany do wersji 0.40, wersja finalna jest już coraz bliżej.
  11. @Redsun Napisz najpierw, jaką masz wersję językową Morrowinda. Zainstalowanie i uruchomienie Overhaula na polskiej wersji gry jest możliwe, ale wymaga sporo pracy, konwertowania modów oraz ogólnej znajomości tego jak mody działają i jak rozwiązać problemy spowodowane modami oraz samym Overhaulem czy rozbieżnością wersji językowych. @Qarci Wszystkie PCtowe wydania Skyrima są na Steam.
  12. Komputer podłączony do gniazda z uziemieniem? Miałem kiedyś tak samo, okazało się ze mimo gniazda z bolcem, nie było wcale uziemiania (stare budownictwo).
  13. @UP - Tam tekst o kartach pojawia się w kontekście darmowych DLC, więc zapewne chodzi też o karty w grze (jeden z darmowych DLC zmienia wygląd części kart do Gwinta).
  14. Gdzie kupiłeś wersję Legendary? Jeśli to wersja z jakiegoś sklepu z kluczami (jak. G2A) to spróbuj zmienić język gry na angielski. Jeśli odpali - oznacza to że kupiłeś angielską wersję językową, która krzaczy się z polską podstawką.
  15. Co ciekawe, efekt oślepienia powodował efekt odwrotny od zamierzonego, i postać (gracz lub NPC) objęta tym efekt miała większą szansę na trafienie, zamiast mniejszą. Morrowind Code Patch naprawił to przeoczenie. Z ciekawych zaklęć pamiętam np. obszarową lewitację o sile 0, działające przez 0 sekund. Cóż takiego powodowało? Trafione tym zaklęciem Skrzekarze, znienawidzone przez graczy latające stwory których pełno na całym Vvardenfell, spadały na ziemię. Na nieistniejącym już forum znalazłem kiedyś też przepis na czar Lewitacja, 0 pkt na X sekund na siebie. Czar rzucać koniecznie w widoku 3-ciej osoby, po czym spróbować się przebiec.