Skocz do zawartości
Cardinal

Wiedźmin/Witcher (seria)

Polecane posty

Nie no, muszę się w końcu wziąć się w garść, bo przecież nawet drugiej części nie przeszedłem a tutaj już zapowiedziana jest trzecia... na szczęście chyba jestem bliżej niż dalej jej ukończenia, gdzieś mnie wywiało na akt drugi :D Co do jednak samej zapowiedzi to można powiedzieć, że ostrożnie, ale jednak się jaram nie tylko dlatego, że to polska produkcja. Po prostu REDzi obiecują sporo naprawdę fajnych rzeczy wliczając w to otwarty świat (większy od Skyrima? Powodzenia ^_^), lepszą grafikę a i pewnie fabuła też nie będzie zawodzić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale cała "mechanika" poruszania się powinna pójść do kosza. Przy tak motwartym świecie niewidzialne ściany czy betonowe krzaczki będą sporą udręką. Jedziecie sobie na koniu, a tu nagle nie możecie wejść do głębokiej na metr rzeczki, bo się nie da. Tak samo zeskakiwanie z półmetrowych murków. No i powinno w końcu być pływanie. Jeśli tego nie będzie, to gra wiele straci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrekpk19 myślę że twórcy zdają sobie sprawę z tego że niektóre rozwiązania które stosowali dotychczas w grze z otwartym światem nie mają racji bytu. W skyrim też są ograniczenia terenu tylko ich nie widać bo są w postaci gór na które można wejść tylko do pewnego poziomu. Z kolei ja mam nadzieję że w najnowszym wieśku będzie mniej sekwencji z wciskaniem przysicków w odpowiednim czasie i będą wreszcie porządne walki na pięści.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to nowy silnik, to chyba oczywiste, że mechanika stworzona dla bardziej liniowej gry pójdzie do kosza :P Ja tam ufam RED-om, nie wierzę, że skopią finał tak istotnej nie tylko dla nich, ale dla całej polskiej branży, trylogii...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale góry oznaczają koniec mapy. W Wieśku, nawet byle krzaczek był przeszkodą nie do przejścia, więc musieliśmy nadkładać drogi. ja się tego od początku obawiałem i nadal się obawiam- Wiedźmin w otwartym świecie może nie wypalić, i stracić część swojego uroku.

kyuu1- w sumie 3 albo 4. Ale nie za jednym podejściem. chytry.gif

Edytowano przez piotrekpk19
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że gra będzie dopiero w 2014 :( Ale do tego czasu zrobie sobie idealne save z 1 i 2 i odświeże sobie histori. Mam nadzieje że w W3 będą najlepsze elementy z poprzednich wieśków. W2 zawalili mikstury i toksyczność. Korzystałem z max 4 misktur i to takich co nie miały negatywnych skutków. Pomysł dobry ale nie dopracowany i miejscami chybiony. Brakowało mi efektów zatrucia z wiedzmina 1 który był świetny. Pokazywał skutki uboczne dziłania eliksirów: czerwone plamki, odgłos bicia serca to było epickie! Naprawde nie rozumiem czemu z tego zrezygnowali w W2 ;/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrekpk19

Najbardziej irytujące ograniczenia terenu były w pierwszym Wieśku kiedy to śmigał jeszcze na Aurorze od Bioware'u. Tam rzeczywiście każdy cholerny krzaczek był przeszkodą nie do przebycia i nawet lasy były tunelowe. W dwójce już ta swoboda w poruszaniu została wyniesiona do poziomu standardowego dla takich produkcji, bo gdzieś się tam trzeba było przeturlać, gdzieś był jakiś skrót itd. Stawiam 100 orenów, że w W3 Geralt nauczy się skakać przez przeszkody.

A, kto myśli, że na góry w Skyrimie da się wejść na góry tylko do pewnego stopnia chyba nigdy nie jeździł w tej grze na koniu. Wchodzą na każdą górę lepiej niż doświadczony alpinista. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up z racji że rzadko korzystałem z koni to wiele gór było dla mnie przeszkodą nie do przebycia :D a wracając do Wiedźmina to mam nadzieję że w trzeciej części dłużej niż w drugiej będzie można znaleźć jakiegoś trudnego przeciwnika bo dwójka po pierwszym akcie stawała się już zbyt łatwa. Mam też nadzieję że wreszcie będzie można się poskradać i atakować przeciwników z zaskoczenia a nie jak do tej pory tylko w miejscach gdzie twórcy tak chcieli.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arlekin w W2 jest jeden mega trudny przeciwnik jak go pokonasz to ci pogratuluje osobiscie. Przechodząc gre na pewno spotkałeś dziwny manuskypt który można znaleść w chatce z 3 grobami w II akcie. Wystarczy udać się do pewnej osobie w akcie III i on powie ci co trza zrobic dalej :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się napaliłem na tego nowego wiedźmina, że chyba odpalę sobie jedynkę.

Może teraz mi się uda ją w końcu ukończyć, ponieważ ostatnim razem rzuciłem ją w kąt przez irytujące czasy ładowania.

PS. Są jakieś patche lub mody by to naprawić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim edycja rozszerzona, czyli patch ważący jakieś 1 GB, wprowadzający całkiem sporo zmian i skracający znacznie czasy ładowania lokacji. Myślę, że powinieneś znaleźć bez problemu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś mody? Też myślałem o ponownym przejściu pierwszego Wiedźmina, bo ostatnio przeszedłem grę na początku 2008, jak dostałem ją na "osiemnastkę". ;p Ktoś zna sposób, żeby zminimalizować wpływ tego bezsensownego i głupiego systemu walki na moje zdrowie psychiczne?

A, kto myśli, że na góry w Skyrimie da się wejść na góry tylko do pewnego stopnia chyba nigdy nie jeździł w tej grze na koniu. Wchodzą na każdą górę lepiej niż doświadczony alpinista. wink_prosty.gif

...bo Skyrim to nie cRPG, a "Symulator Wspinaczki Wysokogórskiej". Dosłownie jedyna aktywność, która mi się w Skyrim podobała.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trójeczki. Szkoda że nie ma w tych ambitnych założeniach słówka o największym IMO problemie serii - mało rozbudowanych dialogach, gdzie często jest tylko jedna opcja, by popchnąć akcję do przodu. No nic, trzeba będzie poczekać na Cyberpunka, gdzie sam brak predefiniowanego bohatera powinien wymusić więcej opcji dialogowych.

Cała reszta brzmi miodnie. Co prawda podchodzę do tego z rezerwą, bo CDP RED z reguły obiecuje gruszki na wierzbie (wierzę, że mają dużo chęci i ambicji i starają się jak mogą - tylko nie zawsze wychodzi po prostu), a założenia są zbyt ambitne, by wypaliły w 100% jakiemukolwiek deweloperowi... Jednak ciężko to wszystko zignorować, bo brzmi bajecznie. Czekam, trudno, najwyżej rozczaruję się po raz trzeci.

Tylko poprosiłbym o demo przed premierą, choćby żeby sprawdzić wynik REDowych starań o bardziej płynny system walki i znośny interface.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Tak jakoś od dłuższego czasu planuję zacząć nagrywać na YT Wiedźmina 1, i mam do was kilka pytań:

1)Czy ktoś byłby chętny do obejrzenia takiej serii? Jeśli tak, to dlaczego? (np, żeby sobie fabułę przypomnieć, żeby zobaczyć dany fragment w czyimś wykonaniu itp)

2)Jaki styl gry wolelibyście zobaczyć (miecz, znaki), i na jakim poziomie trudności?

3)Jaka długość odcinka byłaby dla Was odpowiednia?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy taki "poradnik" ma sens ten kto kupił oryginał ma poradnik a w nim jest wszstkie potrzebne informacje wrazie zacieńcia się w grze tongue_prosty.gif Aktualnie wieska 1 pociągnie każdy komputer więc kążdy może zapoznać sie z fabułą.

Edytowano przez Lordgraver
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krzys6e: Poza tym widziałem kilka takich lets playów, więc jest to totalnie zbędne - zmarnujesz jedynie swój czas, bowiem nie sądzę, aby były tłumy chętnych do oglądania tejże serii.

@Arlekin w W2 jest jeden mega trudny przeciwnik jak go pokonasz to ci pogratuluje osobiscie. Przechodząc gre na pewno spotkałeś dziwny manuskypt który można znaleść w chatce z 3 grobami w II akcie. Wystarczy udać się do pewnej osobie w akcie III i on powie ci co trza zrobic dalej biggrin_prosty.gif

Mówisz o ścieżce Roche'a, zgadza się? Pamiętasz może do jakiej osoby trzeba się udać z ów manuskryptem?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na mrocznym. Mikstury to mimo wszystko podstawa, ale ja głównie używałem Jaskółki i czasem Puszczyka. Co do pułapek, to w walce z harpiami używałem Gwiazdy Tańczącej i Kartacza. Reszty nie tykałem. A punkty mocy, to chodzi Ci o znaki?

Ogólnie, to już po pierwszym przejściu gry, Wiedźmin 2 staje się łatwy do przejścia. Wyjątkiem jest "Nagła śmierć", gdzie głupi błąd kończy się śmiercią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jestem pozytywnie nastawiony do wiedźmina 3.Miło, że twórcy postarali się spełnić prośby fanów o większy świat, oby tylko nie wzięli na swoje barki więcej niż są w stanie udźwignąć.O ile wielkość świata wydaje się interesująca(większy niż ten w Skyrim?Z chęcią to zobaczę...)to martwi mnie optymalizacja gry, już w dwójce była ona krytykowana(słusznie zresztą)i dopiero po edycji rozszerzonej można było się cieszyć grą na optymalnej szybkości, oby w trójce to poprawili.Sama fabuła mnie nie martwi jak zwykle będzie pewnie bardzo dobra,ale mam nadzieje,że walka będzie bardziej podobna do tej z jedynki, albo niech przynajmniej zlikwidują te fikołki to tu,to tam, nie lubię jak Geralt skaczę w kółko jak pijany zając.No i przywrócić Shani, by się przydało, nie wszyscy fani chcą spać tylko z Triss.Taka mała dygresja na temat zapowiedzi...

Edytowano przez Sttark
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...