nero321 Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 (edytowany) Osobiście też tak myślę Bllizard wszystko raczej pakuje do WoW-a.Chociaż fajnie by było gdyby rozpoczęli prace nad 4. Edytowano Listopad 30, 2008 przez nero321 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] fearon Napisano Listopad 28, 2008 Zgłoś Share Napisano Listopad 28, 2008 Raczej się nie wezmą, a przyczyna jest prosta - teraz eksploatują WoWa, a ten będzie dostarczać miliardów jeszcze przez dziesiątki lat... Co wcale nie oznacza, że Warcaft IV nie mógłby powstać. Jeszcze raz rzucę linkiem do ploteczki jaką na gramie pokazali: http://www.gram.pl/news_8g3lGOm1_Warcraft_..._tak_jakby.html Jeśli o mnie chodzi, to za WoWem nie przepadam (bo to MMO, a te nigdy nie były dla mnie atrakcyjne, no i szkoda mi życia na taką zabawę), za to Warcrafta czystego uwielbiam. Mogę więc cierpliwe sobie poczekać na czwartą część te dziesięć lat, bawiąc się przy tym w zbliżającą się trylogię Starcrafta (a jak na razie w jedyneczkę). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minwu Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 Nie tak dawno ukończyłem Warcrafta 3 z dodatkiem.Ogólnie grało się przyjemnie mam jednak kilka pytań do zacnych forumowiczów odnośnie fabuły samej gry.Za co tak właściwie Illidan został potępiony przez brata i przez innych mieszkańców Kalmidoru.W samej kampanii tak naprawdę nie jest nic opisane.Wspomniane jest chyba o zaprzysiężeniu się z mocami piekieł ale w jakich okolicznościach to uczynił(przed uwolnieniem przez Tyrande).Następnie jak nazywa się tak naprawdę ukochany Tyrande - Malfurion,czy Furion. A teraz trochę z innej beczki.Kampanie zostały złożone w całkiem interesujący sposób.Nie jest tak,że każdą misję przechodzimy w jeden i ten sam sposób.Jednak mam pewne zastrzeżenia w sprawie kampanii Rexxara.Pierwszy akt według mnie oczywiście był całkiem interesująco rozwinięty przez co grało się weń przyjemnie,natomiast drugi był troszkę ubogi,chociaż również sprawiał wielką radość z rozgrywki.Trzeci hmmm tutaj chyba zabrakło pomysłu twórcom na ciekawsze zakończenie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 Odpowiem na tyle, na ile sam wiem. Illidan został przez elfów uwięziony za pewną zbrodnię, którą dokonał wobec nich. I owszem, zawarł pakt z mrocznymi mocami - z tego powodu jest właśnie ślepy. Nie widzi normalnie, ale doskonale widzi demony. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 Cóż, co powiedzieć... jednak z fajniejszych i bardziej kultowych strategii jakie dane mi było przechodzić na poczciwym PieCyku swego czasu, wrażenia jak najbardziej bombowe Za to ja mam pewne pytanie odnośnie fabuły w dodatku Frozen Throne... doszedłem do końca, oglądam ostateczną cut-scenkę i się lekko zdziwiłem a me pytanie - jak wy na to patrzycie? Arthas walczy z Ilidianem u stóp wrót do bramy, która prowadzi do Króla Lisza. Rycerz Śmierci wygrywa poważnie raniąc ale nie zabijając Ilidina (bo w jakimś intrze WoW gościa widziałem). Ok, tyle że gdyby Ilidian zamienił się w swoją bardziej potężną i mroczniejszą połowę to zmiótłby Arthasa a w każdym razie on wygrałby pojedynek. Takie jest moje zdanie w tym temacie sorry jeśli temat był poruszany, ale wiecie... 44 strony to a little too much Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minwu Napisano Grudzień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2008 Tyle właśnie wiedziałem o Illidanie i chciałem dowiedzieć się więcej o jego przeszłości.Z jednej strony chciał pomóc swym pobratymcom przez co zawarł pakt z demonami,a z drugiej w jego duszy istniała jednak jakaś żądza posiadania potężnej mocy.Jest też jakaś wzmianka o Tyrande w jego historii , jednak nie wiem czy była ona jego ukochaną czy po prostu była dla niego jak przyjaciel z którym mógł porozmawiać o wszystkim.Wiele jest takich wątków o których nic nie wiadomo. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blackhand Napisano Grudzień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 4, 2008 Minwu Włóż płytkę z grą do napędu i poszukaj na niej instrukcji (w formacie PDF), jest to poszerzona wersja tej papierowej, wzbogacona m. in. o historię Azeroth - od uformowania tego świata przez Tytanów po wydarzenia bezpośrednio poprzedzające fabułę gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Grudzień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2008 (edytowany) Ok, tyle że gdyby Ilidian zamienił się w swoją bardziej potężną i mroczniejszą połowę to zmiótłby Arthasa a w każdym razie on wygrałby pojedynek. Takie jest moje zdanie w tym temacie Ale nie zmienił się, bo był honorowym wojownikiem? Bez sensu. Prawda jest taka, że Ilidan miał przegrać i to częściowo podykowało taki, a nie inny koniec. Fabularnie jednak nie ma żadnegu uzasadnienia, o ile dobrze pamiętam, że mógł się zmienić, a nie zrobił tego. Zauważ, że to była dla niego kwestia życia lub śmierci po ostatniej szansie od Kil'jaedena, a Ilidan nie jest typem istoty, która nie korzysta z brudnych zagrywek. Wydaje mi się jednak, że wychodzisz z błędnego założenia - Ilidan stał się demonem, czy też półdemonem, po zniszczeniu/przejęciu czaszki Gul'dana. W Reign of Chaos nie może się już zmienić w formę podstawową. I myślę, że zmiana jego wyglądu we Frozen Thronie jest podyktowana właśnie tym: on, fabularnie, już jest w formie demona i nie może się w niego zmienić, a jego umiejętność podczas gry to tylko mechanika rozgrywki. Jeśli się gdzieś pomyliłem, to mnie poprawcie. Edytowano Grudzień 5, 2008 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarkShadowMW Napisano Grudzień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 5, 2008 Wspólny twórca zobowiązuje. Blizzard męczy Wirta. W Diablo II i Warcrafcie III można znaleźć jego kończyny. Ciekawe, co dadzą w Diablo III:) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 7, 2009 Illidan został potępiony za odnowienie Studni Wieczności, zrobił specjalne fiolki i przeniósł wodę przed eksplozją świata na górę Hyjal do stawu... za to i za niechęć do zrzeknięcia się władania magią został skazany na więzienie. Tyrande i Arcy-druid Księzycowej łąki są razem (tzn Malfurion). Illidan zawarł pakt ale dopiero później, po klęsce w bitwie o górę Hyjal Płonącego Legionu z Kil'Jadenem w zamian za nową moc miał zniszczyć Ner'Zhula. Kocham tą grę... Zapraszam wszystkich na Garena Network do gry w DoTe (Defend of the Ancients) Zobaczycie co to znaczy team-play bez MMORPG ;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Honor Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 Jakby potem zauważyć, Illidan nigdy nie robił niczego za darmo... Zawsze pragnął many... A dzięki przeniesieniu wody, elfy zyskały nieśmiertelność. Potem gdy Archimonde wybuchł, zapewne skaził tą wodę koło Drzewa Świata (tzn. to jezioro). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeTaL GuArD Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 A co do imienia Malfuriona. To gdzieś w kampanii bodaj słyszałem że on nazywa się Shan'do(albo Shan-do, nie wiem jak to ma być napisane) Stormrage. A Butchera z Diablo nie męczy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quel Napisano Czerwiec 8, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 8, 2009 (edytowany) Nocne elfy zawsze były nieśmiertelne, a nieśmiertelność tą straciły po trzeciej wojnie gdy doszło do zniszczenia. Illidan tworząc nowe Well of Eternity pozwolił im tą nieśmiertelność zachować aż do trzeciej wojny Shan'do to tytuł, a nie imię W języku nocnych elfów oznacza 'zaszczytny nauczyciel' Edytowano Czerwiec 9, 2009 przez Quel Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Dokładnie, a po odtworzeniu studni i stworzeniu nowego drzewa z połączonych sił druidów Elfy zaczęły powoli odzyskiwać dar władzy nad naturą i również nieśmiertelność (nie wiem czy to było opisane, ale Elfy zostały połączone z Drzewem Świata poprzez jednego ze smoków,(Bodajże Nozdromu wieczny) i dopóki istnieje drzewo, dopóty nie stracą całkiem swoich przywilejów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hyronimaru Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Jednak Arthas nie zabił Illidana, tylko ciężko go zranił. Po tej walce podejrzewam, że Kael i Lady Vash mu pomogli, a później wszyscy ukryli się w strzaskanym Draenorze, żeby unkinąć gniewu Kil'Jaedena. Ale nawet w Draenorze Illidan nie był do końca bezpieczny, bo Maiev (nienawidze jej) dotarła pod wrota Czarnej Cytadeli i czeka na Illidana, ponieważ ma za małą armię by zaatakować go. Tak więc Illidan z króla Czarnej Cytadeli stał się czymś w stylu więźnia. Tyle chciałem dopowiedzieć :] Pozdro dla wszystkich fanów W3 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinkman Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Witam, A ja właśnie zaledwie kilka dni temu (sobota w tamtym tygodniu) nabyłem sobie WarCraft'a III z dodatkiem The Frozen Throne. Choć WarCraft'a miałem już kilka lat temu, to postanowiłem, że uczciwie zapłacę za nią, bo wtedy grałem na pirackiej wersji. Ale nie tylko dlatego ją kupiłem. Jest to mimo wszystko jedna z najlepszych strategii w jaką grałem. Ba, przebija w moim rankingu nawet SupComa. Do Galerii jadę jeszcze jutro i jeśli mi się uda, a sponsorzy dopiszą to kupię Antologię Blizzarda. Chodzi mi głównie o StarCraft'a + dodatek. Pozdrawiam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hellscream000 Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Warcraft III to prawdopodobnie najlepsza strategia w jaką grałem. Dlaczego tak sądze? Każda misja różni sie od pozostałych, a nie jak w innych grach gdzie zadania polegają głownie na zajęciu wrogiej bazy czy wybiciu przeciwników do nogi. I chyba do końca życia nie zapomnę ostatniej misji nieumarłych i tych 20 pż Kelthuzada (czy jakoś tak) przy 5 sekundach (ci co grali wiedzą o co chodzi ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Muszę zanegować wcześniejszą wypowiedź, niestety... (Też niebawidzę Maiev), ale ona jest aktualnie więźniem Illiana, po przegranej walce (misja, w której walczymy o klatkę z Illidanem) została jego więźniem. W WoW-ie wyraźnie widać, przed Czarną Cytadelą, jest podziemne więzienie,w którym Akama pilnuje Maiev. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quel Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 Skoro już na osi czasu przesunęliśmy się w czasy WoW to Illidan nie żyje, a Maiev zakończyła swoje polowanie jednak co teraz porabia, nie mam pojęcia Na pewno odczuwa pustkę jako myśliwy, który nie ma już na co polować - to wiadomo z ostatniej wymiany zdań między umierającym Illidanem i Maiev Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 No fakt ;] To teraz kto mi powie (pytanie konkursowe, znam odpowiedź) Jak się nazywa Tytan, który stworzył Ziemiani (podpowiem, że z nich wyewoluowały Krasnoludy) ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quel Napisano Czerwiec 9, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 9, 2009 (edytowany) Khaz'goroth - najlepszy architekt i inżynier wśród Tytanów Tak poza tym to Krasnoludy nie wyewoluowały, tylko podobnie jak Ziemianie zostali stworzeni, tak samo jak Troggowie Napisał Bodajże Nozdromu wieczny Alexstrasza Edytowano Czerwiec 9, 2009 przez Quel Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hyronimaru Napisano Czerwiec 10, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 10, 2009 Alexstrasza była wspominana w W3, w bodajże tej misji nocnych elfów w której Maiev prosi o wsparcie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2009 Fragment książki o świecie Warcraft (parafrazuje, chwilowo brak do niej dostępu, mój kuzyn (też maniak) mi ją popierniczył) Po budowie podziemnych korytarzy Ziemi, Ziemiani zapadli w sen (w owym czasie mieli jeszcze kamienną skórę i umiejętność życia pod Ziemią bez wystarczających zapasów tlenu) a gdy się z niego obudzili stwierdzili że stracili władzę nad ziemią i kamieniem a ich skóra jest dziwnie miękka i mało odporna. (...) Nazwali się Krasnoludami i opuścili Ziemię swych przodków, Uldun, Uldaman (nie pamiętam dokładnych nazw). Dlatego Stwierdziłem, że wyeoulowali. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quel Napisano Czerwiec 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2009 Tekst, który podałeś może być różnie interpretowany jako, że jest dość mało sprecyzowany. Poniżej informacje z WoW ? instant Ulduman ? dane pochodzą z rozmowy z Lore Keeper of Norgannon. I tak, najpierw krótki fragment o tym jako powstali Earthen Who are the Earthen? The Earthen are a synthesized race engineered by the Creators, functioning as one of the seed races in the initial population of the world designated as Azeroth. The Earthen were created to aid the Creators' efforts in shaping the deep regions of this world. They are a modification of the standard subterranean being matrix used on other worlds that the Creators have seeded. The construction of this prototype race created various anomalies that were observed after initial synthesis. Teraz fragment o urządzeniu, które zostało wykorzystane do ich stworzenia What is a 'subterranean being matrix'? It is one of the synthesis matrices the Creators use when seeding a world. Each synthesis matrix is used to achieve the Creators' goals. For Azeroth, a subterranean being matrix was modified to create a being with increased durability with an affinity for deep region shaping; the Earthen are the product of this modification. After the Earthen had been put into service for the Creators, unforeseen anomalies were discovered that affected their synthesis matrix due to high-stress environments. Subterranean Being Matrix została wykorzystana również do stworzenia Troggów I Krasnoludów. Tu jest fragment mówiący o tym iż Tytani rozpoczęli prace nad tworami wynikłymi z anomalii I think I understand the Creators' design intent for the Earthen now. What are the Earthen's anomalies that you spoke of earlier? The Earthen's only anomaly in synthesis is the tendency for matrix destabilization while being utilized in high-stress environments. Addendum: Deep earth sculpting was naturally suited to the new matrix design and thus never met the qualifications of duplicating a high-stress environment. Destabilization was not discovered until well into the Earthen's primary service cycle for the Creators. The Creators began work on post-synthesis modification, rather than recall and re-synthesis. Czyli można rzec, że faktycznie Earthen byli przodkami Krasnoludów i Troggów ale wszystkie trzy rasy są tworem Tytanów stworzonych dzięki użyciu Subterranean Being Matrix Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniakPL Napisano Czerwiec 11, 2009 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 11, 2009 Aha, No dzięki to trochę wyjaśnia Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...