Temple of Vandora
The Trench
spoiler
Dzisiaj więcej ruin, w zasadzie cały poziom ruin (Ruins.unr). Ponadto pokazując model z teorii wykładanej na długim poziomie, przypadkiem zmieniłem używany. He.
Dzisiaj słuchaliśmy:
Unreal Crypt
Hub 5
Unreal #9 (wariant 1)
---
- kto podkłada głos zamiast Rankina i gdzie jest 2x "witam"?!
Nie wiem, nie wiem.
- przez tyle lat wymawiałem "Unreal", że nie mogę się przyzwyczaić do "Anril".
To co powiesz na Onrijel?
- czy Skaarje wchodzą do wody z własnej woli? Bo ten gamoń cię nie gonił, gdy zanurkowałeś.
Zdarza się, ale rzadko. W wodzie prędzej psuje im się pathfinding, ale zazwyczaj przynajmniej potrafią prowadzić ostrzał z tych kulek. Jeśli są w pobliżu brzegu czasem nawet udaje im się wyskakiwać. Ten jeden po prostu zgłupiał, parę innych też udaje mi się w toku lecplejów ubić, gdy skrypt każe im dojść w miejsce X (pierwszy najemnik w Terraniux), albo rzucić się na Nali (Skaarj w dzisiejszym odcinku).
- noun-di? noun-di!!! (spanikowane głosy są bardzo zabawne)
To tylko zawołanie. Spanikowany Nali to blokowanie przejść na klęczkach i "Kuda! Kuda! Omejgat!" i na 99% jestem pewien, że to ostatnie podkradli od Josepha Joestar ludzkich rozbitków.
- ziomki lewitują sobie, to pewne zaskoczenie - jednak nie są to takie bezbronne i jakieś tam moce posiadają.
Są bardzo bezbronne jeśli spotkają Skaarja. Nali potrafi trzy, no dobra, cztery rzeczy: być zabijanym przez Skaarja, otwierać sekrety, lewitować i teleportować się (naprawdę, ale teleportacja następuje dopiero jak Nali wykona swoje zadanie), oraz blokować przejścia w panice.
- "następne odsłony" - Unreal 2, jak mniemam? ;d?
Return to Na Pali też. Nadal jestem bardzo bitter gdy chodzi o dawanie sequeli tak dobrej gry ludziom od softporn przygodówek.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia.