Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Problem zaś z kupowaniem złota jest taki, że na ogół 3rd party strony mają lepsze ceny na nie... Więc i problem ostatecznie pozostałby mniej więcej taki sam. Niefortunnie to problem już ponad moją głowę, więc nawet nie spekuluję co by mogli z tym zrobić.
Wiadomo, że gdyby chcieli się pozbyć "wzmacniania postaci za prawdziwe pieniądze", to musieliby zmienić ludzi, a nie ustawienia gry wink_prosty.gif * Nie zmienia to faktu, że obecność RMAHu jest sygnałem: wzmacnianie swojej postaci rzeczywistymi pieniędzmi jest akceptowane. I nawet, jeśli dla gracza takiego jak ty czy ja to nie zmienia rozgrywki (zakładam, że również nie korzystasz z RMAH), to jednak trochę deprecjonuje nasz czas włożony w tę grę. No i dużo łatwiej będzie karać ludzi za "nielegalne" transakcje przy użyciu prawdziwych pieniędzy. No ale akurat o tym, jak bardzo RMAH jest zły tutaj nikogo nie trzeba chyba przekonywać, tym bardziej, że po otworzeniu ladderów korzystanie z RMAHu musiałoby być uniemożliwione w ten czy inny sposób smile_prosty.gif

* swoją drogą, istnienie RMAHu przypomina mi trochę pomysł Patrycjusza z książek z serii "Świat Dysku": zamiast walczyć z kwitnącym podziemiem przestępczym, zalegalizował je. Złodzieje po napadnięciu na obywatela wystawiali mu pokwitowanie, odprowadzali podatek do rady miasta, a nawet mieli w niej własnego, oficjalnego przedstawiciela wink_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"A potem Patrycjusz zaprosił ich do siebie na obiad i powiedział "Wiem gdzie mieszkacie, wiem gdzie chodzą wasze żony, wiem w jakich szkołach uczą się wasze dzieci" i popatrzył się znacząco" :D

Bardziej w sumie pasuje jakby Blizz nie karał stron handlujących goldem ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zaś z kupowaniem złota jest taki, że na ogół 3rd party strony mają lepsze ceny na nie...

Dlatego mają lepsze ceny, bo posiadają sieć kilkudziesięciu (a może i kilkuset) farmiących botów, które 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu "farmią" złoto w grze. Szczerze wątpię, czy kupowanie złota od tak zwanych "3rd party" jest w ogóle legalne (zgodne z End-User License Agreement), ale kto by się tym przejmował :trollface: ...?

Tak sobie myślę, że dni poprzedzające 18 marca 2014 roku będą czasem wielkich promocji, bo kto o zdrowych zmysłach będzie liczył, że po zamknięciu domu aukcyjnego sprzeda wypasiony hełm za 999 999 999 999 sztuk złota? Chyba by musiał spamować wszystkie czatowe kanały świata, skrótem myślowym "wts", a i tak nie wiem, czy by znalazł na to jelenia :D . Będzie musiał więc zniżyć "swoje aspiracje", co do oczekiwanej ceny.

Ach, w końcu sobie kupię Mantykorę z 1300 - 1400 DPS podczas "wiosennej wyprzedaży domu aukcyjnego" :trollface: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach, w końcu sobie kupię Mantykorę z 1300 - 1400 DPS podczas "wiosennej wyprzedaży domu aukcyjnego" trollface.gif .

Ja tam nie widzę sensu kupowania nic dla swojej postaci. Ma być nowy ladder. Będę na nim grał? Będę. To i tak wszyscy zaczniemy od nowa.

Btw. od kiedy w Diablo zaczęto używać sformułowania WTS? Czy to po prostu ja jestem przestarzały jeśli pamiętam stare dobre "N xxx O xxx" z Dwójki? :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być nowy ladder. Będę na nim grał? Będę. To i tak wszyscy zaczniemy od nowa.

Skąd masz takie informacje? Owszem, będzie ladder dla klanów, dla postaci HC, dla Paragon Level (z tego co wiadomo po tym wielkim wycieku klienta), ale nigdzie nie było słowa o jakimkolwiek zaczynaniu od początku.

Co nie zmienia faktu że wraz z dodatkiem wejdą całkiem nowe itemy lvl 70, stare zostaną podbite do takiego poziomu itd. więc kupowanie super hiper przedmiotów lvl 60 może się okazać całkowicie nieopłacalne, bo za 2-3 poziomy i tak trzeba będzie je wymienić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Nie jestem pewien ale na forum battlenetu ktoś z niebieskich chyba potwierdził (nie chce mi się akurat tego szukać), że będzie ladder. Jeśli będzie on działał na takiej samej zasadzie jak w D2 (a zdziwię się jak tak nie będzie) to będziemy zaczynali od nowa grę. Z resztą miałoby to sens przy tak dużych zmianach jakie (przynajmniej nieoficjalnie) mają wprowadzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Nie jestem pewien ale na forum battlenetu ktoś z niebieskich chyba potwierdził (nie chce mi się akurat tego szukać), że będzie ladder. Jeśli będzie on działał na takiej samej zasadzie jak w D2 (a zdziwię się jak tak nie będzie) to będziemy zaczynali od nowa grę. Z resztą miałoby to sens przy tak dużych zmianach jakie (przynajmniej nieoficjalnie) mają wprowadzić.
A dlaczego niby mielibyśmy zaczynać od nowa? Jeśli dobrze pamiętam, to w D2 postacie po zakończeniu laddera były przenoszone do gier otwartych, ale ciągle były dostępne. Więc co sezon będzie można zaczynać postać ladderową od nowa, ale non-ladderowe będą zachowane i dostępne do gry. No i potwierdzono, że po zakończeniu laddera exp (chyba tylko mistrzowski) ma się sumować do puli expa mistrzowskiego non-ladderowego. Miło wiedzieć, że nie będzie to zmarnowany czas (nawet dla kogoś, kto ladderów nie lubi*).
@UP: Nie jestem pewien ale na forum battlenetu ktoś z niebieskich chyba potwierdził (nie chce mi się akurat tego szukać), że będzie ladder.
Source or it didn't happen :D

* w D2 dobiłam do 97 poziomu Amazonką. W tym czasie operator sieci dokonywał jakichś zmian i zanim przywrócił usługę do akceptowalnego poziomu, ladder się skończył -_-

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego niby mielibyśmy zaczynać od nowa? Jeśli dobrze pamiętam, to w D2 postacie po zakończeniu laddera były przenoszone do gier otwartych, ale ciągle były dostępne. Więc co sezon będzie można zaczynać postać ladderową od nowa, ale non-ladderowe będą zachowane i dostępne do gry. No i potwierdzono, że po zakończeniu laddera exp (chyba tylko mistrzowski) ma się sumować do puli expa mistrzowskiego non-ladderowego. Miło wiedzieć, że nie będzie to zmarnowany czas (nawet dla kogoś, kto ladderów nie lubi*).

Ale ja nigdzie nie powiedziałem, że stare postaci pójdą na śmietnik. Jasne, że będzie można grać starymi, ale po prostu dla mnie nie będzie miało to sensu. Zawsze dobrze się bawiłem zaczynając od nowa na równi ze wszystkimi smile_prosty.gif

Chwila googlowania: http://us.battle.net...ic/9948295103#7

@DOWN: 99, ale ciężko go dobić :) Mój rekord to 93, potem już mi się nie chciało.

Edytowano przez TheEquinoxe
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z każdym nowym sezonem rankingowym musisz ekspic postacie od początku, a poprzednie rankingowe stają się nierankingowe. dalej można nimi grać i korzystać z paragon 2.0 (który, nawiasem mówiąc też będzie dzielony na 2 rodzaje i paragony z każdego sezonu będą na koniec zrzucane do większej puli nierankingowej). pewnie bbędzie chodzić o to samo, co w d2, czyli o jak najszybsze expienie nowych postaci, by być najwyżej. tam osoba, ktora zdobyła 99 pierwsza, była pierwsza do samego końca rankingu. tu, ponieważ nie będzie limitu poziomu paragon 2.0, pewnie gracze będą o to walczyć cały czas. tak ja to widzę, jeśli nie będzie jakiejś rewolucji. sam raczej będę grał postaciami nierankingowymi, bo mi się od 1 lvl co jakiś czas zaczynać nie chce. Choć nie wiem...możliwe, że będzie się grać ta sama postacią, tylko dysponując innymi paragonami. Nie wglebialem się, ale ogólnie idea polega na wyścigu expienia.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed przystąpieniem do gry klasą "Barbarzyńca", postanowiłem sobie o nim trochę poczytać w instrukcji obsługi, jaką Blizzard zawarł na stronie internetowej i do której dostęp mamy poprzez przeglądarkę. Poczytałem o skillach i broni oraz pancerzach, ale najlepsze w tym wszystkim było opowiadanie. Pewnie każda klasa ma swoje osobne, ale mogę je szczerze polecić, ponieważ nieźle wprowadza w uniwersum, pokazuje motywację tych ludzi i tak dalej. Oczywiście wszystko po polsku, a jak ktoś nie chce czytać na stronie internetowej, to może sobie ściągnąć ten tekst w formacie PDF.

Z tych Kazrów (Kozłoludów) to jednak

perfidne kanalie były

.

A, jeszcze wracając do uzbrojenia. Nie przeglądałem innych klas i przeznaczonych im "zabawek", ale samych potężnych broni jednoręcznych i dwuręcznych w wersjach legendarnych i setowych jest tyle, ze chyba połowy tego nie widziałem na oczy podczas gry. Niektóre wymagają schematów, które w domu aukcyjnym chodzą po 100 - 130 milionów sztuk złota! Pewnie "dropią" w tempie 1/rok/1000 graczy :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OGŁOSZENIA PARAFIALNE:

Przypuszczam, ze weterani przedstawioną poniżej wiedzę mają już od dawna obcykaną, niemniej chciałbym się podzielić własnym doświadczeniem a propos levelowania nowych bohaterów. Wiadomo, że każdy jak najszybciej chciałby osiągnąć magiczną 60-tkę.

A zatem co nam potrzeba by okres "inkubacji" przeleciał migiem:

1. Pierścień Piekielnego Ognia - można nosić już od 1 poziomu postaci - m.in. daje +35% do doświadczenia. Nie da się kupić - trzeba samemu wytworzyć u Złotnika

2. Sygnet Leoryka - wymaga 11 levelu, daje maks 30% do doświadczenia - dość droga zabawka, kilkadziesiąt baniek na AH

3. Zestaw Caina. Wymaga 23 levelu. "Czteroskładnikowa" kolekcja ciuszków: rękawice, buty, spodnie i "hełm". Wystarczy ubrać trzy itemki by cieszyć się dodatkowym bonusem do doświadczenia +30%. O ile cena za schemat tego zestawu na AH oscyluje w okolicach 900 baniek blink_prosty.gif, to cena poszczególnych jego itemków to grosze.

4. Hełm koniecznie z gniazdem, gdzie w tym ostatnim ma być osadzony najlepszy rubin jaki posiadamy / jaki możemy kupić / wytwprzyć.

5. Sklecony Pasterski Kostur dający możliwość wejścia do Kaprysowa (słodziutka, cukierkowa kraina, z kwiatuszkami, misiami i innymi kucykami). Nie wiem co jest z tym bonusowym levelem, jednak zdobywane tam doświadczenie namnaża się niemal geometrycznie. Swoim Czarownikiem, na jednym runie nastukałem tam 4 oczka wzwyż!! Dodatkowo dropią tam przedmioty znacznie wyższego levelu niż nasza postać. Jest tylko jeden mały haczyk. Trudność przeżycia w tej krainie, nawet na bez ustawionego MP, jest spora. Dlatego należy się wyposażyć w jakąś broń z gniazdem i władować tam w miarę możliwości najlepszy rubin.

Z kolei jak się nie ma możliwości wejścia do Kaprysowa, należy grac na ustawionym MP 10 (rzecz jasna spełniając minimum pkt 1)

Edytowano przez Ferrou
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, ja dopiero po 700 godzinach gry zauważyłem smaczek, który zostawili nam developerzy (bo nie sądzę, że jest to przypadek). O co chodzi? Mianowicie w karczmie w Nowym Tristram, nad wejściem do pokoju Lei wisi sobie trofeum (ucięta głowa), która bardzo przypomina łeb samego Diablo. Ci, co znają fabułę, mogą łatwo połączyć fakty, pomiędzy tymi dwiema postaciami...

Co do gry postacią niskolevelową. Ferrou gra Czarownikiem, ja natomiast Barbarzyńcą i naprawdę ciężko było mi się na początku przestawić na walkę w zwarciu :trollface: . Nie poznałem wszystkich jego skilli, ale jak narazie "Rozprucie" + runa "Na Strzępy" to jest masakra. Nawet można niezłe combo stworzyć, czyli najpierw "Tąpnięcie" (aby ogłuszyć wrogów i trzymać ich przez chwilę nieruchomo), a potem wpadając z "Rozpruciem" kończymy dzieło.

W ogóle ten Barbarzyńca to taki śmieszny, poczciwy chłopina :) .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zatem co nam potrzeba by okres "inkubacji" przeleciał migiem:

1. Pierścień Piekielnego Ognia

2. Sygnet Leoryka

3. Zestaw Caina.

4. Hełm koniecznie z gniazdem, gdzie w tym ostatnim ma być osadzony najlepszy rubin jaki posiadamy / jaki możemy kupić / wytwprzyć.

Bonusy dodawane prze te przedmioty po wprowadzeniu mp mają mniejsze znaczenie. Lesiejszy sprzet i wyższe mp sprawdza się lepiej IMHO. A już w ogóle najlepszy jest przyjaciel robiący za taksi cool_prosty.gif

5. Sklecony Pasterski Kostur dający możliwość wejścia do Kaprysowa (słodziutka, cukierkowa kraina, z kwiatuszkami, misiami i innymi kucykami).

Zaraz sobie Kaprysowo sprawdzę szamanem na mp6 :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaopatrzyłem się w wersję na konsolę Xbox 360 i - o dziwo - jestem niesamowicie zadowolony z zakupu. Najbardziej obawiałem się o sterowanie padem, ale jest tak intuicyjne, że moje wszystkie wątpliwości zostały rozwiane w kilka sekund. Gdy trafiamy na grupę wrogów, to możemy sobie lewym spustem włączyć śledzenie jednego, wybranego celu i chociażby 20 demonów na nas napierało, to celownik (czerwona poświata) nie zejdzie z niego, choćby nie wiem, jak się starał :trollface: . Sterowanie jest rozwiązane genialnie.

Co jeszcze na tę chwilę... Praktycznie cała gra jest żywcem przeniesiona z PC. Te same questy, te same postacie, ta sama muzyka, ta sama chmara achievementów, nawet ci sami lektorzy, ale już loot jest całkiem inny. Tu białe śmieci praktycznie nie lecą. Na chwilę obecną nie mogę powiedzieć więcej w tej kwestii, ale widać wyraźną poprawę w stosunku do potopu złomu z wersji pecetowej.

Blizzard Entertainment nawet na tyle poszedł na rękę nowym graczom, że dołączył do każdego z pudełek kod na (niby unikalny) "Infernalny Hełm", który daje +25 % do zdobywanego doświadczenia, TYLKO z tą różnicą, że możemy go już założyć nawet na 1 levelu, w przeciwieństwie do zestawu Caine-a, który jest używalny bodajże na 23 poziomie.

Co jeszcze? Domu aukcyjnego nie ma. Poziomy trudności są następujące: Normalny, Koszmar, Piekło, Inferno (ALE każdy z nich się dzieli jeszcze na: Łatwy, Średni, Trudny). Czyli możemy - przykładowo - grać na poziomie trudności Koszmar (Łatwy). Później mamy 5 poziomów mistrzowskich.

Sztandar zrobiłem sobie ten sam, co w wersji PC (choć nie przywiązuję zbytniej uwagi do tego).

Przez najbliższe dni będę chciał spojrzeć prawdzie w oczy i udowodnić sobie, jak daleko będę w stanie dojść na własnoręcznie "wydropionym" sprzęcie. Koniec z domem aukcyjnym i szpanowaniem amuletami za dziesiątki milionów sztuk złota.

[DOPISEK]

Chyba masz rację, kolego Kalma, ale podobieństwo było spore :) .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak po zdobyciu kilkunastu leveli, "na szybciora" i od myślników różnice wersji PC i Xbox 360 gry Diablo III, oczami fana :trollface: :

- Loot wypada rzadziej, ale w 75 % przypadków to magiczne przedmioty.

- Żółtych przedmiotów nie trzeba identyfikować, ponieważ zaraz po "dropnięciu" widzimy ich nazwy i statystyki. W związku z tym "Księgi Caine-a" nie uświadczymy w żadnym z aktów.

- "Męstwo Nefalemów" możemy zdobywać już na poziomie Normalnym, lecz występuje w postaci kul, które wypadają z dużej grupy ubitych demonów. Taka kula jest podobna do kuli zdrowia, z tym, że jest dwa razy większa i ma kolor złoty. Niestety ten bonus trwa tylko 2 minuty, ale można go kumulować (do pięciokrotnej premii).

- Ciała / ukryte złoto w podłodze przeszukujemy automatycznie - wystarczy po prostu przejść (nic nie trzeba klikać).

- Legendy wypadają (mniej więcej) w tempie 1 / akt, ale są dopasowane statystykami do naszej postaci. Przykładowo - grając Łowcą Demonów wypadły mi "Onuce Lut" i "Korona Leoryka", gdzie obie legendy miały premie do zręczności.

- Ceny schematów są niższe ze względu na brak domu aukcyjnego i niemożność robienia przekrętów z nim związanych.

- W Salach Agonii, Płonące Zombie wychodzą zawsze w ilości: 1 sztuka (3 w wersji PC) spod nadpalonych drzwi celi więziennej.

- Plecak ma 60 slotów.

- Sprzedając u handlarzy niebieskie i żółte przedmioty, dostajemy za nie całkeim uczciwą cenę.

- Przeglądając ekwipunek mamy możliwość "otagowania" przedmiotu, jako śmieć. Później, gdy już będziemy w wiosce sprzedawali śmieci to wystarczy kliknąć opcję "Sprzedaj śmieci" i jednym pstryknięciem jesteśmy w stanie sprzedać kilkadziesiąt sztuk złomu. Super sprawa.

- Za ukończenie questów, oprócz złota i punktów doświadczenia, otrzymujemy również przedmioty (rzadkie rękawice, spodnie i tym podobne).

Narazie to tyle. Pewnie o czymś zapomniałem, więc jak sobie przypomnę lub poznam jakieś nowe smaczki to nie omieszkam zdać relacji w przyszłych postach.

I jeszcze jedno - tu trzeba grać z głową. To znaczy w związku z tym, że nie ma domu aukcyjnego to pierwsza postać ma najgorzej, ponieważ jest praktycznie goła, a dochodząc do pierwszego bossa, czyli Króla Szkieletów nie będziemy mieć jej nawet całkowicie ubranej (lub połowa stuffu będzie po prostu słaba). Dlatego podstawowa zasada - postać która gramy zbiera I NIE SPRZEDAJE dobrych gratów dla innych klas. To ważne, bo jak będziemy wszystko "opylać", jak leci, to grając kolejnymi bohaterami będzie naprawdę ciężko - nawet na poziomie Normal. Tak więc myślimy przyszłościowo i ułatwiamy start przyszłym klasom. I ten sposób działa, bo z każdym nabytym levelem robi się, jakby... łatwiej.

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee, serio ktoś ma problemy z Leorykiem? Boże toć ja w tej zuej wersji na pcta przeszedłem pierwszy akt piekła bez Ah na spokojnie. Co prawda potem mi się odechciało grać ale nie demonizujmy. Na konsolce gramy z głową a na pcta każdy od pierwszego lvlu biega z full zielonym setem? Ech...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy chytry.gif

Bez AH da się na PC grać bezproblemowo. Problemem jest to że każdy od razu chciałby supermegawypasiony sprzęt... bez wysiłku. Mam nadzieję, że Loot 2.0 nie spowoduje że stare graty od razu bedzie trzeba przetopić, a jednocześnie wszyscy ci zakupowi bohaterowie będą musieli więcej wysiłku włożyć w ubranie postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...