Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Czy czarodziej jest jedną ze słabszych klas, czy ja po prostu nie umiem grać? :P Zacząłem ogrywać drugi poziom trudności, w drugim akcie mam spore problemy. Która klasa najbardziej by się nadawała do szybkiego przejścia gry bez większych problemów? Barb?

Tak w ogóle, myślę sobie, że dodatek chyba kupię na PS4... Jak już się ukażę. Wersja konsolowa wydaje się z każdej strony lepsza. A i tak chcę zacząć grać Krzyżowcem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dobrze... bo najbardziej się obawiałem żeby najlepsze przedmioty nie leciały za łatwo.

Mi się wydaje że dość szybko znajdziemy nowe przedmioty dla swojej postaci, z lepszymi statami i nowymi, unikatowymi affixami (a te są naprawdę cudne, jak widziałem mnicha który co któryś cios tworzył totem błyskawic, albo Barba, który co 20 zabitych mobów wpada w szał, który na kilka sekund podwaja obrażenia to się sama gęba cieszy :D), a później będziemy je powoli zamieniać na coraz lepsze, żeby wejść na najwyższe poziomy trudności.

A właśnie, jak to będzie teraz dokładnie z tymi poziomami trudności? Bo widziałem że nie ma już czterech poziomów jak do tej pory, ale więcej (5 albo 6). W takim razie co z MP, zostanie czy zniknie? Ciekawe czy ten najtrudniejszy (Torment?) będzie tak trudny jak Inferno przed nerfami :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczynnik "Monster Power" zniknie, natomiast ten najwyższy poziom trudności, czyli "Torment" podzieli się na (chyba) 6 stopni.

Czy ktoś posiada informacje na temat ilości gniazd w nowych przedmiotach? Czy z broni, jedynie "Mantykora" będzie się mogła pochwalić 2 socketami? To jest trochę niesprawiedliwe :trollface: .

Moje marzenie to maksymalnie 3 gniazda dla każdej broni i każdego elementu pancerza. I do każdego "Markizowy" - to dopiero byłby wypas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest 5 poziomów trudnośći. Od normala po torment. Na pst jest ostatni niedostępny bo trzeba mieć poziom 70. Grę się kończy raz, nie ma oddzielnej gry dla każdego poziomu trudności. Czyli jak przejdziemy na normalu, wszystkie questy mamy odblokowane na każdym poziomie, bo de facto, tylko poziom zmieniamy. Podoba mi się to.

Kryterium zmiany jest ekwipunek. Grałem na przedostatnim czarownicą na poziomie bodaj 58 więc poza ostatnim NIE jest obostrzony lvl postaci.

Co do lootu to jest tak - mój WD mający 115k dps niewiele znajdziek znalazł. Jak było powiedzmy +2% dps to np -10% toughness. Z kolei moja czarownica dość szybko zmieniła większość rzeczy ale, co ważne, NIE skorna z jakim hasa od dawna. Kupionego w ah wieki temu. A też sporo nią grałem. Także wstrzymajcie konie i nie ślińcie się, legenda wypadła mi jedna i to były butki z blackthorna.

Setowe przedmioty wygladają super, ich bonusy tzn. Jest miodzio. Dodatkowo legendy mają unikalne affixy jak np podnoszenie złota daje expa.

Bez urazy ale nie jest tak różowo b3rt jak mówisz, nie będą biegać od zaraz z legendami, nie sypią się jak z rękawa. I powtórzę - to co jest na konsoli to NIE JEST loot 2.0 ani jego beta. Jest to loot stworzony na konsole, dostanie update do tego co jest na pst jak ów patch wyjdzie.

Aaaa zapomniałbym - teraz dropują się również legendarne składniki do craftowania i chyba ze 2 plany na jakieś cienkie legendy mi się dropneły. Cienkie tzn na poziomie ok 20..? Coś takiego...

WRACA KROWI POZIOM

Edytowano przez aliven
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do każdego "Markizowy" - to dopiero byłby wypas.

Nie do końca wypas. Markizowe w RoS będą lecieć normalnie ze zwykłych mobów smile_prosty.gif Będzie kilka kolejnych poziomów gemów, więc markizy będą na porzadku dziennym. A dodatkowo wprowadza diament jako piaty kamyk. Ciekawe czy w drugim dodatku przywróca do życia szafiry wink_prosty.gif

Ciekawe czy ten najtrudniejszy (Torment?) będzie tak trudny jak Inferno przed nerfami smile_prosty.gif

Ten najtrudniejszy (torment 6) jak na razie przypomina stare inferno. Kolega z oficjalnego forum d3 - StrozeR - po wbiciu 70 lvl chciał sobie sprawdzić jak to jest na torment 6. I okazało się, ze grupka białych mobów ubiła go chyba 7 razy zanim zdołał je pokonać. A to nawet nie czempioni czy elitki smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem wczoraj stream gościa który opowiadał o poziomach trudności, i całkiem fajnie to wygląda. Bo teraz poziom trudności nie jest takim "rzeczywistym" poziomem trudności, a bardziej odpowiednikiem MP. Poziom trudności dostosowuje się do naszej postaci, i np. na normalu możemy równie dobrze biegać na poziomie pierwszym jak i na 60, a zawsze poziom hp i obrażeń przeciwników będzie dostosowany tak, żeby nie było za łatwo. Zwiększanie poziomu trudności jest odpowiednikiem zwiększania MP, czyli zawsze jest trochę trudniej niż normalnie. Fajnie to wygląda, bo niweluje zamęt pomiędzy poziomami trudności i MP, tak jak w obecnym D3. Przydatne zwłaszcza przy wyszukiwaniu gier publicznych, bo nie będzie już rozłamu w poziomach przez MP.

Bez urazy ale nie jest tak różowo b3rt jak mówisz, nie będą biegać od zaraz z legendami, nie sypią się jak z rękawa.

Ja nie mówię że najlepsze itemy będą sypać się jak z rękawa, tylko że sam fakt losowania nastawionego na naszą postać + nowe, rewelacyjne affixy sprawi że bardzo szybko wymieni się cały sprzęt. Zresztą, rozmawiałem wczoraj z kilkoma znajomymi którzy grają na PTR od początku 2.0.1, i się okazuje że większość ma wymieniony cały ekwipunek względem swojej postaci przeniesionej z oryginału. Bo komuś wypadł taki sam, albo niewiele gorszy przedmiot niż ten założony, ale z kilkoma fajnymi dodatkami, przez które warto go założyć. Owszem, za dobrymi i najlepszymi rzeczami dalej trzeba będzie się dużo nabiegać (pewnie żeby na sam torment wejść to trzeba będzie farmić dobre kilkaset godzin), ale sam fakt że nawet najzwyklejsze, nie uber wypasione przedmioty są lepsze niż te które były do tej pory sprawia, że stare dość szybko odejdą w zapomnienie :)

I powtórzę - to co jest na konsoli to NIE JEST loot 2.0 ani jego beta.

A gdzie ja napisałem że tak jest? Doskonale wiem że to nie jest loot 2.0, to zwykły loot z D3 z systemem Smart Drop, który jest elementem lootu 2.0.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym loocie z konsoli akurat nie pisałem do nikogo konkretnego, po prostu odniosłem wrażenie, że ludzie uważają, że skoro tam jest tego mnogo to teraz będzie mnogo xN.

No loot jest wybawieniem dla postaci średnio zaawansowanych jak piszesz, chociaż widzę podejście WoWa, tj więcej nam pakuje w survi niż w dps...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więcej nam pakuje w survi niż w dps...

Takie jest podejście twórców do dodatku, żeby nie było sytuacji jak w podstawce, że wystarczy pakować w dps i ostro do przodu. Teraz będzie trzeba dbać o wszystkie trzy (damage, toughness i healing) wartości. Nie będzie tej denerwującej, jednowymiarowej rozgrywki smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, wszyscy pakowali w survi, nie tylko w dps. Zarówno skille pod survi jak i ekwipunek pod survi. Po osłabieniu inferna dopiero zaczęto na wyścigi biegać z dpsem. Był bodajże jeden build, który dostał szybko nerfa, bo pozwalał kompletnie olac obronę na korzyść smoke screena u DH.

Z innych patentów - można zrobić barba walczącego na dystans :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legendy nie będą się sypać jak w becie teraz bo tam jest podkręcony drop żeby wychwycić OP buildy.

Ale podejrzewam, że levelując postać od 60 do 70 poziomu wymienimy 4/5 itemów bo rolle są kosmiczne.

Do tego dochodzą legendarne affiksy, które będą zmieniać nam build.

@Zdenio

Najsłabszą klasą obecnie jest DH. W zwarciu daje pupy a gdy ucieka żeby się oddalić to nie strzela. Nie strzela - nie zdobywa expa.

Resztą klas farmi się szybko - zależnie od sprzętu ale chyba najłatwiej jest barbacjuszem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a DH nie farmi bo ucieka jop? Co tam, że może sobie dwie op wieżyczki postawić, które koszą aż miło. Co tam, że może spamować atakiem zadającym blisko 700% dmg. Nie no on jest słabiutki. W ogóle najlepiej go skasować itp...

A barb jest nudny, tj whirlwind build jest nudny.

Chce ktoś ŁATWEGO farmera? WD, psiaki i zombiak porządnie tankują, nawet bossów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwierz mi, wszyscy pakowali w survi, nie tylko w dps. Zarówno skille pod survi jak i ekwipunek pod survi. Po osłabieniu inferna dopiero zaczęto na wyścigi biegać z dpsem.

Ale ja nie mówiłem o zamierzchłych czasach, gdy od inferno (akt II) ludzie odbijali się jak od ściany. Inferno znerfili juz dawno i od dawna trwa wyścig zrojeń smile_prosty.gif

Z innych patentów - można zrobić barba walczącego na dystans biggrin_prosty.gif

To miła opcja, że przerzucili "rzut bronią" do umiejętności podstawowych, daje to dużo ciekawsze strategie.

a DH nie farmi bo ucieka jop? Co tam, że może sobie dwie op wieżyczki postawić, które koszą aż miło. Co tam, że może spamować atakiem zadającym blisko 700% dmg. Nie no on jest słabiutki. W ogóle najlepiej go skasować itp...

Zgadzam się. A po wprowadzeniu affixów do legend będzie można postawić nawet 5 wieżyczek (2 ze skilla, 1 z inżynierii i 2 z bonusu z legendy) wink_prosty.gif

Ponad to, nie mogę się doczekać jak znajdę set ninja, gdzie już przy skompletowaniu dwóch części, dostajemy buff w postaci ściągania mobów w pułapki. Wystarczy dać kolczasta pułapkę i runę rozrzut i patrzeć jak potworki będą ochoczo w nie wbiegać smile_prosty.gif Build na pułapki, będzie super.

Edytowano przez PawelG
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku jak przeczytałem, że skille będą mogły "fire missiles" wiedziałem, że będzie mi się podobać. Potem szybki myk, szukanie pasywki. A jest! Zwiększone obrażenia od rakiet.

Potem przejrzałem skille WD i DH poszedł się kochać :D

Aczkolwiek ogólnie lubię sickie postacie, najmniej monka, chyba przez to, że pomimo brodzicha jest jakiś taki.... mientki? Takie jakieś błyski, światełka... Barb jak walnie to zezwłok odlatuje przez cały ekran a czasem tak wysoko, że się od kamery odbija.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po wprowadzeniu affixów do legend będzie można postawić nawet 5 wieżyczek (2 ze skilla, 1 z inżynierii i 2 z bonusu z legendy)

Żartujesz chyba? Pierwsze słyszę, ale to jest bardzo dobra wiadomość. Ja swojego Demon Huntera trochę przebudowałem i do skilla dającego 2 wieżyczki dorzuciłem pasywa "Inżynieria" (kosztem "Strzelca Wyborowego", dającego kosmicznego DPS-a :trollface:), który dodaje trzecią wieżyczkę i wydłuża czas trwania ich wszystkich o 100%. Do tego dorzuciłem runę "Punkt Medyczny" i każda z nich leczy nas i sprzymierzeńców stojących w pobliżu. Jak teraz jeszcze będzie można dorzucić ich jeszcze dwie to ja już nie mam więcej pytań, tylko prośbę, o jak najszybsze nadejście wiosny :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzuciłem pasywa "Inżynieria"

Inżynieria, to fajna pasywka, jeszcze lepiej mieć w skillach kolczasta pułapkę, by w pełni wykorzystać ten skill.

(kosztem "Strzelca Wyborowego", dającego kosmicznego DPS-a trollface.gif)

Tearaz już nie będziesz musiał rezygnować, bo jak zapewne wiesz będą 4 sloty na pasywne umiejętności smile_prosty.gif

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zdenio

Najsłabszą klasą obecnie jest DH. W zwarciu daje pupy a gdy ucieka żeby się oddalić to nie strzela. Nie strzela - nie zdobywa expa.

Bzdura smile_prosty.gif Wszytko to kwestia sprzętu i builda pod niego. Patrząc ilu ludzi doszło więcej niż jednym do 100 to raczej by się nie męczyli gdyby było tak źle. Bazując tylko na tym co wydropiłem sam spokojnie daje radę na mp5-6 (zależnie od aktu) a może i więcej. Przetestuje jak tylko dobije WD do 100 :)

A barb jest nudny, tj whirlwind build jest nudny.

Chce ktoś ŁATWEGO farmera? WD, psiaki i zombiak porządnie tankują, nawet bossów.

Mnie sie tam dobrze gra każda postacią smile_prosty.gif A farmienie generalnie jest nudne tongue_prosty.gif

Bulild do WD? Szarańcza, nawałnica i niedźwiadki smile_prosty.gif

(kosztem "Strzelca Wyborowego", dającego kosmicznego DPS-a trollface.gif),

Który jest kompletnie bezużyteczny bo znika po pierwszym strzale diabelek.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RoZy? Ciekawe, jaki będzie ten czwarty pasyw dla Demon Huntera? Jak nie dadzą nic rewolucyjnego, to do "Pewnego Strzału", "Łucznictwa" i "Inżynierii" znowu dorzucę tego "Strzelca Wyborowego". Wiem, że to taki DPS tylko na papierze, ale ta umiejętność strasznie łechcze moje próżne ego i nie potrafię się z nią rozstać :trollface: .

Oglądaliście na YouTube filmiki z bety dodatku? Co oznaczają litery PH na niektórych elementach pancerza? I skąd oni biorą te worki ze skarbami? Jak jeden je wszystkie otworzył, to w obozie Aktu II dosłownie nie było gdzie stanąć. Po prostu cały ekran zamigotał złotem, klejnotami, schematami, legendami i rzadkimi przedmiotami. Masakra.

[DOPISEK]

Dzięki za odpowiedź, Dark Elvis.

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RoZy

Racja ^^. Jest strona gdzie jest ukazane kto ma ile postaci na 100 PL i przodują barby, monki i wd. DH jest mało i rzadko.

Oczywiście zgadzam się, że najszybciej expi się tą postać dla której ma się sprzęt.

PH - Place Holder czyli obrazek danego itemu jest tymczasowy - zrobią nowy.

@Wuwu1978

Co do dodatkowych wieżyczek:

http://media-diablofans.cursecdn.com/attachments/20/924/bombadiers-rucksack.jpg

I pasywy dla DH:

ew Passive Skills:

Ambush (Level 64) ? You deal 40% additional damage to enemies above 80% health.

Awareness (Level 66) ? Gain 4% Dodge Chance every second. This bonus is reset 1 second after you successfully dodge an attack.

Single Out (Level 68) ? Gain 25% Critical Hit Chance against enemies who are more than 20 yards away from any other enemies.

I reszta aktywów i pasywów dla innych klas jakby ktoś chciał:

http://us.battle.net/d3/en/blog/11883960/201-ptr-and-closed-beta-patch-notes-12-12-2013#NewSkills

Edytowano przez dark elvis
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejnym (a w zasadzie kolejną) Demon Hunterem dobiłem do 60. levelu. Oczywiście przy okazji wpadły 2 achievementy, ale ja nie chciałem o tym. Chciałem zobaczyć, jak działa w praktyce ten nowy system paragonów. A wygląda tak, jak podejrzewałem, czyli dochodząc naszą pierwszą postacią do 5. poziomu mistrzowskiego i zatrzymując niebieski pasek postępu gdzieś tak w 90 % do kolejnego poziomu, to jakby te całe paragony "zamroziłem". W tym momencie, gdy przed chwilą skończyłem moją drugą postacią poziom 60. i wchodziłem na poziomy mistrzowskie, to nie zaczynałem od początku 1 paragona, ale właśnie od tego miejsca, o którym wspomniałem powyżej, czyli mniej więcej 80 % paska 5. poziomu mistrzowskiego. Po prostu po dobiciu do sześćdziesiątki pasek postępu znalazł się dokładnie w tym miejscu. Dla mnie jest to ŚWIETNA sprawa i w wersji pecetowej (po patchu z lootem 2.0) tak właśnie ma być. Nie będzie tak, że zaczynamy każdą z naszych postaci od początku żmudnego wbijania paragonów. W przypadku wielu graczy może być tak, że grając Crusaderem i po skończeniu nim 60. poziomu, od razu wskoczymy na 100. poziom mistrzowski, bo - przykładowo - mieliśmy na nim wcześniej Czarodziejkę lub Barbarzyńcę na 100. paragonie. To jest naprawdę świetna zmiana, bo jakby tak każdy chciał wbijać 100., 200., 300. poziom paragona KAŻDĄ POSTACIĄ OD POCZĄTKU, to nie nie wiem, czy by mu 10 lat na to wystarczyło...

Kolejnym smaczkiem, na jaki dopiero teraz zwróciłem uwagę są odzywki i komentarze naszych towarzyszy. Zauważcie, jak one się różnią w zależności od różnych miejsc, kombinacji i innych napotykanych towarzyszy, a nawet płci naszego bohatera. Spróbujcie przykładowo zabrać ze sobą Szelmę, gdy gracie kobietą - ubaw po pachy :trollface: . Albo, jak się pyta nas - cytuję - "Co sądzisz o naszym przyjacielu, Kormaku?" :D .

Szkoda, że nie mogę dać linka do profilu i postaci wersji konsolowej, bo loot jaki mam na sobie jest epicki :trollface: . Odbicie Natalki (z gniazdem), Obrączka Niewypowiedzianych Tajemnic (z gniazdem), Klęska (1185 DPS, 302 do Zręczności, z gniazdem), Złość Danetty (1204 DPS, 304 do Zręczności, 374 do Witalności, +89 % do obrażeń od trafień krytycznych) i tak dalej.

Równolegle zabrałem się za Mnicha, a dokładnie mówiąc za dwie jego wersje, czyli konfiguracja: 2 x kastet, a drugi dostał dwuręczne "wiosło". Powód tego był taki, że wszystkie dobre przedmioty ze Zręcznością, które wcześniej "wydropili" - bo jak wiemy, cały czas obowiązuje zasada tak zwanego "Smart Dropu" - moi Łowcy Demonów (a później z nich "wyrosły"), skrzętnie chowałem w skrzyni, aby przekazać je kolejnej klasie korzystającej z tego samego atrybutu. To się nazywa granie przyszłościowe :trollface: .

I przede mną kolejne setki godzin w konsolowe Diablo III, aż do momentu nadejścia dodatku Reaper Of Souls. Już powoli planuję urlop na koniec marca... Zacznę Crusaderem...

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie potrafią przenieść gry wersji konsolowej na PC, mowa o dropie, bo jak czytam post gracza zielonych MVP, który jedzie po grze, że nuda itd. to chyba jednak się wstrzymam zakupem ROS i zobaczy się jak to wyjdzie w praniu, ale nic dobrego nie wróży, bo jak na razie Legendy można mieć z hazardu, bo tak marny drop. Czytając te dwa tematy można dojść do wniosku że skopali grę, nic dobrego nie wyszło, ale mam nadzieję że się mylą, bo chciałbym porządny H&S, by naprawili nie ścisłości w podstawce.

Bardzo długa rozprawka, pewnie kto zagląda na forum już to widział i przeczytał.

Po angielsku

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11307900907

Po polsku

http://eu.battle.net/d3/pl/forum/topic/9338744440

Edytowano przez RedEvil
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwyczajne marudzenie.

Inaczej nie mogę tego nazwać, ponieważ nie raz i nie dwa ogladałem, czytałem opinie ludzi, którzy ostro grają w betę.

Ogólne przesłanie ziomka jest następujące: "Gra mnie sięm nie podobać, Wy zmienić albo ja zabrać swoja kasa do inna sklep".

@RedEvil

Jakby drop legend itp był wyższy to dopiero po miesiącu, dwóch by ludzie nie czuli żadnej potrzeby by grać...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RedEvil

Jakby drop legend itp był wyższy to dopiero po miesiącu, dwóch by ludzie nie czuli żadnej potrzeby by grać...

Pisaliśmy Ci już tutaj wiele razy, że ten argument jest inwalidą. Dlaczego? Bo obecnie efekt jest całkowicie odwrotny. Czyli w stosunku do ilości sprzedanych egzemplarzy gra już w zasadzie garstka osób. Reszta odpadła...z powodu zbyt słabego dropu i braku progresu. Gdyby ludzie na polepszony drop zareagowali tak, jak mówisz, to tak naprawdę nic w stosunku do obecnego stanu by się nie zmieniło. Może być tylko lepiej.

A podlinkowany tekścik zaraz sobie skrupulatnie przeanalizuje. Może faktycznie Blizz wciąż nie może załapać, co i jak poszło im tej grze nie tak.

@post 4666 wypadł w temacie o Diablo - perfect smile_prosty.gif

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem, jeśli to co gość pisze jest prawdą to faktycznie nie jest tak różowo jak się zapowiadało. Rzeczywiście, niektóre rzeczy są narzekaniem wymuszonym (np. o Smart Drop, że niby jak gram mnichem to nie wypadają mi przedmioty dla barba. To graj barbem jak chcesz itemy dla barba FFS. IMO lepiej tak niż przedmioty dla maga, którego nawet nie miałem w planach tworzyć), ale część to zarzuty naprawdę konkretne, jak akapit o skalowaniu hp potworów czy obliczaniu obrażeń (jednak brak nerfa dla CC i CD?). Może się znów okazać że gra wymaga poprawek w podstawowych systemach bez których rozgrywka jest męczarnią. Co jest dziwne, przecież nad dodatkiem pracują już długo, feedback ze strony społeczności jest ogromny, i nawet zawiesili jakiekolwiek pracę nad samą trójką (w końcu ostatni sensowny patch był chyba jakieś pół roku temu) żeby zająć się dodatkiem.

No nic, pre-ordera i tak nie planowałem, więc w razie czego poczekam te kilka tygodni po premierze i zobaczę jak gra będzie wyglądać. Nie oceniam, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Bo jak się okaże że dalej jest kicha to zostanę przy WoW'ie, a D3 sobie odpuszczę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co kojarzę i czytam na forum, na blizzconie podawali info o dropie 6 legend na akt?! Teraz twierdzą że od początku myśleli o 1 legenda na 4h, ale bliżej im do dwóch godzin grania na normalu, ponoć wyższe lvl'e i lepsze mf da ok 90min między dropem legend, z tego pewnie z 90% crapy, więc o czym informowali na blizzconie było kłamstwem, bo przecież akt nie będzie trwać 12 godzin? Do tego wszystko wskazuje, że aktualny drop który ustawili w becie jest bliższy ich idei.

Do tego pewna postać będzie za dropnięte itemy tworzyć legendy, więc gra będzie polegać na dropieniu itemów by z nich stworzyć przedmioty, a jak wiemy to nie będzie łatwe.

Wypowiada się tam Travis Day - Game Designer (na stronie 12).

Now with that said, the data that we have has shown us that drop rates are in the right ball park but that's not to say they are final. A big piece of the pie that was missing was that we always intended for Kadala to be able to generate legendary items. More specifically she was intended to help give players more direct control over their ability to find specific items they were after.

Skrót tego co napisał.

Żeby nie było że jadę po grze, chciałbym żeby było tak jak na początku opisywali, ale jak czytam to nie jest, co mnie denerwuje, bo pewnie zaś przyjdzie czekać na n-patchy aż na prawią; a mają z bety pełno e-maili, rozprawek co dobrego, a co trzeba zmienić by było super, ale chyba oni po swojemu.

@RedEvil

Jakby drop legend itp był wyższy to dopiero po miesiącu, dwóch by ludzie nie czuli żadnej potrzeby by grać...

Ale popatrz z drugiej strony, nikt nie chce dropów typu mob=legenda itd, ale sensownego, popatrz na wersję konsoli, gra Torchlight 2, czy stare Diablo 2. Wiadomo że im częściej to źle, ale jak jest teraz w D3 a może i być w dodatku RoS, to zaś się okaże że tylko wytrwały "bot" będzie wstanie wydropić coś sensownego, bo każdy inny rzuci grą o ścianę.

Zresztą jeśli by dropiło za dużo, to zawsze masz towar do handlu/wymiany lub zapewne do rozbiórki na części, by tworzyć coś innego, lepiej jakby dropło za dużo niż po XXh grania nie widzieć żadnej legendy dla siebie( w znaczeniu sensownego upgrade'u)

Edytowano przez RedEvil
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale popatrz z drugiej strony, nikt nie chce dropów typu mob=legenda itd, ale sensownego, popatrz na wersję konsoli, gra Torchlight 2, czy stare Diablo 2.

Drop rate z konsolowego D3 nie sprawdziłby się na PC. Tam specjalnie wypada bardzo dużo legend, ponieważ statystyczny konsolowiec dużo mniej czasu spędza na farmie niż pecetowiec. To nie mój wymysł, z tego co czytałem to wiele osób w ogóle nie kończy inferno na konsolach, więc muszą mieć wyższy drop żeby zakosztować chociaż legend i schematów nim zaczną grać w coś innego a D3 wyląduje na półce. Porównanie do D2 i T2 też trochę nie pasuje, bo tam budowanie postaci jest całkiem inne i przedmioty są dodatkiem do buildu, a nie jego podstawą (pisałem o tym wielokrotnie, można sobie poszukać). Zresztą, na ponad 100 godzin grania jedną postacią w T2 wypadła mi jedna legedna, w dodatku nieprzydatna dla Berserkera. Z tego co wiem to są ludzie którzy mają więcej godzin a legendy na oczy nie widzieli. Wyobrażasz sobie coś takiego w D3?

Poza tym częstotliwość dropu to kosmicznie trudna do zbalansowania rzecz. Bo jak ustalić wartość tak, aby jak najwięcej ludzi było zadowolonych? Niektórzy grają 10 godzin dziennie, niektórzy 10 godzin w tygodniu a jeszcze inni 10 godzin miesięcznie. Więc siłą rzeczy jedni będą mieli za mało, inni za dużo. Dlatego wydaje mi się że w tej kwestii nie uda się osiągnąć czegoś co zadowoli wszystkich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...