Skocz do zawartości
Smuggler

The Elder Scrolls (seria)

Polecane posty

1 godzinę temu, 47 napisał:

W porównaniu do serii TES

Yhy. Jak nie robić gier z otwartym światem znaczy sie? Bo widzisz ja nie pamiętam żadnej lokacji ze Skyrima czy Obliviona. Dla argumentu oczywiście nie pamiętam, bo samą pamięć mam świetną. Żadna nie zapada w pamięc. Z całego Morrowinda pamiętam upierdliwych popielców, dwemerskie ruiny, początek w Seyda Neen i Vivec/Balmorę. I to piąte przez dziesiąte. 

2 godziny temu, 47 napisał:

Falloutów

Przyznam - jedynie Fallout 4 dla mnie się zbliżył do Witchera 3. Dawno nie miałem takiej frajdy z ekploracji świata. 

2 godziny temu, 47 napisał:

Gothiców

Pfff proszę Cię. Rozmawiajmy o grach, które nie są kaszanką. Przywoływanie tego badziewia obok Fallouta i Tesów to obraza dla nich. 

2 godziny temu, 47 napisał:

No, znaki zapytania.

To dalej znacznie więcej niż miał Skyrim i Oblivion razem wzięte. Tylko w Velen. Nie licząc Skellige czy też Touissant. A dodatkowo ma również lokacje nie oznaczone znakami zapytania. I to też często z ciekawymi miejscówkami. 

2 godziny temu, 47 napisał:

Mam na liczniku niemal 200 godzin.

Nigdy bym nie zgadł. Świetnie się maskujesz. 

2 godziny temu, 47 napisał:

W Wiedźminie zabrakło mi po prostu klimatycznych miejscówek, które oferują coś więcej, niż atrakcyjne dla oka szczególiki.

Co rozumiesz przez pojęcie klimatyczna miejscówka? 

W velen: wioska wiedźm, drzewo, łysa góra, siedziba barona, mysia wyspa, Novigrad i Oxenfurt, wszelkiego rodzaju elfie ruiny, kanały w miastach, pasieka niziołków.

To tak na szybko z głowy. Żadne nie jest "znakiem zapytania", które czasami oferują całe podziemia czy też mini questy. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aliven proszę tu nie obrażać Gothika bo to dobra seria była. A pod względem otwartości świata Gothika 3 nie bije nawet Wiedźmin 3. Był to jedyny znany mi rpg w którym podczas gry jedyny ekran wczytywania pojawiał się podczas uruchamiania gry a później zero ładowania. Poza tym przyjemniej zwiedza mi się świat Gothika 3 niż Skyrima bo tam, owszem czasem wejdę do jakiejś jaskini, ale nie w niemal każdym zadaniu jak to ma miejsce w Skyrimie.

Co do reszty zgadzam się z alivenem gdyż Wiedźmin 3 bije na głowę Skyrim pod każdym względem. Umówmy się Skyrim w momencie premiery był całkiem przyjemną grą, jednak gdyby ne potężna baza modów to do dzisiaj nikt by już w niego grał. Bez modów świat gry jest niesamowicie pusty i ten sam problem miał Oblivion. Pamiętam jak po dłuższej przerwie zainstalowałem Skyrima jednak chciałem sprawdzić jak będzie mi się grało bez modów i do dzisiaj zastanawiam się jak za pierwszym razem mogłem w to grać bez modów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje 3 grosze. Główny wątek Skyrima bywa czasami nieco patetyczno-heroiczny, ale taki właśnie ma być. To kraina inspirowana kulturą wikingów przerobioną na fantasy. Co tam niby ma się dziać? Dla mnie główny wątek jest całkiem w porządku. Nic specjalnie odkrywczego, ale mi to nie przeszkadza. Nie rozprasza od eksploracji, robienia zadań, testowania modów i innych takich.

Przy okazji o to zapytam: zna ktoś taki mod z czarem na wydobywania surowców? Ale nie taki, że się wycelowuje czarem w żyłę rudy i trzyma go rzuconego aż wyczerpią się surowce. Tych jest trochę, choć nie mam pojęcia, po co aż tyle. I tak wszystkie działają dokładnie tak samo. Chodzi mi o jedyny warty uwagi czar działający tak, że rzuca się go stojąc w pobliżu jakiś surowców i robi się to raz. Wszystko z tej żyły rudy ląduje w ekwipunku. Pytam dokładnie o ten, bo dzięki niemu można wydobywać również rudę ze zbugowanych żył, z których nijak nie da się kopać zwyczajnie kilofem (choćby jedna z żył rudy złota w Labiryntionie). Może on był w jakimś modzie w pakiecie z innymi zaklęciami? W każdym razie nie chodzi o mi o coś takiego: https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/36750/?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Doman18 szczerze mówiąc to nigdy o nim nie słyszałem :D ale teraz przeczytałem recenzję i wydaje się na prawdę warte zagrania. Ciekawe tylko czy ten projekt jest cały czas wspierany i czy często ukazują się jakieś łatki i aktualizacje? I jak jest z wymaganiami sprzętowymi? Czytałem gdzieś opinię gracza że na całkiem mocnym sprzęcie zdarzały się mu ścinki kilkusekundowe i wywalanie do pulpitu. Szkoda też że nie ma polskiej wersji choćby napisów i raczej nie ma co liczyć na jej ukazanie się

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi modami z dodatkowym contentem i DLC mam zawsze ten sam problem. Żeby w nie zagrać trzeba zazwyczaj przejść dość sporą porcję podstawowej gry żeby je rozpocząć, a mi się zazwyczaj nie chce już tego robić, szczególnie w Skyrimie, który mam ultra nudny początek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie postanowiłem przypomnieć "Skyrim" i raz jeszcze zacząłem sobie pogrywać w swoich wolnych chwilach w ten tytuł.

Najbardziej wciąż sprawia mi przyjemność ćwiczenie wybranych przez siebie umiejętności, zwiedzanie mapy i szukanie ukrytych skarbów (zazwyczaj w postaci beznadziejnego przedmiotu, 50 sztuk złota i wytrychu). Bo zadania w większości przypadków są naprawdę słabe, zazwyczaj jak już czułem, że powoli coś się rozkręca to nagle okazuje się, że to koniec. Lub wciąż mnie drażni, że do dziennika lubią wpadać zadania, których nie chcę robić z powodu tego, że chcę grać postacią, która na przykład nie chce łamać prawa czy zostać magiem.

A najbardziej w odnowionej wersji gry nieporozumieniem jest dla mnie wyłączenie osiągnięć kiedy wgramy jakiekolwiek mody. Swoją drogą, dlaczego nie rozwinęli współpracę ze Steamem, tylko stworzyli swój nieudolny odpowiednik, który aż nie chce się przeglądać (o płatnych modach to już w ogóle przemilczę). Wiem, że jest Nexus, z którego sam korzystam, ale jak już coś tworzą to mogliby to zrobić porządnie.

No ale gra się nadal fajnie, lubię jako Argonianin siekać w ciężkiej zbroi z dwuręcznym mieczem plus jako druga postać, cesarska skrytobójczyni. Próbowałem się zabrać za nekromantę Bretona, ale jakoś nigdy nie byłem w stanie stworzyć w żadnym Tesie pełnoprawnego maga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.10.2017 o 01:18, Osioł napisał:

A najbardziej w odnowionej wersji gry nieporozumieniem jest dla mnie wyłączenie osiągnięć kiedy wgramy jakiekolwiek mody.

Osiągnięcia można w łatwy sposób włączyć. Achievements Mods Enabler. I działają. Skyrim w wersji SE to moje drugie podejście do tej gry i nie wyobrażam sobie teraz grania bez modów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Arnoldo napisał:

Osiągnięcia można w łatwy sposób włączyć. Achievements Mods Enabler. I działają. Skyrim w wersji SE to moje drugie podejście do tej gry i nie wyobrażam sobie teraz grania bez modów.

Tak, mody. To była właśnie ściana przez którą odbiłem się od SE. Nie chodzi o to, że było ich mniej, bo to akurat oczywiste i nie można się było spodziewać niczego innego. Większym problemem było to jak się je uruchamiało. W pewnym momencie zainstalowałem jakiegoś felernego moda i gra całkiem nie chciała mi się uruchomić przez co nie mogłem go wyłączyć, ponieważ z niewiadomych mi przyczyn zrezygnowano z takiego launchera jak w starszej wersji (był idealny). Do tego wybór wersji językowej. Mogłem sobie wybrać tylko pomiędzy pełną angielską i pełną polską z polskim dubbingiem. Brakowało mi kinowej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka kliknięć w googlach i wszystko staje się jasne. Mody jak na razie działają mi wszystkie. Oczywiście te dostępne na SE, a tych niestety faktycznie jest mniej. Nexus Mod Manager. Instalowanie ręczne odpada. Jestem zbyt leniwy, żeby się w to bawić.

Z kolei wersja kinowa to kwestia podmiany dosłownie 2 literek w pliku konfiguracyjnym. Także totalnie nie rozumiem tego typu problemów :huh:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.11.2017 o 11:13, Arnoldo napisał:

Kilka kliknięć w googlach i wszystko staje się jasne. Mody jak na razie działają mi wszystkie. Oczywiście te dostępne na SE, a tych niestety faktycznie jest mniej. Nexus Mod Manager. Instalowanie ręczne odpada. Jestem zbyt leniwy, żeby się w to bawić.

Z kolei wersja kinowa to kwestia podmiany dosłownie 2 literek w pliku konfiguracyjnym. Także totalnie nie rozumiem tego typu problemów :huh:

Może bym i mógł to wszystko zrobić, ale po co? Co takiego oferuje wersja SE czego nie ma poprzednia? Szczególnie solidnie zmodowana choćby modem Tropical, którego nie znalazłem do SE.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem sobie pykać w Special Edition i w sumie pierwszy raz chciałbym skorzystać z modów. Gram wysokim elfem i ide pod magię, ale chciałbym zmienić rasę na Bretona, bez zaczynania od nowa i pomocy konsoli. Wiem że sa takie mody, niestety żaden mi nie działa... moda ShowRaceMenu nie mogę nawet pobrać bo Nexus mod manager ma błąd z lokalizacją gry czy coś ( Unrecognized game  mode ), pobrałem więc Ring of Change, ale po odnalezieniu pierścienia nic się nie dzieje...ktoś poleca jakieś mody na zmiane rasy w trakcie gry? plus coś dla Wilkołaka? bo zamierzam wybrać się do Towarzyszy :P

 

EDIT: Problem sam się rozwiązał. Nie wszystkie mody współgrają ze Specjalną Edycją Skyrim, skse64 jest w fazie alpha i tylko kilka modów jest do Specjal Edition. Szkoda, będe musiał troszke "zepsuć" swojego Altmera 

Edytowano przez konio52
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moonlight Tales - Werewolf and Werebear Overhaul

https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/35470/?tab=files

wrzuc w jutuba  "Skyrim Mod Sanctuary 62 : Werewolves I - Heart of the Beast and Tales of Lycanthropy"

wrzuc w jutuba "Skyrim Mod: Moonlight Tales Special Edition - Werewolf Overhaul"

 

 

Edytowano przez Xengeyokai
jakies embedy sie pojawily
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli  chodzi o mnie, to z serii The Elder Scrolls grałem tylko w Skyrima. Nie powiem, gra potrafiła mnie wciągnąć na te kilkadziesiąt godzin, ale grałem tak długo praktycznie tylko i wyłącznie dlatego, iż chciałem zdobyć smocze zabawki, a to chyba niezbyt dobrze świadczy o tej grze. Słaba fabuła, nieciekawe questy - w zdecydowanej większości, które kuszą gracza nazwami typu - Zbadaj Legendę Kogoś Tam, a później i tak się okazuje, że wszystko sprowadza się do jednego, czyli zabijania. Zabijanie, czyli walka, która jest słaba, nie czuć mocy broni, uderzeń, nie ma mięsistości. Smoki, które miały być atrakcją gry delikatnie mówiąc zawiodły. Podobne do siebie, zachowujące się praktycznie tak samo, ogólnie walka z nimi nie przynosi większych emocji, i satysfakcji. Dialogi są żenujące, NPC niezapamiętywalni, główny bohater nie umie mówić, nie ma osobowości, i charakteru. Zdaje sobie sprawę, że być może trudno o charakternego bohatera, gdy sami go tworzymy, ale bez przesady. Dla mnie Skyrim ma właściwie tylko dwie zalety, pierwsza to klimat. Brakuje mi tego typu klimatów w grach, tego typu, czyli nordycko - zimowych, właśnie w Skyrimowej scenerii. Drugi plus to ścieżka dźwiękowa Jeremy'ego Soule'a. Może nie wybitna, ale bardzo, bardzo dobra muzyka, którą ostatnio bardzo często słucham - Masser, Frostfall, Aurora, Kyne's Peace to prawdziwe perełki.

Być może ktoś napisze - ale przecież są mody. Fajnie, tylko, że mody nie poprawią raczej fabuły, questów, czy dialogów.

Skyrim miał potencjał, i to wielki, ale cóż, dla mnie średniak.

Edytowano przez Adi777
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adi777 są przecież mody, które dodają nowe questy. Sam nie grałem ale słyszałem o nich dużo dobrego. Nie jestem pewien ale chyba są też mody zmieniające główną fabułę. Nie chcę tutaj jednak wprowadzać w błąd, niech się wypowiedzą lepiej obeznani. Jeśli chodzi o NPCów to myślę, że mało zapadają w pamięć głównie przez to, że nie wchodzi się z nikim w głębszą interakcję. Ot ktoś Ci powie  co masz zrobić, czasem któryś potowarzyszy Ci przez kilka- kilkanaście minut. Nie ma tutaj romansów czy przyjaźni jak np. w Dragon Age. Czy nie zapadają w pamięć? Nie wiem, ja jakoś miałem słabość do Łowczyni Aeli z Towarzyszy :D Ogólnie podobała mi się ich ścieżka fabularna z rozterkami Kodlaka. Zgadzam się jednak co do ogólnej monotonii jeśli chodzi o zadania. Mnie osobiście bardziej od tego, że sprowadzają się do walki nudziło ciągłe chodzenie po jaskiniach i walczenie z draugrami. Myślę jednak, że to wszystko wynika z podejścia twórców do tematu. Skyrim jest grą nastawioną na zwiedzanie świata. Sam grając w niego przed laty dobiłem chyba do 60 godzin gry bez znacznych postępów w głównym wątku (ale z ukończeniem dodatków) i bawiłem się wyśmienicie czując się jak taki podróżnik-awanturnik plączący się po świecie i pakujący się w różne intrygi. To wszystko jest znakiem rozpoznawczym serii The Elder Scrolls i w poprzednich odsłony również wołały "zostaw główny wątek- odkrywaj świat!".  Jeszcze co do emocji z walki mam pytanie. Na jakim poziomie trudności grałeś?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Arlekin napisał:

są przecież mody, które dodają nowe questy.

Domyślam się, ale mi nie chodzi o questy, które można dodać, tylko te, które są.

57 minut temu, Arlekin napisał:

nudziło ciągłe chodzenie po jaskiniach i walczenie z draugrami.

O tym też miałem wspomnieć, ale zapomniałem.

 

57 minut temu, Arlekin napisał:

Myślę jednak, że to wszystko wynika z podejścia twórców do tematu.

No tak, tylko, ze ja nie oceniam podejścia twórców do tematu tworzenia gry, a samą grę.

 

57 minut temu, Arlekin napisał:

Skyrim jest grą nastawioną na zwiedzanie świata.

Tak, co nie znaczy, że wiele rzeczy twórcy mogą olać.

 

57 minut temu, Arlekin napisał:

Jeszcze co do emocji z walki mam pytanie. Na jakim poziomie trudności grałeś?

Chyba na normalnym, ale to raczej nie ma większego znaczenia. Walka po prostu nie przynosi zbyt wiele satysfakcji i przyjemności, nie ważne, czy walczymy z kimś silnym, czy słabym, niezależnie od poziomu trudności. Tak na marginesie, to emocjonalność walk nie powinna być łączona z podnoszeniem poziomu trudności, tylko ze sztuczną inteligencją wrogów. To oczywiście nie dotyczy tylko Skyrima, ale wielu gier. Często czytając komentarze na tematy związane z grami natrafiałem na wymianę zdań właśnie w stylu - na jakim poziomie trudności grałeś ? Zmień na wyższy, to zobaczysz czy nadal będzie tak łatwo, itp. To jest głupie, ponieważ albo nasz bohater będzie mniej odporny na obrażenia, albo będzie musiał zadać więcej obrażeń przeciwnikom, a zachowania wrogów są takie same. Tak nie powinno być. Jak dla mnie, to w ogóle poziomu trudności nie powinno być, tylko maksymalnie dopracowana sztuczna inteligencja.

Starczy tego pisania, bo zszedłem z tematu :-)

Edytowano przez Adi777
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adi777 masz dużo racji. Moim zdaniem jednak poziom trudności ma wpływ na satysfakcję z gry. Jak dla mnie to dodaje adrenaliny jeśli mam świadomość, że jeden dwa ciosy wroga mogą zakończyć starcie. W rpgach moim zdaniem to ma jeszcze większe znaczenie gdyż dłużej musisz pakować postać by w końcu mieć dość sił by ubić jakiegoś potężnego stwora. Lepsza sztuczna inteligencja? Zgoda ale to bardziej tyczy się humanoidalnych przeciwników. Nie oczekujesz chyba, że np. tygrys będzie stosował jakieś niesamowicie pomysłowe taktyki podczas walki? Rzuci się po prostu na Ciebie i będzie tłukł póki nie padniesz. Jeśli walka w rpgach opierała by się tylko na inteligencji to rozwój postaci stracił by w dużej mierze sens. Bo po co szukać broni o lepszych parametrach czy zwiększać zadawane obrażenia skoro wszyscy i tak są na jednego hita? Poziom trudności jako taki nie zniknie nigdy z gier bo dzięki temu każdy może dostosować rozgrywkę pod siebie. Nie każdy jest dobrym graczem i nie koniecznie musi chcieć by każda walka była niesamowitym wyzwaniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Arlekin napisał:

Nie oczekujesz chyba, że np. tygrys będzie stosował jakieś niesamowicie pomysłowe taktyki podczas walki?

Nie no, pewnie, że nie :icon_biggrin:, ale jest przecież wiele stworów, potworów stojących na naszej drodze. 

 

23 minuty temu, Arlekin napisał:

Jeśli walka w rpgach opierała by się tylko na inteligencji to rozwój postaci stracił by w dużej mierze sens. Bo po co szukać broni o lepszych parametrach czy zwiększać zadawane obrażenia skoro wszyscy i tak są na jednego hita?

Ale jak na jednego hita ? Chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. Bardziej miałem na myśli to, żeby nasi przeciwnicy realniej, sensowniej się zachowywali. Mi nie chodzi o to, żeby było super trudno ubić jakiegoś bossa, czy innego smoka, tylko, żeby zachowywał się w miarę sensownie, logicznie, i żeby taka walka wyglądała jak walka, a nie np. gonitwa bohatera za przeciwnikiem, albo na odwrót.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Adi777 napisał:

Ale jak na jednego hita ? Chyba nie do końca mnie zrozumiałeś. Bardziej miałem na myśli to, żeby nasi przeciwnicy realniej, sensowniej się zachowywali. Mi nie chodzi o to, żeby było super trudno ubić jakiegoś bossa, czy innego smoka, tylko, żeby zachowywał się w miarę sensownie, logicznie, i żeby taka walka wyglądała jak walka, a nie np. gonitwa bohatera za przeciwnikiem, albo na odwrót.

Odnosiłem się do Twojej wcześniejszej wypowiedzi gdzie sugerowałeś, że głupie jest zwiększanie odporności przeciwników i zmniejszanie jej u bohatera wraz ze wzrostem poziomu trudności. Rozumiem, że chodziło Ci bardziej o zbalansowanie tych parametrów w stosunku do inteligencji przeciwnika. Zgadzam się, że przesadzone wydłużanie paska zdrowia przeciwnika może bardziej męczyć niż dawać większe wyzwanie (była taka gra Jade Empire gdzie na najwyższym poziomie trudności było to bardzo uciążliwe i walka zamieniała się w mękę). Mój przykład z jednym hitem miał pokazać skrajność w drugą stronę. Bo jeśli nawet przeciwnik jest inteligenty ale ma mało zdrowia to walka z nim i tak nie będzie dużym wyzwaniem (oczywiście mówimy cały czas o Skyrimie i rpgach a nie np. strzelankach).  Wiesz ja jakoś nie odniosłem wrażenia żeby coś było nie tak z inteligencją przeciwników. Ci silni plus zwierzyna nacierali na chama a łucznicy czy czarodzieje starali się trzymać gracza na dystans. Znasz jakiś rpg akcji gdzie jest coś znacznie wykraczające poza ten poziom? Nie pytam złośliwie, na prawdę jestem ciekaw :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Arlekin napisał:

Bo jeśli nawet przeciwnik jest inteligenty ale ma mało zdrowia to walka z nim i tak nie będzie dużym wyzwaniem

Oczywiście.

 

11 godzin temu, Arlekin napisał:

Znasz jakiś rpg akcji gdzie jest coś znacznie wykraczające poza ten poziom? Nie pytam złośliwie, na prawdę jestem ciekaw :)

No właśnie nie, a chciałbym zobaczyć. W Wiesława 3 jeszcze nie grałem, poczekam na niego z zakupem nowego kompa, ale na gameplayach podczas walki to samo, np. z utopcami, kręcą się wokół gracza, podchodzą, odchodzą, odwracają się, po prostu dziwnie się zachowują, i tak jest w chyba każdej grze na rynku. Jeśli chodzi o gry, to jestem trochę marudą, i sporo rzeczy mnie nie zadowala :icon_biggrin: 

Ciekawy jestem VI odsłony The Elder Scrolls, jak to będzie wyglądało, mam wrażenie, że będzie to samo, tylko ewentualnie trochę ładniej. Nowy silnik by się przydał. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adi777 w Wiedźminie 3 na pewno walka jest przyjemniejsza i bardziej dynamiczna. No i oczywiście ta niesamowita fabuła. Jeśli tam stwierdzisz, że są NPC nie zapadające w pamięć to ja już nie wiem gdzie mogą być tacy co zapadają :D Natomiast Wiesiek mógłby się uczyć od Skyrima rozwoju postaci. Myślę, że to jedyna poważna wada tej gry bo nie znajdziesz tu kilku ścieżek rozwoju a raczej jedną- dwie, które są najlepsze i nie ma sensu pakować się w coś innego. Choć oczywiście ciężko porównywać obie te gry. Skyrim jakby nie patrzeć ma już 7 lat co w brażny gier czyni go już dość wiekową produkcję. Czego oczekiwałbym po kolejnym Elder Scrolls? Na pewno lepszej historii (nawet nie koniecznie muszą być wybory moralne bo jeśli fabuła jest ciekawa to ich brak nie przeszkadza) i świata reagującego na status postaci i jego postępy w rozgrywce (w Skyrimie byłem arcymagiem a w Białej Grani nadworny mag uparcie powtarzał mi swój tekst "jeśli masz zadatki, dołącz do akademii magów"). Nie spodziewałbym się natomiast jakichś przełomowych rozwiązań w sztucznej inteligencji. Patrząc na to jak wygląda ona od Gothika po najnowsze produkcje to nie ma tu tak dużego przeskoku jak w wypadku grafiki czy bogactwa świata. Graficznie pewnie będzie miazga bo tak zawsze jest w momencie premiery nowej części już od czasu Dagerfalla.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Arlekin napisał:

w Wiedźminie 3 na pewno walka jest przyjemniejsza i bardziej dynamiczna. No i oczywiście ta niesamowita fabuła. Jeśli tam stwierdzisz, że są NPC nie zapadające w pamięć to ja już nie wiem gdzie mogą być tacy co zapadają :D

Po zagraniu w Wieśka 3 mam nadzieję, że zostanę wyrwany z kapci :icon_biggrin: O NPC się nie martwię, w ciemno zakładam, że są ciekawi, interesujący, i zapadają w pamięć. Walka podobno nie zachwyca, ale nie powinno być źle.

Wracając do tematu, wiadomo coś, cokolwiek, o następcy Skyrima ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Adi777 póki co nie ma żadnych konkretów poza plotkami że nowy TES jest robiony. Dzisiaj w nocy na E3 Bethesda ma konferencję i szczerze mówiąc wątpię by pojawiła się jakaś informacja gdyż obecnie bardziej skupiają się na nowym Falloucie, Rage 2 i podobno nowym Doomie. Niestety myślę, że na nowego TESa przyjdzie nam jeszcze poczekać kilka lat :/

 

Ha! A jednak coś się pojawiło :D Choć z teasera niewiele więcej wynika poza informacją, że gra jest robiona. Najwidoczniej pozostaną też klimaty górskie. Choć mi osobiście bardziej pasuje lesista i zielona kraina z Obliviona niż surowe, zimne i dość monotonne Skyrim.

Edytowano przez Arlekin
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...