Jump to content

lubro

Forumowicze
  • Content Count

    3,868
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

lubro last won the day on November 27 2015

lubro had the most liked content!

Community Reputation

1,906 Znakomita

1 Follower

About lubro

  • Rank
    @TheRealDrake
  • Birthday 03/07/1990

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    Array

Sposób kontaktu

  • Strona WWW
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array

Recent Profile Visitors

18,065 profile views
  1. lubro

    Temat growy

    W Darkest Dungeon gram na Vicie i po około 5 godzinach nie miałem żadnych problemów technicznych. Konsolowy DD ma jednak najbardziej zagmatwany i poplątany interfejs wśród wszystkich gier w jakie ostatnio grałem. Nie ma mowy o jakiejkolwiek konsekwencji. Czasami "X" potwierdza akcję, innym razem ją kasuje. Gra rzuca od czasu wskazówkami, ale ich płytkość połączona z beznadziejną polonizacją wprowadza jeszcze większy zamęt. Co z tego, że gra każe mi wcisnąć [Pomoc] jeśli nie wiem jaki przycisk za to odpowiada. Sama gra jest jednak fenomenalna.
  2. lubro

    Temat growy

    Ktoś mi to zalinkował wczoraj i sam tekst jest jeszcze gorszy niż nagłówek.
  3. lubro

    Temat growy

    Virginia Skończyłem wczoraj, ale chciałem ochłonąć i sobie to ułożyć w głowie, bo to dość "ciężki" tytuł. Najpierw małe wprowadzenie. Virginia to symulator chodzenia utrzymany w fajnym thrillerowym klimacie czerpiący luźno inspiracje z Twin Peaks czy Fargo. W grze nie pada ani jedno słowo, a całość oparta jest na symbolice gestów, emocji, przedmiotów i wydarzeń. To sprawia, że gra jest bardzo ciekawym i relatywnie świeżym doświadczeniem. Specyficzny jest też "montaż". Te nowoczesne walking simy przyzwyczaiły do tego, że rzucają odbiorcę do jednego określonego miejsca, które można sobie sw
  4. lubro

    Temat growy

    Weekend gaming. Raz na 2-3 tygodnie zbieramy się w kilka osób, kupujemy skrzynkę piwa i gramy w FIFĘ. W tym roku postanowiliśmy, że się przerzucamy na PESa, ale dzięki EA Access mogliśmy ostatni raz zagrać w FIFĘ 17. Nigdy nie byłem jakiś bardzo dobry w te gry, ale cały czas miałem równą liczbę wygranych, porażek i remisów. Wczoraj przegrywałem dosłownie wszystko. Do tego nie jedną czy dwoma bramkami, a 0-3, 0-4, 1-5. Nie wiem co się nagle zmieniło, ale nie jestem w stanie celnie podać, odebrać piłki, a wszystkie moje strzały są blokowane albo bronione. Z drugiej strony wszyscy dostali na
  5. Śmieszna sprawa z tym 500+. Mamy z żoną co miesiąc pięciocyfrowy dochód, więc w żadnym wypadku nie wymagamy od państwa, żeby nam coś dało. Tak się jednak złożyło, że nam ta kasa przysługuje na młodszą o 10 minut córkę. No i tak trochę debatowaliśmy z żoną nad tym co z tymi pieniędzmi zrobić, żeby się jakoś wyróżniały w domowym budżecie. Mieliśmy wydawać tylko i wyłącznie na ubranka, założyć jakąś wycieczkową skarbonkę, odkładać do skarpety. Gdy się okazało, że to wszystko i tak robimy bez względu na 500+ to postanowiliśmy, że będziemy za te pieniądze kupować SOBIE gadżety, których nie kupiliby
  6. lubro

    Temat growy

    @b3rt that's why i respect you bruh Przebiegłem przez drugi epizod Batmana od Telltale. TT wpadło w pułapkę, którą sami zastawili. To ich przywiązanie do robienia 6-7 godzinnych (TRIGGER WARNING] gier podzielonych na kilka odcinków zaczyna im chyba ciążyć, bo wymaga to utrzymania bardzo sprawnego tempa opowiadania historii. W Batmanie pierwsze 2 epizody to potężny zrzut ekspozycji. Dopiero ostatnie 10 minut wprowadza jakąś dynamikę, ale te wydarzenia również służą budowaniu postaci. Zostało 3 epizody i jeśli TT nie przyspieszy to pierwszy sezon Batmana będzie tylko przygotowaniem świ
  7. lubro

    Temat growy

    W tym momencie rzucam ręcznik, bo już raz się dałem wkręcić w dyskusję na temat ceny gry z "Metal Gear" w tytule. Nie mam zamiaru ponownie przez to przechodzić. @Abyss True. Trzeba mieć ciężkie OCD i pewne zaczątki autyzmu, żeby robić gry na 100% i wbijać platyny.
  8. lubro

    Temat growy

    Kolejna dość typowa rzecz w dyskusjach o MGSV. Jeśli coś jest w grze dobre - #KojiMagic. Coś nie wyszło? #FucKonami. Misje Subsistence, Total Stealth i Extreme mają swoje własne cutscenki i linie dialogowe, więc trochę nie wierzę, że zostały wrzucone do MGSV z pominięciem Kojimy. Co do tego, że Kojima nie jest typem dusigrosza, zgadzam się. Oszczędzanie staje się jednak konieczne, jeśli projekt nad którym ma się pełną kontrolę, nagle zaczyna krwawić pieniędzmi. Zapętlam się, więc tylko podsumuję to co próbuję przekazać w kilku ostatnich postach. Recykling w Survive jest bezsprzeczny,
  9. lubro

    Temat growy

    No "pewna część", a "znakomita większość" to zasadnicza różnica. Jeśli w Survive ktoś zada pytanie "dlaczego motherbase wygląda właśnie tak?", a inny bohater odpowie czymś w rodzaju "nanomaszyny/pasożyty/klonowanie/obcy" to będzie to automatycznie "ten sam tier" co wynalazki Kojimy. EDIT: Zresztą. Piszesz o nieścisłości realiów i pazerności. W MGSV Kojima kazał nam przechodzić niektóre misje 2 razy tylko przez to, że było mu szkoda hajsu na zrobienie nowych misji pod Chapter 2. [ ] Wrong [ ] [TOTAL STEALTH] Wrong [✓] [EXTREME] Wrong
  10. lubro

    Temat growy

    Cały czas mnie fascynuje to, że każda choćby próba dyskusji na temat MGSV trafia w pewnym momencie na temat Quiet. Moim zdaniem to zupełnie absurdalna postać, ale na tyle bliska takiemu kampowemu stylowi Kojimy sprzed MGS4, że bardzo ją polubiłem. To nie pierwszy raz kiedy próbuje się przeforsować tezę o tym, że fanbaza MGS chce poważniejszej gry bez dziur, która nie jest batshit insane i w której wszystko będzie można logicznie wytłumaczyć. Dalej zastanawiam się skąd wzięła się ta zupełnie fałszywa narracja.
  11. Jak "Erasmus" to raczej ani przyjaźń, ani miłość.
  12. lubro

    Temat growy

    Pozbawienie sensu i wymyślanie głupot w celu poparcia swoich chorych decyzji to akurat główna cecha MGSV, więc cieszę się, że Konami składa hołd swojemu legendarnemu byłemu pracownikowi. Skończyłem Lords of the Fallen. Powiedzmy, że się nie przymuszałem, żeby dobrnąć do zakończenia. Gra konsekwentnie mnie rzucała w naprawdę pomysłowo zaprojektowane i ładne lokacje. To znaczy do momentu kiedy przestała się bawić we wprowadzanie nowych miejsc i postawiła na recykling tych starych. Ma to nawet sporo elegancji. Tutaj jakiś ukryty kluczyk, tam dźwignia, w końcu możliwość otwarcia przejścia pr
  13. lubro

    Temat growy

    Grałem w The Phantom Pain dość uważnie, ale nie pamiętam gdzie w grze była rozrzucona na lądzie zrujnowana platforma. Ten element trailera świadczy raczej o tym, że w SurviVe będą nowe lokacje. Chyba, że nie łapię jakiejś pokręconej ironii.
×
×
  • Create New...