Jump to content

Koyuki

Forumowicze
  • Content Count

    443
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Neutralna

About Koyuki

  • Rank
    Człowiek
  • Birthday 11/24/1994

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array

Recent Profile Visitors

4,282 profile views
  1. Mnie bardziej boli, że jeszcze sporo poczekamy na script extender do specjalnej edycji (marzec lub później). Chociaż zmiany graficzne miłe i gra stabilniejsza, to wciąż zbyt mało żeby zachęcić mnie do ponownego zagrania bez ulubionych modów. W tym czasie ponownie zachęcam do zagrania w moda do zwykłego Skyrima, Enderal. Kompletnie przerabia grę i wprowadza nową fajną fabułę. Dopiero co zapowiedziano dodatek z nowym contentem i ukrytym zakończeniem. https://www.reddit.com/r/enderal/comments/5ipsd0/announcement_enderal_forgotten_stories_dlc/
  2. Gra ma się teraz bardzo dobrze, bo ANet od paru miesięcy wypuszcza regularnie duże patche z nowym contentem. Sam na początek polecam necro. To jedna z najłatwiejszych do ogarnięcia postaci. Jest jednak trochę nudny, więc poleciłbym zagrać czymś trudniejszym. Elementalist i Thief mają wysoki skillcap i bardzo aktywny styl gry, polecam zainteresować się którymś z nich.
  3. IMO Specjalną Edycję lepiej jest traktować jako darmowy update niż cokolwiek innego. Taki nadzwyczajnie duży, który jednak wymaga konwersji modów do nowej wersji, przez co w pełni będzie można się tym nacieszyć dopiero za miesiąc (sic!). Słowo remaster chyba dawno temu straciło znaczenie jak przeróżni twórcy zamiast robić coś nowego to tylko "odświeżali" (czyt. podbijali rozdzielczość) niekoniecznie-stare tytuły (The Last of Us hurr). Dziwię się, że tylu ludzi w sekcji komentarzy zgłasza jakieś problemy z działaniem gry gdy na ogół na stronach takich jak reddit SE jest chwalone za poprawy
  4. Specjalna edycja miała premierę wczoraj i jest darmowa dla wszystkich posiadaczy zwykłego Skyrima. To bardzo fajna sprawa i chwała Beth za to. Szkoda tylko, że trochę ten sukces wizerunkowy sobie popsuli sprawą wczesnych kopii recenzenckich. Skyrim SE ma wiele usprawnień graficznych, których można było nie dostrzec w trailerach i masywne usprawnienie stabilności gry, co powinno prowadzić do mniej CTD, szczególnie na zmodowanej grze. Powinno być równie lub bardziej stabilne co Fallout 4. Jeden z lubianych kanałów o modowaniu ma filmik na ten temat, ale wypiszę szybkie TL;DR. Dodam tylko, ż
  5. To nie to, że nie ma tu ludzi grających w HotSa, bo pewnie jest ich wielu. Wiele tematów o aktywnych grach online od dawna nie miało nowych odpowiedzi, chociaż są tu ludzie grający w te gry. Tak po prostu jest na tym forum. To właściwie event na wzór diablowskiego Eternal Conflict i ma nazwę Machines of War. W sumie zabawne, że Blizz tak losowo wrzucił postać z Overwatcha do SC eventu, nawet jeśli tematycznie Zarya jest dość blisko SC. Do tego na Gamescomie pojawia się parę innych nowinek, których gracze mogą się doszukać na stoisku Blizza. Valla dostanie dużego reworka talentów, m.in. ul
  6. @DuncunIdahho Nie mam pojęcia o co ci chodzi. Dostajemy dokładnie to czego się spodziewałem. Tj. jedno pełnoprawne rozszerzenie, jedno prawdopodobnie na miarę Dawnguarda (Nuka World). Samo Far Harbor jest warte tyle co wszystkie dodatki do trójki lub New Vegas (aye, tu przesadziłem nieco) razem wzięte, bo to w odróżnieniu od nich pełnoprawne rozszerzenie na wzór Shivering Isles lub dodatków do Wiedźmina. Nuka World wedle zapowiedzi dodaje nowy obszar do eksplorowania i nową frakcję, która też będzie miała wpływ na wygląd podstawowej gry. Aczkolwiek muszę zauważyć jeden błąd w swoim p
  7. Różnica jest kosmetyczna dla klas opierających się na power, ale tylko tam zdobędziesz asc. biżuterię z najlepszymi statystykami dla condi klas (np. Reaper, Engineer, Burnzerker), healerów (np. Druid) i tych nastawionych na support/tankowanie (np. Scrapper, Chronomancer). Rajdy mają własną walutę, którą zdobywasz za wygrane walki lub przegrane jeśli dojdziesz do odpowiedniej fazy. Wydajesz u kupca za skrzynki ze zwykłym asc. sprzętem (broń i zbroja), a każda udana walka odblokowuje parę konkretnych przedmiotów w sklepie. Jest to m.in. wspomniana biżuteria, bronie z wyjątkowymi skórkami i minia
  8. @Kudzu Nieszczęśliwie sytuacja strażników się tylko pogorszyła w PvP, a w pozostałych trybach nic lub niewiele się zmieniło. W PvP obecnie jest meta, która faworyzuje profesje bogatymi w niszczenie lub odbijanie pocisków (przede wszystkim wojownik i elementalista), a strażnik na tym właściwie się opiera. Na wszelakich tier-listach znajdziesz go bardzo nisko lub najniżej. W WvW zdaje się być wciąż przydatny na czele zergów wspólnie z wojownikiem. W PvE w kwietniowym patchu dodano specjalną lokację z golemem, na którym można testować dps, dzięki czemu mamy niby-dokładne statystyki obra
  9. Gracze nie odpłynęli, ale rzeczywiście trochę ucichło, a to zwyczajnie przez brak nowego większego contentu poza rajdami przez rok. GW2 ma się jednak dobrze według oficjalnych statystyk, więc źle na pewno nie jest. Poza tym nie naprawiają żadnych "drobnych rzeczy", tylko te największe. Poza tym nie wiem skąd te twoje "ostatnim tchnieniem przerzucili się na F2P", bo zrobili to, gdy hype na GW2 był największy od paru dobrych lat przy okazji premiery dodatku. Ze specjalizacjami to zupełna nowość w dodatku. Nie skopany pomysł, tylko dopiero to się pojawiło w grze i będzie rozbudowywane w przy
  10. Odświeżam temat, bo zdaje się być na to dobra okazja. Już wcześniej chciałem. W kwietniu zmienił się człowiek przewodzący devami i zaszło kilka ważnych zmian w filozofii ANetu - zamiast Colina jest Mike O'brien (MO). Najważniejsze jest to, że od dłuższego czasu mniej zajmowano się nowym contentem, a bardziej naprawianiem systemów już obecnych w grze, byleby wszystko było jak najbardziej grywalne i nie zostawić niczego w złym stanie. Mniejsza zmiana to mniej zapowiadania wielkich rzeczy, a więcej ich dostarczania, dlatego jedyne co dostajemy przed dużymi patchami to małe teasery. Jeszcze w
  11. @aliven Nieszczęśliwie pare z tych grafomańskich wynaturzeń (nie zgadzam się z tym określeniem, ale polskie tłumaczenia czasem rzeczywiście tak wyglądają) jest wymaganych do poznania pełnej właściwej historii Warcrafta. Nie znajdziesz w grze żadnego uzupełnienia dla graczy, którzy nie czytali najnowszej Kroniki lub serii zaczynającej się od Rise of the Horde. Nie dowiesz się jak właściwie zaczyna się WoD bez przeczytania War Crimes. Najnowszy Illidan natomiast naprawia The Burning Crusade. To w sumie jedna z wad dzisiejszego WoWa - nieco zbyt dużo Blizz wsadza w książki bez żadnego wyjaśn
  12. Warlords of Draenor był rewelacyjnym dodatkiem przez pierwszy miesiąc, bo znacznie poprawił się w kwestiach levelingu, sposobu opowiadania historii, dungeonów i rajdów, było co robić. Garnizon też był na początku całkiem niezłym pomysłem. Problemy zaczynały się w end-game, gdy już nie miałeś więcej questów, a średni poziom twojego sprzętu przekroczył 630. Większość problemów dotyczy głównie weteranów. Jako świeży gracz, szczególnie gdy najnowszy dodatek jest na horyzoncie, nie powinieneś mieć większych problemów. Leveling jest dobry, świat jest piękny i wypełniony masą fajnych skarbó
  13. Aye aye. Sama gra może nieco wprowadzać teraz w błąd, ponieważ do 60. poziomu jesteś w Azeroth po Kataklizmie, tj. trzeci dodatek. Po tym poziomie lecisz w przeszłość do poprzednich dodatków gdy taki Garrosh jeszcze nie był wodzem Hordy. Miej to na uwadze jak będziesz grał. Największymi skarbnicami wiedzy o uniwersum Warcrafta będą strona Wowpedia (aktywnie aktualizowana) i książka World of Warcraft: Chronicle, która nieszczęśliwie zdaje się nie mieć polskiego wydania. Chronicle opisuje wszystkie ważne wydarzenia od początku świata aż do wydarzeń z filmu, z ładnymi grafikami i opisami.
  14. Legion klapa pewnie byłby końcem WoWa. Dwóch złych dodatków pod rząd ludzie nie zdzierżą, a już sporo graczy się ulotniło. Niedawno opublikowano kilka dużych wywiadów, które wcześniej odbyły się dla specjalnie dobranej publiki (głównie WoWowi streamerzy i niektórzy dziennikarze). Tony różnych informacji, także o planie na patche na najnowszy dodatek. Mają być 3 tiery rajdowe. 2 rajdy niedługo po premierze w stylu WoDa (z większą przerwą pomiędzy, bo jak Blizz przyznaje, BRF ukazał się zbyt szybko po Highmaul), patch 7.1 niedługo potem z nowym dungiem, 7.2 wprowadzający kolejny rajd i jaki
  15. Byłem na filmie. Polecam fanom Warcrafta. Nieco mniej ludziom "niewtajemniczonym", ponieważ można się nieco pogubić przez dość duże tempo wydarzeń w filmie. Tempo, na które ludzie tak bardzo narzekają, rzeczywiście jest małym problemem. Twórcy mieli sporo materiału do wciśnięcia w te 2 godziny seansu i parę wątków jest przez to zbyt krótkich by je dobrze ocenić lub polubić, romans najlepszym przykładem. Między pewnymi scenami w założeniu mija sporo czasu, ale często nie jest to wyraźnie widoczne. Jest też parę dziwnych scen, w których bohaterowie nie mówią zbyt mądrych rzeczy i nieszczęśl
×
×
  • Create New...