Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Torchlight (seria)

Polecane posty

Z tymi skillami jest jeszcze taki sam myk jak w Torchlight 1 i, do pewnego stopnia, Diablo 2 - nie powinieneś mieć wszystkich, powinieneś dobrać sobie te, które pasują do twojego stylu gry, a ten w Torczach mógł być bardzo zróżnicowany. Tak jak w jedynce np. Alchemist mógł walczyć różdżkami, gunami, mieczami, summonami lub magią (lub dowolną kombinacją powyższych, w tym gun+miecz), i do każdego builda miał parę różnych skilli, tak samo jest i w dwójce. Co mi się podoba, bo ile sensownych buildów miały postacie w Diablo?

Mój Outlander jedzie na Tangle Shot + Rapid Shot (Tangle trzyma ich w miejscu z dala ode mnie, rapid debuffuje i nabija dmg), większe kupy wykańcza z Glaive, a już teraz widzę interesujące możliwości dla melee (Rune Vault), a na glaive można by zbudować przynajmniej początki maga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem dawno coś ciekawego. W TL1 doświadczenie i złoto z moobów(tych zwykłych, nie bossów, unikalnych i czempionów) otrzymywaliśmy tylko wtedy, kiedy zabiliśmy je "ręcznie"(kliknęliśmy na nie myszką i zabiliśmy bronią), bo jeśli zabijaliśmy je czarem to z expa nici, a w TL2 nawet jeśli potwora deadniesz czarem to otrzymujesz exp, może to dlatego tak szybko się leveluje :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie uniki, jakie mi leca i nie sa dla mojej postaci, ida na transmute.

Możesz powiedzieć, co dokładnie trzeba robić z tą transmutacją? Wystarczy jedna broń, czy kilka? Ja w "jedynce" tylko łączyłem ze sobą klejnoty żaru, bo przedmioty jakoś mi odmawiały współpracy ;) .

A tak poza tym, to wielkie dzięki za tan kalkulator skilli. Nawet loot można podejrzeć i co nieco o nim poczytać.

Z drugiej strony w torchlighcie pierwszym unikaty nie wypadały prawie w ogóle - przez całą grę wypadł mi tylko miecz, którym się tak cieszyłem że grając alchemikiem używałem jego i jakiegoś berła.

Mówisz o przedmiotach koloru złotego? Jeżeli tak, to w moim przypadku nie są ona aż tak wielką rzadkością :) . Mówię oczywiście o części pierwszej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wuwu1978

Gostek od transmute ma kilka gotowych przepisow - reszte trzeba znalezc samemu (tzn. wkladac, co popadnie i moze cos wyjdzie albo ... sprawdzic w necie ;-P). Jesli chcesz stworzyc sobie nowy unikat z innych, ktorych nie potrzebujesz, musisz wsadzic ich az cztery. Pamietaj, ze wazne sa poziomy przedmiotow. Im nizsze, tym gorszy sprzet dostajesz. Nie oplaca sie tez wkladac trzech dobrych i jednego duzo slabszego, bo moze wyjsc ... crap.

@Spike217

Tez nie mialem problemow z uniq'ami w T1, ale trzeba przyznac, ze tutaj czesciej leca.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygód Outlandera na Veteranie ciąg dalszy. Do wspomnianego powyżej kombo (RShot, TShot, Glaive) doszły zatrute sztylety, które są wcale przyjemnym debuffem. Rune Vault, Glaive Sweep i Sandstorm zostawiam sobie na melee run, Chaos Burst i Shadow Shot zaś niestety zupełnie mi nie podeszły - są zbyt niecelne i zbyt powolne, aby mogły wyrządzić sensowne szkody. Może gdybym na dual wielding jechał, szybkostrzelność by te wady zrekompensowała, nie wiem.

Im dłużej gram, tym bardziej doceniam multum usprawnień obecnych w grze, od alternatywnych wymagań itemków, przez szybkie pojenie zwierzaka skrótami, portale nie znikające po jednorazowym użyciu i działające jak waypointy, po takie głupoty jak ekran loadingu pokazujący niewydane punkty umiejętności. Szczególnie fajne jest łączenie klejnotów, wreszcie można od razu fajne rzeczy dostać, a nie grindować o ten kolejny lv kryształu.

Jedyne, co drażni, to nadmierny rozmiar hitboxów - czasem człowiek chce się ruszyć, czy wycelować w konkretnego stwora, a tu nie, postać dalej ładuje ciosy w tego pajączka metr obok. Najbardziej to przeszkadzało podczas pierwszego Phase Beast Challenge, ale mimo to...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rankin? Czyli możesz grę polecić ;) ?

A z tym łączeniem klejnotów, to co miałeś na myśli? Trzeba je zawsze łączyć parami, jak w części pierwszej?

B4ry? Sprawdź link, bo chyba coś z nim jest nie tak ;) .

Co do wersji pudełkowej, to chyba najlepszą ofertę ma sklep Cenegi, czyli MUVE.pl, bo płacimy 69.99 zł, ale za to kurier jest darmowy. A to duży bonus według mnie.

Tylko wydanie gry w pudełku powstrzymuje mnie, jak na razie przed kupnem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rankin? Czyli możesz grę polecić ?

Jak najbardziej. Zresztą jest parugodzinne demo, które trwa do pierwszego większego bossa.

A z tym łączeniem klejnotów, to co miałeś na myśli? Trzeba je zawsze łączyć parami, jak w części pierwszej?

Klejnoty można łączyć od drugiego aktu. Dajesz trzy dowolne, a wychodzi ci gem z losowym (zazwyczaj dość imo przydatnym) efektem, typu większa szybkość ataku, większy dmg, zmniejszona obrona, life drain, itp.

Siła gemu zależy od poziomu wchodzących w jego skład, więc nie ma co chomikować, i tak dużo wypada.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, tam u góry było jedno z najbardziej bezsensownych pytań na forum, bo zanim zdążyłem się dowiedzieć kiedy skończę grę skończyłem grę.

wrażenia?

jest świetna. naprawdę nie przepadam za hack n slashami, a od torchlighta nie mogłem się oderwać. fajny loot w optymalnej ilości plus ładna klimatyczna grafika i wrogowie i lokacje (początek aktu 3 i wilkołaki są świetne). gra na normalnym poziomie trudności była dość prosta, ale kilka razy byłem na skraju śmierci. zginąłem może 3 razy, z czego 2 na ostatnim piętrze ostatniej kopalni w grze, tuż przed finałowym bossem. a propos tych ostatnich, fajnie wykonani, tak samo jak przeciwnicy - każdy jest z innej strony zagrożeniem i każdy potrzebuje odmiennej taktyki. czasami lepiej było wskoczyć w sam środek, innym razem lepiej było zostawić robotę moim kontruktom.

no, a cała reszta została już powiedziana. także tego, polecam.

no tak, czas gry. na normalnym poziomie trudności około 17h, robiąc wszystkie questy poboczne poza tym z częściami robota. ale to jest czas mocno szacunkowy, bo miałem parę disconnectów, mam trochę nabite na demie etc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Też czekam na wersję pudełkową.

Myślę, że najlepiej byłoby, gdyby gra była powiazana ze Steam, bo to daje łatwy dostęp do modów w Steam Workshop.

Wysłałem mail do Cenegi z pytaniem i mówią, że ich wersja pudełkowa będzie korzystać ze Steam, ale gdy wysłałem jednocześnie mail do Runic Games, odpisali mi, że żadna wersja pudełkowa nie będzie korzystać ze Steam. Powiedziałem im, co twierdzi Cenega i odpisali mi, że spróbują to wyjaśnić. Wciąż czekam na definitywną odpowiedź. Dam tu znać, gdy mi odpiszą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ci dopiero ciekawostka. Jeżeli Cenega twierdzi, że wersje pudełkowe będą podpinane pod Steama, to pewnie w tej kwestii już nic się nie zmieni, bo zakładam że już kończą tłoczyć (o ile tego nie zrobili) ostatnie płytki w tłoczni. Inną sprawą może być to, że Runic Games o tym nie wie i było to robione bez ich wiedzy.

Oczywiście klientom pasuje to, że "pudełko" będzie SteamWorks, więc droga Cenego - nie przejmujcie się ;) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, troche czasu minelo od premiery, wiec mozna grze wytknac kilka wad. Strasznie frustruja mnie dwie rzeczy: glupi, jak but, pet i beznadziejne hitboxy. AI naszego zwierzaka nie uleglo zadnej zmianie od T1. Caly czas sie blokuje, nie atakuje, nie chroni, nie tankuje. Jedyne co robi, to chodzi do sklepu. Hitboxy nie sa zadnym problemem, jesli gramy melee. Sytuacja jest jednak zgola odmienna w przypadku strzelajacych bohaterow. Grajac magiem, strasznie denerwuja za duze hitboxy mobow. Nie da sie w ten sposob kliknac czegos konkretnego, np. bossa czy jakiegos dropa. Jesli jest sie otoczonym, to nie ma bata, zeby uciec, bo wiadomo, ze nacisnie sie jakas france. Czekalem na T2 od momentu zapowiedzi. Nie powiem, ze sie zawiodlem, ale zachwycony tez nie jestem. Fabularnie jest tragedia - wiadomo.

Rozczarowuja akty. Mam na mysli otoczenie: drugi akt - pustynia (jak w D2), trzeci akt - las (jak w D2), czwarty akt - kopalnie (bardzo podobne do piekla z D2 zarowno z wygadu, jak i dlugosci).

Klasy postaci i skille sa ok, ale nie na elite. Kupa umiejetnosci sie w ogole nie przydaje, bo maja po prostu za maly dmg. K, na normal 1k dmg moze cos znaczy, ale gdy na najtrudniejszym moby maja ponad 20k hp? Ogolnie czasem mam wrazenie, ze grze brakuje jaj.

Cale szczescie, ze endgame jest ok wink_prosty2.gif.

Jak tam u was to wyglada?

PS. Wiele rzeczy zdzierze, ale nie reklame Hypowskiego BF'a 3 w moim poscie!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam: gram na Weteranie.

Caly czas sie blokuje, nie atakuje, nie chroni, nie tankuje.

TWÓJ pet. Sprawdź jego komendy. Poza tym, podług MOJEGO doświadczenia, albo wyolbrzymiasz, albo masz gigantycznego pecha. Mój kot daje sensowny dmg, niejednego stwora na klatę przyjmie, no i sypie summonami. A niejeden raz zaskoczył mnie zeskakując z klifu, aby nabić sporego guza stworom poniżej.

Jesli jest sie otoczonym, to nie ma bata, zeby uciec, bo wiadomo, ze nacisnie sie jakas france.

Gram Outlanderem, który jest równie delikatny w starciu wręcz (dzięki boru za stone pact i poisoned daggers) i dobrze wiem, że dać się otoczyć - to zginąć. A mimo to zazwyczaj nie mam specjalnych kłopotów z unikaniem starcia, i to mimo, że korzystam z szczylb, które mają zasięg nieświeżego oddechu. Po prostu trzeba się nauczyć grać i radzić z hordami mobów, w końcu widać je często. Hitbox owszem, jest upierdliwy, ale poza pierwszym phase beast challenge nie jest wielkim problemem.

Fabularnie jest tragedia - wiadomo.

E tam, mi się podoba. Dostatecznie nteresujący twist i rozwinięcie wątków jedynki. Wszyscy piszą - tragedia, a nikt nie podaje konrektów poza "nie czytałem lol".

Rozczarowuja akty.

Jestem gdzieś w połowie drugiego aktu i nie widzę tego, mimo że wszyscy to powtarzają. Gdzie niby akt 2 jest podobny do diablo? Kolorystyka inna, dekoracje całkiem inne, fabuła inna, brak idiotycznych turbożab i spamerów błyskawic. A w trzecim akcie D2 była DŻUNGLA, nie europejski las widziany w T2.

Kupa umiejetnosci sie w ogole nie przydaje, bo maja po prostu za maly dmg.

Elite jest odpowiednikiem diablowego piekła, czego się spodziewałeś? Tylko best of the best i dokładnie zaprojektowane buildy mają tam sens. Poza tym sam aktualnie korzystam z pięciu fajnych skilli, ale z pięciu kolejnych mógłbym wykroić całkiem inną postać, a reszta po prostu nie jest w moim stylu, ale nie powiem, że są bezużyteczne. To, że tobie jakiś skill nie podchodzi...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rankin

Gram na elite, wiec nawet pet z dmg 10k nic tu nie da - jest calkowicie zbedny. Dostaje dwa hity na klate i zwiewa. Nie czesto mi sie zdarza byc otoczonym, ale jak juz jestem, to wiadomo - dead. Robisz teleport, to wiadomo, ze w jakiegos moba, bo ma tak wielkiego hitboxa. Drugi akt jest w tym podobny, ze jest pustynia. Widzisz, wszyscy to powtarzaja, a Ty widocznie nie chcesz tego zauwazyc ;-). Co do trzeciego, to niewazne czy dzungla, czy las, jak sa do siebie cholernie podobne. Nawet ten sam stworek biega. Nie chodzi tutaj, ze jakis skill mi nie podchodzi, a ze jest kompletnie bezuzyteczny. Jedynym sensownym skillem na Elite u Embermage jest jak na razie - UWAGA - 1 lvl Prismatic Bolt, a mam maga na 35 lvl. Nie o to chyba tutaj chodzi. U Enga (60 lvl) tez nie jest lepiej. Nie liczac pasywow, korzysta sie z dwoch skilli, bo z reszty niczego nie zbudujesz. Musze sie jednak zgodzic, ze elite wymaga innego grania. Powiedz mi tylko, dlaczego mam grac tylko na elite, zeby czerpac przyjemnosc z grania? Reszta poziomow trudnosci jest za prosta. W kazdym badz razie, mam juz przegrane 60h i mam zamiar dalej to ciagnac ;-).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram na elite, wiec nawet pet z dmg 10k nic tu nie da - jest calkowicie zbedny.

Cóż, muszę się zgodzić. W końcu elite to elite. Zobaczę, jak będzie mi szło na newgame+.

Drugi akt jest w tym podobny, ze jest pustynia. Widzisz, wszyscy to powtarzaja, a Ty widocznie nie chcesz tego zauwazyc

W Dune 2 jest pustynia! Diablo 2 zrzyna z Dune 2 omg :trollface:

Pustynia pustyni nierówna. Żeby choć w Torchlight była białożółta, bym się zgodził. A tak jedyne podobieństwo to to, że tu i tu jest piasek.

Powiedz mi tylko, dlaczego mam grac tylko na elite, zeby czerpac przyjemnosc z grania? Reszta poziomow trudnosci jest za prosta.

Na Veteranie prosto jest tylko w pierwszym akcie. Od drugiego już łatwo o śmierć (chociażby pułapki w drugim akcie to niemal instakill). Dla mnie to idealny balans między czystym funem z rozwałki, a inteligentnym kierowaniem postacią. Tu niestety już tylko gusta decydują :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rankin

Wiesz, moze i pustynia pustyni nierowna, ale kolejnosc aktow juz tak. Szkoda w sumie, ze nie wykorzystali do kocna potencjalu zimowej czesci pierwszego aktu, bo naprawde fajnie im wyszedl.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ b4ry

Dobrze że o piszesz o tych rzeczach. Torchlight wydaje się być bardzo dobrą grą, ale nie idealną i myślę, że należy również dyskutować na temat jej złych stron.

Co do hitboxów, to miałem zupełnie na odwót. Grałem Outlanderem i gdy chciałem w kogoś strzelić, to ciągle nie trafiałem kursorem i moja postać zaczynała iść w tym kierunku. Nie wiem, może zmieniło się to od demka (w które grałem) do finalnej wersji.

Btw, Runic mi nie odpisuje, więc jak ktoś kupi jutro wersję pudełkową, to prosiłbym, by tu napisać, czy podpina się pod steam. Byłbym bardzo wdzięczny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro już będzie, dopiero dziś odebrał kurier, jutro zedytuję swój post by poinformować o wersji pudełkowej.

Na pierwszy rzut idzie Mag na poziomie Elite i obszarówki, latanie w kółko a nawet tankowanie smile_prosty.gif Już swój build mam obczajony, poza kilkoma skillami. Hail + Storm to overpower, do tego skill od ognia który się ma od początku.

EDIT

JEST TO WERSJA STEAMOWA, JESTEM W TRAKCIE INSTALACJI .

Dodało wersje RU + CIS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...