Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

Nie ma juz przechodzenia gry na czterech kolejnych poziomach trudności. Kazdy poziom oznacza, ze potwory w każdym miejscu skaluja się do Twojego poziomu. Im wyższy poziom, tym oczywiście skaluja się bardziej zlosliwie :) jak zalozysz gre, to u gory widac, ze prócz poziomu trudności masz jeszcze w nawiasie poziom, do którego skaluje się trudność. Teraz w praktyce to, jaki wybierzesz poziom, zależy tylko i wyłącznie od tego, jakie masz przedmioty

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RIP: ja bawiłem się na MP5, wyżej miałem problemy i nigdy nie wykułem tego pierścienia. Farma na udręce 2 idzie za wolno więc gram na 1 poziomie. Dlatego szukałem info o szansie znalezienie składników na tym poziomie, jeżeli będą za niskie to odpuszczę sobie walkę z klucznikami :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie klucze do IM lecą tylko na Tormencie, przy czym nawet na Torment VI szansa dropu klucza wynosi chyba 50 albo 60% (przedtem na MP10 było 100%). Podobnie z materiałami. Jednak razem z dodatkiem wejdzie przerobiona infernalna maszyna, będą cztery klucze, dodatkowy portal (w którym będziemy walczyć z Diablo, który przyzwie jednego losowego pomocnika po każdym spadku życia o 25%), inne materiały i całkiem inny pierścień do zrobienia na 70 poziomie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja mam pytanie bo wbiłem przed chwilką 60 poziom i co teraz? Gdzie się ubrać? Ile muszę mieć DPS żeby pójść na Inferno? Co w ogóle robić na tym poziomie? Co wy robicie? wink_prosty.gif Jakie itemy brać z jakimi statystykami? Gram Wizardem smile_prosty.gif Potrzebuje ogólne rady, bo ostatnio w D3 grałem chyba rok temu i kompletnie nie wiem co się w nim dzieje. Tak ogólnie to trochę dzisiaj pograłem i powiem wam, że jest naprawdę miodnie. Gra w końcu na moim leciwym komputerze działa płynnie bez żadnych problemów. Itemy lecą jak szalone i to mi się chyba najbardziej podoba ^^

Edytowano przez JediMati
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie klucze do IM lecą tylko na Tormencie, przy czym nawet na Torment VI szansa dropu klucza wynosi chyba 50 albo 60% (przedtem na MP10 było 100%). Podobnie z materiałami. Jednak razem z dodatkiem wejdzie przerobiona infernalna maszyna, będą cztery klucze, dodatkowy portal (w którym będziemy walczyć z Diablo, który przyzwie jednego losowego pomocnika po każdym spadku życia o 25%), inne materiały i całkiem inny pierścień do zrobienia na 70 poziomie.

Info o tym nowym pierścieniu znalazłem, ale nie jestem zainteresowany dodatkiem dlatego chciałem stworzyć zwykły, stary pierścień. I jeżeli to byłoby 50% niezależnie od poziomu udręki to super, jeżeli jest 10% za każdy poziom to dalej nie będzie to zabawa dla mnie.

Swoją drogą, nowy pierścień: http://i.imgur.com/UpVhgWj.jpg

a więcej informacji o nowej machinie tutaj: http://eu.battle.net...687?page=11#206

JediMati: od chyba tygodnia jest nowa łatka która wprowadziła olbrzymie zmiany w przedmiotach i obecnie wszyscy sprawdzają jak to działa. Ogólnie przedmioty lecą dobre, masz 60 poziom sprawdź czy radzisz sobie na udręce, jeżeli jest za trudno zmniejsz poziom na taki który pozwala na spokojne farmienie i jak najszybsze zdobywanie nowych przedmiotów.

edycja:

okay znalazłem, http://eu.battle.net...ic/9874067582#3

na udręce 1 jest 25% szansy

Edytowano przez Evil Duo
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież zarówno w D2 jak i w D3 każdy prędzej czy później biegał w samych legendach, taki już urok tych gier.

No właśnie zazwyczaj było później niż prędzej :P Jednak fakt, przyglądając się ludziom, była momentami wojna klonów. Te same umiejętności, bardzo podobne ubranie na sobie. Jeśli więc faktycznie się to zmieniło, to bardzo dobrze. Różnorodność powinna być jak największa. Zarówno w broniach jak i umiejętnościach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie kilka dni próbowałem ściągnąć tego patcha do D3. Wreszcie się udało i muszę przyznać, żeby chyba wreszcie Blizzard spełnił obietnice, które serwował graczom przez ostatnie lata. Grałem może z 45 minut, a już wypadł mi jeden legendarny przedmiot. Medalion Geralta (xD) +400 zr, do tego żółtka wypadają mi regularnie nawet przy bardzo słabych creepach, a nie gram nawet na udręce tylko o jeden poziom niżej. Być może włączę I poziom udręki, bo idzie mi dość łatwo.

Zmiany praktycznie wszystkie na plus. Zmiana w craftingu, wygląda na to, że doszło do ograniczenia liczby materiałów i teraz będzie to trochę mniej skomplikowane. Poziomy mistrzowskie teraz dają przyjemne bonusy, które można dorzucić do 4 rodzajów statystyk i z tego co słyszałem, ich liczba nie jest ograniczona. Wprowadzenie nowych poziomów trudności też zwiększa przejrzystość niż poziomy MP. Poza tym wszystkie przedmioty jakie znalazłem miały sensowne statystyki, bez głupiego losowania. Siekiera miała siłę, kusza zręczność. Nareszcie wszystko wygląda logicznie. Trzeba będzie poważnie się zastanowić nad kupnem dodatku. Wie ktoś może co daje reklamowany nowy tryb przygody?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb przygody jest takim miksem D2 z D3. Wskakujesz do swiata gry, jednak nie masz zadnych zadan glownych ani konkretnych celow. Zamiast tego masz dostep do wszystkich aktow i waypointow, mozesz do woli biegac po mapach i farmic itemy, ewentualnie robic mini questy (ktorych tez ma byc wiecej). No i dwie glowne atrakcje, czyli bounties i nephalems rift. Te pierwsze to pojawiajace sie losowo questy polegajace np. na zabiciu konkretnej elity czy grupy potowrow (pojawia ci sie informacja ze w danym miejscu pojawia sie potwor, musisz sie teleportowac i go zabic). Za zlecenia dostajesz blood shards, ktore mozesz wydawac na otwarcie szczelin nefalemow, czyli calkowicie losowych dungeonow, z losowymi lokacjami, celami, przeciwnikami i nagrodami. Tyle wiadomo do tej pory, Blizzard pisal cos o wsparciu trybu przygodowego i nowych aktywnosciach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prócz Blood Shards dostajemy też woreczki. Zlecenia pogrupowane są bodaj po 5 i za wykonanie każdego dostajesz fikuśny woreczek, a za wykonanie wszystkich pięciu większy. Potem woreczki otwierasz, zawartość wysypuje się na glebę i tam dość często lecą legendy i inne przedmioty questowe (bodaj jakieś części, ale nie pamiętam dokładnie jakie). Także w sumie cały czas jest co robić.

Ach! I z tego, co widziałem na streamach, wszystkie 5 zleceń trzeba zrobić przy jednym posiedzeniu, żeby duży worek dostać.

Mi się też nowe mini questy podobają. Robię najczęściej na udręce 1 wyłom w twierdzy z 3 aktu i tam prawie zawsze jest czasówka, w której na czas pokonuje się 5 kolejnych fal przeciwników walcząc o dodatkową skrzynkę. Jak się nie uda załatwić wszystkich 5-ciu, dostaje sie tylko złoto i expa (im więcej fal, tym oczywiście większy exp). Najczęściej moim randomowym grupom się nie udaje, ale raz po sukcesie legenda z takiej skrzynki poleciała.

Już na własnej skórze odczuwam skalowanie wszystkich legend do poziomu gracza, bo dziś poleciała mi jakaś Jedność Unii (pierścionek), o której istnieniu nawet wcześniej nie wiedziałem. No i nie dziwiota, bo to przedmiot 51lvl, więc taki, który w poprzednim D3 nie leciał praktycznie nikomu, a tutaj ślicznie się doskalował i mam, co nosić. Zresztą takich przedmiotów już pewnie parę znalazłem, ale nie chciało mi się grzebać w internecie i sprawdzać, czy były wcześniej w Diablo. Miecz Drzewokrzew na mojej czarce świetnie się prezentuje.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]jak zalozysz gre, to u gory widac, ze prócz poziomu trudności masz jeszcze w nawiasie poziom, do którego skaluje się trudność. Teraz w praktyce to, jaki wybierzesz poziom, zależy tylko i wyłącznie od tego, jakie masz przedmioty

Dokładnie. Dodam, że gram na poziomie Normalny (60) (a dlatego 60, ponieważ gra sama dopasowała wartość skalowania tego najniższego poziomu trudności) i wcale nie jest tak, że mam szeregowych potworów na jednego strzała. Oj nie... Jest łatwo - nie powiem - ale nie na tyle łatwo, abym grę przechodził z opaską na oczach. Pasek poziomów mistrzowskich po wypiciu "żółtego płynu doświadczenia" ze studni i tak ładnie idzie do przodu, nawet jak na tak niski poziom. Jestem w pozytywnym szoku.

P.S. Nie wiem, jak u was, ale ja do Aktu II zmieniłem już u siebie rękawice, karwasze, amulet i jeden z pierścieni :) .

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do trzeciego aktu wymieniłem cały oręż (ze dwa razy :)), rękawice, hełm i karawasze. Legend miałem więcej, ale niekoniecznie lepsze niż to co mam obecnie. Jednak prawdziwe zmiany odczujemy razem z dodatkiem, jak polecą itemy lvl 70 z 2k dps :P. Podejżewam że wszystkie itemy pójdą do wymiany nim nabijemy 70-ty poziom. Swoją drogą, jak to mówi mnich, "siła mnie zawodzi" i zamówiłem pre-order dodatku. Na nowo odryłem magię zbierania itemków i po prostu muszę mieć ten dodatek :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

good smile_prosty.gif

do 24 Marca 50% większy exp w Diablo 3, proszę państwa. W życiu nie myślałem, że mając 22 paragon, do momentu dodatku będę miał spokojnie 50+, nie szalejąc zupełnie. A może i 60+. Tak, czy inaczej, kolejne dobre zagranie Blizza. Dużo ich ostatnio smile_prosty.gif A ja wczoraj po północy zachodziłem w głowę, co to za skrzyneczka w ikonkach buffów opisana jako dodatkowe doświadczenie z wydarzenia społeczościowego.

Edytowano przez RIP1988
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak samo po nowym patchu wpadłem z DIablo III po uszy ;) Jest teraz bardzo przyjemnie, zmiany są ogromne. Jak dla mnie zdecydowanie na plus, wypadają takie itemki, że szok. Ostatnio ze skrzynki wypadła mi [slorak's Madness] tylko, że moja wersja daje ponad 1000 dpsu. Jeszcze do końca nie ogarniam tych poziomów trudności, próbuje wszystkich po kolei. Wiem, że dodatek napewno kupię ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, nie bardzo wiem po co w sumie są poziomy trudnośći "normal" i "expert". Zrobiłem sobie witch doctora, dociągnąłem go do 20 poziomu, i po pierwszych minutach gry zmieniłem poziom trudnośći dwukrotnie - obecnie śmigam sobie na "master", graty tylko takie jakie znalazłem (jedna legendarka wpadła) i jest raczej bezproblemowo - walki może trwają ciut dłużej, ale to syćko. Może w kolejnych aktach robi się realnie trudniej, czas pokaże. Niemniej, niewięcej - o ile do dodatku przed patchem byłem nastawiony dość chłodno, to też spaczowany diabolo wessał mnie jak odkurzacz - kupuję jak ino wejdzie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzisiaj wydropiłem różdżkę z jakiegoś zestawu, która daje mi przeszło 1200 DPS. XD Zadawane obrażenia podskoczyły o 41%, do ponad 100000. Trzeci akt. Normalny poziom trudności. Magic!

Edytowano przez nerv0
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy faktycznie jest sens wskakiwać na udrękę w tym momencie? Prócz siły potworów i większego expa nie zmienia się nic. Nie wzrasta MF ani GF, wypadają te same legendy, więc po co się przemęczać? Ja mógłbym obecnie farmić na T3 ale siedzę sobie na T1, bo jest szybciej, a drop taki sam. Co innego po RoS, tam im większy Torment, tym lepsze przedmioty polecą, na razie o ile nie farmimy kluczy to można spokojnie siedzieć sobie na niższych poziomach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększa.

@b3rt

"Tylko czy faktycznie jest sens wskakiwać na udrękę w tym momencie?" a chwilkę później "Ja mógłbym obecnie farmić na T3 ale siedzę sobie na T1".

Udręka = Torment :D

Więc jak w końcu ? Opłaca się wskakiwac na Udrękę ? :P

Z kazdym Tormenten wzrasta mnożnik expa i golda. Poza tym tylko na Tormencie lecą wszystkie możliwe legendy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam teraz, mam wyłączoną grę ale czasem torment nie zwieksza expa i dropa?

Expa tak, dropa nie. Tzn. przy wyborze jest napisane że masz "większe szanse na znalezienie lepszych itemów", ale ani GF ani MF nie wzrasta. Na forum b.net us widziałem wpis że ta opcja jest już dostosowana pod RoS, gdzie coraz lepsze affixy na itemach będą wypadać wraz z większym poziomem Udręki, tak aby rozwijać się wg schematu "wyciśnij co możesz z T1, przejdź na T2, wyciśnij co możesz z T2, wejdź na T3" itd. Tak żeby dłużej utrzymać progres postaci.

@dark elvis

Tak, namieszałem trochę. Chodziło mi o to że o ile nie mamy ciśnienia na paragony to obecnie nie opłaca się wchodzić na Udrękę wyższą niż 1, bo efekty są niewspółmierne do poziomu trudności i trudu jaki będziemy musieli włożyć w farmę. Lepiej szybciej farmić na T1 niż wolniej na T3/4/5, bo itemy polecą praktycznie takie same.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwalę się przedmiotem. 1200dps, miejsce na klejnot, sztylet dla szamana. Uber affix - ropuchy teraz podażają za celami i mogą eksplodować 2x. I teraz biegam sobie z ropuchami. Z runką mają szansę na zauroczenie na 4s, sam miód patrzeć jak grupy elitów i championów wybijają się nawzajem. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bert

ludzie akurat na paragony znaleźli sposób, t6 w 4 osoby, i robi się quest w akcie 1 z żoną kowala. Bardzo łatwe zadanie, a leci ponad 9 000 000exp. I tak łażą ludzie bez przerwy. Widziałem osobę która nabiła w ten sposób 240+ paragon przy zabiciu zaledwie 700tyś mobów, mój kolega do zdobycia 256 paragona potrzebował zabić przy normalnej grze ponad 2mln mobów i zajęło mu to ponad 3000h. Nie rozumiem po co ktoś takie rzeczy robi, można choroby psychicznej dostać, a szansa że coś wypadnie sensownego jest niewspółmierna do tego co można wydropić podczas zwykłego runa. Jeśli chodzi o drop i expa, to częściej lecą fajne itemy i zdobywa się więcej expa na t3 czy t4 w przeciwieństwie do t1. Wiadomo że jeśli się ma niski dps to nie ma co wchodzić na wyższy poziom, ale z dps powyżej 200k można śmiało t3 robić w takim samym tempie jak na mistrzu. A co się tyczy dodatku, to spokojnie, tak szybko potężne itemy nie polecą przecież. Przed 2.0.1 ludzie posprzedawali ładne itemy na AH w przekonaniu że szybko wyleci im coś fajnego, a teraz wszyscy odkupują żeby można było wejść przynajmniej na t3. Inną rzeczą jaką chciałem poruszyć jest podejście niektórych graczy, spotkałem się z opiniami że np. barb jest niegrywalny bo WW nie działa itd. 2.0.1 daje tak szerokie pole do popisu że wystarczy ruszyć głową i zbudować własny unikalny potężny build, a nie biadolić jak na oficjalnym forum d3. Trochę kreatywności ludzie, a stworzenie czegoś ciekawego daje satysfakcję.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...