kisiel231 Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 Osoby które ci dają zadania dodawane do kategori "różne" można zabijać spokojnie. W MB też się wyżyjesz bo tam każdy kto na tym forum opisywał (łącznie ze mną) ich działania mówił że czuje się jak psychopata. Nawet przewrót nie ma odzwierciedlenia w świecie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 @TimeX PS: mógłbyś dokładniej wyjaśnić ten system? Jakoś ni w ząb nie umiem tam nic dopasować... nie wiem czemu. Ogólnie dzisiaj nie umiem myśleć. Spróbuję Strzała żelazna o obrażeniu 8 jest punktem wyjściowym dla mnożników innych strzał. Strzała daedryczna ma obrażenia 24. 8 = x 24 = y Mnożymy na krzyż. I tak wychodzi: x=3y Czyli, z podstawowej gry, daedryczne strzały powinny mieć mnożnik wyższy 3 razy. Dopiszę resztę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 @kisiel231 wyjąłeś mi to z ust, zapomniałem jak się nazywa ta kategoria zadań @TimeX dzięki, już rozumiem ten system, ale nadal twierdzę że skrytobójca byłby zbyt mocarny, mimo wszystko. No, chyba że by trafił na takiego draugra z ilością PŻ wystarczającą na przeżycie wojny nuklearnej. A takie się często zdarzają... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 @BrokenAss Z takimi Draugrami to i ja sobie z ukrycia poradzę ^^ Sztylet, podkraść się i machnąć mu po klacie. I nie zaburza to chyba balansu, bo Draugrów spotykamy zazwyczaj w większych ilościach. Poza tym, słabszych możemy na hita wziąć, to dlaczegóż by nie najpotężniejszych? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterIce Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 Ma ktoś może pomysł co może być powodem super szybkiej regeneracji many u mojego 15-levelowego maga ? Nagle poprostu zacząłem mieć nieskończoną mane bo co rzuce czar to mi się natychmiast regeneruje ... Nie używałem żadnych poleceń w konsoli(Oprócz zwiększenia udźwigu)ani też nie instalowałem żadnych modów związanych z magią - oprócz Magii Midasa . Może to być spowodowane jakimś bugiem ? Troche zabija przyjemność grania skoro nie musze kontrolować ilości many ... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RIP Napisano Kwiecień 24, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2012 a nie skończyłeś czasem w międzyczasie wątki gildii magów, zdobywając przy okazji szatę arcymaga i maskę morokeja? Te 2 przedmioty dają takiego boosta do regeneracji many, ze w czasie walki idzie to w miarę szybko, a poza nią w zasadzie napełnia się w kilka sekund. Ja tam mam jeszcze ze 150% szybszą regenerację i jako mag nie narzekam Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 Wstępnie obliczyłem mnożniki dla strzał. Liczba przed nawiasem jest bez perka, a w nawiasie z perkiem, który mnoży przez 2 obrażenia z ukrycia z łuku. Kwadratowy nawias to obrażenia strzał: Zardzewiała Strzała - 0,75(1,5) [4] Strzała Renegatów - 1.14 (2,28) [7] Falmerska Strzała - 1.14 (2,28) [7] Żelazna Strzała - 1,5 (3) [8] Stalowa Strzała - 1,8 (3,6) [10] Pradawna Norska Strzała - 1,8 (3,6) [10] Orkowa Strzała - 2,25 (4,5) [12] Krasnoludzka Strzała - 2,6 (5,2) [14] Elfia Strzała - 3 (6) [16] Szklana Strzała - 3,3 (6,6) [18] Ebonowa Strzała - 3,75 (7,5) [20] Daedryczna Strzała - 4,5 (9) [24] Nie znalazłem na Elder Scrolls Wikia obrażeń strzał przywołanych czarem "Spętany Łuk". Co myślicie o takich mnożnikach? System obliczania to, dajmy na to taki wzór: Żelazna strzała - 8 - x Krasnoludzka strzała - 14 - k Mnożymy na krzyż: x = 8 k = 14 14x = 8k k= 1,75x Teraz bierzemy mnożnik podst. strzał (1,5) a wynik k zamieniamy na procent: 1,5 = 100% x = 175% 2,62 zaokrąglamy do 2,6. Tak oto wychodzi: Mnożnik 2,6 bez perka zwiększającego wartość obrażeń z ukrycia zadawanych łukiem. Wyjdzie 5,2 jeśli mamy perka zwiększającego wartość obrażeń z ukrycia zadawanych łukiem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuchar Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 @up Według mnie wygląda to bardzo dobrze i nie zepsuje balansu rozgrywki. Skoro już jesteśmy przy modach to chciałbym polecić mod dodający zestaw ciekawych questów i miejscówek. Dokładnie jest to kilka modów dostępnych w Steam Workshop: Quest: Sea of Ghosts, Quest: No Mercy oraz Quest: And The Realms of Deadra. Na razie ukończyłem Sea of Ghosts i muszę powiedzieć, że jestem pełen podziwu dla twórców. Nie dość, że pod postacie podłożono głosy (nawet pasują chociaż cudów nie ma) to cała linia fabularna jest ciekawa. Mody są po angielsku i chociaż tekstu jest dość dużo (głównie książki i dzienniki) to napisany jest w prostej formie. Naprawdę polecam, a w międzyczasie zabieram się za Realms of Deadra. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MasterIce Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 a nie skończyłeś czasem w międzyczasie wątki gildii magów, zdobywając przy okazji szatę arcymaga i maskę morokeja? Te 2 przedmioty dają takiego boosta do regeneracji many, ze w czasie walki idzie to w miarę szybko, a poza nią w zasadzie napełnia się w kilka sekund. Ja tam mam jeszcze ze 150% szybszą regenerację i jako mag nie narzekam No właśnie nie . Dopiero co dotarłem do Zimowej Twierdzy ... To było tak odpaliłem gre -> zacząłem robić misje z oczyszczaniem źródeł koło akademii magów -> zimową twierdzę zaatakował smok i już w walce z tym smokiem zauważyłem że mam nieskończoną mane ;/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 Jeśli dobrze kojarzę, jest to jakiegoś rodzaju bug. Ale po dokładne informacje musisz się udać do Elder Scrolls Wikia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malva Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 (edytowany) Kij z przedmiotami. Inwestować w zaklinanie. Ja wyroniłam na 100 zaklinanie zbroi, wszystkie części zaklęłam i koszt many za czary destrukcji i przywołania wynosiły całe 0. Darmowe czary na każdym poziomie i to bez cheatów. To drzewko rozwoju to potęga. A jak rozwiniesz całe.... jesteś Bogiem w grze. Normalnie ta zła część ciebie się raduje. Co do modów: Znalazłam na steam workshop mod o nazwie Skyrim Colossus - dodaje 7 kolosów w świecie Skyrim. Zastępuje mod Monster Hunter, który został usunięty. Nie wiadomo gdzie są kolosy, a mogą być wszędzie. Ja już na jednego trafiłam i było . Spieprzałam gdzie pieprz rośnie. Bez wysoko rozwiniętej postacie nie podchodzić. Z typu olbrzymów. Mod Sea Monsters - dodaje ogromne zębacze w wodach Skyrim. Robi wrażenie. Pozbyłam się też problemu konia - mod Conjure Rideable Etheral Horse Spell - czar przywołujący duchowego konia. Czar można kupic przy stajni w Białej Grani za 5000 golda. Możesz wybrać czy chcesz przywoływać jednego konia czy dwa ( z czego drugi dla twojego pomagiera). Czar przydatny, konia masz w każdej chwili, nie ginie i znika kiedy z niego zsiądziesz. Nie ma wpływu na magię przywoływania. Kilka kolorów do wyboru. Edytowano Kwiecień 25, 2012 przez Malva Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Exclusive Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 (edytowany) Ciekawy ten mod na konia, ale czy jest jakiś, który poprawia ich umiejętności ruchowe? Jak patrzę na jazdę, to ciągle mam wrażenie, że jakiegoś kucyka rozbrykanego dosiadłem, zamiast konia Mogę to w sumie odpuścić, ale nie mogę przeboleć braku walki na koniu. W Oblivionie mi się podobał ten element, tu niestety go wywalono, a nie spotkałem jeszcze moda, który przywróciłby ten element do gry. Edytowano Kwiecień 25, 2012 przez Exclusive Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuchar Napisano Kwiecień 25, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2012 No faktycznie niezły ten mod z konikiem, muszę wypróbować. Przy okazji natknął się ktoś na moda dodającego wozy w w mniejszych mieścinach (Zimowa Twierdza itd.)? Trochę irytuje mnie fakt, że po każde zlecenia Mrocznego Bractwa muszę jeździć konno, zamiast wskoczyć na wóz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 O co chodzi z tą walką na koniu w Oblivionie? Przecież tam trzeba było zsiąść żeby móc powalczyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Kwiecień 26, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2012 (edytowany) Być może chodziło mu o niesławne Horse Armor... Albo o tego moda, który dodaje między innymi walkę na koniu. Mógł mieć też na myśli ten "wspaniały" cytat Todda Howarda: "Fantasy, for us, is a knight on horseback running around and killing things". Edytowano Kwiecień 26, 2012 przez Sedinus Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GanjaMan987 Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Witam, mam dwa pytania odnośnie Morka. Mianowicie, jestem na początku gry i zadecydowałem, że będę grać łucznikiem - złodziejem, lecz nie wiem gdzie znajdę wytrychy. Myślałem, że służą do tego skrzypce, czy coś podobnego. A jeśli służą to mógłby mi ktoś wytłumaczyć, jak tego używać. Drugie pytanie odnosi się do pierwszego questa u Gildii Złodziei. Otóż mam ukraść Nayrii diament, lecz ona stoi cały czas koło tego regału z diamentem i nie wiem jak mam to niby zrobić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuchar Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Wytrych są, tylko jest trochę inna zasada ich używania. Wybierasz je w miejsce broni, celujesz w zabezpieczony obiekt i otwierasz do skutku. Tylko tutaj otwieranie zamków opiera się faktycznie na umiejętnościach postaci, żadnych mini-gierek jak w Oblivionie albo Skyrim. Ktoś w Gildii powinien je sprzedawać. Spróbuj ją odwiedzić w nocy. Jeśli to nic nie daje sprawdź czy wychodzi z domu na miasto i wtedy się wkradnij. Z tego co pamiętam żaden NPC nie stał w miejscu jak kołek. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 @UP - Oj, stoją w miejscu i po 24h. @GanjaMan987 - poszukaj u alchemików mikstury Niewidzialności lub Kameleona, wypij ją i wtedy próbuj ukraść. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koyuki Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Miałem ten sam problem z diamentem. Jako kociak mnich. NPC mogą się chyba odwracać. Sprawiasz, że jubilerka się odwraca do ściany, to jest na jej widoku przekradasz się za nią. Jak potem nie będzie można jej okraść proponuję coś takiego. Powoooooli wychodzimy zza rogu w trybie skradania się bez butów. Jeśli jest ikonka kradzieży - ok, quicksave i kolejne próby okradnięcia jubilerki. Jak ikonka kradzieży znika, natychmiast trzeba się cofnąć spowrotem za róg. NPC w Morrowind mają ustalone ścieżki chodzenia. Sklepikarze stoją cały czas w swoich sklepach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Skoro mowa o Morrowindzie to mam pytanie odnośnie zbroi i strojów. Podobno tam był podział na naramienniki, rękawice przednią i tylną część kirysu i jeszcze można było chyba na to płaszcz założyć. Prosiłbym o opisanie jak to wyglądało. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 (edytowany) Ba. Był lewy i prawy naramiennik, prawa i lewa rękawica(czyli mozna mieć jeden naramiennik z jednego zestawu, drugi z innego itd.), hełm, buty, górna część zbroi(kirys/napierśnik) szaty(można nosic na zbroi), ubrania(mozna nosic pod zbroją), i nagolenniki("spodnie"). No i biżuteria. Edytowano Kwiecień 28, 2012 przez Pewker Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Kwiecień 28, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 28, 2012 Dokańczając to co napisał kolega wyżej, to do biżuterii można zaliczyć pierścienie (maksymalnie 2 naraz) amulet i pas. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Można jeszcze do tego dodać (pomijając zbroję) cały garnitur broni, które się w najnowszym TES-ie nie pojawiły: Włócznie, laski, rzutki, sztylety do rzucania, shurikeny, katany, daikatany, kusze... Pewnie coś jeszcze było ale jakoś nie mogę się od pół roku wziąć i skończyć gry więc pozapominałem... A, no i jeszcze zbroje były dzielone na lekkie, średnie i ciężkie, nie ma łatwo Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buranchi Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 Katany są i dai katany są, co prawda tylko sztuk 1 z każdego rodzaju więc i tak nie ma przepychu. A co z włóczniami, w tym filmiku od Bethesdy widziałem że używali włócznie, mają to zamiar dodać? Dodam jeszcze że specjalnie sobie zainstalowałem skyrim żeby zobaczyć nowe killcamy, i wygląda to beznadziejnie. O ile strzał z łuku jakoś tam wygląda to do magii nie powinni tego dodawać, przynajmniej nie w takiej formie. Jakaś krótka animacja np po dostaniu fireballem, w której widzielibyśmy jak wróg się pali i skacze w agonii Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BrokenAss Napisano Kwiecień 29, 2012 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 29, 2012 (edytowany) @Buranchi właśnie nie wiadomo czy będą czy nie. Znając życie to będzie płatne DLC... Jeszcze mi się przypomniało. W Morrowindzie były jeszcze bronie zwane tanto, takie krótkie miecze. A do tego jeszcze sondy do rozbrajania pułapek, wytrychy do otwierania drzwi, to wszystko zaś było w kilku wersjach (amatorskie, profesjonalne itp). EDIT: w kwestii killcamów polecam moda Dance of Death, dodaje nowe ruchy w miarę zdobywania perków w broni jedno- i dwuręcznej oraz tarczy. Niestety, dodaje killmove'y tylko w walce wręcz, więc nie skoryguje magii Edytowano Kwiecień 29, 2012 przez BrokenAss Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...