Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Rankin

League of Legends v.2

Polecane posty

Nat Akali i Jaxa można BARDZO łatwo załatwić 1 vs 1, bo oboje walą cie z bliska. Oczywiście mówię tu na przykładzie Swaina którym zwykle gram. Jednak Wayne nie jestem w stanie zabić bo raz że mam mniejszy zasięg skilli niż ona ataku (niewiele ale jednak) to na dodatek po odpaleniu ulti i nevermove nie jestem w stanie do niej podejść, a jeśli już się uda to zaraz ona zwieje i prędzej ja zdechnę niż ją zabiję. Sam też widziałeś spotlighta jak wygląda gonienie jej...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unikanie ataków Jarvana i ubicie go wyglądało komicznie.

Cytując kabaret Ani mru mru - "Chłyyyt... materkindody". :happy: Mnie osobiście ta scena też rozbawiła, co prawda zmierzyć się z Vayne jeszcze okazji nie miałem, ale mam jakieś dziwne wrażenie, że ta walka skończyłaby się inaczej w niereżyserowanym meczu na żywo. :P Albo ten Jarv był zwyczajnie niekompetentny, ciężko też powiedzieć jak zbudowany - może jakiś geniusz poszedł w pure AD. :huh: Po samym spotlight'cie mam ochotę odłożyć nieco IP na Vayne, poczekam do rotacji z nią w roli głównej i się przekonam z czym to się je.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat speed burst z pasywa plus ulti dostaje tylko i wyłącznie jak jest przodem do przeciwnika. Ogólnie całkiem mocna postać ale w żadnym wypadku nie jest op, ponieważ jak ktoś zauważył małe survi ma (chociaż raczej nie 350 hp) i przy ganku łatwo zginie. Natomiast zasięg ataku po q jest zaskakująco duży, większy raczej niż odległość flasha. Natomiast nie bardzo opłaca się uciekać przed nią ponieważ po odpaleniu ulti pod koniec gry spokojnie może osiągnać 600 movement... a i na początku do najwolniejszych nie należy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crix - to ciekawe, bo jej zasięg ma tylko o 5 range więcej niż Twoje Q, 70 mniej niż E i masę mniej (z 440~) niż W. Zresztą kruki z ulti mają jakieś 700 range zasięgu, so... Yeah.

Jak dotąd moją Nidalee nie miałem najmniejszego problemu vs Vayne - ta może i faktycznie ma masę demejdża, ale survi i cc leżą - Veigar w jednej z gier jednym combosem Q+W+R kładł ową cały czas mając przy tym drastyczny zapas nadbitego dmg.

I łatwe załatwianie Akali 1v1? Jaxa to okay, bo ma niby nieco cooldownu między kolejnymi Q, ale Akali może Cię rolować jak chce przez przynajmniej 3 combosy skilli, a przy braku porządnego roota/stuna może być dość ciężko zwiać.

Zresztą... Rozmawianie o 1v1 w grze drużynowej? Mhm, makes sense.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vayne na pierwszym lvlu ma dokładnie 442 HP bez runek i masteries na hp. To 359 to wartość dla lvla zerowego(0), a przecież zawsze skacze na początku dzięki czemu mamy 1.

@Eiffhelm.

A wiesz, że istnieje coś takiego jak SOLO linia? Wtedy gra się 1v1 przeciwko komuś do pewnego czasu... A zabicie Akali 1v1 to prosta sprawa odpowiednim pickiem, zwłaszcza w ranked, bo w normalach trochę trudniej dobrać counter-pick, jeśli się gra blind pick.

@DOWN

Jeśli grałeś w jakiegokolwiek Gothica, to tam był poziom 0. A podczas startu gry i tak jest animacja "lvl-up" więc łatwo można wywnioskować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up: Dziwne, zawsze jakoś wydawało mi się, że na wiki podają HP już na pierwszym levelu. Wgl co to niby ma być poziom zerowy? :D

Pograłem sobie troszeczkę dzisiaj na polskiej wersji LoLa. Niestety, nasz język pokazuje tutaj swoje częściowe "ubóstwo" językowe. No bo jak dobrze przetłumaczyć takie zwroty jak "Killing spree", "Double/Triple/Quadra/Penta Kill" czy chociażby głupie "Minions"? Brutalizer został przetłumaczony jako "Tłuczek". Gunblade jako jałowe "Miecz-Pistolet Hextech", Hexdrinker - "Pożeracz uroków". Jedyny item, przez który się uśmiechnąłem było "B. F. Sword" przetłumaczone jako "K. W. Miecz". Kto zna rozwinięcie skrótu angielskiego - domyśli się jak rozszyfrować polski. :D

Z postaci - dużo ich nie przetestowałem. Ostatnio gram tylko Renektonem(jest boski). Mając jednak Rumbla do pomocy na lane słyszałem jego beznadziejnie wkurzający śmiech. Mleh.

A propos Renektona: znalazłem w tym wątku lub też na stronie solomid bardzo fajny build dla Renka. buty + 3 potki na start. Potem buty na CDR, Brutalizer, Kindlegem, Phage, Sunfire, Spirit Visage, Frozen Mallet, Ghostblade i(ostatniego itemu nie pamiętałem to wybrałem sam) Atma's Impaler. Problem jest z tym, że Renek jest na tyle dobrym farmerem i na tyle dobrym championem, że czasem nawet już w 45 minucie mam skompletowany cały build. Nie ma co kryć, że nie jest on jakoś bardzo drogi. Sam jakoś nie mogę się zdecydować co opłacałoby się wymienić w naprawdę późnej grze. Może i dobrym pomysłem byłaby zmiana butów na Mercury, ale to jakoś nie wiąże się z dużymi kosztami. Może Spirit Visage? Mam jednak obawy bo z tego co zauważyłem to Renekton BARDZO polega na swoich skillach a co za tym idzie CDR jest mu bardzo potrzebne. Jakieś sugestie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Veigar w jednej z gier jednym combosem Q+W+R kładł ową cały czas mając przy tym drastyczny zapas nadbitego dmg.

Czy ty wiesz co napisałeś? Mówisz o postaci co ma stuna, powtarzam STUNA nie roota i ma kombo co zabija od razu (prawie wszystkich i jeśli ma sporo AP). Tak więc nie ma się co dziwić że ją rozwala bez problemu. Nic ma swoją przemianę przez co może doskakiwać do przeciwnika i na pewno szybciej sie zbliży. Swain niestety stuna nie ma, jeśli więc ją walnę rootem to jeśli gracz wie co robi to walnie mnie strzałem i odrzuci. Reszty możesz się domyślić. Podczas TF można ją rozwalić bo wiadomo jak to jest podczas walk drużyną. Jednak nie powiesz mi że cd ma tak długie że nie jest w stanie utrzymać się z dala od przeciwnika. OP nie jest ale słaba też nie. I nie twierdzę że każdy bohater ma na nią ciężko bo każdym nie grałem, na razie stwierdzam jak to wygląda Swainem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CriX ale Condemn ma wystarczający cd. Wystarczy odrobina taktyki i ubicie jej nie stanowi żadnego problemu. To co powiesz o Nid, która może spamować skokiem (w postaci jaguara), albo Kass z jego ulti. Jak można jej nie ubić Swainem? Przecież ona ma tak mało HP, że nawet Soraka ją zabije. :P

Bardzo dziwny mecz dzisiaj miałem. Grałem Nid, która absolutnie nie wykonywał moich poleceń, sama chodziła po mapie, ja próbuje uciekać, a ona ładuje się pod wrogi turret. Co jakiś czas sama zawracała. Do tego lagi i znikający wrogowie. Nie byłem odosobniony, bo co jakiś czas Vayne i Xin nie mogli się ruszać. Pierwszy raz trafiłem na takie bugi. Mam nadzieję, że to tylko przypadek, a nie wina patcha. Już przy instalowaniu były ogromne problemy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dla czego porównujecie postaci mele z ranged? Nid można zabić bo jak sie nie przemieni to nie odskoczy. Na razie Vayne za mało grałem żeby mieć jakiś sposób ale na dobrą sprawę nie wiem co z nią zrobić. Nevermove ma u mnie większy cd niż ona u siebie Condemn więc unieruchomić jej nie unieruchomię chyba że przeciwnik popełni błąd... Jednak z ulti 1vs 1 nic jej bardzo nie zrobię bo mnie odrzuci i w razie czego odskoczy... jakieś pomysły więc co zrobić? Bo ja nie mam żadnych, prócz nie grania na mid vs niej.

A bugi to masz z winy serwerów i są ostatnimi czasy coraz częstsze więc się przyzwyczajaj bo admini je olewają...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehhh,zawiodłem się na Riot'cie.....

Co chwila wychodzi nowy champ,a naprawienia wielu bugów itp. mają gdzieś bo po co,jeśli lepiej wypuścić kolejnego champa i zgarnąć kase za dzieci kupujące bundle za 10 euro.

Co chwila jakiś dissconect,dzisiaj 2 razy reinstallowałem LoLa bo "Pvp.net (...) przestał działać" a serwery były online.

To jest jakiś żart,ostatnio miałem takiego buga,że przez całą grę na midzie widziałem animację walczącego nunu i nocturne'a która odbyła się 5 min temu... nie wiem z czym to jest związane.

A co do Vayne to na pewno nie jest OP,może i zadaje duży dmg,lecz zabicie jej nie sprawia problemu,przynajmniej dla postaci którymi ja aktualnie gram ( Nasus,Renekton ).

@latas

Moim zdaniem,renekton tak bardzo nie potrzebuje spirit visage,gdyż heal z Q nie jest taki duży a mr i hp nie jest nam tak potrzebne.

Ja renka buduję tak ( no flame pls )

-Doran's Shield

-Butki cdr

-Giants Belt

-Brutalizer

-Sunfire

-Yomuu

-Black Clever

-GA/Frozen Mallet

-Bloodthrister

Oczywiście na koniec sprzedajemy dorana.

Ten build jest niestety drogi,ale już na etapie Ghostblade'a renek jest mocny.

Tutaj masz tylko 30 % cdr ale jak bardzo odczuwasz brak tych 10 % to możesz chodzić co jakiś czas po blue.

Masteries: 21/9/0 lub 9/21/0.

Sam renka mam od niedawna i nadal się z nim bawię,rozegrałem nim około 20 gier więc ten build nie jest w żadnym stopniu profesjonalny,miło jakby ktoś doświadczony w graniu krokodylem się wypowiedział

Survi przy tym buildzie,nie jest zbyt duże,ale jeśli naprawdę go nam brakuje,dostajemy wycisk,to warto złożyć GA lub Malleta wcześniej np. przed Black Clevere'm

@down

Imo best AD carry to ashe i corki.Vayne będzie za tydzień w rotacji pewnie to poczekaj a caitlyn jest teraz.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Cóż, Vayne nie grałem ale wydaje mi się, że ma niezły potencjał, za to Caitlyn to boski dmg i świetne early game. Jeśli szukasz AD Carry, to hmm niby Caitlyn i Vayne są mocne, ale póki co polecam Urgota(harass i dmg), Corkiego(TAAAAAAAKI DMG, blind i wygląd :biggrin: ) i Ashe(slow, slow, stun i ward co 40 sekund), zobaczymy do czasu aż zagram Vayne. Supporta niestety nie polecę, gdyż grywam jedynie Tariciem, ale możesz go spróbować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość RaxusV

Dorans Shield

Ionians

Brutalizer

Sunfire

Youmumu

Black Cleaver

Itemy Sytuacyjne : Banshee, Guardian, Force of Nature, Madred, Frozen Trinity

Masteries 9/21/0

Ww. build tyczy się Renektona na normalną lane.

Buty + 4 hp (czekasz 10 s. po spawnie minionów)

Merc Treads

Heart of Gold

Spirit

Sunfire

Brutalizer

Rand Omen

Youmumu

Guardian

Masteries 0/21/9

Build na solo lane, lekka modyfikacja buildu solo mid. Jednym słowem wymiata, lubię być na początku wyzwanym od noobów, bo nie kupiłem butów na cd. W 40 minucie mam full build.

A i polećcie jeszcze jakiś dobry support ??

Zdecydowanie Taric i Janna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TheReaper - mam kilka zastrzeżeń do tego buildu: po pierwsze - IMO budowanie Renektona pod AD jest trochę bezsensowne. Przeliczniki nie są aż tak dobre jak u np. Lee Sina. Po drugie - nie wmówisz mi, że M. Res. nie jest Renektonowi potrzebne. Właściwie to sam uważam, że mam go w buildzie za mało. Używam glyphów na M.Res./level a i tak oscyluję w okolicach ~120. Dla mnie to ciągle ciutkę mało. Po trzecie - masteries 21/9/0 lub 9/21/0? ocb? Po kiego czorta dawać punkty w Offense? Osobiście uważam, że premie z tego drzewka wynikające są dosyć słabe, a poświęcanie zwiększenia płynącego Expa na rzecz 15% Mag. Pen.(bo uznaję, że właśnie to wybierasz), które jest dla Renka CAŁKOWICIE nieprzydatne bo jego trzy podstawowe skille zadają damage fizyczny, to już strzał w stopę. Dla samego ulti nie opłaca się tego brać. Jeśli bierzesz w masteries Ignite - również uważam, że to zły wybór. Dla Renektona lepszy jest Exhaust(zawsze biorę go w połączeniu z ghostem). W przeciągu tych kilku sekund zadasz znacznie większy damage sam czy też z pomocą drużyny niż zadałbyś go ignitem.

I wg mnie Heal z Q jest całkiem do rzeczy. Na początku pozwala utrzymać się na linii. Wgl Renekton to bardzo dobry solo-laner. Oczywiście trochę gorzej mi to idzie jak przeciwko sobie mam np. 2 ranged lub coś podobnego(Vlad i Gangplank - masakra).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@latas

W offense,mimo wszystko masz te 3 % cd o które głównie mi chodziło,moim zdaniem renekton jest na tyle dobrym farmerem,że ten exp( no niby im więcej tym lepiej ) nie jest mu tak bardzo potrzebny jak choćby takiemu mundo czy innej postaci która nie ma jakiejś świetnej farmy,a te dodatkowe kilka % expa nie da Ci znacznej przewagi,i imo jest gorsze od 3 % redukcji cd.

Nie biorę ignite,daje do m.pen albo ulepszam ghosta żeby uzyskać 8/21/1.

Renekton to nie tank,więc nie wiem po jakiego grzyba Ci więcej niż 120 mr... To i tak dużo w porównany z niektórymi postaciami.

Nabijanie mr i armora zostaw tankowi.

Jak bardzo Cię boli,że masz tak mało mr,to zamień coś na force of nature.

Heal z Q jest do rzeczy? W aktualnej sytuacji nie wiele Ci da... ile heala dostaniesz w early,żeby trzymać lane,30?40? to są śmieszne liczby w porównaniu z tym co było kiedyś.... Dlatego imo nie warto maxować Q jako pierwszy skill,tylko W.

( spójrz tego spotlighta i patrz jak się healuje

) W niektórych momentach z healuję się nawet za 170 +

@down

Tak,dla mnie to mało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Jeżeli dobrze pamiętam to Renekton był nerfnięty chwilę przed wydaniem.

Liczby z heal'a. Czy dla ciebie 30-40 hp to mało powiedzmy na 3 lvl'u? Zakładając, że masz ok. 800hp to heal'ujesz się za 4-5% max hp. To nie jest mało. Dodatkowo heal zwiększa się o 300% jeżeli trafisz tym wrogiego champa. Taka ilość może uratować życie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nevermove ma u mnie większy cd niż ona u siebie Condemn więc unieruchomić jej nie unieruchomię chyba że przeciwnik popełni błąd... Jednak z ulti 1vs 1 nic jej bardzo nie zrobię bo mnie odrzuci i w razie czego odskoczy...

Condemn - 20/18/16/14/12 sek CD

Nevermore - 18/16/14/12/10 sek CD

Wat.

@latas

W offense,mimo wszystko masz te 3 % cd o które głównie mi chodziło,moim zdaniem renekton jest na tyle dobrym farmerem,że ten exp( no niby im więcej tym lepiej ) nie jest mu tak bardzo potrzebny jak choćby takiemu mundo czy innej postaci która nie ma jakiejś świetnej farmy,a te dodatkowe kilka % expa nie da Ci znacznej przewagi,i imo jest gorsze od 3 % redukcji cd.

3%? CD na ulti zmniejszy ci o całe 3,6 sekundy (ze 120...). Na innych skillach jeszcze mniej (Cull the Meek - 0,24 sek). To jest nic, kompletnie nie warte 9ciu punktów w Offense.

A Awareness... Może i 5% to nie jest dużo, ale daje dużą przewagę nad przeciwnikiem na linii - szybszy lvl up. Wbicie chociażby tego 6tego o te paręnaście sekund prędzej daje możliwość zabicia wroga zanim ten będzie mógł odpowiedzieć swoim ulti. Do tego ten talent to absolutne must be dla junglera - dzięki niemu możliwe jest chociażby zdobycie 2giego poziomu po zabiciu małych golemów i ogólnie szybszy jungling. Wg mnie jeden z najlepszych talentów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazję grac kilka razy z Vayne, świetna jest. Bardzo dobrze kontruje tanków i semi-tanków, a takich championów nie ma wielu.

Swoja drogą, co myślicie o moich pomysłach na zwiększenie przydatności Galio, które zamieściłem tutaj?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam Galio i go lubię więc uważam to za bardzo sensowną i przydatną zmianę. W końcu jego ulti nie jest tak potężne jak te od Nunu i Kat a można je tak samo powstrzymać jak ich. Nie mówiąc już o morderczym cooldownie, chyba najdłuższym w grze.

Renekton to nie tank,więc nie wiem po jakiego grzyba Ci więcej niż 120 mr... To i tak dużo w porównany z niektórymi postaciami.

IMO nawet niektórym tankom więcej niż takie 120 rzadko się przydaje. Lepiej wtedy już chyba w co innego zainwestować bo i tak niewiele zyskają na dalszym nabijaniu Armora i MR... No chyba, że to Rammus czy inny Galio który ma z tego bonusy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renekton to jedna z postaci, z którą radze sobie najlepiej i to jest mój punkt widzenia : Renekton to Damage Dealer i składane na niego przedmioty powinny mieć czysto ofensywny charakter, aczkolwiek potrafi on dobrze spełnić rolę tanka jeśli takiego nie ma( Renekton potrafi być bardzo dobrym przykładem carry tanka potrafiącego całą grę pociągnąć na własnych barkach ). Czyli budujemy na niego tankowe itemy tylko wtedy, gdy nie ma innego tanka w drużynie, w przeciwnym wypadku kupujemy itemy AD, Arm Pen.

Masteries jak dla mnie 21/6/3, bo tak jak wspominałem wcześniej, dla mnie Renekton to w pełni ofensywna postać, a takie masteries tylko nam to wspomagają. Co do magic penetratrion w masteries, to faktycznie zgadzam się, że jest to zupełnie bezsensowny wybór przy Renektonie : P

Wgl Renekton to bardzo dobry solo-laner.

To jest genialny solo-laner. Na pewno widnieje w czołówce takich bohaterów ^^

Dlatego imo nie warto maxować Q jako pierwszy skill,tylko W.
Szczerze, to jest różnie z jego umiejętnościami. Na początku każdy był przekonany, że Q powinno się zostawić na sam koniec, gdyż zadaje mniejsze obrażenia niż W i E. Potem natomiast Q stało się umiejętnością, która powinna być musowo maksowana jako pierwsza. Osobiście rozwijam najpierw Q przy okazji dając czasem więcej niż jeden punkt w W a E trzymając na 1 lvl. Grałem z rozwijanymi innymi umiejętnościami i zdecydowanie lepiej gram mi się mając silny Cull the Meek.

Co do mojego builu, to w wersji na damagera wygląda tak : Dorans Blade ( Shield jeśli idę solo ), musowo Giant Belt jako pierwszy przedmiot, Buty CDR/Sunfire w zależności ile w danym momencie mam pieniędzy, Brutalizer, Black Cleaver, Shen/Yomoomu, Trinity, Bloodthrister ( ewentualnie inny ofensywny przedmiot jak np IE czy Atma ). Jeśli gra idzie ciężko a przeciwni magowie bardzo mnie irytują to zamiast Bloodthristera kupuje Force of Nature i wciskam go gdzieś w środek buildu.

W wersji na tanka kupuję standardowe przedmioty : Force of Nature, Sunfire, Aegis, Guardian, butki CDR ( dla Renka zawsze ), Atma ( ewentualnie inny przedmiot z resistami ).

Póki co czekam na jakiś fajny skin albo przecene Galactic Renektona ^^

A i polećcie jeszcze jakiś dobry support ??

Sona jest niczego sobie, oczywiście budowana odpowiednio ( aury, życie, ressisty, debuffy - budowanie ją na AP się nie sprawdza IMO )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was Bracia po raz kolejny.

Pod koniec miesiąca dołączam do klanu, a z tym wiąże się nowy bohater (nie pytajcie dlaczego, po prostu).

Tutaj mam pytanie.

Czy lepiej będzie kupić Nocturna, i wyskillować junglę, czy też Renenktona, i kosić na linii?

Chodzi mi tu o przydatność dla teamu, możliwości oraz ewentualne nerfy, zarówno te przeszłe jak i postać zapewne czekające.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP: Nocture w ostatnim patchu dostał nerfa ( w moim mniemaniu całkiem niezłego) i nie wiem jak zmniejszenie jego damage z Q wpłynęło na jego junglę. Z punktu widzenia drużyny i gry klanowej dowiedz się kto kim gra i czy macie więcej dobrych lanerów czy junglerów. Czynnikiem jest też na jakim ELO gracie i czy jungler jest potrzebny w każdym meczu. Ale przede wszystkim zagraj oboma i zobacz kim ci się lepiej gra :D Od siebie mogę powiedzieć że osobiście brałbym Nocturne ponieważ radzi sobie zarówno na linii jak i w jungli (chociaż tej ostatniej jakoś nigdy nie udało mi się wyskillować żeby mieć super przewagę i same skuteczne ganki) a i jeżeli chodzi o farmę to jak nauczysz się odpowiednio korzystać z pasywa i Q to nigdy nie będzie ci brakować golda. Zawsze jak nim gram to w 30/40 minucie (wcześniej jak jest dużo zabić) mam już full build :D Jeżeli chodzi o TF'y to Nocturne stosuje taktykę hit n' run. Trzeba się trzymać z tyłu i harrasować Duskbringerem czekając na okazję do odpalenia ulti i wyeliminowania wrogiego carry który powinien, nawet jeżeli focus od razu będzie na tobie, paść szybciej od ciebie ponieważ do czasu walk 5 vs. 5 Noc powinien mieć już większość itemów ze swojego buildu. Ale jeżeli dobrze wymierzysz czas użycia ulti a przeciwnicy nie będą wiedzieli w kogo celujesz i się rozproszą, co się często zdarza, bo jego ulti wprowadza panikę szczególnie w czasie tf'a to powinieneś zdążyć uciec bez problemu zanim cię zabiją :P

BTW: Zagrałem Rumblem i muszę przyznać że jest świetny! Jego Q w połączeniu z ulti w TF"ach potrafi zrobić naprawdę duże zamieszanie. A i gonitwa za przeciwnikami nie sprawia problemu dzięki ogromnemu slow'owi z E i speedem z W(niewielkiemu ale nawet te kilka procent przez sekundę robi różnicę pomiędzy życiem i śmiercią).Dzięki temu Rumble trafił na moją listę zakupów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Proszę : Build

Tam jest napisane jak ogarniać kocice na midzie :cat2: Co do itemów :

-Doran's Ring

-Sheen

-Albo Ninja Tabi albo Mercury (Zalezy od ilości AD/AP u wroga

-Guinsoo Rageblade

-Rabadon Deathcap

-Lich Bane

-Guardian Angel

Sprzedajesz Dorana i kupujesz Banshe's Veil/Rylai Crystal Scepter

Masteries to 0-9-21. W def biorę dodge chance, utility standardowo.

Kolejność skili : Na start bierzesz W potem Maksujesz jak naszybciej E Potem Q a W na koniec. Ulti kiedy możesz.

Runy : Ja używam

Mark-MP

Seal-Dodge

Glyph-Mana Regen per lvl

Quint- Flat HP

PS Koniecznie lataj z niebieskim bufem bo na tym buildze nie ma zbyt dużej regeneracji.

@EDIT Zapomniałem o Summoner Spellach :Ghost i Flash.

@DOWN

Co do Q na 1 lvl to się kiedyś nad tym zastanawiałem ale :

Pułapka ma większy dmg w early, jest mniej manożerna, i obniża resisty (jak jesteś na linii z takim Yi to cię będzie po nogach całował) :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...