Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Temat growy

Polecane posty

Skoro mowa o procentach to

CqaEeXUWYAAtdlv.jpg

Po dłuższym przestoju spowodowanym próbami wydostania się z obszaru gdzie dostajemy power run (trzeba stanąć dosłownie na ostatnim pikselu krawędzi, inaczej nie zaliczy biegu) dobiłem AM2R. Tylko 72% ponieważ trudniej dostępne itemki w tej grze mają naprawdę chore wymogi zręcznościowe (z godzinę próbowałem inny item wymagający power run z krawędzi i skok w co do piksela konkretnym punkcie który pozwoli mi przebić się pionowo w górę przez przejście szerokości 1 pola, w końcu się poddałem).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 hours ago, zadymek said:

Scared? Oj, to do x18 będziesz potrzebował pampersów :-[

BTW Jak tam framerate, przycina przy doczytywaniu?

No więc jestem. Doszedłem do momentu w którym pojawia się wojsko i... gra się wywaliła. Teraz sejw nie chce się wczytać i muszę zacząć lokację od nowa. :ok

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Accoun napisał:

gra się wywaliła

Z ciekawości, to goły stalker czy wrzucałeś dodatkowo patche? Clear Sky to rozumiem, gra bardziej niestabilna od wszystkich dzieł Obsidian razem wziętych, ale upatchowany Cień jest względnie bezproblemowy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Titanfall 2 Open Beta (PS4)

Nie spodziewałem się, że po fajnym pierwszym TF dwójka będzie całkiem inną i niestety gorszą grą. Nie wiem co cobie goście z Respawn wyobrażali decydując się na takie zmiany. Po pierwsze, gra jest wyraźnie wolniejsza i daje mniej swobody. Nie jest to też konsekwencją zmiany jakiegoś jednego elementu. Wszystko się składa na wolniejszą, mniej wertykalną i zdecydowanie mniej płynniejszą rozgrywkę. Projekt map, wysokość na jakiej operujemy, szybkość postaci i nawet responsywność sterowania powoduje, że to raczej coś zbliżonego do Black Ops 3. Pomaga trochę linka z hakiem, ale nie bardzo rozumiem potraktowanie tego jako dodatkowej umiejętności, na którą wykorzystuje się slot ekwipunku. To powinien być stały element wyposażenia jak skok i jetpack. Tytani też są zrealizowani gorzej. W jedynce były dość potężnym narzędziem w rękach doświadczonego gracza, ale nie były niezniszczalne, więc nie było problemu z balansem. Nie czuć już ich siły i nie stanowią takiego zagrożenia. Kolejna rzecz to prezentacja. Pierwszy TF naprawdę pozwalał się poczuć jak na polu bitwy. Ciągłe informacje od naszych kompanów, animacje, interakcja z AI, ruchy kończące typu możliwość wyciągnięcia pilota ze zniszczonego Tytana i przerzucenie go na drugi koniec mapy. TF2 jest pod tym względem dość ubogi. Wygląda jak shooter z lat 90. z tą różnicą, że nie gra się w to jak w shootera z lat 90. Podoba mi się AI, które robi w końcu jakąś różnicę w rozgrywce. Fajnie też, że pilot vs pilot ma sens jako tryb, czego nie można było powiedzieć o pierwszej grze. Gunplay też jest całkiem satysfakcjonujący, ale to dlatego, że nic przy nim nie majstrowano i przerzucono ten element wprost z TF. 

Also jak ktoś jest zainteresowany pierwszym TF to teraz jest całkiem fajny moment na wskoczenie, bo populacja gry wzrosła o 300-400%. Na PC, bo tam z jakiegoś powodu nie ma testów, a na Xboxach, bo TF2 to śmieć.

Reigns (Android)

Tactical Swiping Action. Kupiłem z polecanki i nawet się wczoraj wkręciłem na jakieś 40 minut. Bardzo prosty pomysł połączony z humorystycznym przedstawieniem średniowiecza się sprawdził. Do tego losowość wydarzeń mnie pozytywnie zaskoczyła. Nie wiem jak to będzie dalej, ale nie oczekuję po grze za 15 złotych więcej zawartości niż na 60-90 minut gry. Przyjemny czasoumilacz i dobrze zrobiona mobilna gra.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Rankin said:

Z ciekawości, to goły stalker czy wrzucałeś dodatkowo patche? Clear Sky to rozumiem, gra bardziej niestabilna od wszystkich dzieł Obsidian razem wziętych, ale upatchowany Cień jest względnie bezproblemowy.

Goły. Teraz jak patrzę, to są jakieś fanowskie poprawki, ale nie szukałem ich przed rozpoczęciem gry. Jak wrócę, to obadam. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rankin napisał:

Z ciekawości, to goły stalker czy wrzucałeś dodatkowo patche? Clear Sky to rozumiem, gra bardziej niestabilna od wszystkich dzieł Obsidian razem wziętych, ale upatchowany Cień jest względnie bezproblemowy.

Połatany Cień jak najbardziej jest problemowy: może to zależy od sprzętu, ale u mnie tak na Windows 8 jak i Windows 8.1, oprócz zwyczajowych przycinek raz na jakiś czas (towarzyszą mi od czasów Win XP, nie mam pojęcia jakim cudem) ma tendencję do "bezobjawowego" wywalania się na pulpit po kilkugodzinnych posiedzeniach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ok gram w Mankind Divided już razem jakieś 7 godzin i jest bardzo dobrze. To mocno przypakowane Human Revolution i jeśli komuś poprzedni DE się podobał to i tu znajdzie solidną rozrywkę. Jeśli jednak kogoś HR rozczarował to MD nie dodaje nic co mogłoby sprawić, że teraz odbiór gry będzie lepszy. Przebijam się po cichu, więc nie wiem czy walka została usprawniona. Wiem tylko, że jest zdecydowanie więcej możliwości ofensywnych. Masa amunicji, ulepszeń. W skryciu gra się też płynniej dzięki lepszemu projektowi poziomów i lepszemu systemowi baterii, który pozwala na płynniejsze przełączanie pomiędzy "mocami" i daje większą swobodę. Praga jest świetnym hubem, jest większa niż Hengsha i Detroit razem wzięte oraz ma więcej budynków, do których możemy wejść. Podoba mi się też, że w Mankind Divided bardziej czuć ten cyberpunk. Mnóstwo technologii, bardziej różnorodne ubiory, wystrój wnętrze, architektura. Fabularnie trudno cokolwiek powiedzieć po takim czasie. Questy mi się podobają, a wątek główny się jakoś klaruje. Wciągnąłem się. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieomal muszę się przymuszać do grania w New Vegas więc relaksuję się innymi tytułami. Z jednej strony robię pomału nowy sezon D3 odrodzonym demon hunterem i na razie męczę się lekko na ekspercie (tak będzie dopóki nie zdobędę porządnych skilli i run), ale z tym się liczyłem. Z drugiej strony nagrywanie gejpleja z Reunion narobiło mi smaka na tę grę i zacząłem pomału ją pchać. Przebrnąłem przez pierwsze trzy kryzysy (inwazje gwiezdnych piratów na czas) i próbuję jakoś pomontować kolonie i ogarnąć wojska zanim nie wyślą przeciwko mnie naprawdę paskudnych jednostek. Jest spora szansa że coś skopałem, w końcu ostatni raz grę przeszedłem coś 12 lat temu, więc podchodzę bez spinania się i najwyżej przy poważniejszej porażce dam sobie spokój i zacznę ćwiczyć Deuterosa albo co innego pod kolejne Amiga Time. Przynajmniej gram z taką świadomością że jeśli ubiję piratów (muszę mieć względnie sporą flotę i armię). będę miał nieograniczony czas do relaksu i montowania ekonomii i wojsk - dopóki sam nie ruszę kolejnego triggera fabularnego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem już iść do spania, ale zauważyłem, że mi się Wolfenstein: The New Order skończył instalować. "A włączę sobie i zobaczę." W kimono walnąłem o trzeciej w nocy. 

Edgy John Cena przyjeżdża do Polski i leje cyberniemców. Byłoby 9/10 ale muszę dać 2/10 bo kiełbasa w polskim szpitalu? Zero realizmu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest w sumie kontynuacją poprzedniego Wolfensteina, ponadto wydaje mi się że jest też kontynuacją Return to Castle Wolfenstein, ale przy tym bym się nie upierał. Poza BJ-em powraca Wilhelm "Deathshead" Strasse (Toten... kopf.) oraz jedna postać z Wolfa 2009. Nawiązań samych w sobie nie ma zbyt wiele, ot Strasse rozpoznaje BJa, no i postać z 2009 ma tam dwie czy trzy kwestie nawiązujące do tamtej gry. Poza tym TNO jest w gruncie rzeczy zwarty fabularnie sam w sobie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio Bethesda mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła swoimi FPS-ami. Jeżeli jeszcze Preya zrobią dobrego to będę bardzo ucieszon, ale dobrej kontynuacji pierwszego Quake'a (ciężki, Lovecraftowy klimat, ambienty, architektura) chyba się nie doczekam. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...