Skocz do zawartości
Smuggler

The Elder Scrolls (seria)

Polecane posty

Przeszedłem główny wątek w Skyrim , ukończyłem naprawdę sporo misji pobocznych - czegoś mi jednak zabrakło . Fabuła mnie nie rozwaliła , często byłem rozczarowany kolejną walką ze smokiem ... Rozpocząłem przygodę od nowa , ale po zaledwie 10 godzinach gry czułem znużenie

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b4vool

Jeśli odczuwasz znużenie walk ze smokami przez prostotę i brak wyzwania, możesz spróbować modziwa Deadly Dragons, wraz z czarami i uzbrojeniem. Ja niestety odpuściłem, jestem raczej za dużym każualem.

Czy i Wam zdarzyło się znaleźć jakąś nietypową miejscówkę, czymś się wyróżniającą? Mi się udało znaleźć rękę trupa w małym zbiorniku wodnym, wystającą z muły, z mieczem ebonowym. Będzie doby start na początek ewentualną nową postacią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten miecz zależy od twojego lvl. Ja na 23 znalazłem ten miecz jako orkowy, a jeszcze wcześniej znalazłem go magiem na 51 i był szklany. Więc na starcie to pewnie będzie zwykły żelazny miecz. Lepiej tam nie podchodzić, bo jeszcze się zapisze jako ten i dalej już nie pójdzie.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@b4vool

Jeśli odczuwasz znużenie walk ze smokami przez prostotę i brak wyzwania (...)

Jemu prawdopodobnie chodziło o to, że walki ze smokami są strasznie schematyczne i na dłuższą metę nudzą. Nadlatuje smok, biegamy po nieokreślonej figurze geometrycznej, co by nas bestia oddechem nie zabiła, czekamy aż wyląduje, ew. szyjemy z łuku, ew. używamy Dragonrend, po czym klepiemy aż zdechnie. I tak za każdym razem. Szkoda, że Bethesda nie wymyśliła dla nich czegoś naprawdę unikalnego, np. sekwencji QTE.

Czy i Wam zdarzyło się znaleźć jakąś nietypową miejscówkę, czymś się wyróżniającą?

Dużo tego było. Raz np. idąc drogą koło Helgen natknąłem się na kaplicę Talosa, przy której leżało kilkoro martwych wyznawców i jeden martwy Thalmor. Ów Altmer miał nawet przy sobie list od Elenwen, z którego wynikało, że nie cieszył się zbytnio jej szacunkiem. Zawsze zastanawiała mnie też górska przełęcz z kapliczką Arkaya na południe od Winterhold, w której można znaleźć unikalną czaszkę ('Ancient Traveler's Skull') ważącą 5 funtów (zwykłe czaszki ważą jeno 2 funty). Z tych bardziej sympatycznych znalezisk, gdzieś w górach na południowym krańcu mapy spotkałem mieszkającą samotnie kobietę imieniem Angi, z którą można było poćwiczyć strzelanie do celów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że Bethesda nie wymyśliła dla nich czegoś naprawdę unikalnego, np. sekwencji QTE.

Chwała im za to, że nie wprowadzili żadnych gównianych sekwencji QTE. Chce zręcznościówkę to idę trzaskać w Tomb Raidera a nie w grę cRPG. Mam nadzieje że nic im nie odwali w przyszłości i czegoś takiego nie wprowadzą...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już im odwala i stosują uproszczenia w mechanice. Zaraz dojdą do momentu w którym Gothic będzie miał bardziej wymagający system czarów i uzbrojenia. Już nawet tworzenie własnych zaklęć i możliwość zaklęcia strzał wyrzucili. Do tego ograniczyli biżuterię do tylko jednego pierścienia i jednego naszyjnika. Ja jako że przygodę zacząłem od Obliviona, byłem tym bardzo zniesmaczony.

No, bo wyobraźcie sobie taką sytuację: trudno, trudno, łatwo, łatwiej, wyłączasz monitor i nadal wymiatasz, wyłączasz komputer i jeszcze bardziej wymiatasz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Obliwionie regeneracja many była zależna od Siły Woli i Inteligencji (która regulowała ilość dostępnej magicki, jako, że regeneracja to % całości), postać z marnymi statsami regenerowała groszowe ilości. W Obku postać z wymaksowaną Siłą Woli regenerowała 2.7% / s. W Skyrimie tak altmerski zaklęciomioracz jak i orkowy tank, który nie zainwestował punktu w umiejętności magiczne, regenerują po 3% / s.

Chociaż faktem, większość statsów przeszła podobne uproszczenia.

Edytowano przez kireta
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jakiś filmik na Youtube obrazujący skuteczne tworzenie mikstur wzmacniających skille z tym bugiem potów do przywracania? Pytam, bo przechodząc grę drugą postacią nie ukrywam, że chciałbym być małym tankiem ^^

A drugie pytanie: jak odczytać recepturę do kuźni atronachów? Wnioskuję, że trzeba aktywować dane symbole w Mroku Midden, ale pewności nie mam. Same receptury mam zapisane w języku bodajże smoków?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grając jedną ukończyłem grę (bez Dawnguarda i zdobycia wszystkich trofeów Gildii ) po 217-stu godzinach.

Obecnie przechodzę ponownie Morrka, już 115 godzin i odkryte raptem 1/4 mapy. Główny wątek, dodatki, Kult Imperialny i Legion nawet nie zaczęte.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei na liczniku mam 535 godzin. Większość questów pobocznych zrobiona, prawie wszystkie umiejki na 100%, lokacje poodkrywane wszystkie, idle swoje też dorzucił (ale niewiele ^^).

Ktoś może powiedzieć coś o tych zwojach z przepisami do kuźni atronachów?

A ja zobaczę tego moda Moonpath to Elsweyr.

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście wspominałem o Skyrmie (tak w ogóle to myślałem, że ten temat jest tylko o tej grze xD).

@UP

Też nie mam za wiele czasu, nie liczy się dla mnie kiedy ukończę tę produkcję. Ale teraz nasunąłeś mi na myśl nowe pytanie. Czy jak ukończę główny wątek fabularny to mogę dalej grać? Tak jak np. : w serii GTA?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz nasunąłeś mi na myśl nowe pytanie. Czy jak ukończę główny wątek fabularny to mogę dalej grać? Tak jak np. : w serii GTA?

Oczywiście, dla większości graczy prawdziwa zabawa zaczyna się wręcz po zakończeniu MQ (jeśli, rzecz jasna, w ogóle go nie zignorują). :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tej serii. Morrowinda zaczynałem od nowa z 20 razy jak nie więcej, ale masa bugów, niedoróbek i niewykorzystany potencjał niesamowicie mnie w tej produkcji odpychały. O fabule sie tam nie wypowiadam, niby tyle osó mówi jaka ona nie cudowna itp. ale chyba jednak nie doszedłem do tego momentu, w którym się rozkręca. Ze Skyrimem było już nieco lepiej, ale nadal było czuć niewykorzystany potencjał. Gra ładnie budowała klimat, ale twórcy chyba specjalnie w pewnych momentach go spieprzali... Nie serio, skąd oni wytrzasnęli to, że ludzie sami do ciebie podchodzą, ni z gruchy ni z pietruchy pieprzą jakieś głupoty i sobie idą? A może to ja jestem taki asocjalny, że w realu co druga osoba którą mijam nie zatrzymuje się i nie zagaduje do mnie? Zresztą, pewnie już wydano jakiegoś moda eliminującego to, ale strasznie mnie to wkurzało w każdej części. Losowe zdarzenia tak samo po pewnym czasie irytują, no bo ile razy można mijać tą samą parę osób, która idzie na ślub (czy tam na co)? Ogólnie seria wydaje mi się na całkiem udaną, niestety, przez głupotę twórców cały czas odbijam się od gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nigdy nie mogłem się przekonać do tej serii. Morrowinda zaczynałem od nowa z 20 razy jak nie więcej, ale masa bugów, niedoróbek i niewykorzystany potencjał niesamowicie mnie w tej produkcji odpychały.

Morrowind z modami i nieoficjalnymi patchami wcale nie ma już tak dużo bugów. Ostatnio zacząłem grać nową postacią, 50 modów, ok 30 godzin gry. Tylko 2 crashe i nie pamiętam żadnych problemów z zadaniami, spadaniem przez podłogę, brakiem dialogu itp. Tylko blokowanie na, np. linach się jeszcze zdarza. A i grafikę można poprawić do takiego poziomu, że nawet całkiem mocne kompy mają co robić.

Edytowano przez Minamir
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmm101

W tej Kuźni Atronachów da się tworzyć więcej niż zwoje przywołań. Z tego co widziałem, można tworzyć tam zbroje, składniki alchemiczne, uzbrojenie, a nawet przywoływać różne istoty (np. Atronachy lub niespętane dremory). Tylko że nie wiedzieć czemu, ja kilka instrukcji mam zapisane w języku smoków i nie mam pojęcia, jak to rozszyfrować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używa ktoś z Was moda "Project Reality - Climates Of Tamriel - Weather - Lighting"? Nie działa mi w nim część "Darker Dungeons and Interiors". Miał ktoś z Was taki problem?

A żeby nie było offtopu. W Skyrima gram nieprzerwanie od dnia premiery. Ukończyłem dawno główny watek, zrobiłem zapewne większość questów pobocznych wliczając w to wszystkie Gildie. Od pewnego czasu gram z dość pokaźną ilością modów, przede wszystkim, na grafikę. Korzystam też z wielu usprawnień dotyczących samej rozgrywki ( lepsza inteligencja towarzyszy, trudniejsi przeciwnicy). Skyrim ma ogromny potencjał nawet w chwili, kiedy wydaje się, że nie ma już nic do roboty w świecie gry. Czekam teraz na Downguard, ale pewnie jeszcze trochę sobie poczekam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...