Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

RoZy

Heroes of Might & Magic (seria) v.2

Polecane posty

Nadal w VCMI na Androida kieruje się kursorem zamiast operować "normalnie" dotykowo? Bo jeśli tak, to podziękuję wink_prosty.gif

Poza tym z tego co pamiętam, to czas oczekiwania na kolejną turę jest strasznie długi (a mam SGS3)...

Z tego co pamiętam z ostatniego testu to można wybrać tryb obsługi myszki w konfiguracji, i jakiś wygodny sobie znalazłem, a zaś czas oczekiwania po 0.96 ostro spadł i jest do wytrzymania.

@UP:

VCMI ostatnim razem jak sprawdzałem z rok-dwa temu to głównie nie działało na fonach, bo gościu, który robił port na Androida wyparował po pracach wstępnych, czy tam działał w standardowym tempie deva open source, a team VCMI w ogóle odżegnuje się od tego portu. Na tablecie androidowym za to odpaliłem port HoMM2, który miał koszmarne lagi, ale działał.

Drugi koleś przyszedł i spowodował że działa tak, że jest całkiem grywalne. Po prostu był okres upadku tego jak chyba pelya zrezygnował, ale teraz jest nowy twórca i stara się trzymać na równo z desktopową wersją.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ludziska. Premiera za nami a tu cisza? Dajcie znać co i jak bo w piątek mam EK do odbioru i nie wiem czy warto?

Znajomy mi mówił, że jest słabo. Wygląda prawie tak samo jak w becie. Na starcie path 11GB chyba. Poruszanie jednostek fatalne, długie tury przeciwnika. Najbardziej mnie przeraził, gdy powiedział, że nawet nie wie, czy 6. nie była lepsza :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę, to na Steam na razie gra ma oceny mieszane, a na Metacritic ma 73, czyli gorzej niż VI, ale poczekajmy.

Jedyne co na razie wiadomo w 100%, że gra może co najwyżej buty lizać Heroes of Might and Magic III z dodatkami z 1999 roku.

Czarno to widzę, a pomyśleć że kiedyś Ubisoft uwielbiałem. Wydali Raymany, South Park, piąta część Herosów była całkiem fajna, a teraz to równia pochyła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niech sobie gadają co chcą, ja tam siódmą częścią jestem absolutnie zachwycony.

Grafika jest bajeczna (co zresztą było wiadomo od dawna), muzyka epicka, walki satysfakcjonujące, a syndrom "jeszcze tylko 20 tur" działa jak marzenie. Co prawda jak na razie dopiero zaczynam, jestem na drugiej misji kampanii orków (i trochę przeszkadza mi mała liczba kopalni, jeśli mam być szczery), ale i tak już wiem, że nie czekałem na marne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zadowolony. Robię trzecią misję kampanii przystani i jest nieźle, naprawdę dobrze się to rozwija. Historia jest sensowniejsza niż w szóstce, mapy są urozmaicone i faktycznie zawierają jakiś pierwiastek interaktywności, nie wyglądają pod koniec gry tak, jak na starcie - a to most można naprawić, a to przejście wypalić itd. Mechanika to połączenie wszystkich dotychczasowych części, na pewno jest przemyślana. Minimalne bugi jak na razie mi nie przeszkadzają, dubbing polski ok. Tyle. Więcej napiszę po przejściu całej pierwszej kampanii.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również, poczekam z kupnem VII. Boje się że na moim PC to nie pójdzie więc wolę poczekać na aktualizacje. Z tego co słyszałem to gra nie jest idealna więc nie mam co się spieszyć z kupnem. Grafika przestarzała jak na dzisiejsze standardy(animacje postaci są niby przezabawne), z tego co słyszałem dłużą się tury przeciwników. Przydała by się jakieś zmiany np. wprowadzić ukształtowanie terenu które wpłynęło by na to że każda potyczka byłaby trochę inna, a słyszałem że VII nawet przeszkód terenowych nie jest za dużo. Bohater miał mieć wpływ na zmiany w obszarze(chodzi o budowanie postów itp.), było to widać na zapowiedziach i twórcy się tym chwalili, a z tego co słyszałem nie jest to zbytnio wykorzystywane. Jestem fanem serii ale już od dawna nie podoba mi się co dzieje się z tą serią. Kupię o ile mi pójdzie ale kilka miesięcy po premierze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest bajeczna (co zresztą było wiadomo od dawna), muzyka epicka, walki satysfakcjonujące

Nie zachwycał bym się aż tak bardzo:) Grafika jest mniej cukierkowata od V i VI ale mapa przygody wydaje się jałowa. A to wielkie zdziwienie biorąc pod uwagę że gra jest na silniku Unreal 3. Ubery mogli więcej z tej gry wyciągnąć z tym silnikiem. Muzyka dobra, ale nie wiem czemu, u mnie jest zbyt cicha, same efekty, np.budowanie, ryk stworzeń itp OK + jeden utwór jest z Dark Messiah xD.

Ale fakt, pola bitwy są bajeczne;) tło pól bitewnych robi wrażenia, a to w tle małe miasteczko, świątynie, tartaki a to góry itp, po prostu wow! You have to see it to belive it:) Same jednostki też są cudne! Behemoty wróciły! co już jest samym sukcesem.

dubbing polski ok.

Żeś walnął :D, tłumaczenie jest okropne np. Zamiast wilk jest Wilkor (takie słowo istnieje?), Zamiast Szamana Ziemi jest Guślarz Ziemi! Zamiast Widma są Banshee. Tłumaczenie pod tym względem leży i kwiczy.

Z tego co słyszałem to gra nie jest idealna

Powiem tak, żaden Heroes pod skrzydłami Ubiego jest dobry :) no dobra V im wyszła w miarę dobre, VI to była katastrofa, ale VII już jest między dostateczną a dobrą. Jest kilka bugów np. z Animacjami, zdaje mi się że w niektórych momentach jest milisekundowy "teleport" zamiast ruchu jednostki.

Grafika przestarzała jak na dzisiejsze standardy

Gra na bazie Unreal Engine 3 czyli z 2007? Fakt mogli wycisnąć z niej więcej ale jest dobrze. Choć mapa przygody wydaje się czasem "jałowa".

z tego co słyszałem dłużą się tury przeciwników.

To zależy z iloma przeciwnikami grasz, jak 1v1 to leci szybko, gorzej jak vs 6 czy 8, to dłuży się, ale w opcjach masz funkcje przyspieszenie przeciwnika do 800%! ale wtedy ruch wroga jest tak szybki że jak mrugniesz to nie zobaczysz ruchu oponenta xD

wprowadzić ukształtowanie terenu które wpłynęło by na to że każda potyczka byłaby trochę inna

I tak jest!

a słyszałem że VII nawet przeszkód terenowych nie jest za dużo

To chyba dobrze? że niema tyle przeszkód, dla mnie max 2-3 przeszkody to OK. Dalej to pole bitwy zmienia się, "omiń krzaczka" zamiast "zabij przeciwnika"

Jak jesteś, fanem to warto kupić. Ale jak nie, to poczekaj jak gra spadnie poniżej 100zł.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SzamanXYZ Silnik UE3 jest strasznie plastycznym silnikiem i jak się chce to można z niego sporo wyciągnąć, a gra nie zachwyca tym bardziej pod względem cut-scenek(nie chodzi mi o te rysowane tylko na silniku gry). Dobrym przykładem plastyczności tego silnika jest nowy Batman(tak wiem inny typ gry ale chodzi mi o możliwości tego silnika), wiadomo na PC miał sporo problemów ale jednak wyglądał bardzo dobrze. Jestem wielkim fanem całej serii (w III część gram przynajmniej raz w miesiącu) i nie mam zwyczaju zwracać uwagi na grafikę, ale jakoś w VII strasznie kuje mnie ona w oczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeś walnął biggrin_prosty.gif, tłumaczenie jest okropne np. Zamiast wilk jest Wilkor (takie słowo istnieje?), Zamiast Szamana Ziemi jest Guślarz Ziemi! Zamiast Widma są Banshee. Tłumaczenie pod tym względem leży i kwiczy.

Chodziło mi o sam dubbing, jakość podłożonych głosów w dialogach, no i samo tłumaczenie dialogów. Wg mnie tu jest w porządku. Co do całości polonizacji, to muszę dłużej pograć, czy nie ma większych kwiatków. Fakt wilkor zamiast wilk - trochę wydumane niepotrzebnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem dziś w H7 pierwsze uruchomienie i od razu zwiecha. Ruszyło w końcu, gra wykrywa sama ustawienia na high. odpalam kampanie wszystko jest paskudniejsze niz 6. Grafika mangowa w H5 bardziej czytelna, mam podpięty gamingowy laptop (nowy z win10) do plazmy 60 cali, a ledwie co widze na ekranie (cyfry, miniaturki jednostek itp)mimo odpowiednich ustawień. Myślałem , że u mnie coś nie tak, ale czytam że ludzie podobnie oraz maja takie crashe , że im save psuje. Kto nie kupił, niech sobie poczeka na poprawianą wersję. ubisoft zlecił robotę niestety takim amatorom , którzy w dorobku nic ciekawego nie mają.

Intro praktycznie nie istnieje. hm animacje , wstawki czy jak to nazwać lepiej zrobione to ja widziałem na komputerze Amiga.

Szybkie bitwy podobnie jak w H6 przed patchami to porażka, ponosimy za duże straty. Wczytywanie map i walk i tu jest zagadka, raz to samo mam od razu innym razem wczytuje 2sek, słyszałem o dłuższych loadingach do 10 sek. Wygląd zamku chyba miało być oldscholowo bo również coś podobnego widziałem na Amidze. Tworzenie zamków w 3D jak w H5 musiało przerosnąć twórców.

Na plus muzyka taka relaksujaca , świetny i dokładny wybór ustawień poziomu trudności, jak nie wcisnę ponownie przycisku resetuj , który omylnie wziąłem za reset bitwy to powiem jak dalej było, bo tymczasem muszę od początku lol.gif

Naturalnie możecie się nie zgadzać z moją oceną , ale jak za grę z wyższej półki 139 to oczekuję czegoś więcej. To jest Heroes w końcu...

Posta przeniosłem do odpowiedniego tematu. Popracuj też nad interpunkcją, bo nie da się tego czytać. ~dopisek moderatorski (podbiel)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dopiero na końcówce drugiej misji kampanii podziemia, więc póki co mało widziałem. Jak na razie zapowiada się jednak świetnie. Jednostki nieprzedumane w zdolnościach, mają ich podobną ilość do jednostek z 3-ki, czyli wystarczającą. Miasta bardzo różnią się drzewem rozwoju, mają też sporo budynkow unikalnych dla danej nacji. Te z kolei (nacje) posiadają swoje unikatowe skille, co było dla mnie bardzo dużym plusem w piątce i tutaj też jest. Mapy bitewne bywają w różnych rozmiarach co dodatkowo uatrakcyjnia walkę. Rozwój bohatera był jak dla mnie jednym z największych minusów szóstki, teraz nie jest co prawda losowy (co bardzo lubiłem w Hirołsach 5 i niżej) ale jest zrobiony całkiem przystępnie i ciekawie. Wybór jest dosyć ukierunkowany i różny dla różnych bohaterów. Skille z kolei nie są robione na zasadzie +1 do siły, +1 do morale tylko dają sensowne, ciekawe i mocne bonusy.

Podoba mi się również to, że wszystko działa bardzo szybko, sprawnie i płynnie. Jeden klik i błyskawicznie jestem na ekranie rozbudowy miasta. Kolejny i otwieram szczegółowy opis jednostki. Trochę zwiesza się jedynie po kupieniu nowej budowli w zamku.

Z minusów podałbym marne wizualne efekty zaklęć, niskobudżetowe 'filmiki', dłużące się tury przeciwnika i momentami niewyraźne mapy - nie widać wyraźnie do czego da się wejść, a co jest tylko ozdobnym elementem. Nie zauważyłem też opcji obracania kamerą co czasem utrudnia zbieranie i odwiedzanie rzeczy znajdujących się za jakimś klifem czy przeszkodą.

Żeś walnął biggrin_prosty.gif, tłumaczenie jest okropne np. Zamiast wilk jest Wilkor (takie słowo istnieje?), Zamiast Szamana Ziemi jest Guślarz Ziemi! Zamiast Widma są Banshee. Tłumaczenie pod tym względem leży i kwiczy.

W oryginale jest Dire Wolf czyli nie zwykły wilk, a taki wykoksany. Wilkor używany jest przykładowo w Pieśni Lodu i Ognia, gdzie wilki wilkorom nierówne. Guślarz to taki Polski szaman :P, jak dla mnie ujdzie (a gdzie tak swoją drogą jest ta jednostka?). Banshee to faktycznie dziwny wybór. Acz na stronie H7 widzę nazwę Upiorzyca (chyba wolę już banshee)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie dodam.

Ze 2 misja z kampanii ludzi jest zbugowana, nie da sie jej skonczyc... Trzeba wejsc w interakcje z zywiolakiem ognia, pokazuje punkt pod nim do ktorego nalezy podjechac, niestety bohater podjezdza o jeden blizej. Klikanie jezdzenie wczytywanie gry, restart gry nie pomaga... Muzyka mnie drazni. Grafika gorzej niz w 5 czy nawet 6, malo przejrzyste menu budowy miasta. ogolnie mapy jakies takie sterylne. Co do mobow to jakos zaden z tego miasta w zaden sposob mnei nie urzekl. Sety artefaktow zywcem wziete z herosow online...

Cholera obiecywalem sobie nigdy wiecej nie kupowac gier na premiere, to mnie podkusilo. No i ta fabula, 5 miala chyba nawet lepsza. Po szumnych zapowiedziach oczekiwalem takiej 5 na sterydach dostalem miks 6 z 4. Szukam jakiegos info o tym bugu nic nie moge wyczaic. Ide pograc inne kampanie. Napisze albo z edytuje na biezaco

Na ta chwile, każdemu odradzam kupowanie tej gry (cene tez juz przemilczmy)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza misja i lekki zawód. Zbyt kolorowo, mapa przez co staje się nieczytelna, również podczas bitwy kolory przeszkadzają. Czasem ciężko trafić w miejsce, gdzie chce się poruszyć na mapie. Co do samej bitwy. Mam 5 rodzajów jednostek, w wersjach podstawowych, i żadna nie posiada umiejętności specjalnej. Tylko atak, obrona lub czekaj. Nie widzę czy mają jakieś umiejętności pasywne. Nie wiedzieć dlaczego jednostki na mapie bitwy , sprawiają wrażenie półprzezroczystych, co nie ułatwia gry. Pasek kolejki na dole - ikony jednostek też nie zachwycają przejrzystością. Brak animacji postaci, przy stole konsuli, to zupełna porażka. Podczas opowiadania historii przez przedstawiciela frakcji, gdy kliknę "Dalej" to równocześnie puszcza dwie kwestie dialogowe. Nową i starą.

Na plus zaliczę losowe przeszkody podczas bitew.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyt kolorowo

Zbyt kolorowo!? Porównując do poprzednich części które były bajkowe z szczyptą anime (patrz Anioły z V). To tutaj gra nabrała trochę "powagi", ale mogła by być bardziej kolorowa.

Mam 5 rodzajów jednostek, w wersjach podstawowych, i żadna nie posiada umiejętności specjalnej.

To właśnie dobrze że nie mają! Patrz Heroes III i IV. Wciskanie na siłę umiejętności specjalnych tylko sztucznie przedłuża grę. Zresztą te specjalne umiejętności w VI jakoś nie specjalnie się spełniały swoje role. Było z 2-3 dobrych reszta to były zapychacze, nie potrzebne i trudne do dopasowania. W III i IV tylko najsilniejsze jednostki miały specjalne zdolności i to w zupełności starczyło.

Nie widzę czy mają jakieś umiejętności pasywne

Lewy przycisk myszki na jednostkę i podziwiaj:)

sprawiają wrażenie półprzezroczystych,

Półprzezroczyste? że jak? widać przez nich co jest za nimi? Nie przesadzaj, kiedy zbudowałem swoją pierwszą armie w grze, to specjalnie przybliżyłem by zobaczyć jak wyglądają i wręcz jestem zachwycony, szczególnie behemotami:)

Brak animacji postaci, przy stole konsuli, to zupełna porażka.

To fakt:) Mogli by dać animacje tam, dość groteskowo to wygląda:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...