Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

Temat growy

Polecane posty

53 minuty temu, OnceAThief napisał:

walka jak piekło

jest w tym trailerze coś dziwnego

no, myślałem że zaraz rozkręci się bangarang

 

Spoiler

który nota bene pasowałby lepiej do tego trailera niż ten cock rock

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OnceAThief napisał:

Castlevania: Lords of Shadow będzie w nowym CDA

Już rozumiem taktykę CD-Action. Dają niezbyt dobre gry jako "główne" pełniaki, ale przez to, że te kiedyś były w pełnej cenie i było o nich relatywnie głośno to sprawiają wrażenie wartościowych. Najpierw Lords of the Fallen, teraz Lords of Shadow, za miesiąc pewnie coś w stylu Snipera Elite 3. Dobry ruch imo.

Anyway re:FFXV. Powiem szczerze, że brakowało mi takich przeinwestowanych, rozrośniętych growych behemotów, które chcą na raz zrobić wszystko. Pasuje mi taka wizja samej gry i oba dema utwierdzają mnie w przekonaniu, że mogę polubić takie nowe FF. Podoba mi się konsekwencja ze zorientowaniem na akcje, bo trzynastki ze swoją walką w czasie rzeczywistym z menu bez pauzy było frankensteinem bez pomysłu na siebie. Trochę kłuje w oczy rozmycie użyte w nowym demie. Niskiej jakości motion blur zamiast ukrywać niedoskonałości to je wyolbrzymia, choć nie jest tak źle jak w Type-0. Jest też mimo wszystko trochę surowo jeśli chodzi o kolizje czy niektóre przejścia pomiędzy animacjami oraz sterowanie. Rozumiem, że Platinum to w zasadzie grywalne tech demo, które jest kodem na ponad pół roku przed premierą gry, ale nie bardzo się nastawiam na to, że coś się zmieni. Cieszy mnie też to, że wszystkie gameplayowe rzeczy z tych dem z E3 sprzed 2-3 lat dalej są w grze. Ekstremalny warping, parowanie, walka na dystans. Muzyka też miód.

Zwiastun filmu mi się podoba, bo zawsze podobały mi się filmy CG z Final Fantasy. Wygląda znakomicie z technicznego punktu widzenia. Also dat Audi. Anime nie ruszam, bo to nie jest moja ulubiona forma.

Ogólnie dalej uważam, że najlepszą rzeczą w FFXV jest setting. Tyle że mam takie samo zdanie na temat wszystkich FF. To łączenie realiów i miksowanie starego z nowych, sci-fi z fantasy oraz klasyki z ekstrawagancją zawsze było głównym haczykiem na jaki mnie łapała seria. Cieszę się na tą grę.

Teraz mam nadzieję na 3 rzeczy. Po pierwsze oficjalna zapowiedź wersji na PC (najlepiej na 30 września albo nawet tydzień wcześniej), bo przedarcie się przez żebraków na forach jest jeszcze trudniejsze niż przy okazji Destiny, Star Citizen czy XCOM2. Po drugie Duscae 3.0 ze zaktualizowaną walką i grafiką. Po trzecie oficjalny model Regalia w 1:18. Jestem gotów na niego wyłożyć spore pieniądze i importować choćby z księżyca. 

peace out

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, lubro napisał:

Trochę kłuje w oczy rozmycie użyte w nowym demie. Niskiej jakości motion blur zamiast ukrywać niedoskonałości to je wyolbrzymia, choć nie jest tak źle jak w Type-0. Jest też mimo wszystko trochę surowo jeśli chodzi o kolizje czy niektóre przejścia pomiędzy animacjami oraz sterowanie.

Na PS4K gra będzie wyglądać glanc perfekt, confirmed on E3.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, lubro napisał:

Teraz mam nadzieję na 3 rzeczy. Po pierwsze oficjalna zapowiedź wersji na PC

Tabata nic nie obiecuje, ale przynajmniej oficjalnie nie skreśla PC. Chyba, że jak na Japończyka przystało jest po prostu przesadnie grzeczny.

FFXV director Hajime Tabata told Engadget that the studio isn't currently working on a PC version of the game. But, Tabata said he was "aware of the big call for a PC version."

"Unfortunately we weren't able to do simultaneous development on a PC and console version for XV," he said. "We had to focus on the console version and our goal was to maximize, optimize everything for the HD consoles. Once that's done, then we will definitely take a good, hard look at PC and what we need to do, and consider all our options. But right now we aren't decided, we're still considering a lot of things."

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Get hajp dedhandhelds&użytkownicy gorszego hardłeru o weebsowych upodobaniach. Się zdziwiłem, bo raczej spodziewałem się jedynie Future Tone na PS4 (chyba coś nawet tutaj wspominałem), albo X tylko na stacjonarkę, ale szczęśliwie Sega to nie Square-Enix i wie gdzie biedaweebsy siedzą. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKOK so postępy w Might and Magic VI są bardzo niemrawe, i to nie tylko dlatego że w harmonogram wbiło się TitS. Zaczynam mieć dość przebijania się przez stada trujących żmij, trujących pająków i nie trujących, ale za to roznoszących zarazę nietoperzy, w ciągu ostatnich dwóch godzin gry wybiłem coś koło setki sztuk tego paskudztwa. Niemniej skoro już się wziąłem za to podziemie, jestem zdecydowany wyczyścić je do końca; właśnie znalazłem skrzynię ze skarbami, złota starczy na wyleczenie drużyny z std i trening na kolejny poziom, a jak dobrze pójdzie to i na identyfikację poznajdowanego szmelcu.

Also pocinam w Maraton, zdążyłem zapomnieć jak bardzo, ekstremalnie nietypowa jest ta gra jak na FPS z okresu pierwszego Dooma. Magazynki amunicji, leczenie w terminalach, dziwaczny engine i fizyka tworzące trudne do ogarnięcia mapy (mimo automapy i wiadomości od SI tłumaczących co i jak!), ale też odkrywam wesołe rzeczy, na przykład przyciski można aktywować granatnikiem od karabinu. Moim ulubionym pomysłem jest póki co fakt, że atak pięścią z rozbiegu zadaje dużo większe obrażenia, dość, aby podstawowego wroga zgarnąć na jeden atak - w ramach oszczędzania amunicji bawię się w jakiegoś Raidena (nie, tego z MK).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lords of the Shadow to jedna z lepszych zręcznościówek poprzedniej generacji, rzekłem. Chociaż pierwsze etapy są właśnie najgorsze i najłatwiej się od nich odbić. Dopiero po zabiciu pierwszego lorda zaczyna się fajna zabawa a kraina śmierci to jedna z najładniej zaprojektowanych lokacji w grach.

 

Also, ograłem wczoraj to demko piętnastego Finala i jestem bardzo pozytywnie nastawiony. Gra poczyniła duże postępy od czasów Duscae demo, zwłaszcza pod względem mechaniki walki. System zmiany broni jest teraz dużo bardziej intuicyjny i przejrzysty, uniki bardziej płynne a kamera w końcu nie głupieje jak zapniemy lock-ona na przeciwniku. Ścieżka dźwiękowa piękna, grafika wciąż robi na mnie wrażenie (i nie odczuwam żeby był nadmiar blurów), chociaż mogliby popracować nad jakimś AA, bo czasami gra wygląda jakby była renderowana w 800x600. Za to animacje pierwsza klasa, włosy, ubrania, to jak postacie się poruszają i walczą, bardzo ładnie to wygląda. Jedyne co mnie martwi to te spadki płynności animacji. Co prawda Square dalej twierdzi że to optymalizują i na premierę będzie git, ale to samo mówili już przy Duscae demo, a tam tych dropów było jakby mniej. Z drugiej strony tutaj dołożono więcej bajerów: fizyka obiektów (te klocki w pokoju dziecinnym bardzo fajnie się wysadzały :P), bardzo sprawnie zrealizowany deszcz itd. Te dropy nie są na tyle częste żeby był to jakiś gamebreaker, no ale jednak czasami irytują.

 

Ogólnie pre-ordera raczej nie będzie bo nauczyłem się unikać kupowania kota w worku, ale kupię na pewno, jedna z ważniejszych premier tego roku, przynajmniej dla mnie :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, PrincessNue said:

Get hajp dedhandhelds&użytkownicy gorszego hardłeru o weebsowych upodobaniach. Się zdziwiłem, bo raczej spodziewałem się jedynie Future Tone na PS4 (chyba coś nawet tutaj wspominałem), albo X tylko na stacjonarkę, ale szczęśliwie Sega to nie Square-Enix i wie gdzie biedaweebsy siedzą. 

Miłego czekania na premierę w Europie. Z drugiej strony to Vita/Ps4, zawsze można zamówić pudełko z USA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, niech XSEED się pospieszy z wydawaniem Xanadu NEXT xD

Gra ma sporo tekstu, ale nie aż tyle co Trails, więc chyba nie powinni zaliczać obsuwów w tej kwestii, co najwyżej widescreen support trzeba dodać. xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...