Jump to content

TheEquinoxe

Forumowicze
  • Content Count

    1,911
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

53 Dobra

About TheEquinoxe

  • Rank
    [=Grrrrr=]
  • Birthday 04/03/1995

Sposób kontaktu

  • Discord
    Array
  • Facebook
    Array
  • Strona WWW
    Array
  • Skype
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Recent Profile Visitors

7,430 profile views
  1. Nawet nie wiem Szczerze to mało mnie to obchodzi, bo te całe nieśmiertelniki zrobione są już imo na odwal. Wprowadzili je jako fajny pomysł w Trójce (właściwie to w BC2 (czy tam w BC1, nie grałem nie wiem)) i zamiast go rozwijać to jadą po najmniejszej linii oporu. Tak wyglądał nieśmiertelnik za mistrzostwo broni w BF3: Tak wyglądał w BF4: Sytuację ratowały chociaż dogtagi za medale, które dalej wyglądały dobrze A teraz jest to zwykły krążek z malutką ikonką czegoś tam za co się go dostało (nie mogę na szybko znaleźć obrazka w sieci, a nie chce mi się odpalać gry i robić screenów). Jedynie kilka dogtagów rozdawanych z okazji czegośtam ratuje sytuację. Po raz kolejny nie rozumiem DICE/EA, wpadają na jakiś świetny pomysł i z części na część albo z niego rezygnują, albo odwalają coraz większą fuszerkę, a dodają nieprzemyślane nowe systemy aka battlepacki (bo przecież w csie skrzynki są modne) czy nowy system przyznawania medali. Dobra, wylałem moje bóle, idę wcinać karpia. Wesołych Świąt wszystkim
  2. Ja grałem tylko na polskiej (co jak na mnie jest rzadkością) i generalnie po materiałach, które oglądałem na YT dobrze zrobiłem. Kompletnie nie podobają mi się w większości głosy angielskie, zwłaszcza Geralta czy Regisa. Głos Geralta jest taki za bardzo spod jajec jak to określiła pewna aktorka w grze Poza tym Jaskiej ma być Jaskier na nie jakiś Dandelion, to samo z Płotką i innymi polskimi nazwami Nie wiem, po prostu jakoś tak mi bardziej pasuje. Sagę czytałem po polsku i generalnie jakoś nawet nie przeszło mi przez myśl aby grać w grę w innej wersji językowej (no chyba, że byłaby ona okrutnie spartolona, ale nie była).
  3. No ja tak jak mówiłem, głównie Conquest, w którym z jakiegoś powodu udostępnili tylko 6 map. Nie wierzę, że nie daliby rady dostosować tych pozostałych 3 map do tego trybu żeby to było grywalne. Operacji próbowałem, tryb przyznaje, że mi się podoba ale podboju nie przebije W takim Lese Argońskim czy jak on się tam zwie podbój gra mi się świetnie, a na operacjach na 64 graczy dosyć szybko wszystkie przejścia się po blokowały i już nie było tak fajnie. A Dominacja to dal mnie raczej taki tryb, w który mogę od czasu do czasu pograć jak nie mam czasu na rozegranie pełnego Podboju, taka lepsza wersja TDM'u. A tak w ogóle to podobno mają robić rework Suez'u. Przyznaję, że jestem zdumiony aczkolwiek się cieszę bo ta mapa jest prawie nie grywalna. Miałem chyba na niej tylko jeden mecz, który nie skończył się zepchnięciem jednej drużyny do bazy i wynikiem 1000-170. @Massinio Tak btw, Ty nie grałeś kiedyś z nami w BC2?
  4. Akurat jeżeli tka jak my grasz głównie podbój to dostępnych jest tylko 6 map, nawet na innych trybach nie udało mi się jeszcze trafić na jakąś inną mapę. Czekaj co? Gdzie? O.o Tym tym jednocześnie się zgadzam i nie zgadzam. Z jednej strony 1/3 teamu to snajperzy i bywa to irytujące tak z drugiej jako osoba grająca niemal wyłącznie kampą w takiej czwórce dostawałem szału jak na 64 graczy były tylko 4 sloty dla snajpera, które na dodatek mogłeś stracić zabijając kogoś pistoletem albo granatem (?!). + z tego co Battle(non)sense wspominał w jednym ze swoich filmików, funkcje adminów zostaną bardzo albo to bardzo ograniczone (unieruchomili Procon'a czy coś a to on dawał władzę adminom w poprzednich częściach). I zgodzę się z Elvisiem, też wkurzają mnie cotygodniowo zmieniające się medale (najfajniej jest tak się zbuguje i dwa razy w tygodniu wróci do poprzednich) i skrzynki w sumie też.
  5. Witam, od pewnego czasu borykam się z pewnym problemem, mianowicie straciłem obraz po hdmi. Wszystko działało normalnie aż któregoś razu ekran zrobił się kilkukrotnie czarny a Windows wyrzucił informację, że sterownik ekranu przestał działać ale odzyskał sprawność. Wydarzyło się to jeszcze chyba ze dwa razy w przeciągu kilku minut (kiedy wcześniej coś takiego albo się nie zdarzało albo było rzadkością). Zaktualizowałem więc sterowniki, jednak w czasie instalacji ekran zrobił się czarny i tyle. Udało mi się uzyskać obraz przez DVI->VGA. Jednak teraz ciekawostka, po próbie uruchomienia komputera z podłączonym HDMI nie mam obrazu, robię reset i przełączam na DVI - dalej nie mam obrazu. Odłączam jakiekolwiek złącza od grafy, włączam komputer, znowu reset i dopiero mogę podłączyć DVI i mieć obraz. Przy podłączaniu przez HDMI monitor przełącza się w stan uśpienia, zupełnie jakby w ogóle nie dostawał sygnału od karty. Do tego jeszcze jak choćby przed chwilą zdarza się, że po prostu tracę obraz i muszę zaczynać od nowa sekwencję wyłącz, włącz bez podpinania niczego do grafy, wyłącz, włącz normalnie... Sterowniki kilkukrotnie przeinstalowywane, czy to przez zaznaczenie w trakcie instalacji opcji "wykonaj czystą instalację" czy przez ręczne wyrzucenie jakichkolwiek sterowników z komputera i dopiero zainstalowanie nowych. Kabel hdmi oczywiście sprawdzony i sprawny, monitor także. Szczerze to po raz pierwszy spotykam się z tego typu zachowaniem i w sumie nie mam pojęcia co może być jego przyczyną. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły to będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  6. @Adrianun Mi na razie najlepiej się biega z Winchesterem 1895 z lunetą x6 dla snajpera, który czasami zmieniam na Martini-Henry. Do tego w kaburze przy spodniach jest Mars Automatic. Do tego teraz jeszcze katuje się i gram Assaultem żeby wbić 10 lvl i odblokować No. 3 Revolver. Ale chyba mi to chwilę zajmie, snajperem mam niecałe 400k punktów i już dawno wbiłem 10, a na assaulcie 70k i ledwo pierwszy, no ocb @Edit: Poważnie? Froum samo zmienia W T F na ocb? @Edit2: Od zawsze uważałem, że Battlefield to typowo pecetowy tytuł (bo tak przecież kiedyś było). Patrzę sobie ostatnio na http://bf1stats.com/ i tu zonk, na konsolach gra niemalże 4 razy więcej graczy O.o Na prawdę ludzie tak lubią się katować i celować gałkami?
  7. Haha, widzę, że skiny do Lweisa popularne są. Sam dostałem 4x do niego każdy po 30 gelda A ja chce tylko skina do mojej snajperki :< Poza tym unikatowy (czy coś takiego, wyjątkowy może?) do Mondragona i legenda do któregoś kaemu supporta, szkoda tylko, że nie gram tą klasą...
  8. To chyba dobrze nie? Że nie jest tak, że dopóki nie odblokujesz broni x to dostajesz wciry od innych Na razie gra wciąga, mapy są całkiem dobre. Niektóre nawet bardzo jak np. Argonne Forest czy Amiens (imo to czym Seine Crossing powinien być w Trójce (ale nie był)). Chociaż taki Suez imo wybija się negatywnie, 3 flagi i jak grałem to zawsze jeden team zamykany był w bazie i gra kończyła się wynikiem 1000-170 czy coś takiego. Randomy dalej nie mają pojęcia co się dzieje na mapie, nie wiem czemu miałem nadzieję, że będzie inaczej. Gra działa średniawo, na niektórych mapach są dosyć intensywne spadki klatek. Ale proc obciążony w 100% więc zobaczę czy podkręcenie coś da i dopiero wtedy się wypowiem na temat działania gry. Snajpienie daje dużo satysfakcji i to chyba dla mnie jak na razie najważniejsze
  9. Ano miałem O własnie, przypomniałeś mi. Nie podoba mi się nowy system spawnu pojazdów ani oznaczania ich na minimapie. Zwłaszcza na początku grzy wkurza mnie to, że nie wiem ile i czy w ogóle jakiś pojazd stoi w bazie. I nie udało mi się wejść do okna customizacji pojazdów jeżeli pojazdu danego typu nie było akurat do wzięcia do poprawy.
  10. Fajnie, że temat odżył, nareszcie będę miał gdzie spamować Jako, że beta właśnie się skończyła napiszę kilka swoich spostrzeżeń na jej temat. Grałem głównie jako snajper (no bo kim innym mógłbym grać :D) + trochę Assaultem. Przede wszystkim bardzo się cieszę, że karabiny snajperskie dostały zwiększoną szybkość lotu pocisku co dalej przekłada się na zmniejszony opad. W poprzednich dwóch BFach strzelanie z nich często przypominało trochę rzucanie kamieniem (zwłaszcza z tłumikiem), tutaj jest o wiele przyjemniej. Chociaż wydaje mi się, że ich obrażenia w połączeniu z szybkostrzelnością sprawiają, że (przynajmniej mi) nie opłacało się często celować w głowę, gdyż prościej było strzelić 2 razy w klatę. Przygważdżanie dalej wkur.... wkurza. Gościu wali do ciebie ze 100 metrów z jakiegoś LKMu, nic nie trafia, ale gra za wszelką cenę próbuję uniemożliwić ci trafienie w wroga. No bo przecież nie fair byłoby gdyby ktoś nie mógłby we mnie trafić, a ja w niego tak Pistolet sygnałowy - gigantyczny nerf względem BF'a 4 i BC2. W poprzednich częściach dostajemy bazowo 3 kulki (w 4 z odpowiednim perkiem i garstką punktów drużynowych możemy dostać 5), nie trzeba było ich przeładowywać jak tutaj oraz najważniejsze - spotowały one przez kilka sekund. Tutaj zaznaczanie na mapie trwa jakąś sekundę, a potem ta flara sobie po prostu leży i nic nie robi. A nie przepraszam, może ktoś w nią wejdzie i dostanie trochę obrażeń, bo zabić to to nie zabija. Generalnie uważam, że snajper dostał sporego buffa (aczkolwiek nie wszędzie o czym zaraz), który na dodatek spotęgowany jest zmniejszeniem skutecznego zasięgu innych broni np. Assault dostał pistolety maszynowe, którymi powyżej tych 50 metrów za dużo nie ugramy. Wydaje mi się, że powinni go trochę znerfić aczkolwiek osobiście nie mam pojęcia jak zrobić to tak, aby gra nim dalej była przyjemna. Ale zobaczymy jak to będzie wyglądało w pełnej wersji gry kiedy do rąk graczy trafi większa ilość sprzętu. Mapa - jedno trzeba jej przyznać, wygląda fajowo. Niby jest to największa mapa w historii BFa. Ta, fajnie. Tylko, że znowu mamy historię jak taka Op. Firestorm gdzie wszystkie flagi zbite są w jednym miejscu, jedna flaga gdzieś na zadupiu, a dookoła masa piasku. Owszem wygląda to efektownie gdy przemierza się ten bezmiar piasku na koniu czy w czołgu, ale nie oszukujmy się. Poza obraniem najkrótszej trasy do E oraz zdesperowanymi snajperami, którzy muszą zdobyć tego headshota z 700 metrów nikt nie będzie się tam zapuszczał. Już z E zasuwać do innej najbliżej flagi z kapcia się nie chce bo to jakieś 500 metrów, a co dopiero opalać się gdzieś na piasku w kącie mapy. Sporo kontrowersji jest odnośnie tego jak zmienili Conquest, mianowicie zabicia nie zmniejszają ticketów wroga (bo licznik już w trakcie bety na szczęście zmienili i nie odliczał od 20 minut w dół tylko w górę). Niby ma to zmotywować do przejmowania flag, niby te 20 zabić czyli -20 ticketów dla wrogiej drużyny podczas meczu na 1000 ticketów nie robiło różnicy, ale jakoś nie pasuje mi to nowe podejście. Raczej jest to kwestia przyzwyczajenia, ale wiece "If it ain't broke, don't fix it". wolałem jak było. Czołgi - imo nie są OP, tylko ta banda [autocenzura] nie potrafi rzucić granatem przeciwpancernym. Ludzi po prostu je olewali to nie ma się co dziwić, że wbicie nimi 20-0 czy więcej nie stanowiło problemu. Tym bardziej, że mapa w sumie otwarta przestrzeń więc ciężko się do tych czołgów zbliżyć. Może wystarczy zmienić domyślny granat AT na karabin AT i wtedy już na pewno nie będzie wymówek. A w ogóle najlepszą kontrą na lekki czołg jest większy czołg Beta po raz pierwszy chyba była prawdziwą betą, chociaż tym razem ilość bugów mnie przytłoczyła. Od latających elementów oprzyrządowania żołnierzy, przez znikające pojazdy w trakcie jazdy czy w momencie respienia się, po jakieś dziwnie rejestrowane kolizje oraz błędy znanych nam już od alfy BFa 3. No cóż.... Co było dla mnie największym bólem w tej becie? Chyba hype na tą grę. Ściągnęła ona MASĘ graczy, którzy widać, że z BF'em do czynienia mają po raz pierwszy i biegają sobie jak dzieci we mgle. Czołgów większość nawet nie próbowała uszkodzić, rzucenie apteczi czy tym bardziej amunicji było ewenementem, tak samo jak reanimacja! Większość razy gdy zostałem podniesiony było to dlatego, że grałem z kumplami na tsie i to oni podnosili. To ile razy zrobiły to randomy mogę chyba policzyć na palcach jednej reki (a medyków trochę w grze było, po prostu mieli mnie gdzieś (i tak naciskałem Q, że chcę być podniesiony)). A tak to gra mi się podobała. Od razu na premierę pewnie nie kupię, ale z tydzień czy dwa po już raczej tak. Widzę, że małe wypracowanko mi wyszło To jeszcze na koniec, nie będzie gorszy od @ZygfrydQ i też wrzucę swój filmik, chociaż trochę inny https://www.youtube.com/watch?v=Hpwi8o29gWg
  11. No cóż, tu jakiejś wielkiej filozofii nie ma, musisz ogarnąć opad kuli. Podnieś celownik na oko wyżej nad celem, wystrzel i zobacz gdzie poleci pocisk. Potem tylko postaraj się zrobić poprawkę (albo kilka ;)) i zabij kamperów. Ewentualnie zerowanie optyki klawiszem V. Widzisz, że jesteś na A a snajperzy siedzą na tym F. Patrzysz na flagę i ukazuje ci się, że masz do niej np. 400 metrów. Ustawiasz lunetę na 400 metrów, celujesz w gościa i jeżeli siedzie gdzieś w podobnej odległości to trafiasz. Z tym, że hitbox jest tutaj dosyć mały więc wystarczy się trochę ruszyć i już kula cie omija. Na dodatek (idiotyczne) przygważdżanie, jeżeli ktoś do ciebie strzela, nie trafia ale kula przelatuje blisko to gra za wszelką cenę spróbuje uniemożliwić ci trafienie.
  12. Oj o taką informację to pytaj raczej po zakończeniu bety. Teraz ludzie raczej nie wyrzucają gry z dysku
  13. Jest już beta dla tych co się zapisali do Insidera jakby kogoś to interesowało. Także czas sprawdzić ile ten nowy BF faktycznie jest warty
  14. Z tego co zrozumiałem podczas live streamu to miejsce, w które trafisz pojazd ma mieć znaczenie. Po pierwsze, już w Czwórce wprowadzili system, który uniemożliwia oddanie celnego strzału w ruchu. Po drugie, coś takiego jest już od BF'a 1942 więc nie rozumiem czemu nagle mieliby to zmieniać tym bardziej, że to nic nikomu nie szkodzi. Tu akurat zgoda Przecież taka broń również była obecna w trakcie pierwszej wojny więc dlaczego miałoby jej nie być? Co? Gdzie? Jak? Nie zauważyłem nic takiego. Podrzuć jakiegoś screena najlepiej. Edit: A jednak już jeden zauważyłem, trochę lipa Ja generalnie jak na razie jestem pozytywnie nastawiony. Gameplay zdaje się być bardziej Bf'owy niż CoDowy także jest dobrze. Spora zniszczalność otoczenia, dodane pare bardzo fajnych mechanik (nawet jeżeli są to pierdoły to jeżeli nazbiera ich się odpowiedio dużo to mogą fajnie uprzyjemnić rozgrywkę), kilka fajnych smaczków jak choćby animacja wskakiwania do pojazdu czy przeładowania stacjonarnego działa. Jak czegoś bardzo nie spartolą to może im wyjść naprawdę dobra gra, ale to jeszcze za wcześnie by cokolwiek o tym mówić. Zwłaszcza trzeba poczekać aż pokażą inne mapy, bo ta wnioskując po tym co sam widziałem oraz po tym co mówili niektórzy youtuberzy była poprawna, ale szału nie robiła - ot otwarta przestrzeń z zabudowaniami tu i ówdzie (coś jak Golmud czy Harvest Day z BC2).
  15. Przyznam, że jestem zaskoczony. Odważny ruch ze strony DICE. Nie tylko nie poszli za trendem robienia futurystycznych strzelanek (chociaż w sumie jest to całkiem logiczne, EA ma już SW i Titanfalla więc robiąc BFa w przyszłości zrobiliby konkurencję samym sobie), a na dodatek pokazali konflikt, który właściwie nigdy nie był eksploatowany w grach. Napawa mnie to optymizmem, może się niepotrzebnie łudzę ale mam sporą nadzieję na powrót do korzeni BFa. Jestem ciekawy jak zostanie rozwiązany gameplay, jakie tryby będą dostępne itp. Chociaż wydaje mi się, że skoro zabrali się za tak nietypową tematykę to znaczy, że mają całkiem dobry pomysł na rozgrywkę. Teraz niech się tylko postarają żebym się nie rozczarował w październiku @UP: BF4 owszem porażka na starcie, ale reszta tytułów miała akurat dobry start bez większych problemów.
×
×
  • Create New...