-
Content Count
374 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
40 DobraAbout Quel
-
Rank
Człowiek
- Birthday 03/24/1981
Dodatkowe informacje
-
Ulubiony gatunek gier
Array
Informacje profilowe
-
Płeć
Array
Recent Profile Visitors
5,642 profile views
-
Quel started following Cyberpunk 2077
-
Quel changed their profile photo
-
Space Rangers - 8403M-FVGE0-3QE3W Myszka - 9QHVYY Klawiatura - 4Z7RQN Sluchawki - 44ZF5Y
-
Cezar rozdaje chleb ludowi, czyli fred podarunkowy
Quel replied to Lord Nargogh's topic in Luźna jazda
Beyond Good & Evil (uplay) - UP3-414D-ADF4-5D7B-0D0D Othertees - 7I30HW59 -
W ten weekend przyleciałem do Polski. Dzisiaj wybrałem się na polowanie na Retro. Pierwszy sklep to Kaufland w Chorzowie i Retro było. Kilka sztuk wystawionych na półce. Ale macie szczęście
-
Jak grasz na PC to kup sobie Voice Attack i Voice pack i zapomnij o przyciskach. W XXXI wieku i tak ich nikt nie używa [emoji4]
-
Ja będę szukal za tydzień jak bede w Polsce. Miejmy będzie, że coś znajdę bo jak nie to się w Hulka zamienię i do Wrocławia wybiorę [emoji6] Fajnie by było jak by można sobie było dodać Retro do prenumeraty zagranicznej CDA
-
O zaklinaniu rzeczywistości mówiłem o tobie, a nie o grach
-
Stachu, ja cie proszę, nie pogrążaj się. W FM7 jest 30+ torów, a nie 200. pCARS 2 jest w tej chwili gra z największą ilością torów. Wyglada to tak w pCARS 2 Rzeczywista liczba torów: 57 Wszystkie layouty: 142 Do tego wszystkie są skanowane laserowo ale to już było w jedynce. AC i iRacing maja również laserowo skanowane tory. Ciekaw jestem jak to jest w najnowszej odsłonie Forzy. Co do samochodów. Fajnie, ze jest ich tak duzo pytanie czy usuną efekt 'mydła' na torze, który towarzyszy serii FM od początku jej istnienia. Co mi po 700 samochodach jak ciężko wyczuć różnice w prowadze
-
Jak w wypadku każdej innej gry traktującej o wyścigach na torach. pCARS 2 ma największą liczbę torów ze wszystkiego co jest w tej chwili dostępne i zresztą w ogolę w historii simow. Mamy kilka znakomitych nowych obiektów i kilka mniej znakomitych (w nawiasie ilość wariacji) : - Algarve International Circuit (1) - Classic Monza (3) - Circuit of the Americas (3) - super! - Daytona International Speedway (3) - 24h Daytona here I come! - Fuji Speedway (1) - super tor! - Indianapolis Motor Speedway (2) - Knockhill (6) - Long Beach (1) - amerykańskie Mona
-
T300 ma opinię mocno awaryjnej. T500 to pancerna bestia. T150 chyba jest OK. Z T300 to jest tak, że albo padnie w pierwszych miesiącach albo nie. Jak nie padnie to już działa dobrze latami. Więc zawsze można na gwarancji wymienić jak coś złego się stanie. No ale to T300, a nie T150
-
Nie musisz, wystarczy, ze zapoznasz się z Sim Racing System do AC - http://www.simracingsystem.com/member.php?action=register
-
Łatwiej będzie mu na 100%. Ja w ogole go podziwiam za granie w AC na padzie bo to jest niezły wyczyn. Bez żartów, szacun Stachu
-
@stach122 Widze edit, odpowiedz na pytanie, ktore zniknelo, gram glownie na PC. W simy tylko na PC czyli pCARS, AC, R3E, DiRT Rally, itp, itd tylko na PC. Na konsolach gram tak raz na miesiac jak mi sie przypomni, ze mam.
-
Pierwsze słyszę o problemach z kompatybilnością, a siedzę w środowisku simracingu kilka lat, zaczynałem w 2007 i miałem krotka przerwę. Słyszałem o awaryjności T300 no ale my tu mówimy o T150 Kupujesz średnią niższą, a nie wyższą. TM 500 to średnia wyższa, Fanatec ClubSport V2.5 to wyższa, direct drive to high end. High end to £1500+ za sama kierownice bez obręczy, a są i takie za £3.5K - same bazy. Tu jest mój najnowszy gameplay z AC - zaliczenie achievementu w Caymanie na Silverstone. Nie widzę tu machania. Jechane na H-shifterze ze sprzęgłem, a nie na paddlesach
-
Mozna tylko czy to dokładnie to samo?
-
Odpuść obie. T80 to w ogole padaka z 270* obrotu. T150 jest OK ale w wersji Pro. Pedały ze zwykłej wersji to śmiech na sali. https://www.morele.net/kierownica-thrustmaster-t150-rs-pro-4160696-1113012/