b4vool Napisano Sierpień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2012 Przeszedłem główny wątek w Skyrim , ukończyłem naprawdę sporo misji pobocznych - czegoś mi jednak zabrakło . Fabuła mnie nie rozwaliła , często byłem rozczarowany kolejną walką ze smokiem ... Rozpocząłem przygodę od nowa , ale po zaledwie 10 godzinach gry czułem znużenie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Sierpień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2012 @b4voolJeśli odczuwasz znużenie walk ze smokami przez prostotę i brak wyzwania, możesz spróbować modziwa Deadly Dragons, wraz z czarami i uzbrojeniem. Ja niestety odpuściłem, jestem raczej za dużym każualem.Czy i Wam zdarzyło się znaleźć jakąś nietypową miejscówkę, czymś się wyróżniającą? Mi się udało znaleźć rękę trupa w małym zbiorniku wodnym, wystającą z muły, z mieczem ebonowym. Będzie doby start na początek ewentualną nową postacią. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Sierpień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2012 Niestety ten miecz zależy od twojego lvl. Ja na 23 znalazłem ten miecz jako orkowy, a jeszcze wcześniej znalazłem go magiem na 51 i był szklany. Więc na starcie to pewnie będzie zwykły żelazny miecz. Lepiej tam nie podchodzić, bo jeszcze się zapisze jako ten i dalej już nie pójdzie. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Sierpień 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2012 @b4voolJeśli odczuwasz znużenie walk ze smokami przez prostotę i brak wyzwania (...)Jemu prawdopodobnie chodziło o to, że walki ze smokami są strasznie schematyczne i na dłuższą metę nudzą. Nadlatuje smok, biegamy po nieokreślonej figurze geometrycznej, co by nas bestia oddechem nie zabiła, czekamy aż wyląduje, ew. szyjemy z łuku, ew. używamy Dragonrend, po czym klepiemy aż zdechnie. I tak za każdym razem. Szkoda, że Bethesda nie wymyśliła dla nich czegoś naprawdę unikalnego, np. sekwencji QTE.Czy i Wam zdarzyło się znaleźć jakąś nietypową miejscówkę, czymś się wyróżniającą?Dużo tego było. Raz np. idąc drogą koło Helgen natknąłem się na kaplicę Talosa, przy której leżało kilkoro martwych wyznawców i jeden martwy Thalmor. Ów Altmer miał nawet przy sobie list od Elenwen, z którego wynikało, że nie cieszył się zbytnio jej szacunkiem. Zawsze zastanawiała mnie też górska przełęcz z kapliczką Arkaya na południe od Winterhold, w której można znaleźć unikalną czaszkę ('Ancient Traveler's Skull') ważącą 5 funtów (zwykłe czaszki ważą jeno 2 funty). Z tych bardziej sympatycznych znalezisk, gdzieś w górach na południowym krańcu mapy spotkałem mieszkającą samotnie kobietę imieniem Angi, z którą można było poćwiczyć strzelanie do celów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spooq Napisano Sierpień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2012 Szkoda, że Bethesda nie wymyśliła dla nich czegoś naprawdę unikalnego, np. sekwencji QTE. Chwała im za to, że nie wprowadzili żadnych gównianych sekwencji QTE. Chce zręcznościówkę to idę trzaskać w Tomb Raidera a nie w grę cRPG. Mam nadzieje że nic im nie odwali w przyszłości i czegoś takiego nie wprowadzą... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Sierpień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2012 Już im odwala i stosują uproszczenia w mechanice. Zaraz dojdą do momentu w którym Gothic będzie miał bardziej wymagający system czarów i uzbrojenia. Już nawet tworzenie własnych zaklęć i możliwość zaklęcia strzał wyrzucili. Do tego ograniczyli biżuterię do tylko jednego pierścienia i jednego naszyjnika. Ja jako że przygodę zacząłem od Obliviona, byłem tym bardzo zniesmaczony.No, bo wyobraźcie sobie taką sytuację: trudno, trudno, łatwo, łatwiej, wyłączasz monitor i nadal wymiatasz, wyłączasz komputer i jeszcze bardziej wymiatasz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Sierpień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2012 @kisiel231Już ma . W Gothic'u 3 regeneracji many najpierw trzeba się nauczyć, nauczenie się zaklęć wymaga odpowiedniego poziomu Pradawnej Wiedzy, a levelowanie tego współczynnika podnosi siłę/czas trwania zaklęć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Sierpień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2012 Regeneracji many, z tego co mi wiadomo, w TESie nigdy nie trzeba było się uczyć, więc nie można tego traktować jako uproszczenie, którego nigdy nie było. Co do poziomu pradawnej wiedzy to mnie przebiłeś oraz odnośnie levelowania współczynnika. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Sierpień 31, 2012 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2012 (edytowany) W Obliwionie regeneracja many była zależna od Siły Woli i Inteligencji (która regulowała ilość dostępnej magicki, jako, że regeneracja to % całości), postać z marnymi statsami regenerowała groszowe ilości. W Obku postać z wymaksowaną Siłą Woli regenerowała 2.7% / s. W Skyrimie tak altmerski zaklęciomioracz jak i orkowy tank, który nie zainwestował punktu w umiejętności magiczne, regenerują po 3% / s.Chociaż faktem, większość statsów przeszła podobne uproszczenia. Edytowano Sierpień 31, 2012 przez kireta Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Wrzesień 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 2, 2012 BOSS raportuje, że Skyrim.esm jest w starej, nieaktualnej wersji. Pozwól zaktualizować Steamowi grę do 1.7, powinno pomóc. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Wrzesień 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 2, 2012 To nie jest dział pomocy technicznej, tylko forum dyskusyjne. Spróbuj w dziale "Pomocna Dłoń". Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Wrzesień 3, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 3, 2012 Czy ktoś ma jakiś filmik na Youtube obrazujący skuteczne tworzenie mikstur wzmacniających skille z tym bugiem potów do przywracania? Pytam, bo przechodząc grę drugą postacią nie ukrywam, że chciałbym być małym tankiem ^^A drugie pytanie: jak odczytać recepturę do kuźni atronachów? Wnioskuję, że trzeba aktywować dane symbole w Mroku Midden, ale pewności nie mam. Same receptury mam zapisane w języku bodajże smoków? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Wrzesień 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2012 80 godzin gry i ukończyłem dopiero questy jednej gildi. Zostało mi kilka questów głównej fabuły. Masa questów pobocznych. Kilkanaście jaskiń do zbadania. Nie potrafię ogarnąć jaka ta gra jest Wielka. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Wrzesień 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2012 282 godziny na liczniku a ukończyłem dopiero Magów i Zabójców, nie liczę głównego wątku. I to tylko dwoma postaciami. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kireta Napisano Wrzesień 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2012 Grając jedną ukończyłem grę (bez Dawnguarda i zdobycia wszystkich trofeów Gildii ) po 217-stu godzinach.Obecnie przechodzę ponownie Morrka, już 115 godzin i odkryte raptem 1/4 mapy. Główny wątek, dodatki, Kult Imperialny i Legion nawet nie zaczęte. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Wrzesień 6, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 6, 2012 Ja z kolei na liczniku mam 535 godzin. Większość questów pobocznych zrobiona, prawie wszystkie umiejki na 100%, lokacje poodkrywane wszystkie, idle swoje też dorzucił (ale niewiele ^^).Ktoś może powiedzieć coś o tych zwojach z przepisami do kuźni atronachów?A ja zobaczę tego moda Moonpath to Elsweyr. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szw3d0 Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 Ja swoją przygodę z braku czasu zakończyłem na 58 godzinach niestety Szkoda ale mam do czego wracać przynajmniej 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blik Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 Oczywiście wspominałem o Skyrmie (tak w ogóle to myślałem, że ten temat jest tylko o tej grze xD).@UPTeż nie mam za wiele czasu, nie liczy się dla mnie kiedy ukończę tę produkcję. Ale teraz nasunąłeś mi na myśl nowe pytanie. Czy jak ukończę główny wątek fabularny to mogę dalej grać? Tak jak np. : w serii GTA? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 Ale teraz nasunąłeś mi na myśl nowe pytanie. Czy jak ukończę główny wątek fabularny to mogę dalej grać? Tak jak np. : w serii GTA?Oczywiście, dla większości graczy prawdziwa zabawa zaczyna się wręcz po zakończeniu MQ (jeśli, rzecz jasna, w ogóle go nie zignorują). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spooq Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tej serii. Morrowinda zaczynałem od nowa z 20 razy jak nie więcej, ale masa bugów, niedoróbek i niewykorzystany potencjał niesamowicie mnie w tej produkcji odpychały. O fabule sie tam nie wypowiadam, niby tyle osó mówi jaka ona nie cudowna itp. ale chyba jednak nie doszedłem do tego momentu, w którym się rozkręca. Ze Skyrimem było już nieco lepiej, ale nadal było czuć niewykorzystany potencjał. Gra ładnie budowała klimat, ale twórcy chyba specjalnie w pewnych momentach go spieprzali... Nie serio, skąd oni wytrzasnęli to, że ludzie sami do ciebie podchodzą, ni z gruchy ni z pietruchy pieprzą jakieś głupoty i sobie idą? A może to ja jestem taki asocjalny, że w realu co druga osoba którą mijam nie zatrzymuje się i nie zagaduje do mnie? Zresztą, pewnie już wydano jakiegoś moda eliminującego to, ale strasznie mnie to wkurzało w każdej części. Losowe zdarzenia tak samo po pewnym czasie irytują, no bo ile razy można mijać tą samą parę osób, która idzie na ślub (czy tam na co)? Ogólnie seria wydaje mi się na całkiem udaną, niestety, przez głupotę twórców cały czas odbijam się od gry. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmm101 Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 @TimeXPod Akademią Magów w Zimowej Twierdzy masz te takie lochy. Tam w pewnym pomieszczeniu jest Kuźnia Atronachów i "instrukcja" do niej. Tworzysz tam chyba zwoje wezwania atronachów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Wrzesień 8, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 8, 2012 (edytowany) Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tej serii. Morrowinda zaczynałem od nowa z 20 razy jak nie więcej, ale masa bugów, niedoróbek i niewykorzystany potencjał niesamowicie mnie w tej produkcji odpychały.Morrowind z modami i nieoficjalnymi patchami wcale nie ma już tak dużo bugów. Ostatnio zacząłem grać nową postacią, 50 modów, ok 30 godzin gry. Tylko 2 crashe i nie pamiętam żadnych problemów z zadaniami, spadaniem przez podłogę, brakiem dialogu itp. Tylko blokowanie na, np. linach się jeszcze zdarza. A i grafikę można poprawić do takiego poziomu, że nawet całkiem mocne kompy mają co robić. Edytowano Wrzesień 8, 2012 przez Minamir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Wrzesień 9, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2012 @kmm101W tej Kuźni Atronachów da się tworzyć więcej niż zwoje przywołań. Z tego co widziałem, można tworzyć tam zbroje, składniki alchemiczne, uzbrojenie, a nawet przywoływać różne istoty (np. Atronachy lub niespętane dremory). Tylko że nie wiedzieć czemu, ja kilka instrukcji mam zapisane w języku smoków i nie mam pojęcia, jak to rozszyfrować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Wrzesień 9, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Sam nie mam sposobu na tę smoczą Enigmę, jednakże wydaje mi się, że ta kuźnia jest stylem podobna do budowli dwemerskich. Może tam poszukaj wskazówek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryba2111 Napisano Wrzesień 9, 2012 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Używa ktoś z Was moda "Project Reality - Climates Of Tamriel - Weather - Lighting"? Nie działa mi w nim część "Darker Dungeons and Interiors". Miał ktoś z Was taki problem?A żeby nie było offtopu. W Skyrima gram nieprzerwanie od dnia premiery. Ukończyłem dawno główny watek, zrobiłem zapewne większość questów pobocznych wliczając w to wszystkie Gildie. Od pewnego czasu gram z dość pokaźną ilością modów, przede wszystkim, na grafikę. Korzystam też z wielu usprawnień dotyczących samej rozgrywki ( lepsza inteligencja towarzyszy, trudniejsi przeciwnicy). Skyrim ma ogromny potencjał nawet w chwili, kiedy wydaje się, że nie ma już nic do roboty w świecie gry. Czekam teraz na Downguard, ale pewnie jeszcze trochę sobie poczekam... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...