Scorpix

Akademia CD-Action [GAMMA]
  • Zawartość

    2284
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Scorpix

  • Tytuł
    Pogromca wdów i sierot

Sposób kontaktu

  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    z domu
  • Zainteresowania
    Gry, sport, polityka i czytanie książek.

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Mass Effect, WoW, Starcraft, Fallout, Wiedźmin, Silent Hill, Legacy of Kain
  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  • Konfiguracja komputera
    Jest tak przerażająca, że strach o niej mówić :)

Ostatnie wizyty

8741 wyświetleń profilu
  1. To jest jedna z największych wad trylogii. O ile pierwsza część jest pod tym względem w porządku, to w 2 i 3 zaczynają się dziać niepokojące rzeczy. Pierwsze DLC, które mogło zwiastować taki stan rzeczy był Lair of the Shadow Broker, ale tu chodziło o parę mniej znaczących faktów. Potem się jednak zaczęło z Arrival, potem From Ashes, a następnie Leviathan, który ma jedną z najważniejszych misji w całej grze. Nawet taka Omega, dopiero dokładniej wyjaśnia dlaczego Aria T'Loak siedzie na Cytadeli. Jedyne takie prawdziwe DLC do ME 3, które dodaje fajne misje na boku to Cytadela. Pozostałe zawierają mniej lub bardziej istotne szczegóły. Jest to niestety dość powszechna praktyka, czego najlepszym przykładem jest ostatnio wydany Destiny w. Jeśli osoba nie nabrała się na kupno dodatków do jedynki, to wiele faktów było dla niej średnio zrozumiałe. Zwłaszcza Rasputin, który został wprowadzony w DLC, a sequelu jest dość ważny. A ukończyłeś 1 i masz Wrexa? Bez niego gra traci na wartości Zresztą wyjaśnienia Salarian były dość średnie, aby im pomagać, a Wrexa i Grunta bym nie oszukał.
  2. Ja przeszedłem grę kilka razy i zawsze robiłem to jako Paragon, choć niektóre wybory zmieniałem na bardziej konfliktowe. Obecnie podstawa to gra Shepard i romans z Garrusem. Wciąż te same wybory, ale zabawa wciąż świetna. Popatrzyłem sobie, jak wyglądają niektóre decyzję renegatowe w ME 2 i muszę powiedzieć, że w kilku przypadkach padłem, gdy je usłyszałem.
  3. Ten system ogólnie jest dziwny. W pewnym momencie możliwe, że nie będziesz miał możliwości wyboru niebieskich kwestii, mimo że pasek będzie pełny. Liczy się jakiś procent ogólnych punktów, które możesz uzyskać, np. na Omedze możesz dostać 100 punktów, dostajesz 50 paragonu i pozostałe 50 omijasz, w wyniku czego masz 25% szansy uzyskania niebieskiej wypowiedzi. Bez ogrania jedynki ten system to katorga (po ukończeniu jedynki dostajesz bonus w ilości punktów - 190 paragon lub renegat).\ Z tego co pamiętam, to już na początku mogłeś ją po prostu puścić i uwierzyć w jej historyjkę. Wtedy nie dostałbyś punktów renegata. To jest wada tego kółka dialogowego - czasem za bardzo upraszcza wybór. W tym wypadku wersja pierwsza to uprzejme oświadczenie, że nie możemy oddać broni, a w drugi przypadku to chamska odzywka, dająca punkty renegata. Swoją drogą renegat ma kilka zabójczych dialogów, więc warto przejść grę grając jako niemiły gość. To DLC jest za darmo.. Polecam, abyś ograł do dwójki DLC Lair of the Shadow Broker i Arrival. Pierwsze z nich jest świetne, a drugie stanowi pomost pomiędzy częścią 2 a 3. Z 3 najlepsze DLC to From Ashes, Leviathan oraz Cytadela.
  4. Udało mi się pokonać pierwszego Wybrańca - Wiedźmę (na początku strasznie wkurzająca, bo zwykle musiała kogoś zaatakować najpierw i zranić, aby można było ją namierzyć). Fajna sprawa, że po zbadaniu jej broni, jeden z twoich łowców może jej używać. Ta broń jest według mnie nieco OP, bo odpowiednio wyszkolony żołnierz może spokojnie położyć wiele rodzajów jednostek na jeden strzał. Jeszcze dać do składu kompana z wysokim poziomem więzi i mamy maszynę do zabijania. Wkrótce zapukam do drzwi drugiego Ciecia. Pierwsze 3-4 miesiące w grze to balansowanie na krawędzi. Nie ma sprzętu, wyszkolonych żołnierzy, a wróg ma nowe jednostki oraz Wybrańców, którzy mogą nas nękać w czasie misji partyzanckich. Dodatkowo dochodzi również system zmęczenia żołnierzy, przez co muszą wypocząć po misji, aby wrócić do pełni sił. Wysłać ich można, ale jeśli misja będzie trwać zbyt długo to jednostka dostanie negatywną cechę i dozna szoku, który wyeliminuje ją na 18 dni. Dość powiedzieć, że w pewnym momencie z 20 moich żołnierzy tylko 4 było pełni sił, 8 rannych, a reszta odpoczywała. Nie lepiej było, jak zostałem zestrzelony. Makabra. Od Lipca już jest spokojniej i łatwiej kontrolować to wszystko (na początku sierpnia, już miałem wszystkie twierdzę Wybrańców dostępne, a Projekt Avatar można sabotować, nie tylko niszcząc bazy), ale misje są co raz trudniejsze, lecz i sprzęt lepszy, więc nie ma z tym problemów. ilość dodanego kontentu jest ogromna. Nie wiem, jak oni chcą zrobić teraz XCOM 3, żeby przebić dwójkę z dodatkiem. Moim zdaniem, tym razem kanoniczne będzie zakończenie dobre, więc nie powtórzy się to zaskoczenie, gdy twórcy podali, że wojnę z obcymi przegraliśmy, a cała gra to symulacja strategiczna, której wyniki obcy wykorzystywali do szkolenia żołnierzy ADVENT. W 3 mogliby dać obcych z równoległego wymiaru (Apocalypse. Terror from the Deep to był tak naprawdę przesadzony w wielu elementach reskin), albo atak na ich planetę.
  5. Przygotuj się na niezłą jazdę. Poziom trudności na początku jest o wiele wyższy. Grając bez dodatku nigdy Projekt Avatar nie osiągnął pełnego paska. Teraz uratowałem się w ostatniej chwili po epickiej rozwałce. System zmęczenia to mordęga. Wszyscy zdrowi, ale lepiej ich nie brać na misję wycieńczonych, bo uzyskają negatywną cechę (jak w Darkest Dungeon), która może dość mocno pokomplikować sprawy podczas misji.
  6. Ja wolałem zostawić ważną misję na koniec, aby być w 100% pewnych, że finał nie odpali się przed zrobieniem misji dla Legiona. Zrobiłem raz tak, jak wspomniałeś i scena użycia modułu odpaliła się w momencie próby wejścia na mapę, zaraz gdy otrzymałem zadanie od naszego ulubionego Getha. Nie wiem od czego to zależy. Możesz skupić się na robieniu misji lojalnościowych, a poboczne zostawić po ukończeniu gry. Nie powinno być wtedy problemów.
  7. Co mogło się nie spodobać w zakończeniu: - Wszystkie nasze decyzje oraz czyny - pokój między Quarianami a Gethami, uleczenie Krogan itd. - zostały zweryfikowane do liczby, od wysokości której zależy, czy będziemy mieli dostęp do wszystkich kolorków (i jaki będzie efekt ich wyboru). - Wygląd Catalysta - motywacje Żniwiarzy też są średnie, aczkolwiek DLC Leviathan trochę to rozjaśnia. Decyzja nie jest mimo tego prosta. Bo wybierając czerwoną mamy szansę przeżyć, ale giną wszystkie syntetyki, które znamy. Ja sobie wyobrażałem, że te wszystkie sojusze będą miały odniesienie w walce na końcu (ilość ofiar, szansę powodzenia misji, czy towarzyszę zginą), a przed aktywacją broni miast rozmowy z gwiezdny dzieckiem, będzie spotkanie z Harbringerem, który da nam 3 opcje - kosztem swojego życia przedłużysz cykl o kolejne 50 tys. lat, zdecydujesz się aktywować przekaźnik, czy uznasz, że działanie Żniwiarzy ma sens i pozwolisz im kontynuować (czy coś w tym stylu wymyśliłem). Ja mam zainstalowany mod MEHEM i dzięki temu nie mam problemów z kolorkami.
  8. oscario Kolejny bot reklamujący stronę internetową.
  9. @DJUDEK Widzisz!!! Ja szukam sprawiedliwości dla wszystkich. Lepiej mi idzie niż takiemu BioWare Montreal, który za złe potraktowanie osób o płci bliżej nieokreślonej, został rozwiązany na chwałę wielkiego EA. Czekam z niecierpliwością na kolejne postępy w sprawie równouprawnienia w ich kolejnym epokowym dziele pod zacnym tytułem Anthem. Na pewno lepiej tam będą traktować kobiety niż w Yakuza 0 (polecam feministkom obejrzeć, jakie to Sega ohydne mini-gierki stworzyło).
  10. Tematyka i treść, ale błędy rzeczywiście głupie się mi trafiły, więc dzięki za ich zauważenie. Poprawione.
  11. Update: Rime wyleciał z zestawienia kosztem genialnego Hollow Knighta. Gorąco polecam, bo gra potrafiła oderwać mnie od Zeldy. @SerwusX Jak napisałem w tekście. Pierwsze półrocze było bardzo dobre, ale większość świetnych gier wyszła na PS4. PC dostanie zastrzyk gier dopiero w drugim półroczu.
  12. Poczekaj na dodatek i przejdz gre bez Long War 2. Ten mod bedzie pewnie poprawiany pod dodatek, a oprócz tego znacznie podnosi poziom trudności. Najlepiej przejdź grę 2 razy, bez moda, a potem z nim. Poznasz grę, a potem dopiero z modem zaczniesz zabawę na całego.
  13. Niejaki trader2 spamuje podejrzanym ogłoszeniem w każdym newsie. Zróbcie coś z tym.
  14. Pisałem to na szybko i dla żartu, więc nie sprawdziłem do końca
  15. Taa racja mój błąd z tym wydaję mi się. Z rana się w czoło uderzyłem, że takie błędy robię. Z przecinkiem to przykład co się dzieje, gdy człowiek ma dwa pomysły na jedno zdanie jednocześnie