Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Z innych ciekawostek będzie pierścień, który (o ile dobrze zrozumiałem) daje procentową szansę na pojawienie się przy bohaterze Goblina Skarbnika, który będzie dla nas zbierał biały złom, a gdy zbierze tego określoną ilość to wypuści jakiś żółciutki przedmiot lub nawet legendę.

To z takich ogólnych, będą też affixy typowo klasowe, które będą rozszerzać efektywność danego skilla, ulepszać go. Jak różdżka dla maga, która daje procentową szansę na rzucenie hydry po zabiciu przeciwnika (jeśli mamy na pasku skill hydry), albo pięść mnicha, która redukuje koszty jeśli robimy doskok z większej odległości. Dzięki temu każdy będzie składał itemy nie pod maksymalny dps, a pod zwiększenie efektywności swojej postaci i maksymalne zboostowanie używanych, ulubionych umiejętności. Może to dobrze wpłynąć na różnorodność, bo nie będzie się już opłacało biegać cały czas w tym samym secie co wszyscy, ale dobierać wszystko indywidualnie.

Skoro już o białych itemach wspomniałeś, to zostanie również przebudowany system craftu, tak że białe itemy też będzie się opłacać zbierać. Pewnie po prostu dodadzą nowy materiał z białasów, ale i tak ok.

Kolega B3rt powiedział o ręcznym przydzielaniu punktów po przekroczeniu 70 levelu i wkroczeniu na poziomy mistrzowskie. Pierwsze słyszę, ale to bardzo dobry pomysł.

Te punkty będą globalne, tak jak ogólnie poziomy mistrzowskie (nie będzie osobnego expienia każdej postaci po 70 lvl, ale masa różnorakich punktów do rozdania). Bonusy będą się dodawać do wszystkich postaci na koncie. I będzie się to tyczyć zarówno statów, jak i własności czysto ofensywnych i defensywnych, jak np. zwiększenie CC czy zmniejszanie cooldown skilli. Poniżej screen:

http://diablo3.net.pl/dokumenty/zalaczniki/3/3-2698.jpg

znowu się zastanawiam nad EK...zwłaszcza jeśli będzie kosztować koło 230zł, jak ta z dodatku do SC2...

Ja raczej kupię normalną edycje, bo kolekcjonerki blizzardowych dodatków szału nie robią. Ot, ładne pudełko, soundtrack i pierdoły do SC2 i WoW'a. A 100 drogą nie chodzi ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że - przykładowo - Demon Hunterem awansuję z 31 poziomu mistrzowskiego na 32, po czym dostaję za to ileś tam punkcików do rozdysponowania, ale mogę je nawet wszystkie dać jakiemuś 1-wszo poziomowemu szamanowi? Innymi słowy jedna postać może zarabiać punkty dla innych postaci z konta? Miodzio.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Właśnie nie do końca rozumiem jak to działa, bo gość na konferencji nie wyraził się dość jednoznacznie. Czy będzie tak jak ty mówisz (czyli boostujemy dowolnie wybraną postać), czy tak, że wszystkie postacie na koncie dostają profity z paragonów. Czyli analogicznie, awansuję DH z 31 na 32, dostaje punkcik, zwiększam np. dextrity, ale tą premię do dextrity dostają wszystkie postacie na koncie, nie tylko ten DH. Paragon level ma być globalny, dla wszystkich postaci, więc tabela profitów pewnie też będzie dotyczyć wszystkich. Zobaczymy, do premiery pewnie jeszcze trochę pozmieniają w tych systemach.

Edytowano przez b3rt
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak patrzę na tego screena, to będzie to wyglądać IMO podobnie do run z LoLa. Czyli będziemy mieli bazę punktów, którymi będziemy mogli non stop dysponować, jak chcemy, w zależności od tego, jaką postacią gramy. Przynajmniej to moim zdaniem sugeruje przycisk "Reset". Tylko, że moim zdaniem bonusy będą dostawać tylko postaci z maksymalnym poziomem, bo to ma sens. 200 punktów dodatkowej siły dla postaci lvl 1 nie bardzo.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paragony będą na konto a te punkty do rozdysponowania będą pewnie na daną postać. Bo po co mojej czarce

+160 siły ? Żeby więcej pancerza miec ? Pfff...

Na chwilę obecną zakup dodatku jest u mnie bardziej pewny niż kupno BF 4 w dniu premiery ( że o preorderze nie wspomnę :P).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień po ogłoszeniu dodatku do D3, a tu nikt nawet posta nie napisał? No to ja będę pierwszy.

Się wczoraj tak rozmarzyłem, że z letargu mnie Twój post wyrwał dopiero.

Mam tylko nadzieje że będzie dużo skilli wymagających tarczy (tak jak DH wymaga broni dystansowej), żeby się nie okazało że bardziej się będzie opłacać założyć 2H albo Dual Wield niż tarcze. W każdym razie za klasę plus ogromny.

No i jakaś tarcza porządna... chyba że ze Skorn'em sobie będzie radził.

Dla mnie najlepszą zmianą tego dodatku jest bez wątpienia Paragon 2.0.

O tym akurat nie doczytałem/oglądałem wcześniej. Wygląda to smakowicie i ciekawi mnie co się stanie z paragonami które teraz mam? Weźmie najwyższy czy zsumuje z wszystkich postaci? IMO najlepiej by było gdyby paragony każdej postaci przysługiwały tylko jej.

Kolejna nowinka - loot runy. Czyli całkowicie randomowe dungeony, z randomowym bossem na końcu, którego trzeba będzie ubić żeby zatrzymać znalezione przedmioty. W końcu coś innego niż bieganie w kółko po tych samych lokacjach w poszukiwaniu elitek.

Co zmiana to lepsza.... dlaczego tylko od początku tak nie było do diabła biggrin_prosty.gif.

Z rzeczy mniej istotnych: Mistyczka która zmieni wygląd naszej postaci (w końcu będzie różnorodność!), nowe skille dla starych klas, 400 nowych przedmiotów i coś jeszcze pewnie dojdzie.

Może coś wyczaruje sensownego z tych wszystkich legend które chomikuje.

Nie wiem jak wy, ale mój hype na Diablo 3 znów się podniósł.

Kolejne 1000h w plecy... kiedy ja w inne gry będę grał? Teraz się tylko zastanawiam czy zimą nie pociągnąć do 100 jeszcze jakichś postaci. Z drugiej strony jeżeli legendy mają wypadać powiązane z postacią to może lepiej poczekać?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paragony będą na konto a te punkty do rozdysponowania będą pewnie na daną postać. Bo po co mojej czarce

+160 siły ? Żeby więcej pancerza miec ? Pfff...

Na wypadek, gdybyś nie przeczytał, co pisał b3rt:

Na tym filmiku (8:03) widać, że statystyki z poziomów mistrzowskich będzie można dzielić. Ale jest tam kilka zakładek: Core (podstawowe staty), Attack, Defense i Utility. A więc prawdopodobnie będziemy mogli je też dzielić także między (może) crity, resy, promień podnoszenia złota etc. W takim wypadku dzielenie paragona na kilka postaci nie wydaje się aż tak bezsensowne wink_prosty.gif Ciekawa jestem też, czy przelicznik przy coraz wyższych poziomach będzie się zmieniał jak Badass Ranks w Borderlands 2 (pierwsze dodanie do statystyki daje 1%, potem już 0,9% etc).

No jak patrzę na tego screena, to będzie to wyglądać IMO podobnie do run z LoLa. Czyli będziemy mieli bazę punktów, którymi będziemy mogli non stop dysponować, jak chcemy, w zależności od tego, jaką postacią gramy. Przynajmniej to moim zdaniem sugeruje przycisk "Reset". Tylko, że moim zdaniem bonusy będą dostawać tylko postaci z maksymalnym poziomem, bo to ma sens. 200 punktów dodatkowej siły dla postaci lvl 1 nie bardzo.
Zdziwiłbyś się, ale nie zmienia to wiele. Przeszłam D3 11 razy do inferna, w tym kilka przejść od początku z pierścieniem piekielnego ognia dodającym 170+ do podstawowej statystyki danej postaci. Tak naprawdę znacznie więcej zmieniały kule ognia, niż sam bonus, który się bardzo mocno skaluje do siły broni.
Kolejne 1000h w plecy... kiedy ja w inne gry będę grał? Teraz się tylko zastanawiam czy zimą nie pociągnąć do 100 jeszcze jakichś postaci. Z drugiej strony jeżeli legendy mają wypadać powiązane z postacią to może lepiej poczekać?
Ja z pewnością będę grać, dopóki nie zdobędę ostatniego osiągnięcia. A co się po drodze nałapię expa, to moje smile_prosty.gif

EDIT:

Zacznę od tego co najbardziej mi się podoba, czyli nowa klasa postaci - Crusader. Tak jak się większość spodziewała, kolejny melee fighter skierowany na siłę (na razie tylko barb był na siłę, więc będzie po równo). Tak, wiem że to dość oklepana postać i zrzynka z Paladyna z D2 (nawet część skilli się pokrywa, jak młotki czy shield bash), ale i tak jestem bardzo zadowolony. To mój ulubiony archetyp postaci w grach (pancernik z tarczą który w razie czego potrafi przywalić gdzie trzeba smile_prosty.gif), i bardzo mocno brakowało mi czegoś takiego w podstawowym D3. Mam tylko nadzieje że będzie dużo skilli wymagających tarczy (tak jak DH wymaga broni dystansowej), żeby się nie okazało że bardziej się będzie opłacać założyć 2H albo Dual Wield niż tarcze. W każdym razie za klasę plus ogromny.
Mnie ucieszył fakt, że nie będą zęby zgrzytały od grania krzyżowcem z towarzyszem - templariuszem. Jego odzywka do rannego Tyraela ("Zapomniałeś, jak się unika?") daje nadzieję, że będzie to postać z wrednym charakterkiem :D
Fabularnie też zapowiada się ok. Malthael był jedną z ciekawszych postaci i zastanawiało mnie właśnie co się z nim działo po zniszczeniu Kamienia Świata. Teraz będzie poświęcony temu cały rozdział/Akt, więc jest dobrze. Nowe miejscówki też zapowiadają się świetnie, zwłaszcza ruiny fortecy Pandemonium. Kolejny plus.
Warto też wspomnieć o klimacie. Nawet Diablo 2 rzadko kiedy przypominało tak klasyczne Diablo, jak to, co zaprezentowano w dodatku.
Kolejna nowinka - loot runy. Czyli całkowicie randomowe dungeony, z randomowym bossem na końcu, którego trzeba będzie ubić żeby zatrzymać znalezione przedmioty. W końcu coś innego niż bieganie w kółko po tych samych lokacjach w poszukiwaniu elitek.
Loot runy to nie wszystko :) W komunikacie prasowym wspomniano również o "próbach nefalemów". Ciekawe, co to będzie? Całkiem interesujące byłoby jakieś Capture the Flag*, "tryb Hordy" (jak w GoWach) czy inne sposoby urozmaicenia gry :)

* co przypomina mi o jednej, smutnej rzeczy - zapomniano wspomnieć cokolwiek o PVP. Jak już wielokrotnie wspominałam - mnie samej PVP raczej nie interesuje, ale nie zapominam, że inni gracze mają odmienne preferencje wobec rozgrywki).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A temu, kto nie czytał za dużo info warto też powiedzieć, że loot runy, próby Nefalemów, paragon 2.0, loot 2.0 nie będą składnikami dodatku, a poprzedzającego go patcha. Dodatek wprowadzi mistyczkę, 70 lvl cap i 5 akt. Jak dla mnie bardzo miły krok, zważywszy na to, że klasyczne D2 w związku z LoD nie dostało w zasadzie nic.

Jakże dobrze, że zmienił się człowiek odpowiedzialny za tą grę. I jakże szkoda, że nie odpowiadał też za podstawkę... teraz wszystko zapowiada się na przemyślane i realne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat to, że Blizzard nie będzie na nikim wymuszał kupna dodatku, było spodziewane - podobnie było choćby w wypadku SC2: HotS, albo i nawet WoWa. I rzeczywiście, patch i dodatek przyniosą wspólnie znaczną poprawę rozgrywki. A przecież pewnie nawet po ich wyjściu pojawi się pewnie kilka patchy z nowymi atrakcjami, jak przez ostatnie blisko 1.5 roku smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie, pięknie, cud-malina, kisiel w gaciach ale co z dotychczas osiągniętymi Paragonami? Czy nowy system obejmie już zdobyte levele? Mam nadzieję, że tak, bo chyba by mnie szlag trafił, jakby dotychczas włożony wysiłek poszedł psu w (_|_) wink_prosty.gif No i kolejna kwestia: V Akt. Wiadomo, że aby w niego zagrać nową klasą, trzeba będzie odbębnić "podstawkę" zwieńczoną ubiciem DIablo. Jednak czy wysoko levelowe postacie otrzymają od razu wejście do nowych lokacji?

Poziom zmian faktycznie jest imponujący. Poza szlifowaniem ulubionych zdolności najbardziej mi się spodobały te loot-run'y. Widać, że Diablo zaczyna powoli obrastać w dodatkowe, poza fabularne atrakcje, bo ileż można narobić badziewiastych Pierścieni Piekielnego Ognia wink_prosty.gif Nowy bohater też daje radę, aczkolwiek babka-krzyżowiec jakoś nie trzyma mi się kupy, logiki, o prawdzie historycznej nie wspominając jezyk1.gif . Przyznam, że to spore zaskoczenie. Obstawiałem raczej kogoś w stylu Nekromanty (sądziłem, że właśnie pod niego wpuszczono do gry hurtowe ilości potworów).

Czy ten nowy rzemieślnik nie jest aby tą kobitką wyratowaną z pajęczyny w I Akcie? wink_prosty.gif I niech dobrze zrozumiem, to nowe wizualne bajery będą polegać na tym, że dajmy na to, posiadając klatę Tal-Rashy zrobię tak, że będzie wyglądać jak z kolekcji Zunimassy?

Edytowano przez Ferrou
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie, pięknie, cud-malina, kisiel w gaciach ale co z dotychczas osiągniętymi Paragonami? Czy nowy system obejmie już zdobyte levele? Mam nadzieję, że tak, bo chyba by mnie szlag trafił, jakby dotychczas włożony wysiłek poszedł psu w (_|_) wink_prosty.gif No i kolejna kwestia: V Akt. Wiadomo, że aby w niego zagrać nową klasą, trzeba będzie odbębnić "podstawkę" zwieńczoną ubiciem DIablo. Jednak czy wysoko levelowe postacie otrzymają od razu wejście do nowych lokacji?
Z pewnością tak smile_prosty.gif Jestem pewna, że dużo się nauczyli po tym, jak za pierwszym razem wprowadzili Poziomy mistrzowskie - bo ci, którzy grali do tamtego patcha (chyba 1.04) czuli się oszukani przez cały czas, który poświęcili w pierwszych, najtrudniejszych miesiącach gry.

Co do V aktu - czemu mieliby nie mieć dostępu do nowego aktu? To chyba oczywiste, że jeśli masz jakąś postać na 60/20 (przykładowo) to nikt nie będzie cię zmuszał, żebyś od nowa uganiał się za Mahdą.

Mistyczka - prawdopodobnie to jest Karyna smile_prosty.gif Z tego co pamiętam, była już kiedyś dostępna w D3 właśnie jako Mistyczka (źródło), ale ją wycofano, bo nie mieli do końca opracowanego pomysłu, co z nią zrobić. Teraz mają, więc przywracają smile_prosty.gif

Nowy bohater też daje radę, aczkolwiek babka-krzyżowiec jakoś nie trzyma mi się kupy, logiki, o prawdzie historycznej nie wspominając jezyk1.gif . Przyznam, że to spore zaskoczenie. Obstawiałem raczej kogoś w stylu Nekromanty (sądziłem, że właśnie pod niego wpuszczono do gry hurtowe ilości potworów).
Akurat ze wszystkich klas właśnie powrotu "paladyna" można się było spodziewać z prostej przyczyny - zgaduję, że będzie się opierał na Sile, która była do tej pory podstawą tylko dla jednej klasy (Barba), a nie dla dwóch jak w wypadku Inta dla Szamanów i Czarowników, jak Zr dla Mnichów i ŁD. A prawda historyczna - nie wiem nic o tym, żeby Zakarum miało z tym jakieś problemy biggrin_prosty.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o tej kobiecie, co ukradła kostur kazrom? Bardzo możliwe.

Mnie przeraża ilość godzin, jakie znowu będę musiał wpakować w tą grę. Diablo? Dlaczego mi to robisz?

Jeszcze jedna rzecz mnie ciekawi. Wyobraźcie sobie, jak spadną ceny wypasionego, kosztującego dziesiątki milionów sztuk złota sprzętu, który znajduje się obecnie w domu aukcyjnym. Szykują się niezłe promocje w 2014 roku :trollface: .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co przypomina mi o jednej, smutnej rzeczy - zapomniano wspomnieć cokolwiek o PVP.

Nie ma się co oszukiwać, przy obecnym systemie na którym opiera się gra (kosmiczny dps w stosunku do punktów życia) PvP nie ma absolutnie żadnego sensu. Udowodniły to duele, które w większości przypadków opierają się na zasadach pojedynku rewolwerowców: kto pierwszy zaatakuje, ten wygrywa. Sam biegam i jeśli akurat mam uruchomioną chwilową nieśmiertelność albo zdążę ogłuszyć przeciwnika, to rozwalam go w momencie, jeśli akurat mam cooldown na tych skillach, w takim samym momencie ginę. Nie przeczę że też zobaczyłbym pełnoprawne PvP, ale wolę poczekać dłużej, aż dopracują podstawową mechanikę i zobaczyć porządne walki pomiędzy graczami, niż dostać ochłap na szybko w którego nikt nie będzie miał ochoty grać, vide. duele.

A temu, kto nie czytał za dużo info warto też powiedzieć, że loot runy, próby Nefalemów, paragon 2.0, loot 2.0 nie będą składnikami dodatku, a poprzedzającego go patcha. Dodatek wprowadzi mistyczkę, 70 lvl cap i 5 akt.

To było do przewidzenia, zważywszy na fakt że zmieniane są podstawowe elementy gry, na których opiera się cały system. Nie byłoby możliwości wprowadzenia dodatku bez takich zmian w podstawce, no chyba że dla graczy bez dodatku blizz otworzyłby osobne serwery (niech się kiszą bez usprawnień, jak nie chcą płacić :P), ale to trochę bez sensu by było. Sytuacja będzie taka jak z cataclysmem w WoW'ie. Core gry i świata zostanie zmieniony, nowy content dojdzie z dodatkiem.

I niech dobrze zrozumiem, to nowe wizualne bajery będą polegać na tym, że dajmy na to, posiadając klatę Tal-Rashy zrobię tak, że będzie wyglądać jak z kolekcji Zunimassy?

Dokładnie tak. Każdy założony przedmiot, czy to zbroja, rękawice czy cokolwiek innego zostawia swój "wygląd" w bazie wyglądów, i jak znajdziesz nowy item który wizualnie nie będzie ci odpowiadał, będziesz mógł go u mistyczki zmienić na któryś z tych poprzednich, za niewielką opłatą w złocie oczywiście. Do tego dojdzie możliwość kolorowania legend, to też zapowiedziano już wcześniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Warto też wspomnieć o klimacie. Nawet Diablo 2 rzadko kiedy przypominało tak klasyczne Diablo, jak to, co zaprezentowano w dodatku." - po prostu nie wierze, w to co czytam. Mowisz, ze będą pentagramy, odwrócone krzyże, ludzie nadziani na pale i nowy soundtrack?!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Warto też wspomnieć o klimacie. Nawet Diablo 2 rzadko kiedy przypominało tak klasyczne Diablo, jak to, co zaprezentowano w dodatku." - po prostu nie wierze, w to co czytam. Mowisz, ze będą pentagramy, odwrócone krzyże, ludzie nadziani na pale i nowy soundtrack?!
A skąd mam wiedzieć? Jasne, byłabym zachwycona, gdyby znów muzykę tworzył Matt Uelmen, bo jedyny utwór z D3, który podoba mi się i który jestem w stanie zapamiętać to motyw z komnaty Królowej Aranei. Nie mam też pojęcia, czy będzie pełno pentagramów, odwróconych krzyży etc. Po pierwsze dlatego, że krwawego "tła" jest wiele w D3, ale nie rzucało się ono nigdy w oczy tak, jak w D1. Po drugie dlatego, że to nie tego typu elementy stanowią dla mnie o klimacie. Chodzi mi raczej o ogólne wrażenie niegościnności otoczenia, wyczuwalne i namacalne. Po przejrzeniu fragmentów reklamy
można tam zauważyć takie elementy, jak pełzające strumienie dymu (0:28), cmentarz okryty ciężką mgłą (0:59) czy też komnata zwłok (1:05). Do tego zimny, błękitny filtr i tzw. "ta gotyckość" . Poza tym ostatnim, to nie są to elementy typowe dla scenerii D1, ale wprowadzają coś bardzo, bardzo subtelnego w klimacie, czego brakowało mi jeszcze w D2. Dla D3 marzyła mi się zawsze grywalność D2+ klimat D1 i wreszcie mogę mieć nadzieję, że D3 rzeczywiście ma szansę to osiągnąć.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paragony będą na konto a te punkty do rozdysponowania będą pewnie na daną postać. Bo po co mojej czarce

+160 siły ? Żeby więcej pancerza miec ? Pfff...

Na wypadek, gdybyś nie przeczytał, co pisał b3rt:

Na tym filmiku (8:03) widać, że statystyki z poziomów mistrzowskich będzie można dzielić. Ale jest tam kilka zakładek: Core (podstawowe staty), Attack, Defense i Utility. A więc prawdopodobnie będziemy mogli je też dzielić także między (może) crity, resy, promień podnoszenia złota etc. W takim wypadku dzielenie paragona na kilka postaci nie wydaje się aż tak bezsensowne wink_prosty.gif

Nie wiem czemu powtarzasz to co napisałem wcześniej i w dodatku piszesz jeszcze o tym do mnie...

Może tak będzie bardziej zrozumiale "paragon będzie na konto", "punkty będą na daną postać". Lepiej powtórzyć tego nie umiem :D

@Ferrou

Paragon będzie zliczany ze wszystkich postaci jakie masz i będzie on przeliczany na paragon dla konta (na pewno nie w stosunku 1:1). Powiedzmy masz 1 postać ze 100 PL i 1 z 50 PL. Twoje konto będzie posiadać 120 PL. Nie wiem jakie będą przeliczniki - to tylko przykład.

A V akt pewnie będzie można grać z postacią która ubiła Diablo na danym poziomie trudności.

@RIP1988

Jakże dobrze, że zmienił się człowiek odpowiedzialny za tą grę. I jakże szkoda, że nie odpowiadał też za podstawkę... teraz wszystko zapowiada się na przemyślane i realne.

Na razie chłopa nie ma co chwalić bo tak w sumie nic nie zrobił. Równie dobrze Wilson mógł zostać a zespół (powtarzam zespół a nie on) wpadłby na te same pomysły.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu powtarzasz to co napisałem wcześniej i w dodatku piszesz jeszcze o tym do mnie...

Może tak będzie bardziej zrozumiale "paragon będzie na konto", "punkty będą na daną postać". Lepiej powtórzyć tego nie umiem

Bo zrozumiałam to trochę inaczej: wydaje mi się, że sensem tych nowych paragonów jest to, że "paragon będzie na to konto", ale "punkty będą na wszystkich bohaterów na tym koncie'. Gdyby były na jedną postać, to chyba musiałbyś za każdym razem przy zmianie bohatera robić reset paragonów jednej postaci, żeby dać punkty drugiej. Natomiast jeśli dodanie np. cc będzie na wszystkich bohaterów na raz, to przy zmianie bohatera będziesz potrzebował tylko kosmetycznych poprawek, jak zmiana Siły na Inteligencję.
Paragon będzie zliczany ze wszystkich postaci jakie masz i będzie on przeliczany na paragon dla konta (na pewno nie w stosunku 1:1). Powiedzmy masz 1 postać ze 100 PL i 1 z 50 PL. Twoje konto będzie posiadać 120 PL. Nie wiem jakie będą przeliczniki - to tylko przykład.
Prawdopodobnie (nawet na forum Battle.net o tym mówią) przeliczniki będą działały w oparciu o ilość doświadczenia wg nieznanej tabeli. Poczekamy, zobaczymy :)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla D3 marzyła mi się zawsze grywalność D2+ klimat D1 i wreszcie mogę mieć nadzieję, że D3 rzeczywiście ma szansę to osiągnąć.

Ja bym tam nie przesadzał, Marchie zapowiadają się fajnie, ale mimo wszystko to tylko jeden akt, poprzednie cztery zostaną takie same, więc o jakiejś radykalnej zmianie klimatu nie ma o marzyć. Chyba że ktoś będzie siedział cały czas w piątym i napawał się cuchnącym klimatem nawiedzonego miasta :)

Paragon będzie zliczany ze wszystkich postaci jakie masz i będzie on przeliczany na paragon dla konta (na pewno nie w stosunku 1:1). Powiedzmy masz 1 postać ze 100 PL i 1 z 50 PL. Twoje konto będzie posiadać 120 PL.

What kind of sorcery is that :D

Ale poważnie, to też wydaje mi się że tak to zostanie rozwiązane. Zostaną zsumowane wszystkie poziomy mistrzowskie z wszystkich postaci i dostaniemy odpowiadającą temu poziomowi liczbę punktów do rozdania. Albo Blizzard pojedzie po bandzie i zresetuje wszystkie paragony :)

Na razie chłopa nie ma co chwalić bo tak w sumie nic nie zrobił. Równie dobrze Wilson mógł zostać a zespół (powtarzam zespół a nie on) wpadłby na te same pomysły.

Zespół sobie może wpadać, ale to decyzje projektanta głównego są ostateczne i decydują o kształcie gry. Zmienił się główny projektant i od razu widać inne podejście do gry, chociażby przez skupienie się na większej możliwości indywidualnego dostosowywania postaci, a nie tylko maxowania dps.

Co do zespołu, to nie chce nic mówić, ale większość z tych pomysłów które zapowiedziano w dodatku to pomysły fanów, prosto z forum b.net. Prócz postaci i aktu oczywiście, mówię o zmianach w systemie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale poważnie, to też wydaje mi się że tak to zostanie rozwiązane. Zostaną zsumowane wszystkie poziomy mistrzowskie z wszystkich postaci i dostaniemy odpowiadającą temu poziomowi liczbę punktów do rozdania.

Nie tak.

Ni ma co się rozpisywać, bo mogę zwyczajnie zacytować post niebieskiego z forum:

W założeniu będzie sumowane doświadczenie z poziomów mistrzowskich, nie poziomy mistrzowskie.

Czyli jeżeli ktoś ma 3 postaci na 100 poziomie mistrzowskim nie będzie to oznaczać, że w nowym systemie będzie miał 300 poziom.

Więcej informacji będziemy podawać wkrótce - na razie wszystko jest jeszcze opracowywane i podlega zmianom projektowym, więc jak zwykle czekamy na wasze opinie i sugestie!

Także będzie to raczej zwyczajnie zsumowanie dodatkowego expa z wszystkich postaci. IMO najbardziej sensowne wyjście odpowiadające wspólnemu Plvl dla wszystkich postaci.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce powtarzać czegoś co już ktoś mógł napisać ale wydaje mi się, że poz paragonów dla naszego konta będzie jeden. Natomiast KAŻDA postać otrzyma odpowiednią liczbę punktów i dodatkowe jakby "drzewko rozwoju". Powiedzmy uzbieraliśmy 40 pkt łącznie - każda postać dostaje te 40 pkt na customizację.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No masz rację aliven, powtarzasz to co było stronę temu biggrin_prosty.gif

Co do dodatku - wg. trochę nie teges jest to, że dopiero wraz z nim otrzymujemy lvl cap do 70 lvl a co oznacza też, że nowe skille dla postaci będą wymagały dodatku... I pewnie nowe itemy też będą chciały dodatek bo przecież będą miały do 70 lvl ;/ Taki to trochę kopniak w tyłek ze strony Blizzarda.

nonono.gif nie przekręcamy nazw firm, nie przekręcamy - RoZy

EDIT:

Jak chcemy to przekręcamy...

I bez pozwolenia nie ma edycji postów elvisa - to tak na przyszłość.

Sugeruję poczytać regulamin forum w kwestii przekręcania nazw.

[wies.niak]

EDIT2: (mam nadzieję, że ostatni)

Świetnie.

Następnym razem zamiast zwracać Ci uwagę wystawię osta skoro dopiski w postach tak Cię uwierają. Tak na przyszłość to nie muszę się Ciebie pytać czy Ci posta mogę edytować. - RoZy

Edytowano przez RoZy
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z dwójką było przecież dokładnie tak samo mimo braku zmian co do lvlu. Ja się zastanawiam, jak rozwiążą kwestię poziomu trudności aktów. Bo z jednej strony obecnie postacie lvl 60 będą przecież mogły od razu wskoczyć do a5 inferno, podczas gdy nowe by do tego aktu dojść, będą musiały zaliczyć dodatkowo a5 na normie, koszu i piekle, więc najpewniej będą już w tym czasie kilka poziomów wyżej. A dodatkowo załapią pewnie kilka poziomów na inferno. Ciekawe, czy nie będzie trzeba dolevelować obecnych bohaterów, żeby radzili sobie w nowych warunkach.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dodatku - wg. trochę nie teges jest to, że dopiero wraz z nim otrzymujemy lvl cap do 70 lvl a co oznacza też, że nowe skille dla postaci będą wymagały dodatku... I pewnie nowe itemy też będą chciały dodatek bo przecież będą miały do 70 lvl ;/ Taki to trochę kopniak w tyłek ze strony Blizzarda.
Jaki kopniak w tyłek? Jakby nie patrzeć, część usprawnień gry będzie dostępna dla wszystkich za darmo w patchu poprzedzającym dodatek. Nie mogą jednak wszystkiego dać za darmo, bo wtedy nikt dodatku by nie kupił. Więc oni nie tyle nie kopią graczy w tyłek, tylko nie strzelają sobie w stopę.
Ja się zastanawiam, jak rozwiążą kwestię poziomu trudności aktów. Bo z jednej strony obecnie postacie lvl 60 będą przecież mogły od razu wskoczyć do a5 inferno, podczas gdy nowe by do tego aktu dojść, będą musiały zaliczyć dodatkowo a5 na normie, koszu i piekle, więc najpewniej będą już w tym czasie kilka poziomów wyżej. A dodatkowo załapią pewnie kilka poziomów na inferno. Ciekawe, czy nie będzie trzeba dolevelować obecnych bohaterów, żeby radzili sobie w nowych warunkach.
Przecież A5 będzie też zapewne dostępny na normalu. Poza tym - oczywiście, że warto podrasować swoich bohaterów przed dodatkiem. Ale nie będzie to niezbędne, skoro może wystarczyć prosta zmiana poziomu siły potworów.

Nie gram ostatnio zbyt dużo i mam obecnie czarownicą 60/78 (+brakuje mi już tylko osiągnięcia "unikalna kolekcja" :D ). A informacje o dodatku otwarły przede mną nową możliwość działania po nabiciu 100. poziomu:

- czarownicą 60/100 szukać złota i jak najwięcej sprzętu, nacieszyć się dobrem wynikłym z posiadania 300 mf i gf

- wybrać którąś z pozostałych postaci (mam jeszcze 7 na 60. poziomie), prawdopodobnie szamana (bo mogę mu przerzucić większość sprzętu) i nabijać poziomy mistrzowskie na przyszłość.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ten 70ty lvl nie dawał nic poza lvlem to bym miał to gdzieś. Ale zapowiedzieli, że dodadzą nowe skille dla wszystkich postaci na 70 lvl i to mnie tylko boli (no chyba, że coś źle zrozumiałem na konferencji).

I w sumie jeden grzyb czy będziesz nabijać czarkę do 100 PL czy szamana od zera bo i tak będziesz mieć taki sam PL konta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ten 70ty lvl nie dawał nic poza lvlem to bym miał to gdzieś. Ale zapowiedzieli, że dodadzą nowe skille dla wszystkich postaci na 70 lvl i to mnie tylko boli (no chyba, że coś źle zrozumiałem na konferencji).
Ależ właśnie o to chodzi, żebyś nie miał gdzieś :) Te dodatkowe 10 poziomów i 5. akt to są główne zachęty do kupna dodatku.
I w sumie jeden grzyb czy będziesz nabijać czarkę do 100 PL czy szamana od zera bo i tak będziesz mieć taki sam PL konta.
Spróbuj przeczytać jeszcze raz to, co napisałam. Zastanawiam się, co robić po wbiciu 60/100, a nie czy coś robić zamiast tego. Sumować się ma wbite doświadczenie, a górnej granicy nie ma -> każdy poziom mistrzowski będzie miał znaczenie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...