Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Mi się snajpi bardzo przyjemnie, mówiłem - podobnie jak w BC2. Jakoś łatwiej mi wyczuć gdzie spadnie pocisk. Ogólnie gra Reconem jest przyjemniejsza w BF4.

I łódź bojowa to fajna zabawka, świetna broń anty-heli. Swoją drogą, a propos anty-heli - pociski z RPG wystrzeliwują bardziej dynamicznie i lecą szybciej, to małe ułatwienie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytankko: W związku ze zbliżającą się premierą 4, mógłby może ktos pożyczyć na tydzień paski origina z bf'em 3? Chciałbym sobie popykać chwilkę przed 4 i "wejść w klimat". Swojej trójeczki nie kupiłem, bo miałem wtedy dość słabego lapka, a teraz już się nie opłaca :P Więc jak ktoś mógłby mi to umożliwić, byłbym bardzo wdzięczny :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiscie, zamowilem wersje pudelkowa, bo lubie sobie kolekcjonowac i w bete zagram dopiero w piatek, ale mysle ze jest to spowodowane tym ze tysiace osob naraz sie dobija do serwerow i wystepuja roznorakie bledy, jak legendarny error na becie diablo 3 :P

Takich sytuachi nie da sie niestety w betach uniknac bo robione one sa po to, zeby wlasnie przetestowac zachowanie serwerow w czasie najwiekszej aktywnosci graczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Snajpienie nie jest takie złe jak ktoś powiedział przypomina to z BC2 chociaż nie powiem ta linia po wystrzale udająca niby tor pocisku jest po prostu myląca i chrzani się orientacja co do miejsca gdzie kula tak naprawdę spada.

Puki co jakieś 280m headshot przez oślepiającą zasłonę kurzu w kolesia na wieżowcu =] Nie powiem idzie coraz lepiej tak jak to miało miejsca jak się przesiadłem z BC2 na BF3 bo wtedy dla mnie BF3 było jak dziki zachód co do celowania i manewrowania :E

PS. . . XM25 Airburst.... kocham to cacko za to jak łatwo zdejmuje snajperów z dachów :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra się bardzo przyjemnie, dźwięki są bardzo soczyste, ogólnie lepiej się strzela. Bajery typu teleportujące windy, otwieralne kontenery i rolety antywłamaniowe na dominacji to fajne banery, ale ten cały upadek wieżowca za każdym razem wygląda tak samo, więc stawiam że będzie tak jak mówił kolega przede mną: za pierwszym razem łaaaał!, za drugim 'faaaajnie', a za trzecim to już nikt nie będzie na to uwagi zwracał. No ale cóż, przynajmniej coś się zmienia na tych mapach. U mnie żadnych bugów nie uświadczyłem, poza ekranem z podsumowaniem rundy który nie chce się schować, więc nie mogę sprawdzić upcoming unlocks. Wydajność: 60-40 klatek na ultra/high. Słyszałem że beta ma skłonność do lagów na gforcach, ja mam radeona i Amiga jak marzenie. Jednak widać że wymagania nieco wzrosły względem trójki. Jednak u mnie - jeśli betę traktuje się jak betę, a nie jak produkt finalny jest zdecydowanie pozytywnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok , jak dla mnie BF4 R.I.P. - na moim kompie z przed 4 lat (wtedy full wypas) gdzie BF3 śmiga na high ustawieniach - BF4 nawet po OC karty graf. i procka i zjechaniu na low detale średnio wyciąga 20fps - no to pozamiatane, albo zmiana kompa albo PS4 z BF4 - muszę pomyśleć

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dovahkiin

No właśnie też się nad tym zastanawiam biggrin_prosty.gif Chyba zrobili to tak że gdyby można było odnawiać to ta broń stała by się przegięta, a jakakolwiek walka zza osłon nie miała by wtedy sensu xD Z tą amunicją co się ma można lekką ręką zdjąć kilku snajperów z dachu czyli trolowania kamperów nabiera nowego sensu XD

Edit:

Hmm są jeszcze "duże" ammo pack'i i nie jestem pewien ale chyba chodzi o to że małe AP dają tylko amunicję, a duże dopiero dają materiały wybuchowe, granaty itd.

Edit2: <trololo>

Uwielbiam zerowanie lunet po prostu bomba, siadam sobie na dachu, lornetką sprawdzam odległość, ustawiam ile trzeba + Bipod i jazda headshoty na drugiej stronie mapy lecą aż się kurzy xD A dokładniej z budynku B na budynku E praktycznie się nie schowasz od takiego ostrzału :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś mnie strzeli zaraz. Sterowniki poaktualizowane, wczoraj wszystko śmigało (jeżeli pod słowo śmigało podciągniemy 40-50 FPS...) a dziś ledwo tyle wyciąga (random crashe pominę...). Coś mi mówi, że nie dotrwam nerwowo do końca bety, a i preorder jest pod nożem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kmm101

Sprawa wygląda tak że masz jako recon lornetkę, która oprócz namierzania laserem ma dalmierz. Bierzesz lornetkę, sprawdzasz odległość do lecu, np: masz 250m bo to średnia odległość od punku B do punktu E. Używasz V żeby ustawić lunetę od 200m do 1000m i skoro masz 250m to ustawiasz lunetę na powiedzmy 200m i to na tyle. ofc. trzeba rekompensować te 50m czy ile tam jest luzy między celem a ustawieniem lunety ale skoro cel jest +?- na 250m, a luneta na 200m to jest trafienie jest banalne bo bierze się jedynie min. poprawkę, a nie tak jak w BF3 gdzie trzeba celować ki wie ile nad celem lol.

O ile nie masz lunety, która ma wbudowany dalmierz itd. to ustawienie lunety widać na dole ekranu tam gdzie pokazuje jaki klawisz do czego jest przypisany.

Dodatkowo jak masz początkowy celownik to można dodać do broni Variable Zoom, który nieziemsko się przydaje jak początkowy zoom to x6 bodajże i strzelanie przez całą mapę jest trudne.

Ps. Nie mierz odległości bezpośrednio do celu tylko do jakiegoś obiektu w +/- okolicy celu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapa z bety jest za mała na ilość 64 graczy i to jeszcze z nieaktywnym trybem commandera. Przy 48 może byłoby normalniej jednak takich serwerów nie ma. Póki co jest to totalna rzeźnia z nikłym elementem taktycznym. Nie za taką jatkę ta seria jest ceniona... Bez commandera ta 4 wygląda jak kolejne podrasowane dlc do 3. Taka sama nieskładna rzeźnia, w której każdy sobie sam rzepkę skrobie. Po za tym czasy ładowania w porównaniu do części 3 wydłużyły się u mnie 4-5 krotnie, gra jest na granicy grywalności jeśli o płynność chodzi, laguje strasznie, a graficznie na tych ustawieniach na których muszę grać wygląda gorzej niż 3. Tak naprawdę niczego co naprawdę ważne z nowości w tej becie nie ma i mam co do niej mieszane uczucia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propo's zniszczeń - to są spore. W jednym meczu pocisk wybuchł nam pod gąsienicami asfalt popękał a czołg częściowo spadł do przejścia podziemnego. Trochę zajęło nam wygrzebanie się stamtąd...

Nie udało mi się zalogować do battelloga na tablecie - ani hasłem ani przez QR. Ktoś próbował z sukcesem?

Pierwszy dzień bety i już spotkałem testerów aimbota :P Head za headem z rozpylacza...

Apteczki działają dość średnio - chyba dużo wolniej niż w BF3, za to można je dalej rzucić. Nie widać ich na mapie? Tak ma być?

Odnoszę też wrażenie, że postać ma więcej HP - albo broń bardziej rozpyla - tak czy siak postać biegnąca pod ostrzałem żyje dłużej... Czasem nawet zdążę się ukryć za rogiem, a w BF nawet często jak już tam byłem dopadała mnie jeszcze magiczna kula - czyżby to naprawili przy okazji?

Gra trochę tnie.. Ale nowy RIG już się składa... Powinien być na premierę :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@widelec251

Nie myśl że Commander coś Ci zmieni jeżeli chodzi o rzeźnię na tej mapie przy 64 osobach, tak naprawdę wszystko zależy od drużyn bo jakoś ostatnie kilka meczy grało się naprawdę z pomysłem, a nie każdy sobie na pałę. Owszem czasami trafi się ekipa gdzie każdy gra dosłownie bezmyślnie, np: nie używają klasy Engi po niby nie ma sensu jak nie odblokujesz karabinów, a z kolei recony tylko siedzą na dachu i pudłują bo połowa nie wie jak wyzerować lunetę czy nie używają lornetki do zaznaczanie helek i czołgów, a tym bardziej mało kto spotuje ;/ Z Commanderem czy bez jak grasz z bandą zamotów to zawsze będzie beznadziejna gra dlatego ja osobiście wychodzę z takich gier i szukam lepszej rozgrywki.

Co do wyglądu samej gry to sorry ale na ultra niektóre mapy w BF3 wyglądają gorzej niżeli tan mapa z BF4 na medium :E

@Li0x

Widzisz, a mi się wydaje że się ginie szybciej, nawet jak komuś pod lufę w BF3 wbiegnę to tak szybko nie padam jak tutaj ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zaraz po odpaleniu gra działała stabilnie, pod wieczór już wywalała błędem przy minimalizowaniu. A teraz zaczęła się zawieszać. Robi się ciekawie.

@Edit: Wrzuciłem taki tam drobny gameplay, jak ktoś bez premium tutaj jest a chce zobaczyć jak wygląda latanie to proszę. Albo mi się wydaje albo można rozwalić czołg przy jednym nalocie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@skalny troll

Tryb commander zostaje wprowadzony po to żeby wyeliminować bądź przynajmniej znacząco obniżyć poziom samowolki w grze więc myślę, że jednak coś zmieni. Niekoniecznie od razu, być może społeczność będzie potrzebować chwilę nim przyswoi zasady, ale myślę, że im dłużej po premierze tym powinno być lepiej. Tak przy okazji ta beta jest taką, a nie inną sieczką bo połowa ludzi, która się na nią rzuciła zapewne nigdy nawet nie grała w Battlefielda, więc nie ma co oczekiwać jakiegokolwiek ogarnięcia, ale mimo wszystko 64 graczy to chyba za dużo.

Jak już tak narzekam to ponarzekam dalej:P

Kwestia przejrzystości. Wiadomo technologia od czasów ascetycznej drugiej części mocno poszła do przodu i teraz na ekranie dzieje się masakrycznie dużo. Nie raz i nie dwa miałem problem z odpowiednim rozeznaniem w terenie, a ukonsolowiony interfejs wcale mi w tym nie pomagał. Mini mapa zdaje się być nieco lepsza niż w trzeciej części, ale to dalej nie to. W ogóle cały interfejs nadaje się do kosza. Setki przeklikiwania w celu znalezienia czegoś i wybrania odpowiedniego ekwipunku. Na konsoli nie da się inaczej, ale na PC owszem, więc za to wielki minus. No i niektóre komunikaty mówią o kierunkach świata, tylko co z tego skoro żeby zobaczyć gdzie jest północ muszę przyglądać się mini mapce przez dobrych kilka sekund. Gra ma potencjał. Zapewne w dniu premiery nie będzie dopracowana i trzeba będzie sporo poczekać zanim zrobią wszystko jak należy (podobnie było w przypadku 3). Przynajmniej mam nadzieję, że zrobią jak należy.

Ps. Po dwóch latach od premiery 3 widać jak tragicznie potrzebny w tego typu grze jest jakikolwiek mechanizm pozwalający zapanować nad chaosem. W trójce nie było nic takiego i to po części dlatego balans leży i kwiczy na niektórych mapach, a grę wygrywa drużyna mająca jeden zgrany skład z TS-em.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się ludzie słuchają dowódców, to jest szok. Byłem dowódcą 20 minut. Wszystkie oznaczone przeze mnie flagi zajęte w mniej niż 3 minuty. Tak świetnie (teamplay znaczy) nie grało mi się od początków BF3 biggrin_prosty.gif

EDIT: Zalecam przejrzeć master dogtagi - znalazłem tam perełkę, tuż obok M82 (czyli pick-up) znajduje się... M136! A jak się to zwie inaczej? Ano AT4 - więc AT4 może wrócić jak pick-up.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@widelec

Dlaczego Commander miałby coś zmienić? Przecież to nadal będzie stado przypadkowych ludzi, z których może 1/3 będzie zainteresowana graniem w celu wygrania rundy. Czemu mieliby się słuchać Commandera? To raz, a dwa że Commander też może różne głupoty robić i w takim wypadku bardziej rozgarnięci gracze po prostu go oleją i będą robić to co powinni robić, a nie to co akurat każe Commander. W BF3 składy też miały promować grę drużynową i jak się skończyło każdy wie. Tam jak miałeś samych debili w składzie (np. kampiących na obrzeżach mapy, wbiegających prosto pod ciągły ostrzał z wielu kierunków czy przebiegających po twoim ciele medyków - pierwsze z brzegu przykłady do spotkania na każdym serwerze) to też latałeś za nimi i im pomagałeś? Z doświadczenia wiem, że w takim wypadku mimo wielkich chęci taki wysiłek pójdzie na marne. Nie dość, że pomocy nie wykorzystają to jeszcze traci się czas, który można spożytkować lepiej. Bardziej opłaca się olać taki skład i robić to co trzeba samemu, albo z innymi członkami zespołu. Zawsze można próbować poszukać lepszego, ale przeważnie już po samym wyborze perków widać, że większość składów do niczego się nie przyda. W żadnej grze nie będzie dobrego teamplayu przy takiej ilości przypadkowych graczy. Takie rzeczy to tylko w zorganizowanych meczach. Zresztą w BF3 było sporo takich meczów 32v32 z tego co wiem. Z dowódcą, podziałem na składy powietrzne, pancerne, piechotę, squad liderami. Wszystko oczywiście z voice chatem i nawet niektóre z transmisją na żywo (LevelBF - tam chyba nawet każdy chętny mógł się zgłosić). Dla chcącego nic trudnego, ale z przypadkowymi ludźmi nie ma szans na taki teamplay.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@reg

Oczywiście, że nie ma szans na taki teamplay jaki podałeś bo to jest rzeczywiście niewykonalne z przypadkowymi osobami, ale jeśli tylko ten tryb zostanie zrobiony tak jak należy to jest olbrzymia szansa na znaczące zmniejszenie chaosu i uporządkowanie gry. Jasna sprawa, że w dalszym ciągu wszystko będzie zależało od inteligencji, doświadczenia i chęci graczy, ale dostaną oni przynajmniej działające narzędzie, z którego będą mogli korzystać. W trójce była jedynie śmiechu warta róża rozkazów (a i ona dodana została dopiero po wielkiej fali krytyki). Czas pokaże jak to się skończy, ale akurat ten tryb jest jak dla mnie ostatnią deską ratunku dla tej gry i wiążę z nim spore nadzieje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i już w trybie Conquest sobie nie pogram - gra po załadowaniu zamiast wyświetlić spawn menu rzuca loading na czarnym tle w nieskoń... wait, dopóki się nie wykrzaczy. Co dziwniejsze, Domination działa ok 0_0 Pytanko - nie grałem w Doorfightera więc jak się używa tego dzyngla, co podwaja zoom lunety/drugiego celownika ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...