Jump to content

LiOx

Forumowicze
  • Content Count

    595
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About LiOx

  • Rank
    Elf
  • Birthday 08/14/1978

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Recent Profile Visitors

4,241 profile views
  1. No i bardzo dobrze, bo to było żenujące... Twarze faktycznie wyglądają znacząco lepiej, i mimika też prezentuje się o wile naturalniej. Ale tak na prawdę, to przekonam się jak bardzo dopiero dzisiaj, gdy rozpocznę grę+ moją Rayden - bo najgorzej było na początku gry. Ze słabych rzeczy - koślawa animacja biegu (w ciuchah cywilnych) jak była tak została... Zdaje się, że dla równowagi uszkodzono model jazdy Nomadem - wcześniej jak jechało się w trybie 4W i zaczynała się górka to pojazd tracił na mocy efektywnej, ale jechał, a teraz już na byle pochyłości niemal się zatrzymuje jeśli nie włączymy trybu 6W... Chociaż, też nie wszędzie tak się dzieje... A, no i pierwszy raz zagrałem w multi - ło matulu, jakie to trudne! Ale i intensywne. Cieszy mniejsza ilość rund niż w ME3, bo dłuższe mecze były by tu ciężką przeprawą dla ręki od myszki... IMHO jest sporo trudniej niż w ME3.
  2. Najzabawniejsze jest "obniżenie ceny zakupu kluczy deszyfrujących". Jakby były potrzebne - na najtrudniejsze skrzynie i tak nie działają a na banalne ich szkoda. Skończyło się tak, że w ekwipunku osiągnąłem ich maksymalną ilość i nie mogłem już zbierać z pojemników... Meh... Osobiście najchętniej zobaczyłbym opcję naprawiania sejwów, umożliwiającą reset zadań - podczas drugiego przejścia mam już ze 2 zadania, które utknęły bez możliwości pchnięcia ich dalej - bo nie da się pogadać z konkretną osobą gdy zrobiłem to zbyt szybko...
  3. Ja tam dociągnąłem do niemal 70 lvl i nic takiego nie zaobserwowałem - natomiast niewątpliwie kuriozalne jest to, że wszelkie "znajdźki" awansują wraz ze mną... (broń, pancerze, moduły). Nic w górę, nic w dół.
  4. Będzie sporo niełatwych decyzji... (Głównie dlatego, że o niezbyt oczywistych dalszych konsekwencjach.) Inna rzecz, czy będą mieć aż tak diametralnie odmienny wpływ na zdarzenia jak decyzje w wątku Krwawego Barona... (IMHO najlepsze zadanie jakie do tej pory w życiu rozgrywałem w grach.) Nie wiem, do tej pory tego nie zauważyłem (chociaż zdaje się na lojalkę Liama może mieć jakiś wpływ jakiego typu posterunek postawiliśmy na Eos...), na pewno wszystkie one są jasno rozpisane w leksykonie, więc jest szansa, że tak. Oby.
  5. Ja zauważyłem, że towarzysze gadają ze sobą, dopiero jak przez dłuższą chwilę "nic" się nie dzieje - np. jak jadę z jednej miejscówki do innej... Ale chyba faktycznie zaczeli ze sobą rozmawiac dopiero jak Jaal doąłczył do ekipy. Inna sprawa, ze wcześnieje biegałem tylko z Liamem i Corą. Może oni nie mają o czym ze sobą rozmawiać Swoją drogą, mam już 3 planety zdatne na 100% (i jedną na 80%) a wciąż mase zadań na ich powierzchni - miodzio Gra na poziomie łatwym jest troche zbyt łatwa - przeciwnicy schodza od kilku kul... W zasadzie potrafię wyczyscić cały posterunek Kettów / Remnantów na jednym magazynku Vakirri (2lvl)... Chyba, że zwyczajnie przekoksowałem postać na karabinach --- Co mi się podoba: - Obłędna grafika, zwłaszcza krypty Remnantów, świetne modele, tekstury i efekty - Dużo zadań, rozmów, i ciekawych postaci - Jak do tej pory co najmniej 5 nietrywialnych wyborów, nad którymi myślałem po kilka minut... Ciekawy jestem ile ważnych dla gry decyzji podjąłem w międzyczasie bez świadomosci ich wazności... - Momentami niegłupi scenariusz, ciekawa intrygą Remnantów i Plagi - Fajne jest to, że postacie zupełnie nie mają swiadomości tego, co się wyprawiało w Drodze Mlecznej po ich odlocie. Zero odnośników do Żniwiarzy itd. Ciekawe czy to się zmieni. - Bardzo dużo lekkiego humoru, zwłaszcza w wykonaniu samej Rayder. Do tego bardzo dobrze nagaranego. - Świetne gadki pomiędzy czonkami ekipy. Co mi się NIE podoba: - Oczywiscie paskudnie animowana twarz mojej bohaterki, ale po 20+ godzinach gry przestaje to przeszkadzać. - Czasem sypiace się animacje postaci. - Sporo płytkich questów - Mocno niefajny interfejs, wyraźnie dziergany pod kontroler, wymaga masy klikania i przewijania, do tego często głupieje. Najgorze ekrany to IMHO ekwipunku, badań, produkcji i sklepów... - Automatycznie przełaczajace się zadania, zazwyczaj w nieintuicyjny sposób - Drużyna jest jakaś taka nijaka. Jako całość. Bo jak już się dłużej pogada z poszczególnymi postaciami to jest lepiej. - Póki co mocno przewidywalna fabuła (ot np. co się wyprawia w świątyni, w której więziona jest Moshae domyśliłem się 2 minuty po wejściu...). Główny zły (pomijam, że wygląda jak kolejny Teletubiś) jest znany od poczatku i moim zdaniem mało przkonujacy... Chociaż bardziej rozumiem jego motywację niż Żniwiarzy - Zasoby. Gdzie jest kuffa Uran w dużych ilościach?!? Przecież tam kolonizujemy całe planety - zasoby dla inicjatywy powinny być dostepne w milionach ton (z czego dla Pionierów dostępne priorytetowo) a nie w gramach... - Ja tez uważam, że 3 sloty na skille to zbyt mało - nie ma sensu inwestowac w aktywne umiejętności, skoro i tak można wybrać tylko 3... No to jasne, że aktywne będą cąły czas te wymaksowane... - Owszem, ekwipunku jest cała masa, ale większość to bezużyteczne śmieci. Brakuje mi też jakiejś fajnej, mocnej, uniwerslanej broni.
  6. @JacenSunrider Ja nie wiem jaki Ty masz problem - kup sobie wersję polską i nie wyświetlaj napisów, przecież głosy i tak są angielskie... I graj. --- Przez tę całą głupote z przedpremierowym dostępem to w tej chwili już od ładnych kilku dni na YT można podziwiać zakończenie gry, która nie miała jeszcze premiery... Pięknie... Odnosze wrażenie, że pół świata już gra, tylko ja siędzę jak ten debil i czekam na premierę... I nie, nie wykupię żadnego EA Access _tylko_ po to by mieć wcześniej dostęp do kawałka jednej gry... Nawet tak oczekiwanej. Ech...
  7. Odnoszę wrażenie, że trochę głupieją. Ale istotnie - elementy wyposażenia mają wpływ na główne statystyki - zazwyczaj bezpośrednio, podnosząc dany stat, ale nierzadko posrednio - np. poprzez zwiększenie szansa na krytyka czy większy magazynek. Albo extra punkty zdrowia czy pancerza.
  8. Heh za późno przypomniałem sobie o tym wątku... Nie dało się postawić śluzy w tym kopanym korytarzu z dźwignią w jakimś bezpiecznym miejscu? Tak na wszelki? Nie jestem wyjadaczem DF, ale ostro pocisnąłem w Towns i tam było coś podobnego. Wiki chyba też wspomina o takim ustrojstwie...
  9. Zawsze myślałem, że to ci co się upijają przy jakiejkolwiek okazji to totalne przegrywy... No, ale ja mam trochę wyższe wymagania od życia Zapewne i tak się nie pojawię bo z bratem robimy naszym synom kinder-party i sami będziemy tłukli jakieś planszówki, ale Wy bawcie się dobrze tak jak wam pasuje. Współczucie dla pracujących... (Chociaż sam też wolę w robocie siedzieć niż się z dzieciakami użerać :-P)
  10. Ja podczas pierwszego przejścia, po około 130h zużyłem wg statystyk 40 rdzeni, a ponad 80 mi jeszcze zostało - fakt, że sporą część biegałem bez power-armora (średnia trudność)... Tylko kilka z nich kupiłem. reszta jakoś tak sama wpadła po drodze... Teraz gram na trudnym, mam gdzieś 20lvl i w zapasie jakieś 20 rdzeni. A z pancerza wychodzę tylko po to by podłubać przy warsztacie albo jak fabuła każe mi usiąść . Nawet buduję w pancerzu.
  11. To się nazywa bodajże "Zaszyfrowana / zakodowana holotaśma" czy jakoś podobnie. Wystarczy w praktycznie dowolnym terminalu ją załadować ® - nie będzie na to opcji w menu terminala jakby co.
  12. Tak wyglądają wszystkie flirty / romansy w F4. W zasadzie zdobyłem pełne zaufanie już wszystkich do tej pory odkrytych postaci (5-6?) a na przekór romans (i to żeńską postacią ) zrobiłem z Curie... A co... Tak swoją drogą, to żeńską postać uważam za najlepiej zdubbingowaną postać w grach ever. W wielu miejscach bardzo dobrze słychać rozpacz matki szukającej swojego dziecka... Niestety ponieważ reszta rozmów jest mdła i nijaka, to ten voice acting pasuje do tej reszty jak pięść do nosa... Ale mi się podoba - 140h na koncie @Wizardius
  13. Ja nie wiem co ludzie chcą od grafiki F4 - moim zdaniem jest znakomita - zwłaszcza jak na skalę i złożoność przedstawionego świata. Ok - niektóre tekstury czy modele za piękne nie są, ale całość moim zdaniem dobrze się komponuje i bardzo fajnie ilustruje te zrujnowane miasta. Żeby nie być gołosłownym - garść screenshotów - uwaga: mogą być drobne spoilery (choć jak wszyscy dobrze wiemy fabuła nie jest mocną stroną F4 - ale reckę napiszę za czas jakiś - do tej pory raptem trochę ponad 30h za mną...) http://steamcommunity.com/id/sebgruch/screenshots/?appid=377160 (Nie wklejam samych obrazków, bo by mnie mody pomordowały...)
  14. Uwaga, nieopatrznie zmieniłem sobie język F4 z EN na PL... Od nowa dociąga mi 25GB... Meh... Pół godziny w plecy...
  15. A jakiś link? Nie każdy ma Crossa w znajomych...
×
×
  • Create New...