Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Wiesz, akurat ta randomowość lokacji jest dla mnie kompletnie bez sensu. Po co to? Jak dla mnie lepiej by było zrobić kilka kompleksowo zaprojektowanych lokacji z rozmachem i rzucić na nich kilka obszarów, w których mogą pojawić się losowe eventy niż trzymać się tej losowości. Gdyby jeszcze tak losowane mapy potrafiły czymś autentycznie zaskoczyć... ale przechodząc dwójkę, czy trójkę nie widzę żadnych znaczących różnic na odwiedzanych obszarach. Wszystko się ze sobą zlewa i w końcu i tak masz wrażenie, że biegasz w kółko w tym samym miejscu, w którym ktoś poprzestawiał tylko drzewa i kamienie. Jeśli mają to poprawić to ok, ale nie wiem czy zrobi to większą różnicę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No akurat randomowość lokacji z dwójki jest znacznie większa niż z trójki. Praktycznie sicko jest takie same poza paroma wejściami do podziemi itp.

Nawet się ekipa wypowiadała, że to był błąd bo bardziej chcieli zrobić RPG (omg...) zamiast h&s i stąd takie usztywnione miejscówki.

Jednego jednak się nie obejdzie - gra polega na zabijaniu mobów i zbieraniu lepszego ekwipunku aby lepiej zabijać moby i zbierać lepszy ekwipunek :) Na tym polega ten gatunek :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę, o tym chwilę temu była dyskusja:

"Bug Fix: Fixed an issue where 2-Handed Legendary weapons were rolling damage appropriate to 1-handed Legendary weapons"

Na Battlenecie w oficjalnych patch notes nie znajdziemy tej informacji. Z tego co na szybko znalazłem to Blizzowi nie udało się naprawić tego błędu...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Battlenecie w oficjalnych patch notes nie znajdziemy tej informacji.

Jak nie, jak tak? :-)http://us.battle.net/d3/en/blog/13183882/patch-203-now-live-3-11-2014 - na samym końcu, w Items.

iHS -> Możesz być tylko w jednym klanie, ale możesz być związany z wieloma społecznościami. Przykładowo masz klan znajomych, ale możesz być w społecznościach swojej firmy oraz swojego miasta.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to kwestia (bardzo krótkiego) czasu, ponieważ kolega Wies.niak zapodał "changeloga" z patcha, który jest na amerykańskim serwerze. Spokojnie - do Europy również zawita i pewnie znowu powróci temat broni dwuręcznych, tym razem w aspekcie ich unikalności oraz wielkich i niesamowitych obrażeń przez nie zadawanych :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie, jak tak? smile_prosty2.gifhttp://us.battle.net...-live-3-11-2014 - na samym końcu, w Items.

Może nie powiedziałem tego dokładnie. Nigdzie poza angielskim Battlenetem nie znajdziemy tej informacji:

http://eu.battle.net...-203-11-03-2014

http://eu.battle.net...opic/8293739674

Czy właśnie wklejony wyżej link http://eu.battle.net...pic/10003920442

W grze też z tego co widziałem to dalej nie działa więc.... smile_prosty.gif

@UP: Przecież ten patch zawitał do nas wczoraj...

Edytowano przez TheEquinoxe
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja to co podałem, to z informacji z forum, na to że oni to mają w changelogu, ale to jednak nie działa nawet u nich, stąd u nas tego nie uwzględnili- bo po co jak nie działa?!. A patch jest identyczny. A czym się różni Diablo na amerykańskim serwerze od europejskiego? Niczym.

Komentarz pod linkiem http://eu.battle.net/d3/pl/blog/13183882/diablo-iii-informacje-o-aktualizacji-203-11-03-2014

Cisza ponieważ na serwerach regionu Ameryk okazuje się, że

"Bug Fix: Fixed an issue where 2-Handed Legendary weapons were rolling damage appropriate to 1-handed Legendary weapons" nie został poprawiony.

Ludzie piszą, że roluje wg starego 1-handed. Czyli już w Europie i Azji wycięli ten opis. Cóż czekamy na 2.04 ... Oby ;)

PS. Ostatni Skorn jaki mi wydropil byl "mocnosiarczysty" ...

Pozdro dla wielbicieli dwuręcznych broni :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy nowy patch, ja czekam na naprawę lagów i słabej wydajności, bo czasem spada do 12fps .

O ile ze spadkami fps'ów nie mam problemów, o tyle ostatnie patche coś konkretnie namieszały w połączeniu z serwerem. Gra stała się praktycznie niegrywalna, pingi nie schodzą poniżej 300, opóźnienia są takie że niekiedy nie wiadomo co się dzieje, a każde starcie z elitą kończą się przynajmniej jedną śmiercią. Wcześniej nigdy nie miałem problemów, teraz kompletnie nie da się grać. Myślałem że to problem z netem, ale odpaliłem WoWa a tam ping ~40. Podobnie sieciowe gry na steamie. No i pograłbym a nie mogę, co dość negatywnie wpływa na moją chęć zakupu dodatku, zwłaszcza że Titanfall kusi niemiłosiernie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejście do D. to zawsze wysoki ping, ale nawet i potem też jest wysoki, rano jest w normie- praktycznie bez laga poniżej 100, lub max 110ms, godziny obiadowe do ok 16 już jest większy i potrafi przylagować, wieczór do 22/23 ping nie spada poniżej 250/230 często nawet jest wyższy i potrafi porządnie zlagowac, po godz 23 już jest ok wprawdzie jakieś poniżej 200ms się trzyma cały czas, ale nie odczuwam lagów i czy to solo czy party ping jest taki sam.

A spadki FPS to na moście w 3akcie, slow motion, reszta mapek jest ok, może czasem poczuć lekkie rwanie choć 60fps stałe.

Tylko że te problemy to nie tylko my mamy, a również gracze zagraniczni, można poczytać o tym na forum, co tego że robią tracert/path jak i tak dalej mamy co mamy.

Mam mobilny net, ale przed patchem miałem max 100ms, a teraz gra czasem jest nie możliwa, a inne gry online działają, nawet WoW, Battlefield 3/4 itd itd.

Nie wiem czy nie lepiej cofnąć preorder i kupić karty MTG, zawsze pograsz bez lagów tongue_prosty.gif

Edytowano przez RedEvil
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dps 2h co prawda po tym patchu nie został poprawiony, ale przynajmniej poprawili afixy legendarnych przedmiotów wykonywanych przez kowala. Teraz np. bronie z setu uświęceni obrońcy mają normalny dps, a nie jak do tej pory po ok 800. Schemat był wart grosze, a po patchu cena z miejsca skoczyła do ponad 70kk. Kowal teraz bardzo użyteczny jest, pozostaje tylko wydropić w dodatku kilka setowych schematów na 12 levelu i człowiek bardzo ładnie ubrany;p

edit. a co się tyczny pingu, to faktycznie mały dramat. W godzinach porannych lub po godzinie 24 można jeszcze pograć z normalnym pingiem, ale środek dnia to masakra, średnio 250 pingu przez cały dzień, a i zdarza się że następuje rozłączenie z serwerem. Nawet nie chcę myśleć co to będzie przy okazji premiery ros, oby nie powtórka z premiery d3 i błąd 73;p

Edytowano przez mrgonzo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Początkowy ping zawsze jest wysoki, nawet powyżej 1000, jest tak od premiery. Ale nie stabilizuje się do tych 100-150 jak kiedyś. Niestety jestem po tej samej stronie rzeczki co RedEvil i mrgonzo, bo sprawdzałem ping teraz to takie 100-120, wczoraj wieczorem poniżej 300 nie spadało (neostrada 20 mb/s jakby co). Co ciekawe, zaraz po premierze 2.0.1 działało ok, dopiero 0.2 albo 0.3 coś musiał namieszać. Tak jak pisali poprzednicy, problem występuje głównie wieczorem, ale ja tylko wieczorem mam czas grać (nie licząc weekendów), więc lipa trochę. Nawet po premierze podstawki nie miałem problemów, bo o ile były problemy z wbiciem na serwery, o tyle jak się już wbiło to się grało. Teraz lag-fest i pograne ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorami akurat nie mam problemów, ale rożnie z tym jest. Ja się cieszę, ze znacznie poprawili optymalizację. Dodanie ekranów ładowania zrobiło swoje. Gra chodzi płynnie (z małymi wyjątkami) na moim przedpotopowym sprzęcie (czytałem, ze nawet minimalnych wymagań nie spełniam smile_prosty.gif) Athlon 3200+ i karta Radeon X1550 (256MB). Po wprowadzeniu patcha 2.0.1 odczułem duży skok w wydajności gry.

Ciekawostka. PoE nie chce się nawet uruchomić, wyskakuje błąd związany z karta graficzna. Zapytałem na forum pomocy technicznej PoE podając przykład D3. I jeden z użytkowników odpowiedział mi bardzo zabawnie.

"W Blizzardzie pracuje sztab ludzi odpowiedzialnych za to, by Diablo III działało sprawnie nawet na tosterze smile_prosty.gif, a w GGG nie ma takich możliwości"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do PoE to ja kiedyś nie mogłem uruchomić tej gry do czasu, aż zmieniłem układ klawiatury z PL na US, bo też jakiś dziwny błąd pokazywało. Tak, że faktycznie przy tej produkcji to różne dziwne kwiatki wyskakiwały.

A co do d3, znajomy mnie namówił na zakup w promocji Battlenetu, więc gram w zasadzie od dwóch dni, ale problemów z lagami nie uświadczyłem żadnych czy to w czwartek, czy wczoraj wieczorem. Gra działa stabilnie, jeszcze mnie z niej nie wyrzuciło a lag nie zabił, więc póki co nie mam na co narzekać :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lagami jest ten problem że jedni je mają, inni nie. Raz są, raz ich nie ma. Sam po patchu 2.0.1 nie miałem żadnych problemów, wszystko działało idealnie, a co chwile ktoś ze znajomych do mnie pisał że ma lagi i nie może grać. Też się wtedy zastanawiałem jakim cudem, skoro u mnie działa dobrze (:P). Aż w końcu na mnie też trafiło, i też gra nagle zaczęła wariować. Mam tylko nadzieję że problem zostanie rozwiązany dość szybko, bo jak widać na forum b.net (nie tylko eu, ale us też) problem jest bardzo powszechny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe zmiany w systemie trudności nie przypadły mi jednak do gustu... Hard jest tak łatwy, że może zastąpić Normal. Expert, no cóż nie wiem po co jest ten poziom, skoro z Hard można przeskoczyć na Master bez problemu i ta zmiana poziomu trudności będzie w sam raz, żeby można było powiedzieć, że gra stawia nam jakieś sensowne wyzwanie. Torment wygląda całkiem obiecująco tylko znowu, po co tyle (aż sześć) poziomów, które różnią się jedynie ilością % expa i złota :/ Jak dla mnie mogliby zostawić 4 poziomy ( + stare nazwy!!) z wzbogaceniem ostatniego, czyli coś a'la obecny Torment i dodać opcję, że po przejściu pierwszego poziomu reszta poziomów jest już odblokowana, żeby nie trzeba było przechodzić 4 razy gry tak jak wcześniej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przecież po wydaniu dodatku każdy poziom udręki ma dawać lepszy loot. Poza tym niektórzy lubią pakować sobie postać, żeby wbijać się na coraz wyższe cyferki, zdobywać szybciej expa, czy ubijać potwory, które wcześniej stanowiły większe wyzwanie. Tożsama sytuacja, jak z MP0-10 przed dodatkiem. To po prostu musiało być, bo Ci z najlepszym sprzętem szybko znudziliby się wymiataniem bez żadnego problemu. Poza tym byłyby właśnie strasznie wysokie progi między poziomami, a to wcale nie jest dobre. Grindowanie masę czasu, żeby przeskoczyć na wyższy, co znacznie pogorszyłoby poczucie progresu i powodowało uczucie rezygnacji wśród graczy. Jest ok.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...