Jump to content

Ylthin

Forumowicze
  • Content Count

    3,583
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ylthin last won the day on October 25 2013

Ylthin had the most liked content!

Community Reputation

651 Znakomita

About Ylthin

  • Rank
    Official Super Awesome Victory Trunks
  • Birthday 03/04/1996

Sposób kontaktu

  • Skype
    Array

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  • Skąd
    Array
  • Zainteresowania
    Array

Dodatkowe informacje

  • Ulubione gry
    Array
  • Ulubiony gatunek gier
    Array
  • Konfiguracja komputera
    Array

Recent Profile Visitors

32,822 profile views
  1. Diggity-dig... Do gry dołącza: najlepszy design Roberta Garcii EVER, lekko przemodelowany Polna... tfu, Benimaru (ludzie marudzą, że wygląda bardziej "męsko" od Kyo - IMO to bardziej kwestia obeznania grafików z silnikiem i wprawy w modelowaniu 3D, niż faktyczna zmiana projektu) oraz ta jedna postać, której równie dobrze mogłoby nie być, ale fanbase dostałby bólu czterech liter (K'). KoF-owy standard.
  2. Ylthin

    Assassynując

    Kiedyś kupiłam Batmana Arkham Asylum z PKK - w pudełku nie było klucza do GFWL. Jeden mail ze zdjęciem pudełka, płyty i paragonu do Cenegi później, dostałam uprzejmą odpowiedź z przeprosinami za problem i brakującym kluczem właśnie.
  3. Jestem w stanie zignorować rozmyte tekstury, piksele wielkości pięści i ubogie w wielokąty modele (czyli braki techniczne), jeśli twórca lub twórcy będą w stanie zachwycić mnie bardziej... ogólną wizją, nie tylko zresztą audiowizualną.
  4. HoMM4 ucierpiało przez problemy wydawcy (3DO), który dał deweloperom mniejszy budżet i za mało czasu na ukończenie gry. HoMM5... tu winię pewną wtórność względem HoMM3 (chociaż pewne zmiany, np. w systemie rozwoju postaci, są na plus), problemy wieku dziecięcego związane z przejściem w 3D oraz zmianę uniwersum połączoną z większym naciskiem na fabułę (animowane przerywniki w trakcie misji vs. krótki briefing i okienka z tekstem) i ogólną miałkością skryptu.
  5. Ludzie w komentarzach... w sumie gdziekolwiek, od YouTube'a po Shoryuken, strasznie na te statyczne arty marudzą: że niskiej jakości, że bazgroł w 15 minut, że nie są to przerywniki całkowicie filmowe, nyeeeeeeh. A ja im na to: motion capture jest drogi. CGI jest jeszcze droższe. Dobrej jakości animacja 2D też kosztuje niemało. Lepiej, żeby Capcom wydał fundusze na konkrety - ot, dopracowanie elementów gameplay'u, nowe postacie, poprawki w grafice, optymalizacji, balansie, co tam chcecie - niż żeby na siłę rywalizowali z Netherrealm, kto bardziej rozdmucha tryb fabularny bajeranckimi przerywnikami mającymi odwrócić uwagę od miałkiej fabuły pełnej głupot i głupotek. Story Mode to tak naprawdę bajer. Owszem, fajny - ale bajer. Jeśli wielokrotne przechodzenie tego trybu nie daje żadnych nowych znajdziek czy unlocków, nikt nie będzie do niego wracał więcej niż raz.
  6. Ludziska dalej grzebią w plikach gry. Tym razem dobrali się do alternatywnych kolorów postaci z bety: https://imgur.com/a/aL4RU Necalli ma trzy (!) warianty z zielonymi dredami (oraz dwa kolejne z fioletowymi), żart o "mainie Woolie'go" możecie dopisać sobie sami. Alty dla Karin są śliczne, jednak Vega, Nash i Birdie... nie powalają, szczerze powiedziawszy (nie licząc może ostatniego, "miętowego" wdzianka Vegi). Piąty wariant dla Kena po prostu MUSIAŁ się pojawić Artykuł na Shoryukenie: http://shoryuken.com/2015/11/02/street-fighter-v-character-color-palettes-discovered-in-beta/
  7. http://shoryuken.com/2015/10/28/former-street-fighter-iv-battle-designer-directing-king-of-fighters-xiv/ "Hello One-Frame-Links, my old friend..." A tak na serio - ciężko stwierdzić, co pan Oda wniesie do najnowszego KoFa. Czy rogrywka faktycznie będzie przypominała SFIV? A może zmiany nie będą tak wielkie, jak twierdzą malkontenci? Czas pokaże. Swoją drogą, w artykule jest link do kolejnego artykułu poświęconemu "rimejkowi" KoF98 na platformy mobilne (iOS/Android). Widziałam pobieżnie trailer i nie jest to bijatyka (nie, żeby to była wielka wada - Garou na Androidzie jest praktycznie niegrywalne przez nieprecyzyjne sterowanie dotykowe), a... platformer? jRPG? klikadełko na zabicie czasu? Nie mam pojęcia. Przynajmniej grafiki/modele 3D w trailerze są całkiem ładne (czyt. Terry nie wygląda jak meblościanka na sterydach), chibi-postacie w samej gierce nie wyglądają źle... no i nie jest to kolejny pachislot, a coś bliższego faktycznej grze.
  8. Bastion w III i Twierdza w V miały mniejsze lub większe wpływy szeroko pojmowanej kultury azjatyckiej. Bestiariusz HoMM to jeden wielki miszmasz z całego świata. "Stare" M&M były solidnym sci-fi w otoczce fantasy. Ciężko w tej sytuacji mówić, że coś do Hirołsów nie pasuje.
  9. Właśnie: na jakiej zasadzie działają losowe przeszkody? Pojawiają się w trakcie walki czy są generowane na samym początku?
  10. Czekam na więcej opinii i wersję Gold/GOTY z wszystkimi patchami, dodatkami, DLC etc. - tak samo, jak z H6. Nie śpieszy mi się, mam na dysku HoMM4 i MM1-6 + MMX.
  11. Jako prawnuczka i wnuczka ubogich chłopów pod ostatnim punktem podpisuję się każdą możliwą kończyną. Władza ludowa była, nie ukrywajmy, straszliwym ścierwem, ale przynajmniej dała moim rodzicom szansę na zdobycie wykształcenia.
  12. Kupowanie gier Ubi na premierę to samobójstwo. Kupowanie ich rok po premierze to "zaledwie" hazard. Jak sobie przypomnę stan MM: H6 czy MMX: Legacy długo po premierze...
  13. No to mamy zapowiedziane KoFXIV. Szału nie ma. Rozumiem, że ręcznie malowane sprite'y 2D rotoskopowane z modeli 3D są w cholerę drogie, SNK nie ma kasy, Maximum Impact się sprzedawało... Czy SNK nie może w takim razie wypuścić tej "czternastki" jako Maximum Impact 3/innego spin-offu i powiedzieć: "hej, kasa z tego pójdzie na sprajty do KoFXIV!"? Bo to całe 3D jest... eeeeech.
×
×
  • Create New...