Skocz do zawartości
Gość kabura

Diablo (seria)

Polecane posty

@dark elvis

stare sety mogą wypadać na niższych poziomach niż udręka. A co się tyczy listy, to wydaje się ona prawdziwa, wszystkie przedmioty legendarne które dostałem ze skrzynek pokrywają się z tymi z listy. O systemie tym nie miałem pojęcia, ale zdziwiony byłem gdy dostawałem np. po kilka razy ten sam płaszcz dla dh. System byłby ciekawszy jeśli poziom trudności wpływałby na przedmioty ze skrzynek, np. im wyższa udręka, tym większa szansa na potężniejsze legendy ze skrzynki. Na chwilę obecną jeśli chodzi o drop to większego sensu nie widzę żeby grać wyżej niż na u1

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System byłby ciekawszy jeśli poziom trudności wpływałby na przedmioty ze skrzynek, np. im wyższa udręka, tym większa szansa na potężniejsze legendy ze skrzynki.

To by było fajne, ale trzeba by było stworzyć osobne skrzynki dla osobnych poziomów trudności, albo "zamykać" skrzynkę na poziom na którym się go zdobyło. W przeciwnym wypadku ludzie farmili by skrzynki na normalu a otwierali je na T6 żeby znaleźć lepsze przedmioty, tak jak było wcześniej z gemami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to nie oznacza, że dochodząc do jakiegoś odjechanego poziomy dotrzemy do miejsca, w którym wyskalowane potwory są tak masakrycznie silne, że nie można nic z nimi zrobić? Bo ekwipunek ma chyba jakieś maksymalne wartości statystyk, których przekroczyć już się nie da, right? A wzrost statystyk przy awansowaniu z poziomu na poziom raczej nie będzie w stanie skompensować skalowania potworów... Może mi ktoś odbjaśnić jak to dokładnie wygląda?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest skalowanie się poziomów trudności - każdego jednego. Aczkolwiek uważam, że jest jakiś maks skalowania się i tak widzimy kiedy przechodzimy jak nóż przez masło i zamiast na normalnym wbijamy wysoki czy tam ekspert. I koło się powtarza aż do udręki 6.

Istnieją pewne maksymalne wartości jakie może osiągnąć broń ale myślę, że tutaj będzie raczej już szukanie legendarek i setów konkretnie pod jakiś build. Ja np obecnie młócę krzyżowcem pod ciernie i jak wrzucę sobie jednego skilla to zadaje cierniami po 9 mln obrażeń :P

Zaznaczam, że sickich cierni mam 20k niespełna bodajże. Dodajmy do tego np Mlot Schaffera, kilka innych legendarnych i setów pod ciernie i Maltalel się dosłownie by pochlastał na u6 próbując mnie zabić :P

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądał ktoś film "Making of" z wydania kolekcjonerskiego? Jeśli nie to polecam, zwłaszcza odcinek o przerywnikach filmowych, bo coś tak czuję po kościach że mamy tam nieco spoilerów dotyczących kolejnego dodatku. Już w tym rozszerzeniu głównym złym miał być Imperius, który pragnął zemsty na Tyraelu za to, że ten odwrócił się od swoich braci i stanął po stronie ludzkości. Maltael miał mu tylko towarzyszyć, jednak ekipa doszła do wniosku że nie ma sensu wprowadzać dwóch złych w jednym dodatku, bo jeden z nich nie będzie robił nic prócz "stania w miejscu i kiwania głową". Jako że cały nowy rozdział jest dość mroczny, to głównym złym został Maltael, jednak nie wydaje mi się żeby Blizzard skreślał całą swoją dotychczasową pracę nad modelami i konceptami z pierwotnej wersji fabularnej, więc to pewnie archanioł odwagi (męstwa?) nawiedzi nas w kolejnym expansion packu. Pewnie powróci wątek zemsty Imperiusa, a moment jego zwątpienia wykorzysta uwolniony Diablo, i opęta przywódcę rady aniołów. Na filmie widać nawet koncepty demonicznego Imperiusa, które prezentują się naprawdę fajnie. To takie gdybanie, bo pewnie dodatku nie zobaczymy szybciej niż za dwa lata. W końcu teraz pora na ostatnią część trylogii SC2.

Edytowano przez b3rt
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się to nie podoba, już piszę why

Po pierwsze - w dodatku mamy odbrązowionego Imperiusa, jest rozważny i potężny. Nie jest już tępym młotkiem jak w podstawce, pokazuje, że najpewniej nas samych mógłby zmieść z palcem w d. Również, nie popuszcza z radości na widok naszego Nefalema (jak ja nie znoszę tej nazwy...) jak inny aniołek. Ogólnie Imperiusowi znacznie bliżej do prawdziwego Tyraela z dwójki niż temu czemuś co się wiecznie użala nad soba...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Czasowo czy na stałe?

Oby faktycznie się to przełożyło na lepszy loot bo dotychczas była tragedia.

Na stałe. Tzn. mogą oczywiście sobie w przyszłości coś kombinować, ale póki co jest to stała poprawka, bo rifty zawsze miały być głównym miejscem farmienia.

@up

A jak paragony lecą... Przed dodatkiem, a po patchu miałem 22, zanim wszedł dodatek, dobiłem prawie do 70, a teraz mam 132.

Edytowano przez R1P
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z racji tego że miałem dzień wolny postanowiłem zrobić mały eksperyment, udałem się na udręka 3 i pozbierałem 30 skrzynek, następnie otworzyłem wszystkie na raz. Ogólnie szło bardzo szybko, średnio 10min na jedną skrzynkę, przy okazji udało się zebrać prawie 20kk złota. Spodziewałem się że legend wyleci nieco więcej, a poleciały tylko dwie. Upamiętniłem to przy pomocy frapsa i jako ciekawostkę wrzucę link do fotki tutaj;p

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2hob6fa&s=8#.U0cgX3BLFsE

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=vhak1y&s=8#.U0cgeXBLFsE

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Czasowo czy na stałe?

Oby faktycznie się to przełożyło na lepszy loot bo dotychczas była tragedia.

No wybacz. Ja wiem, że jeden wyjątek nie obala reguły, ale jeśli ja w 6 dni grania byłem w stanie moją czarodziejką z 300 000 dpsa wbić na poziom 1 200 000 dps (bez buffów, z buffami o ponad 300 000 więcej), to myślę że z tym dropem źle nie jest. Owszem, zdaję sobie sprawę, że pewnie strasznie przyfarciłem z itemami, ale nawet gdybym tego dpsa miał z 200-300 tysięcy mniej, to i tak byłbym w stanie Udrękę 1 robić z palcem w nosie. Tragedia to była przed lootem 2.0, kiedy gra potrafiła prezentować mi cuda pokroju różdżki z siłą, czy potężnej broni z dexem. Na nowym dropie da się ubrać "jako-tako" już po kilku(nastu) godzinach grania. Wiadome, że zebranie high endowego gearu to kwestia kilkudziesięciu, albo i kilkuset godzin szukania (ja np w tym momencie do szczęścia potrzebuję Mirror Balla, legendarnego źródla dla czarki), no ale to nie o to chyba chodzi, żeby w 3 godziny ubrać się tak, żeby torment 6 przechodzić jak normal. Bo po co wtedy grać?

http://eu.battle.net...1/hero/18660002 - link do mojej postaci, nie wiedzieć czemu na strone wyświetla mi niespełna 900 000 dps, pewnie nie dolicza kruchej potęgi i zapewne paragonów smile_prosty.gif

Edytowano przez Kalma
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem bardzo zadowolony z 2.0.4

W Diablo 3 grałem od premiery. Nie licząc tych durnych problemów z serwerem było ok.

Jednak spędzając około pół roku gry (400+ godzin Monkiem, co daje 50 dni po 8 godzin dziennie, ale nigdy tyle nie grałem na raz w D3 smile_prosty.gif ) mogę śmiało stwierdzić jak gra wyglądała kiedyś a jak wygląda teraz.

Początki Diablo (pre-nerf Inferno):

- Wciągająca, ciężka rozgrywka, gdzie jeden champion pack biło się 10 minut i dostawał enrage

- zabicie championa sprawiało przyjemność bo trzeba było trochę się nagimnastykować w itemach z Hell

- Akt 2 oraz te latające robaczki plujące seryjką mniejszych pocisków-robaczków - epickość. 50k hp, 400 resów, hity po 29k KAŻDY pocisk z 5-6

- Instaśmierć postaci "glasscannon" na mobach z odbiciem obrażeń

Rozwój Diablo (post-nerf Inferno, pre-2.0):

- nuda..

- drop itemów: pełno stuffu, który salvagujesz od razu lub sprzedajesz do NPC bo jeden na 1000 był JAKKOLWIEK użyteczny (patrz: niżej)

- Auction House - zarabianie na lepszych itemach po 30 euro/szt..

- Auction House - jedyna sensowna opcja by cokolwiek nałożyć

- znalezienie przedmiotu, który byłby ulepszeniem dla Twojej klasy = prawie niemożliwe, ale bezcenne uczucie.

- 50 paragon, Monk po 700 resów, spokojna zabawa na Inferno 4-5 przy 140k dpsu na karcie i spamie tornadek.

- 2 buildy na klasę, z czego 1 sensowny (czytaj: efektywny -> WW Barb wszędzie) ogólnie.

Diablo 2.0:

- gra "na czysto" sprawiła mi więcej przyjemności niż kiedykolwiek wcześniej

- poczucie samowystarczalności

- fajna rozwałka, przynajmniej na poziomie Master

- fajny Crusader, świetne skille, tylko brak redukcji obrażeń pasywnej powodował, że momentami było ciężko w V akcie

- w końcu użyteczne przedmioty legendarne podczas levelowania. Do tego łatwy zarobek podczas levelingu.

- koniec AH -> modlitwy wysłuchane, bo był to dobry pomysł ale z tragicznym wykonaniem.

- koniec goldfarmerów windujących ceny smile_prosty.gif

- gdybym zachował Monka to wystarczyłoby poświęcić ze 2 godziny by ubrać go w o wiele lepszy stuff na 60 lvl niż miało to miejsce pre-2.0.

Diablo 2.0.4:

- zasłużone boosty skilli! W końcu Crusader dostał 15% DR co idzie odczuć. Można zredukować obronę i biegać z większym DPSem niż na 2.0 (przy zachowaniu podobnych osiągów w porównaniu do innych klas).

- radość z gry w końcu osiągnięta w pełni.

O riftach, enchantingu oraz bounty nie wspominałem powyżej, ponieważ oceniałem tylko warunki expienia, oraz "starego" farmienia, gdyż tylko to można było robić przed patchem 2.0, a więc jest to jedyna opcja porównawcza.

Edit: link do armory. Torment I jest co prawda jeszcze wolny w czyszczeniu, jednak bezproblemowy. Przeżyć da się naprawdę dużo. A z Akarat's Championem + spamem Condemnu + meteor to jakaś rozkosz z milionów latających po ekranie :)http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kicksaw-2975/hero/38658661

Edytowano przez kicksaw
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do speców.

Jak to jest z legendarkami? Jeśli już jakąś mamy, to czy może nam wydropić drugi raz, czy jest "wyłączona"? Bo jeśli tak, to żeby zwiększyć szansę na wypadnięcie jakiejś konkretnej, trzeba by było odkładać pozostałe do skrzyni, żeby je "wyłączyć" z dropa. Kto wie jak jest?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te same legendy mogą ci wydropić kilka razy.

@kicksaw

Tylko ból w tyłku jest przez przypisanie wszystkich lepszych dropów (schematy, materiały do craftu, legendy) do konta ;/

A tak mogę się zgodzić poza 2.0.4.

Czekam na endless (ale taki NAPRAWDĘ ENDLESS) dungeon z dropem "game breaking" i wtedy będzie cacy.

EDIT:

Aha, ból w tyłku jest jeszcze przez sparpranie rozgraniczenia primary/secondary affiksów.

Maks 4 głowne affiksy na itemach (itemy wcześniej miały po 7-8 PRZYDATNYCH affiksów a teraz + 33% golda...).

Ja chce main stat, vit, @ress, +armor i dziury w pancerzach.

Edytowano przez dark elvis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Mój WD ma 999 resów na sicko, prawie 500k dpsa i przechodzi przez u1 jak przez masło. Przypuszczam, że to błędy bo drop ma te marne 4 dobre affixy a nie to co kiedyś, te cudowne i jakże wspaniałe przedmioty. Do dziś pamiętam jak się wszyscy nimi zachwycali.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co mnie boli najbardziej? Że nie każdy item legednarny ma jakąś unikatową dla siebie właściwość. Co co robić legendarki skoro cześć żółtych itemków jest lepsza od nich? Jak dla mnie KAŻDA legednarka powinna mieć TO COŚ, co czyni z niej przedmiot legendarny. Obecnie wolę niektóre, choćby słabsze legendarki, ale z właściwością niż przedmioty bez niej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...