"Dess terminus..." [This place...] "Aoi i akete niko faste donga..." [Why does it seem so familiar...] Budzisz się. Jesteś w dziwnym miejscu, koło ciebie są zwłoki osoby, którą rozpoznajesz jako swojego Mentora. Przechodzisz przez tajemniczy portal. Budzisz się. Jestes na dnie jaskinii. Ktoś się z tobą kontakuje, mówi ci, że twój cyber-mózg uległ poważnemu uszkodzeniu i straciłeś pamięć... Tak rozpoczyna się E.Y.E.: Divine Cybermancy, jeden z najbardziej nietypowych tytułów, w który miałem przyj
W dzisiejszym odcinku: - SHODAN robi się na boginię! - Nadużywanie plastrów prowadzi do ślepoty! - Zaglądamy znowu w cyberprzestrzeń! - A nitropacki są do bani! [media=]
=The Destruction of the Barrax Empire= Battle Squadron jest wydanym w 1989 roku najlepszym Amigowym SHMUPem (niektórzy upierają się, że ten tytuł należy się Xenonowi 2 albo SWIV, mogą IMO spadać na drzewo z tą opinią). BS oferuje tryb dla dwóch graczy, całkowicie płynne przewijanie pionowe i poziome, cztery odmienne bronie o kilku poziomach mocy każda, spory poziom główny i trzy długie podpoziomy, a także ładną, kolorową, szczegółową i animowaną oprawę graficzną. Jest też dość trudny, a poziom t
W dzisiejszym odcinku LPSS: - cyborgi-zabójcy denerwują Rankina! - przebijamy się przez hordy zombie do maszyny leczniczej! - Shodan grozi śmiercią (naszą)! - a Rankin nie potrafi rzucać granatami!
Shodan r-re-examines rre-rrr-e-rrr-e- I re-examine my priorities and draw new conclusions. The hacker's work is finished, my mine has only just b-b-bbegun. Wydany w 1994 roku System Shock jest pierwszym tytułem w długiej, długiej lini FPS-RPG, protoplasta tak znanych pozycji, jak System Shock 2 (heh), Bioshock, czy Dead Space. Zarazem jest to IMO całkiem grywalna gra, oferująca strawny (i do pewnego stopnia regulowany) miks łamigłówek, strzelania, klimatu zaszczucia i, last but not least, cyberp
You're a goal scoring superstar hero, You let your hair down and play to the fans... Było ci sobie razu pewnego Sensible Software, firma ludzi genialnych (choć nieco leniwych). Wypuścili oni parę gier, w tym kreatywnie nazwany Sensible Soccer. Gra okazała się być hitem, chwalonym za intuitywne sterowanie, wielką grywalność (i... realizm), a jako wady co najwyżej wspominano ograniczenie dostępnych drużyn do Europy. Sensible trzymało ucho przy ziemi i ledwo dwa lata później, wydając w międzyczasie
The Darkening The Source Antechamber The Source Ending Medical Deck Filmik końcowy specjalnie w jakości HD: frajdę.[/oldspoiler]. Podkład muzyczny: Erosion
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Extreme END
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Queen of Death
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Unreal Main Title
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
--- A teraz bonus - spoiler co do następnej serii LP: [media=]
Nagranie jest głównie testem, jak to będzie wyglądało na
Mothership Basement Mothership Labs Mothership Core Skaarj Generator Illumination W dzisiejszej odsłonie LP: - Skaarje! - Więcej Skaarjów! - Gasimy światła!
A przygrywał nam Erosion:
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Nali Castle Demonlord's Lair Demon Crater Today! - Nali zostaje zbombardowany! - Demon teleportuje się w panice! - a Rankina biorą z boku! (rakietami) [media=]http://www.youtube.com/watch?v=ESwUmNDRqgE --- Za podkład muzyczny odpowiadają: Wargate
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Warllord Theme
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Hub 7 / Crater
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
/w tle przygrywa więcej gitar/ http://www.youtube.com/watch?v=yonhZblDrt0 Ruff 'n' Tumble jest platformówką ukończoną w 1994 roku przez Wunderkind (ministudio, które rozeszło się po ukończeniu RnT). W pamięci graczy zapisała się szybką, dynamiczną i dopracowaną akcją (pomijając fakt, że wszystkie pochyłe ścieżki mają kąt 30 stopni, a Ruff strzela pod 45), bardzo ładną grafiką z płynnymi, szczegółowymi i pełnymi charakteru animacjami, a także świetną, rockową oprawą muzyczną. Jedna z moich all-ti
Dasa Mountain Pass Cellars at Dasa Pass Serpent Canyon
Serpent Canyon konwertowałem innym programem, teoria była taka, że ma być lepsza jakość obrazu, praktyka wyszła taka, że FPS jest niefajnie niski
Serpent Canyon jest dla mnie zawsze nieco nostalgiczną podróżą, jest to ostatni fragment gry, który można by uznać za spokojny, nawet relaksujący, przed ostatecznym, najtrudniejszym etapem podróży Więźnia - Zamkiem Nali, a także Źródłem. W tle przygrywały: Unreal #7
Youtube Video ->
Or
Bluff Eversmoking
W dzisiejszym odcinku: - Nali hodują króliki! - Krall dostaje z buta w hrangos! - a Rankin odbywa przejażdżkę kolejką niskogórską! Muzyka na dziś: EverSmoke
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Na Pali Haven Outpost 3J Velora Pass
W dzisiejszym odcinku Top Let's Play: - Rankin nie trafia ze snajperki! - Krallowie grają w kości! - A Health Pack psuje windę! Przygrywają nam: All Hallows Sunset
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Isotoxin
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Guardian (walka z tytanem)
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
--- Szczerze to nie wiem, gdzie ten reference wypatrzyłeś, ale Marathon jest udostępniony przez twórców wraz z portem silnika na
Silkworm Mk. IV Special Weapons Interdiction Vehicle Silkworm In Vertical
SWIV jest nieoficjalnym sequelem automatowego hitu Silkworm. Podobnie, jak w Sikworm, graczom przyjdzie sterować dżipem i helikopterem, dwoma dość odmiennymi maszynami. Odmiennie od Silkworm, SWIV nie jest sztucznie podzielony na etapy, krajobraz zmienia się płynnie w miarę postępów w grze, a poziom trudności jest umiejętnie wyważony. So yeah. Decimation!
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Sunspire Gateway to Na Pali
W górę do nieba. Odcinek sponsorowany przez: Hub 3
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Surfacing
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
--- Ja mam tak w Sunspire i Dasa. A co do skoku trudności to myślę, że można go przypisać coraz większym ilościom Skaarj-żołnierzy. Rakietnice i razorjacki są bardzo nieprzyjemnymi adwesarzami.
wpis dedykowany b3rtowi no homo Witam was w nowej serii wpisów - serii Amiga Time. O co w niej chodzi? Otóż wiele lat temu zamieściłem na tym blogu dwa wpisy traktujące o dwudziestu (w sumie) IMO najlepszych tytułach Amigowych. W ramach serii Amiga Time będę publikował 20-30 minutowe gameplaye z tytułów wymienionych na owych listach, z niektórych (pewna osoba wierci mi dziurę w brzuchu o Ambermoon) być może zrobię też Let's Play. Do serii Amiga Time patrząc wstecz można też spokojnie zaliczyć ni
ISV Decks 3 & 2 ISV Kran Deck 1 Spire Village
W dzisiejszym odcinku przedzieram się przez pozostałe dwa pokłady sypiącego się ISV Kran, a także przemierzam Spire Village i kanion za nią się znajdujący. W być może ostatnim pokazie losowego generowania ilości wrogów, w Spire trafiam na absolutne maksimum, czyli 4 tytany jeden po drugim, na dodatek drugi jest dużo wcześniej niż zwykle, zaraz na obrzeżu wioski. Przez to też do Spire podchodziłem ze cztery razy, w ciasnym kanionie bardzo łatwo
Temple of Vandora The Trench spoiler
Dzisiaj więcej ruin, w zasadzie cały poziom ruin (Ruins.unr). Ponadto pokazując model z teorii wykładanej na długim poziomie, przypadkiem zmieniłem używany. He. Dzisiaj słuchaliśmy: Unreal Crypt
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Hub 5
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Unreal #9 (wariant 1)
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
--- Nie wiem, nie wiem. To co powiesz na Onrijel? Zdarza się, ale rzadko. W wodzie prędzej psuje im się p
Terraniux Underground Terraniux Noork's Elbow
Podkręciłem nieco jasność, nie wiem, na ile to widać. Dzisiaj przygrywały nam: Nightvision
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Hub 4
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Jeśli chodzi o pierwszego Turoka to najpierw nie miałem komputera, który by go pociągnął, a potem... nie miałem komputera, który by go pociągnął, ale z innych powodów. Reszta to, o ile mi wiadomo, średniaki.
W odległej, ponurej przyszłości roku 2007 świat jest zniszczony globalną wojną nuklearną między Stanami Zjednoczonymi a Rosją. Rex "Power" Colt, amerykański cyborg, zostaje wysłany wraz ze swoim kolegą, czarnoskórym cyber-nindża hakerem o imieniu Spider na odległą wyspę, aby sprawdzić, co się dzieje z elitarnym agentem Stanów, pułkownikiem Sloan. Na miejscu okazuje się, że Sloan zdradził, Spider zostaje zabity, a Rex musi pomścić przyjaciela i uratować świat przed zakusami Sloana! Tak rozpoczyna
Dark Arena Harobed Village
Eksperymentowałem trochę z poziomem dźwięku i teoretycznie powinienem być lepiej słyszalny. Jak nie, to podłubię dalej. Dzisiejszy odcinek sponsorowany jest przez: Nali Chant
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Hub 2
Youtube Video ->
Oryginalne wideo
Przed spotkaniem rakiety nie, ale cała gama innych obciachowych sytuacji się zdarzała. Spadek w przepaść, sekunda przed grzmotnięciem skały Tytana, 5 sekund przed upływem limitu czasu, no i moja zmora
Zaczęło się od NightSky, potem przypałętały się dwa inne tytuły. NightSky (HD) NightSky jest grą logiczną autorstwa Nicklasa Nygrena, twórcy świetnych, darmowych gier - Within a Deep Forest, oraz serii Knytt. Gry te w zasadzie stanowią dość unikatowy szczep platformówek - ich sednem jest eksploracja ładnych, klimatycznych, przedstawionych w minimalistycznej oprawie, światów. NightSky jest doznaniem dużo bardziej linowym, ale tradycyjnie niezwykle nastrojowym. W NightSky gracz steruje tajemniczą
Sacred Passage Chizra - Nali Water God Temple Ceremonial Chambers
Nie wiem, co wy ze swoim sprzętem wyprawiacie, że macie takie kłopoty. Co więcej, w jednym LP nagrywałem komentarz w Windows Movie Makerze, którego używam do obróbki, i nie było specjalnej różnicy. No ba. Zreztą epickich momentów jeszcze trochę będzie. Zazwyczaj gram na Unreal, więc gra na Hardzie jest dla mnie dość relaksująca - wrogowie są wyzwaniem, ale nie są przesadnie uciążliwi, a level znam w całości na pamięć, więc... T