Skocz do zawartości
Cardinal

Wiedźmin/Witcher (seria)

Polecane posty

Według mnie walka powinna być o wiele bardziej wymagająca, niż jest w W2. Sekwencja QTE przyczyniła się do jej zbanalizowania, jednakże jest ona bardziej widowiskowa, niż w poprzedniej części, gdzie jedynie finisher był interesujący. Tak czy siak nie mam żadnego pomysłu, aby uczynić ją trudniejszą, pozostawiając ów widowiskowość na obecnym poziomie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie nie powinni niczego zmieniać, tylko skupić się na ważniejszych rzeczach, bo walka na pięści to element dodatkowy, który niemalże był opcjonalny poza początkiem gry. Potem mieliśmy jedne "większa" zadanie poboczne z Ziggy Królem i walki w karczmach. Jeśli W3 ma wyjść w przyszłym roku, a tak obstawiam, to niech lepiej skupią się na optymalizacji itp. Zresztą tego typu rzeczy IMHO powinny być przyjemne i nieskomplikowane. Fajnie jest sobie poobijać bez problemów parę wirtualnych gęb np. po walce z Kejranem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up ale właśnie sekwencje QTE sprawiają że te walki nie są już takie fajne i bezstresowe. Osobiście jestem za metodą walki na pięści którą podał Mysquff tylko zamiast kopniaka dałbym silne ale powolne uderzenie pięścią. W wielu grach walka na pięści od walki mieczem różniła się tylko tym że właśnie zamiast miecza używało się pięści więc nie widzę powodu by w Wiedźminie miało by być inaczej, bo tak to zamiast działać to tylko się czeka aż na ekranie pokaże się literka którą trzeba wcisnąć, zero emocji. Jak mówiłem jedyne dobre miejsce dla tych sekwencji to sceny śmierci większych przeciwników bo zawsze to lepiej wygląda jak się jakiegoś bydlaka wykończy widowiskową akcją niż zwykłym uderzeniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, walki nie są zbyt emocjonujące, ale nie nazwałbym ich, że nie są bezstresowe. Bo są. I do tego absurdalnie łatwe. Rzadko mi się zdarzało, bym stoczył w tej grze walkę na pięści z wynikiem innym, niż perfekt (jak zdarzało się inaczej, to na ogół w momencie, gdy przysypiałem :]). Co nie jest zbyt emocjonujące.

Znowuż jeśli chodzi o system walki, o jakim wspomniał Mysquff, to nie bardzo. Albo bardzo, ale za przykład wziąłbym inną serię mordoklepek, niż Tekken. Chodzi mi o Dead or Alive, gdzie system walki można określić jako "papier-nożyce-kamień". Czyli oparty na timingu i kontrach. Patrzysz, jaki cios wyprowadza przeciwnik i wyprowadzasz taki, który go przełamie na twoją korzyść. To by było imo bardziej angażujące.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, coś dla osób, które chcą zobaczyć jaki świat można zrobić w REDkicie!

! Jakaś z osób mających dostęp do bety to pewnie wrzuciła, ale to co można zobaczyć na filmiku bardzo mi się podoba i daje nadzieję, że tak spore lokacje mogą być w W3. Polecam obejrzeć jak najszybciej, bo może filmik zostać zablokowany.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już opisuję :) Ogólnie to jakaś górska lokacja. Geralt stoi koło płota i patrzy się na słońce, widać rzekę, góry po drugiej stronie i mamy zmianę z wieczora, na ranek. Potem Geralt idzie ścieżką i idzie na pole uprawiane przez NPCów, potem idzie przez mostek, na którym rybak łowi i za nim jest wodospad. Potem dochodzi do miejsca, w którym karawany z końmi (które są sztywne jak nie napiszę co) nie mogą przejechać, bo są obalone na drodze drzewa. Potem Geralt kieruje się do miasta, które kompletnie nie przypomina tych z W2, a bardziej mi przypominały Wyzimę z W1, ale to i tak trochę na ciągane, ale jak już porównywać to do Khorinis z Gothica, bo jest port, są statki, miasto całe pokazane nie zostało. Widać też było ludzi ciągle coś robiących, jak np. pracujący ludzie, krasnoludy, bawiące się dzieci. Potem, po wspięciu się na górkę dochodzimy do bagna i jest zmiana na noc i widać przy ognisku dwa trolle, które nie atakują gracza. Przy trollach jest urwisko, z którego widać kilka mostów i przejść, ale one nie zostały pokazane. Widać też jakiś portal, przez który Geralt nie przeszedł.

Potem wracamy się i dochodzimy do miejsca gdzie stoją karawany, i skręcamy w prawo w jakąś dróżkę. Dochodzimy do jakiegoś obozu, w którym są jacyś najemnicy i idziemy dalej, wychodzimy z drugiej strony. Potem wspinamy się na jakiś szczyt i obserwujemy całą lokację z góry. To tyle :)

Ogólnie kawał dobrej roboty i nie było pokazane wszystko na tym 11 minutowym filmiku. Dodam, że ta lokacja nie jest tak kolorowa jak lokacje z W2 i na dodatek jest poprawione oświetlenie. Ogólnie czekam aż będzie tego więcej i oczekuję od REDów tego typu lokacji.

BTW Nie było żadnych ekranów ładowania, ale widać było, że gra klatkuje, przez to, że nie lokacja była duża, ale niemniej wolę coś takiego niż małe lokacje z W2. Oczywiście lokacja z filmiku nie była w pełni otwarta, nie dało radę wejść na każde wzniesienie itp, ale robota świetna i lokacja lepsza od tej z 3 aktu gry.

Mam nadzieję, że napisałem w miarę zrozumiale :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, było zrozumiale, ale za te powtórzenia (potem, potem, potem...) wystawiam dwóję :].

Poza tym, pytałem się głównie o rozległość (i różnorodność) lokacji, detale, światłocienie, ilość postaci/potworów/zwierzaków i inne tego typu, nazwijmy to techniczne, duperele. Oraz porównanie tego do części drugiej.

Co prawda już z powyższego opisu mogę nieco informacji mnie interesujących wyciągnąć, ale... Zresztą, nie chce mi się ich dzisiaj analizować. Idę do wyra, poczytać coś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za te powtórzenia, ale akurat oglądałem mecz i przez to wyszło jak wyszło :P A

, możecie ten filmik obejrzeć bo ktoś go znowu wrzucił.

Ogólnie to potencjał jest w tym urządzeniu i lokacje można robić rozległe, ale przez to może czekać spadek FPSów, ale coś za coś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik już jest oznaczony, jako prywatny, więc nic nie zobaczymy...

To tylko potwierdza moje wcześniejsze słowa, że co najmniej jedna osoba z CD Projekt RED śledzi ten temat :trollface: .

Ciekawe, jak rozwiążą (graficznie) kwestię edycji kolekcjonerskiej Wiedźmina 3? Jak wiemy po dostawieniu do siebie pudeł z "jedynki" i "dwójki", to wychodziła nam niezła układanka. Liczę na dalszą pomysłowość twórców i... czekam do początku lutego na - mam nadzieję - wyłożenie kart na stół i oficjalną zapowiedź trzeciej części gry Wiedźmin.

Ciekawe, czy znowu dadzą, jakiś ciekawy teaser, czy będzie tylko sucha notka prasowa...?

Edytowano przez Wuwu1978
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym chciał żeby w Wiedźminie 3 przy wyborach moralnych można było zachować słynną wiedźmińską neutralność czyli nie stawać po ani po stronie ludzi ani po stronie nieludzi. W Wiedźminie 2 skończyłem pierwszy akt i właśnie brakowało mi pod koniec takiej możliwości bo mogłem

pomóc albo Iorwethowi albo Rocheowi a powinna być jeszcze opcja działania na własną rękę argumentowana brakiem chęci mieszania się w cudze sprawy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko potwierdza moje wcześniejsze słowa' date=' że co najmniej jedna osoba z CD Projekt RED śledzi ten temat :trollface: .[/quote']

Tyle, że ja ten filmik znalazłem na oficjalnym forum gry, które na pewno przeglądają REDzi :trollface:

Arlekin

Fakt, takiej ścieżki brakuje, ale z drugiej strony w Sadze Geralt też kilkakrotnie nie zachowywał się neutralnie jak np.

Pomagając wojskom królowej Meve w walce na moście

.

W trójce sądzę, że taka ścieżka będzie, ale może to zależeć od tego z kim wyszliśmy z Loc Muinne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego filmiku:

  • Na razie widzę, że większość tekstur jest z dwójki (oraz interface). Nie dziwi mnie to, bo do premiery trójki jeszcze dużo czasu.
  • Zauważyliście, że chmury w większości są nieruchome?
  • Kłosy, które widzimy na początku, mają ze dwa, trzy ruchy, przez co po chwili ich obserwowania zacząłem się nieswojo czuć :].
  • Animacja haczy, ale nie wiemy, na jakim kompie to było odpalane, poza tym, silnik jest pewnie wciąż niezoptymalizowany.
  • Rybak na moście nie ma stóp :].
  • Animacja wodospadu jest uboga.
  • Już teraz bardzo podoba mi się gra światła. Szczególnie, jak się na słońce spojrzy. Pewnie dlatego mamy to na samym początku.
  • Mgła na zalesionych stokach gór wygląda świetnie. W mieście zresztą też.
  • Coś mnie się wydaje, że nadal będziemy skakać tylko w wyznaczonych miejscach... I wspinać się.
  • Mimo zapierających momentami dech w piersiach widoków, nadal wygląda na to, że mamy tunelówkę, jak w dwójce.
  • Animacja przechodzenia przez drzwi została... Nienawidzę tego, ale w sumie, to lepsze niż loading.
  • Szkoda, że nie pokazano żadnych potworasów, prócz parki siedzących koło ogniska trolli. Przez to lokacje póki co, wyglądają na pustawe.

Cóż, jak na pokaz samego silnika i tego, co można zrobić nim w Wieśku 3, to jestem pozytywnie nastawiony, choć mam zastrzeżenia. Powyżej je przytoczyłem (nie licząc kilku przytyków, na które nie powinniście zwracać uwagi :]).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś czy do Wiedźmina 2 planowane są jakieś większe dodatki, czy skończymy na Edycji Rozszerzonej? I mam jeszcze jedno pytanie: Opłaca się kupować Wieśka na xboxa? Miałem go na kompie, przeszedłem dwukrotnie ( niestety na starusienkim kompie, niezbyt komfortowo), ale teraz po kupnie konsoli chcę się w coś się zaopatrzyć ( tzn. jakieś gry), i zachciało mi się tej produkcji, tylko nie wiem czy warto wydawać znowu 50zł na praktycznie to samo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up to zależy czy lubisz po kilka razy przechodzić tą samą grę. Jeśli nie przeszkadza Ci że gra praktycznie niczym nowym Cie już nie zaskoczy to kupuj. Choć myślę że warto kupić bo inaczej się gra gdy masz wszystkie detale na minimum a inaczej gdy wszystko na maksa. Na starym kompie grałem w Pro Evo 2008 na najniższych ustawieniach (chodziło płynnie) jakieś 2 lata temu zmieniłem kompa i z braku ciekawszych gier zainstalowałem to pro evo. Pomimo że na starym kompie grałem w nie ponad rok to gdy uruchomiłem je na wysokich detalach czułem się jakbym grał w zupełnie inną grę. Tak samo może być u Ciebie z Wiedźminem, może ale nie musi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parunu, ciężko powiedzieć, czy będzie jakiś dodatek. Może coś będzie przy okazji jak zostanie wypuszczony REDkit, ale ciężko stwierdzić. Jest też na ten rok patrząc na plan produkcji jaki został pokazany w zeszłym roku bodajże, że w tym roku ma wyjść coś z segmentu AA, czyli może jakiś dodatek? Piątego lutego będziemy mądrzejsi ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem drugi rozdział w jedynce i na koniec Geralt opowiedział co się stało i gra uraczyła mnie paroma zdjęciami z tych wydarzeń.

Ludzie stoczyli walkę z nie-ludźmi. I wygrali Ci pierwsi. Moje czyny miały na to wpływ?

Edytowano przez Blik
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Jeżeli pomogłeś Zakonowi (poprowadziłeś ich patrol na cmentarzysko golemów) wygrywał Zakon. Jeżeli poprowadziłeś patrol Scoia'tael, wygrywali nieludzie. Jeżeli pominąłeś to zadanie (nie jest obowiązkowe) to domyślnie wygrywa Zakon.

Edytowano przez Cors
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...