Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Mam nadzieję, że Loot 2.0 nie spowoduje że stare graty od razu bedzie trzeba przetopić, a jednocześnie wszyscy ci zakupowi bohaterowie będą musieli więcej wysiłku włożyć w ubranie postaci.

"Od razu" pewnie nie, ale wiadome jest że:

a) lvl cap zostanie podniesiony do 70;

b) dojdzie trochę nowych przedmiotów;

c) stare zostaną odpowiednio zmodernizowane pod nowy system (w sensie gatunkowo stare, ale z nowych dropów).

Dla tego wydaje mi się, że o ile obecne przedmioty pozwolą na bezstresowe wejście w 5 akt na wyższych poziomach trudności, o tyle dość szybko będziemy musieli je wymienić na jeszcze lepsze, bez względu jak dobre by one nie były.

Poza tym nie wiadomo jakie zmiany czekają nas w systemie budowania postaci. Zwiększony lvl cap i przebudowanie przedmiotów jest niepowtarzalną okazją na zmiany w samym budowaniu postaci i narzucenie pewnych ograniczeń, i zluzowanie innych. Osobiście najbardziej liczę na jakieś ograniczenia w Crit DMG i Crit Chance, bo obecnie to główne i najważniejsze staty w które warto ładować. A chciałoby się trochę większej różnorodności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanko z mojej strony, co do legendarnych przedmiotów. W edycji konsolowej wypadają jednak częściej, ponieważ mając 23 level na poziomie "Normal" i będąc jeszcze przed konfrontacją z Zoltunem Kullem, doczekałem się 5 "legendarnych dropnięć". Nie wchodziłem jeszcze w tryb wieloosobowy, ale w wersji PC jeszcze nigdy nie miałem takiego szczęścia w początkowej fazie gry. Jedna z legend nazywa się "Prostackie Buty" (17 level przedmiotu) :trollface: i przebiła statystykami "Onuce Lut". To mi się podoba. Wyleciał mi również miecz dwuręczny (zapomniałem nazwy), ale bez idiotycznego losowania, typu "premia do Inteligencji".

Aż strach pomyśleć, co będzie oferował "Loot 2.0"...

Przypomniała mi się jeszcze jedna z różnic obu wersji. Mianowicie - zaraz po podniesieniu jakiegokolwiek przedmiotu, od razu w lewym dolnym rogu ekranu, na kilka sekund wyświetla się jego nazwa oraz graficzne porównanie z analogicznym przedmiotem, który mamy na sobie. Porównanie jest przedstawione w postaci małych, kolorowych piramidek przy ikonkach miecza (atak), tarczy (ochrona) i serca (witalność). Jeżeli "wydropiony" przedmiot jest lepszy od noszonego, to - przykładowo - przy ikonce miecza będzie miał 2 zielone piramidki, przy tarczy 1, a przy sercu 3. Oznacza to, że każda z tych cech ulegnie poprawie w przypadku założenia. Jak okaże się gorszy, to piramidki będą czerwone. Super sprawa. Od razu wiadomo, co podnieśliśmy i czy warto się ewentualnie zatrzymać w celu dokonania zmian w ekwipunku.

A teraz taka ciekawostka dla dociekliwych. Gdy w wersji PC, klikniemy na "Creditsy", to jako reżyser gry wyświetli się Jay Wilson. Jakież było moje zdziwienie, gdy na liście płac edycji Xbox 360 doszło nazwisko Joshua Mosqueira. Dobrze, że maczał w niej paluchy, bo zmiany są tylko na lepsze. Oby dzięki przyszłym patchom wersja pecetowa doczekała się podobnych dobroci. Zacznie się (za użytkownikiem forum Battle.net) "Farmienie potworów, a nie domu aukcyjnego".

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem to wersja na konsole podaje nam sickie legendy niemalże na złotej tacy i każdy w sumie biega już od pewnego momentu z samymi legendami. O ile fajne jest te ustawianie affixów pod klasę jaką gramy, o tyle nie podoba mi się tak zwiększony drop rate. W sensie, legendy powinny być legendarne, rzadkie i packerne (obecnie mamy jedynie rzadkie i od święta packerne). Jeśli loot 2.0 zrobi taką chałę jak obsypanie graczy legendami z marszu, ot tak sobie to będzie to o wiele większe zepsucie gry niż to co jest obecnie.

Z przedstawienia loot 2.0 pamiętam, że w trakcie jednego aktu dropneło się 6 legend... Prosty rachunek stąd, że po miesiącu grania KAŻDY będzie miał postać ubraną w najlepsze z najlepszych szmatek i zostanie nam jedynie.... No właśnie? Handel wymrze, (bo każdy będzie miał prawie to samo, tj best of the best), nie będzie sensu biegać po lokacjach bo co najwyżej zamiast mojego uber przedmiotu z +miliard do mojej statystyki mogę co najwyżej dostać ten sam uber przedmiot z +miliard i jeden do mojej statystyki.

Co z tego, że ma być mniej dropu, skoro wg ich wyliczeń ma być 6x tyle legend...

Przypuszczam, że ta zmiana ucieszy ludzi, którzy wbijają się raz na 2-3 godz w tygodniu. Ja jednak mam przeczucie, że nie będę miał czego w tej grze szukać po ok miesiącu, nie licząc nabijania paragonu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Mam takei samo wrażenie. Moze zaraz się tu rozpęta piekło, ale dla mnie to całe "konsole mają lepsze Diablo 3 bo jest lepszy loot" to pierniczenie, co by konsolowcy mieli złudzenie, że nie czekali ponad rok na grę bez "rekompensaty". Legendarne przedmioty powinny być rzadkie, bo przecież skądś ta ich legendarność się wzięła. Jasne, dostanie jednego na 30 sesji i ujrzenie, że nie dla nas moze boleć i było przesadą, ale kiedy leca niczym cukierki z pinaty to przegięcie w drugą stronę. Moze i niektórzy lubią łatwo, szybko, przyjemnie i bez wysiłku, ale ja pamietam pierwsze Diablo, gdzie unikaty (po za przedmiotami z questów) w pełni zasługiwały na swoją nazwę. W Diablo 2 były przedmioty z jakimś minimalnym drop rate wypadajace z jednego bossa na jednym poziomie trudności i też jakoś płaczów nie było.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tego wydaje mi się, że o ile obecne przedmioty pozwolą na bezstresowe wejście w 5 akt na wyższych poziomach trudności, o tyle dość szybko będziemy musieli je wymienić na jeszcze lepsze, bez względu jak dobre by one nie były.

O ile nie będzie zmian w statsach to byłoby dziwne, że postać radząca sobie na mp8-10 nagle nieradziła sobie na A5

Osobiście najbardziej liczę na jakieś ograniczenia w Crit DMG i Crit Chance, bo obecnie to główne i najważniejsze staty w które warto ładować. A chciałoby się trochę większej różnorodności.

Z tego co kojarzę to mają to poprawić bonusy do konkretnych skilli z legend i drastyczne zwiększenie DPSów przedmiotów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną jest CAP na 3 z 4 kategorii. Tam gdzie są kryty capy są takie : szansa 30%, prędkość ataku 30%, obrażenia od kryta 250% ale jak wiadomo wszystko może się zmienić.

CAPa nie ma na kategorię z main statami (siła, int, zręcz, wit). Tutaj można do paru ładować pkt.

Z tym, że jest zonk - zdobywając 1 PL wrzucamy pkt w pierwszą kategorię (mainowe staty). Awansując na 2 PL w drugą kategorię itd. 5 PL daje nam znowu pkt w mainowe staty i tak aż do 800 PL. Po tym mamy max pkt w 2, 3 i 4 kategorii i reszte następnych pkt ładujemy w main staty co lvl.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łowca Demonów, Level 32. Na takim poziomie ukończony tryb Normalny i... jak narazie nie chce mi się wracać do wersji pecetowej trollface.gif . Legend poleciało tyle, że już ich chyba nie zliczę. Nawet z truchła Diablo poleciał legendarny napierśnik z 2 gniazdami i magic findem smile_prosty.gif . Gra się po prostu cudnie, a przez cały czas towarzyszy mi syndrom "jeszcze jednego demona do ubicia".

I człowiek znowu się wzruszył, oglądając genialnie zrealizowane outro...

Teraz Koszmar i nowy, mocniejszy loot przede mną.

I love this game serduszka2.gif .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BlizzCon za nami. Jakie są wasze wrażenia? Ja jestem zawiedziony, prawdę mówiąc. Spodziewałem się czegoś WOW, a tu ledwie garść nowych rzeczy. Może to wina wcześniejszych przecieków - gdyby nie informacje z nich, dowiedziałbym się wiele więcej. W telegraficznym skrócie:

- nic nie wiadomo o datach patcha i RoS

- nic nie wiadomo o PvP

- nic nie wiadomo o ladderze (z przecieków kojarzę, że było coś związanego z "sezonami")

- sprzęty będą miały wykoksowane statystyki w porównaniu do obecnych zabawek - chcą osłabić CC i CD

- smart drop czyli sprzęt dostosowany do grającej postaci (koniec z łukami z bonusem do int grając barbem); im coś rzadsze tym lepsze statystyki

- podział statystyk na podstawowe i drugorzędne, przy zaklinaniu nie da się zmienić statystyki z jednej grupy na drugą, przy każdej statystyce będą podane wartości min-max jakie można osiągnąć

- każdy sprzęt może wypaść na każdym poziomie gracza (czyli możemy mieć mempo będąc np na 5 poziomie), poziom przedmiotu będzie zgodny z poziomem gracza, a wartości odpowiednio przeskalowane, legendy i sety mają być endgame

- sprzęt dostanie różne nietypowe statystyki typu "można przebiegać przez wrogów"

- wylatują w kosmos poziomy potworów, a poziomów trudności będzie 6 (Easy, Normal, Hard, Torment, Demonic, Apocalypse) i będą one odblokowane od samego początku

- dochodzi tryb gry adventure, co chyba widać na filmiku zalinkowanym przez seba141, czyli dostęp do wszystkich aktów i portali

- w ramach trybu adventure będą dostępne bounties - zlecenia, za które można będzie dostać nagrody

- w trakcie zleceń będzie można napotkać różne wypaśne kapliczki typu nieśmiertelność, super szybkość, błyskawica zabijająca stworki jednym strzałem

- potworki-bossowie będą mieli obstawę

- każda klasa dostanie nowe umiejętności (np. mag dostanie zamarzniętą kulę, barb dostanie "lawinę" - spadające głazy, mnich będzie miał teleport przy atakach), krzyżowiec będzie miał błogosławione młotki :-)

- zwiększą szansę na drop schematów

- będzie mistyczka, która pozwoli zmienić jedną wybraną statystykę na inną z kilku do wyboru, będzie tez możliwość zmiany wyglądu przedmiotów

Więcej sobie nie przypominam, ale pewnie coś pominąłem :-) Zapowiada się diablo 3.5, tyle zmian nadchodzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie są wasze wrażenia? Ja jestem zawiedziony, prawdę mówiąc.

Zawiedziony nie jestem, ale też nic specjalnie mnie nie zaskoczyło. Jak sam stwierdziłeś, większość rzeczy to tylko potwierdzenie wcześniejszych przecieków, wiec jak ktoś trzyma rękę na pulsie, to wszystkie te informacje miał już wcześniej. Co nie znaczy że nie jestem zadowolony z tego co zobaczyłem, wręcz przeciwnie, teraz jeszcze bardziej czekam na dodatek :)

nic nie wiadomo o datach patcha i RoS

Konkretnych dat nie ma, ale obstawiam że patch ukaże się gdzieś koło marca, przy okazji wyłączenia domu aukcyjnego. Dodatek pewnie nieco później, patrząc na zakres zmian, mają bardzo dużo rzeczy do przetestowania.

nic nie wiadomo o PvP

Pisałem to wielokrotnie, ale napiszę jeszcze raz: nie ma sensu wprowadzać PvP póki nie naprawią systemu i fundamentów gry. Duele pokazały że na chwilę obecną różnica obrażeń w stosunku do życia i odporności jest zbyt duża. Na tyle że nawet bez super wypasionej postaci zabijamy większość bohaterów na 2-3 ciosy. Tworzenie aren w oparciu o taki system mija się z celem. Niech najpierw zrobią dodatek, naprawią to co jest do naprawienia, dadzą ludziom motywacje do dalszej gry, a później niech pracują nad porządnym PvP. Do porządnie połatanej gry. I mówię to ja, osoba która głównie dla PvP kupiła D3, zwiedziona obietnicami że to "już zaraz będzie" :)

sprzęty będą miały wykoksowane statystyki w porównaniu do obecnych zabawek - chcą osłabić CC i CD

Najwyższy czas. Osłabienie CC i CD w połączeniu z nowymi affixami sprawią że w końcu będzie można sensownie kombinować przy budowaniu postaci, nie skupiając się tylko na tych dwóch cechach + wit i resy.

każda klasa dostanie nowe umiejętności

Ja mam nadzieję że pomieszają coś w pasywach mnicha. "Pomieszają" w pozytywnym tego słowa znaczeniu, czyli sprawią że będzie więcej pożytecznych skilli. Blizz długo narzekał że większość graczy biega z "jednością",ale tak naprawdę gracze nie biorą tego skilla dlatego że jest jakiś super fajny, tylko nie ma żadnej konkretnej alternatywy. W przeciwieństwie do innych klas, pasywy mnicha są po prostu biedne.

Więcej sobie nie przypominam, ale pewnie coś pominąłem

Pomijając rzeczy o których wiedzieliśmy już od dawna, np, Paragon 2.0 to chyba wszystko :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również obstawiam coś koło marca przyszłego roku.

Mnie natomiast interesuje jedna rzecz, o której nikt nie wspominał (bo to szczegół prawdę mówiąc). Mianowicie, czy ten nowy 70-cio levelowy loot, posiadający obrażenia grubo przekraczające 2000, będzie się rozkładał na jakieś inne składniki rzemieślnicze, niż ognista siarka i łza? I czy do tworzenia najlepszych przedmiotów, będzie potrzebne coś co zastąpi demoniczną esencję? Innymi słowy: czy siara, którą trzymamy w skrzyniach w ilościach hurtowych, do czegoś nam się jeszcze w ogóle przyda na wiosnę 2014 roku?

A jako ciekawostkę napiszę, że wczoraj z Goblina Skarbnika dropnęły mi 2 legendy na raz. Taka sytuacja nie zdarzyła mi się jeszcze nigdy. Jakby kogoś ineteresowało, co to było, to był to "Spinaker" (płaszcz Łowcy Demonów) i sztylet "Golibroda" :trollface: .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu czytałem o składnikach wyciąganych z niebieskich i białych przedmiotów. Jeśli obejrzysz filmik o mistyczce, zobaczysz, że wśród użytych materiałów są nowe składniki

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/11337855/wieszczka-pierwszy-rzut-oka-24-10-2013

http://eu.battle.net/d3/pl/item/crafting-material/

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blizzcon pod względem Diablo (bo w sumie tylko to mnie interesowało) wypad bardzo słabo bo nic nadzwyczajnego nie pokazali.

Może przez te przecieki a może nie. Mniejsza z tym - zawiodłem się i tyle. Miałem nadzieję na jakieś nowe info dotyczące wcześniej nie ukazanych informacji a tu zonk.

Na patcha/dodatek jednak nadal czekam bo na chwilę obecną wydaje się to być dobre rozwiązanie dla kulejącego D3.

- w trakcie zleceń będzie można napotkać różne wypaśne kapliczki typu nieśmiertelność, super szybkość, błyskawica zabijająca stworki jednym strzałem

A nie chodziło czasem o efekt utrzymania efektu kapliczek aż do śmierci przy pomocy jakiegoś itemu ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak jak powiedział wies.niak, a przynajmniej częściowo. Kapliczki nie będą częścią zleceń a szczelin nefalemów. Tam dostaniemy totalnie randomowy dungeon, z randomowymi potworami, randomową ilością pięter i równie randomowym bossem. I tylko tam znajdziemy specjalne kapliczki dające różnorakie bonusy, jak właśnie super szybkość, zabijanie potworów przy przechodzeniu przez nie czy wybuchy zadające obrażenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety... masz rację smile_prosty.gif .

Wersja konsolowa to taki Loot 1.5, bo różnica w porównaniu z wersją PC jest kolosalna, a po wprowadzeniu patcha, na który wszyscy czekają, będzie pewnie jeszcze lepiej. Jeżeli chodzi o schematy, to na kompie dropnęły mi tylko te, co obligatoryjnie powinny, czyli "Pasterski Kostur" i "Machina Infernalna". Na Xboksie 360? Wypadły mi na legendarne daibo (2 razy), rękawice, łuk i karwasze. A pomysleć, że dopiero rozpoczynam tryb Piekło. Aż strach pomyśleć, co będzie dalej... trollface.gif .

Jedno trzeba przyznać - w tej wersji gracz nie jest karany. Bo niby za co? Za to, że kupił grę? Za to, że Jay Wilson miał diabelski pomysł, aby namówić programistów, żeby tak stworzyli algorytm, by schematy na legendy w ogóle nie "dropiły", a istniały tylko w teorii i instrukcji obsługi oraz na aukcjach za setki milionów sztuk złota? W końcu złoto można kupić za realną gotówkę...

Ale najwartościowszym łupem, jaki mi do tej pory wypadł jest "Naszyjnik Squirt" ( http://eu.battle.net...quirts-necklace) . W moim przypadku jest on już używalny na 12 levelu, ma dużo Zręczności, Witalności, Magic Finda i Gold Finda. Dla postaci niskopoziomowej - marzenie.

Jak dojdę do Inferno to zdam relację, jak wygląda sprawa z kluczami do Machiny Infernalnej. Te zwiększanie "Monster Power", aby zwiększyć szansę na usłyszenie charakterystycznego brzdęku jest moim zdaniem trochę niesprawiedliwe. Może tu coś się zmieni.

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Xboksie 360? Wypadły mi na legendarne daibo (2 razy), rękawice, łuk i karwasze. A pomysleć, że dopiero rozpoczynam tryb Piekło. Aż strach pomyśleć, co będzie dalej... trollface.gif .

Ja na 60(15) musiałem stworzyć dwie dodatkowe postaci żeby mieć miejsce na składowanie wszystkich legend (wersja ps3). Co więcej każda legenda jaka mi wypadła dodawała bonusy przydatne dla mojego łowcy demonów. Przy takim dropie samemu można ganiać na najwyższych mp. "Dropienie" kluczy i stworzenie Pierścienia Piekielnego Ognia jest śmiesznie proste, nawet jak się gra samemu.

Moim zdaniem ten drop to ogromny minus. Ja po przejściu gry na inferno nie miałem co robić.

Drugim minusem jest to, że "sejwy" nie są w wersji konsolowej w żaden sposób chronione i sporo osób przerabia sobie itemy, tak aby zadawały ogromne obrażenia. ( Więc bycie cały czas on-line ma jednak swoje duże plusy ;) )

Ogólnie wersja konsolowa jest dla osób, które chcą sobie pograć od czasu, do czasu kumplami i nie zaprzątać sobie głowy handlem itd.. Ale na bardzo długo raczej nikogo nie wciąga.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dlatego widziałem, jak ktoś oferował na Allegro miecz z 7000 Damage Per Second. Myślę sobie: "Jak to możliwe!? Przecież Loot 2.0 jeszcze się nie ukazał". A to takie cwaniactwo się okazuje... Mnie to nie bawi, bo od tego dzieli już tylko krok na wpisanie cheata na "God Mode".

Wczoraj tak sobie poczytałem na stronie Battle.net na temat tego nadchodzącego "Trybu Przygodowego" i "Szczelin Nefalemów" i muszę przyznać, że zapowiada się to fenomenalnie. A, jak szczeliny będą rzeczywiście tak w 100 % losowe, to człowiek się już w ogóle zatraci w tej grze...

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dla tych, którzy chcą sobie pograć w Diablo (pierwsze) po polsku -

po prawie 17 latach grupa ludzi wzięła się za pełną polonizację pierwszej odsłony Diabełka. Powiem, że brzmi nawet nieźle, chociaż nad niektórymi głosami mogliby popracować. Aż mnie korci, żeby wsadzić do napędu swoją płytkę z Diablo i przejść całość na polskiej wersji językowej.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę przyznać, że zapowiada się to fenomenalnie.

Mniej fenomenalne jest to, że legendy oraz setowe będą przywiązane do konta i będzie się można nimi wymieniać tylko z osobami, które były w grze w trakcie wypadnięcia przedmiotu i tylko w ciągu dwóch godzin od dropu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie sam nie wiem co myśleć o tej zmianie. Z jednej strony fajnie, bo taka blokada bardzo uprzykrzy życie wszelakim handlarzom itemów. Nie będzie już sprzedawania przedmiotów na allegro, skoro blizzard nie zarobi (przez likwidacje AH) to nikt nie zarobi :P. Z drugiej strony wymienianie się przedmiotami ze znajomymi zawsze dawało nieco przyjemności i pozwalało zacieśniać więzy w grze ;). Ja bym to zostawił, ale zmniejszył trochę restrykcje, np. że możemy oddać przedmiot tylko graczom których mamy na liście znajomych w momencie dropa. Na razie nie komentuje i nie oceniam za bardzo, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu, razem z nowymi itemami i smart drop może się okazać że w ogóle nie trzeba będzie żebrać o itemki :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...