Skocz do zawartości

Random Sanity

  • wpisy
    387
  • komentarzy
    1419
  • wyświetleń
    255581

O blogu

~monkey coding since 1994~

Wpisy w tym blogu

Zagrajmy w Gorky 17 - część 4

Gdzie zamieniamy podejrzanego kustosza na bardzo sympatycznego kolegę w gustownym, markowym dresie Adidasa, który lubi pomagać innym przy pomocy kija bejzbolowego.

Rankin

Rankin

Zagrajmy w Gorky 17 - część 3

Gdzie członowie oddziałów NATO noszą dżinsy i skórzane kurtki, muzeum jest pełne okropieństw, a także potworów, ponadto spotykamy lokalnego kustosza, który jest trochę... pokręcony.

Rankin

Rankin

Zagrajmy w Gorky 17 - część 2

Gdzie eksplorację polskiego miasta kończymy jak zwykle, w kanałach: kanadyjczyk próbuje ogarnąć sytuację, francuz panikuje, a polak ma frajdę.

Rankin

Rankin

Zagrajmy w Gorky 17 - część 1

Gdzie grupka żołnierzy NATO ląduje w polskim mieście i napotyka coś niemal tak paskudnego jak banda kiboli. Gorky 17 to jest polski tytuł z czasów gdy polskie gry były głównie pośmiewiskiem i żenadą i o dziwo, tak jak zresztą większość gier, przy których dłubał Adrian Chmielarz, jest tytułem bardzo solidnym: fabuła jest znośna, mechanika przemyślana, walki wciągające, voice acting dobry i w zasadzie jedynym problemem jest to, że gra jest bardzo krótka...

Rankin

Rankin

I AM ONLY A MAN: BIT.TRIP

W pierwszej dekadzie dwudziestego pierwszego wieku los zetknął z sobą trójkę developerów pracujących dla Santa Cruz Games. Szybko nawiązała się między nimi przyjaźń, a ponieważ byli niezadowoleni z ograniczania ich kreatywności w firmie, wkrótce odeszli i założyli ich własne studio. Mieli garść pomysłów, inspirację grami z Atari 2600, muzyką chiptune, oraz chęć stworzenia czegoś wyjątkowego. Choć nie byli pewni sukcesu, zaczęli pracować nad serią gier muzycznych, którą ochrzcili mianem "BIT.TRIP

Rankin

Rankin

Let's Play Wizardry 8 - część ostatnia

Ekstra długa część, w której armia okazuje się być mniejsza, niż przypuszczałem, krąg kosmiczny nie jest wcale okrągły, a nowi kosmiczni lordowie zaczynają od zderzenia z podłogą. A zatem LP Wizardry 8 za nami. Jest to LP w gruncie rzeczy dość kompletny, nie zrobiłem tylko paru rzeczy - przede wszystkim Retro Dungeons (kto by pomyślał, że tak ciężko dostać durny Dagger), a także mniej ważnych bajerów pobocznych typu odkrywanie lokacji dla Mook. Z perspektywy tych parudziesięciu godzin myślę,

Rankin

Rankin

Solaris 104 (2001) - Longplay

Miałem banana na twarzy przez całe półtorej godziny O tej grze już kiedyś pisałem (a imageshack już zjadł screeny, bue), więc nie będę specjalnie ględził, tylko dorzucę parę uwag: * wziąłem bombowiec, bo ma najwięcej HP i całkiem pożyteczne drony * występują problemy z efektami dźwiękowymi, nie zdołałem ich niczym rozwiązać * poziom pustynny jest nużący, wiem, to najsłabszy level w grze * piorun op * fazer op przeciw bossom * pociski kierowane straszny szajs [media=]

Rankin

Rankin

(Krótki?) Gameplay - The Last Remnant

TLR jest nietypowym japońskim RPGiem od Square, wydanym w 2008 roku na XBox 360 i 2009 roku w nieco poprawionej wersji na PC. Grę wyróżnia przede wszystkim nieco większa skala walk, gdzie gracz steruje całymi oddziałami, a nie małą drużyną, a także wyraźnie inspirowany serią SaGa sposób nabywania nowych umiejętności i lepszych statystyk oraz mnogość misji pobocznych. Parę uwag nieco klarujących gameplay: * jak wspomniałem, gra wykorzystuje level scaling. Należy jednak uściślić - nie jest to s

Rankin

Rankin

×
×
  • Utwórz nowe...