Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Heroes of Might & Magic (seria) v.2

Polecane posty

Grałem w każde Heroesy. Może nie jestem jakimś pro graczem, ale grając w betę miałem mieszane uczucia. Ekrany zamków średnie, te z V były lepsze. IV i III też miały fajne. Design postaci mi się podoba, jest powiew świeżości, nie tylko oklepane schematy (poza nekropolią, tam jet lekkie deja vi). Brakuje mi trochę świątyni, to jeden z moich ulubionych zamków w historii serii.Akademia mi się strasznie spodobała. Loch fajny, ale [beeep] nie urywa, niektóre postacie wyglądają jak z III. Na plus jest przystań, teraz mi się podoba, wcześniej byłem neutralny. Twierdza spoko, a sylvan to arcydzieło, Największy plus tej gry. to tak na temat designu, kupie jak będzie w promocji z dodatkami :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi trochę świątyni, to jeden z moich ulubionych zamków w historii serii

Chińszczyznę nazywasz najlepszym zamkiem!? Azja kompletnie nie pasuje do świata Herosów, zamek (Heroes 6) zrobiony pod azjatycki rynek.

a sylvan to arcydzieło, Największy plus tej gry.

Tja... jego wspaniałość się kończy jak walczysz z orkami które mają behomoty z umiejętnością przeskoku z jednego końca mapy na drugi i papa główna siła elfów (łucznicy). Jedynym dobrym jednostką tam to smok ziemi, ale to tank z natury, bez porządnej siły (która miała mieć ale usunęli) zamek leży.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azja kompletnie nie pasuje do świata Herosów

Bastion w III i Twierdza w V miały mniejsze lub większe wpływy szeroko pojmowanej kultury azjatyckiej. Bestiariusz HoMM to jeden wielki miszmasz z całego świata. "Stare" M&M były solidnym sci-fi w otoczce fantasy.

Ciężko w tej sytuacji mówić, że coś do Hirołsów nie pasuje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie nie spotkałem się z błędami uniemożliwiającymi rozgrywkę, grafika bardzo mi odpowiada... jednak parę baboli jak najbardziej istnieje. Tak na przykład kiedy przekazałem artefakt dający 500 złota dziennie drugiemu bohaterowi, stracił on bezpowrotnie swoją moc. Trochę cienko, zważywszy że było to na tej mapie moje jedyne źródło dochodu.

Brak animacji bohaterów wygląda okropnie i groteskowo. Rozumiem, że bohaterów jest dużo - ale trochę jednak wiocha. Czas ładowania dluzy się niemiłosiernie, na szczęście mam czytnik ebookow pod ręką. Przydałaby się też możliwość porządnego ustawienia kamery.

Nic jedNak z tego nie zabija najważniejszej zalety gry - TO SĄ HEROSI. I wciągają jak demony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Nic jedNak z tego nie zabija najważniejszej zalety gry - TO SĄ HEROSI. I wciągają jak demony.

Tia szczegolnie nie dzialajace kampanie, albo tak jak wczoraj mi sie trafilo wysypka do pulpitu w 3 misji Sylvan i uszkodzenie wszystkich savow. To napewno nie zabija zalet tej gry. Wyglada na to ze musze resetowac cala kampanie. Rzeczywiscie to jest to co fani herosow lubia najbardziej. Najgorsza jest bezsilnosc ze nic tym gnojom z ubi nie mozna zrobic.

Gdyby to byla gra na konsole juz dzisiaj by byla na allegro...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zagrałem u kolegi przez 2 godziny i jest nie ciekawie.

Jest lepiej niż w VI, ale jest gorsza niż V czy nawet niezbyt udana czwórka. Do II i III to nie ma co jej porównywać, bo to bez sensu. Gra ma sporo błędów i tak naprawdę trzeba poczekać z 3-4 miesiące nim będzie można grać spokojnie bez obawy o wyskoczenie błędu.

Zamki są w stylu Ubisoftowym, czyli są po prostu za STERYLNE. Wszystko jest jakieś takie gładkie i zbyt kolorowe.

NP. Necropolis w porównaniu do tego z III wygląda nijako. Wpakowali tylko sporo zieleni i uznali że już wystarczy.

HoM&M III może było stare, ale miało klimat, bo jednostki wyglądały mrocznie lub bajkowo w zależności od frakcji, a tutaj wszystko jest jakieś takie kolorowe. Zresztą ten trend widać już było w ich wersji HD Heroes III, gdzie niektóre miasta wyglądały znacznie gorzej niż w wersji starej.

Ubisoft w ogóle nie czuje tej serii. Takie jest moje zdanie. Myślałem, że Herosi mnie się znudzili, ale później włączyłem starą trójkę i grało mi się świetnie i bez żadnych problemów (no chyba, że z filmikami, ale to przez stare codecki).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, gra jest zbugowana, ale bug, bugowi nie równy widzę, niektórzy narzekają na 2 kampanie Tomasza Wilka, że skrypt się nie uruchamia i muszą całą mapę od nowa, choć ja nie miałem z nią żadnych problemów. Póki na co ja narzekam to znikające sterowanie bohatera (zielonki kropki nie działają i co za tym idzie brak możliwości ruchu bohatera), i czasem jak zdobędą krwawą kuźnie? to gra crushuje. Optymalizacja też zostawia wiele do życzenia, mając normalnie 45-50 fps gra potrafi spadać do 20 fps.

Gra sama w sobie dobra, bólem są tylko te bugi, co wręcz czasem uniemożliwiają gry. Pojedyncze mapki, dobrze działają ale kampanie są zbugowane. Gra po poprawkach ma szanse przebić VI, czy nawet V.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Heroes 4 miał przebić część 3 i to chyba zgubiło 3DO.

Gra jest całkiem fajna, ale zawiera kilka złych rozwiązań, a najgorszy jest problem z balansem. niektóre miasta były lepsze od innych i miały ogromną przewagę nad resztą, a niektóre jednostki po prostu wymiatały.

Najgorsze były jednak bitwy i bezsensowne ładowanie przeszkód po drodze, tak że duże jednostki miały problem z poruszaniem się.

Początkowo nie było trybu on-line, a SI była bardzo słaba. Nie potrafiła wykorzystać przewagi i potrafiła robić akcje samobójcze.

Dodatki również były dość słabe, bo zakres zmian wprowadzanych był bardzo mały. Zresztą wychodziły szybko, więc to trochę tłumaczy.

Po za tym dobrym pomysłem był walczący bohater i samotnie chodzące jednostki (co ułatwiało sprawę z transportem jednostek) czy codzienny przyrost jednostek.

Zabrakło trochę pomysłu, może gra wyszła nieco za szybko, ale to przez problemy finansowe firmy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Scorpix

Ale brak balansu jest odwieczną bolączką serii. Nawet genialna trójeczka ma pobanowane niektóre zamki na jakichś turniejach. Co do przeszkód, to się mogę zgodzić, bo napsuło to trochę krwi, jak się coś przyblokowało. Do dobrych pomysłów można jeszcze dorzucić wybór budynków dla jednostek - trzeba było kombinować, bo cały rooster był najzwyczajniej niedostępny. Nie można też zapominać o genialnym soundtracku. IMO największym problemem H4 są lemingi, które po prostu powtarzają, że gra jest do bani, choć same nie wiedzą dlaczego... (nie, nie Ty wink_prosty2.gif)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra sama w sobie dobra, bólem są tylko te bugi, co wręcz czasem uniemożliwiają gry. Pojedyncze mapki, dobrze działają ale kampanie są zbugowane. Gra po poprawkach ma szanse przebić VI, czy nawet V.

O to to dokładnie.

Ja na szczęście na razie przeszedłem dwie kampanie (w tym tę "problematyczną" Thomasa Wilka) i na błędy uniemożliwiające rozgrywkę nie natrafiłem - same drobne babolki, które kilka łatek powinno załatwić. ALE nawet jeśli niektórym zdarzają się błędy poważniejsze, to nadal odpowiedź pozostaje aktualna - trzeba (niestety) czekać na patche...

Plan wydawniczy Ubisoftu jest niestety inny niż Blizzarda. Tamci mówią "When it's done", Ubi mówi "When it's not done yet". I trzeba na to brać poprawkę.

Przy czym herosi - wszystkie części - to gry wiecznie żywe, więc za ten rok/dwa, kiedy wszystko technicznie powinno już działać jak należy, nadal pozostanie świeża. Na razie czuję się miejscami, jakbym grał w wersję beta...

...ALE w wersję beta naprawdę rewelacyjnej, wciągającej i wspaniałej gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie w drugiej animacji zaczynają mówić po rosyjsku, ach te bugi ubi;D Ale uruchamiając animacje z folderu gdzie się znajduje to mówią już normalnie tzn. po angielsku:)

Szkoda że nie można zmienić języka w grze. Nie narzekam na dubbing, jest w "miarę" dobry, ale podejrzewam że takich kwiatków w angielskiej wersji nie ma.

Nie ma czegoś takiego jak język 'ruski'. Nie ma, pisane osobno.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odkryłem doskonały glitch w grze Heroes VII i po prostu muszę się z kimś nim podzielić.

Jak wiadomo, w grze niektóre tygodnie dają zjawiska losowe. A to w jednym tygodniu zaklęcia są 2x tańsze, a to w innym budynki 2x droższe... wiadomo. Różnorodność i urozmaicenie.

Jednym z takich tygodni jest tydzień handlu - w tym tygodniu handel przynosi 2x większe zyski.

W takim tygodniu wystarczy odnaleźć na mapie dowolny punkt handlowy (jasne, nie na każdej jest dostępny, ale na niektórych jak najbardziej)... i wymieniać. Kupować zasoby za 375 i zaraz potem sprzedawać je za 666 sztuk złota. I ponownie. I ponownie. Aż staniesz się multimiliarderem.

To naprawdę działa i naprawdę jest takie proste. Kampania kampanią, ale wyobrażam sobie wykorzystanie tego triku na multiplayerze albo nawet na jakichś oficjalnych turniejach...

...cóż, mam tylko nadzieję, że tego Ubisoft NIE załata, bo to po prostu zbyt zabawne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PATCH 1.2 NOW AVAILABLE10/14/2015 | 2103 komentarze

Witajcie, Bohaterowie!

Dziś mamy przyjemność ogłosić pojawienie się aktualizacji 1.2 do Might & Magic Heroes VII.

Pobranie tej nowej aktualizacji powinno dokonać się automatycznie w Uplay i Steam.

Zalecamy sprawdzenie, czy wasz program uruchamiający Uplay jest ustawiony w tryb online, co zagwarantuje pobranie poprawki. Na ekranie tytułowym gry możecie zobaczyć numer wersji i przekonać się, czy jest ona aktualna.

PATCH 1.2

Ta pierwsza aktualizacja przynosi ogólne rozwiązanie kłopotów z elementami blokującymi rozgrywkę i innych zauważonych poważnych problemów z grą.

Pełny opis aktualizacji 1.2 znajduje się na końcu tego materiału. Poniżej znajdziecie streszczenie jego zawartości.

Aktualizacja 1.2, główne elementy (nie jest to kompletna lista):

  • usunięto problemy z blokowaniem kampanii i scenariuszy
  • poprawiono szybkość SI i jej proces podejmowania decyzji
  • poprawiono ogólną kompatybilność i płynność gry
  • usunięto błędy wczytywania, zapisu i autozapisu pojawiające się w różnych okolicznościach
  • poprawiono efekty oddziaływania i parametry Umiejętności i Zdolności
  • usunięto wiele błędów i usterek
  • poprawiono stabilność i rozgrywkę w trybie wieloosobowym
  • poprawiono i usunięto błędy edytora map
  • poprawiono lokalizację w wybranych językach

Zanim zapoznacie się z długą listą poprawek i ulepszeń wprowadzonych przez nową aktualizację, chcielibyśmy podzielić się z wami naszymi ogólnymi wrażeniami po premierze Heroes VII i odpowiedzieć na kilka waszych pytań.

PRZEMYŚLENIA ZESPOŁU TWÓRCÓW

W pracę nad tą grą włożyliśmy całe nasze serca i siły, jednak kilka istotnych problemów umknęło naszej uwadze, dlatego chcielibyśmy wam podziękować za olbrzymią ilość waszych opinii. Były one bardzo pomocne podczas przygotowywania tego pierwszego uaktualnienia, zachęcamy was do dzielenia się z nami waszymi wrażeniami z gry.

Prace nad tym plikiem zostały zakończone dziś rano, a naszym priorytetem było opublikowanie go, gdy tylko został zatwierdzony.

KOLEJNE KROKI

To pierwsza aktualizacja, jaką przygotowaliśmy. Zapewniamy, że w nadchodzących tygodniach będziemy wprowadzać nowe poprawki, dzięki czemu gra spełni wasze oczekiwania pod względem jakości. Jest jeszcze sporo rzeczy, które chcemy usprawnić następnym uaktualnieniem. Wśród niech będą kwestie związane z grą wieloosobową i równowagą sił.

Ponadto pojawią się darmowe aktualizacje zawartości, jako pierwsza pod koniec 2015 r. zostanie opublikowana kampania ?Lost Tales of Axeoth?, a druga trafi do was na początku nadchodzącego roku.

Przygotujemy pomoc dla edytora map mającą postać dedykowanych przewodników, a najlepsze dzieła społeczności zostaną wyróżnione. Na liście naszych zadań znajduje się też kompatybilność z 32-bitowymi systemami operacyjnymi i optymalizacja wykorzystania pamięci, będziemy też nieustannie pracować nad poprawą płynności działania.

Bardzo dziękujemy za wsparcie, Bohaterowie, dajcie nam znać, co sądzicie o tej nowej aktualizacji i zamieszczajcie wasze opinie na forum!

Zespół Might & Magic

Ciekawe... :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie osobiście szóstka nie przekonała do siebie, żeby zagrać w dodatki, nie podobała mi sie fabuła, poziom trudności na początku każdej misji oraz na końcu, ponieważ od najtrudniejszej części misji do najłatwiejszej sie przechodziło mają już kilka miast i wystarczyło,że w jednym sie ze wszystkich miast rekrutowało armię. Do tego te drzewko umiejętności też nie za bardzo mi pasowało, bo na starcie naprawdę łatwo jest zepsuć bohatera dając mu masę niepotrzebnym umiejętności oraz nie można było cofnąć decyzji jak w DH. W Podstawce i kuzni to miało sie wybór nad bardziej odpowiednimi umiejetnościami danej frakcji i mimo że przy awansie na wyższy poziom mniejszy wybór był, to gorzej było zepsuć bohatera talentami, które nie pasują. Jedyny plus szóstki to zestawy przedmiotów ,które wprowadzono w DH z tego co wiem. Cała fabuła szóstki, to trzeba się męczyć jak tu pokolei poukładać misje,aby fabularnie były całością. Tego problemu nie było w piątce,gdzie wiadomo było, że im dalsza kampania tym dalej z fabułą jest.

W dodatki szóstki nie grałem to o nich w ogóle się nie wypowiem.

Do tego w szóstce brakowało mi scen dialogowych, zamiast nich to same dialogi oraz bohaterowie bez własnego charakteru to co w piątce było, np Ylaya charakter uwodzicielski niemal :D, Agrael/Raelag-cięty język w podstawce miał,szkoda że wykastrowany w kuźni, Markal-rządny władzy ukrywając to zręcznie,Godryk- posiada cechy rycerza patrioty,Biara-kusicielka i bardzo sprytna, ponieważ potrafiła z każdych tarapatów się wydostać aż do pokonania jej w Talonguard.

Szczerze mi powiedzcie, czy potrafilibyście wskazać chociaż 1 bohatera ze swoim charakteremw szóstce chociaż w podstawce tak jak było to w piątce?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, aktualnie to przechodzę szóstkę raz jeszcze i ta gra nie jest taka zła, jak wszyscy mówią. Jedyne co strasznie zrąbali to to, że misje nie są chronologicznie, ale w internecie da się znaleźć spis, co ma być po kolei.

Oto ten spis:

- Prolog 1

- Prolog 2

- Stronghold 1

- Sanctuary 1

- Inferno 1

- Haven 1(moim zdaniem powinna się zamienić z inferno 1)

- Necropolis 1

- Stronghold 2

- Sanctuary 2

- Haven 2

- Necropolis 2

- Sanctuary 3

- Stronghold 3

- Inferno 2

- Necropolis 3

- Inferno 3

- Sanctuary 4

- Stronghold 4

- Haven 3

- Necropolis 4

- Haven 4

- Inferno 4

- Epilog

Bohaterowie mają swoje charaktery, ale nie dziwię się, że tego nie zauważyłeś, bo człowiek jest taki, że jak coś mu się nie podoba to zazwyczaj ogranicza dopuszczanie do siebie dobrych stron tego, co widzi. Niestety za dużo ci o tych charakterach teraz nie napiszę, ale za tydzień-dwa, jak przejdę grę i przypomnę sobie fabułę to czemu nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawdzic w H6 czy dana kampania jest skonczona? Roznica miedzy odblokowana misja, a ukonczona misja na tej mapie wybory misji jest zadna. Na upartego moge zrobic wszystkie ostatnie misje jeszcze raz, ale po co mam tracic czas, ktorego za duzo i tak nie mam?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...