Skocz do zawartości
Gość kabura

Deus Ex (seria)

Polecane posty

No w pełni się z tym zgadzam (chociaż Roinsons Requiem ukończyłem:) ). Nie twierdzę że gra ma realizmem naśladować OF, ale poziomy trudności mogły by się między sobą różnić czymś więcej, niż wytrzymałością przeciwnika. Pamiętam że w pierwszym DX, easy i hard zmieniał się dość widocznie czas reakcji wrogów. Na easy nawet jeśli zobaczyli skradającego się Dentona, na chwilę zamierali w bezruchu, jakby czekali aż mózg skojarzy co widzą oczy. Za to na hard reagowali natychmiastowo. Czy nie lepiej było by zmienić w HR "ilość" bodźców, wymaganych by zaczęli działać?. Moim zdaniem przyjemną opcją był by swoisty tryb "hardcore", jak w najnowszym Falloucie, który dodawał by elementy lekko modyfikujące rozgrywkę. I to niezależnie od wybranego poziomu trudności. Mogło by to zadowolić zarówno graczy, którym męczyć się nie chce, jak i tych którym uproszczenia przeszkadzają.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie dotyczące Human Revolution. Co o niej sądzicie? Po trailerach wnioskuje, że twórcy troche odbiegli od pierwszych DX'ów.. Mnóstwo broni białej i walki. A gdzie skradanie? Przecież to był główny atut.. Można było przejść grę strzelając ledwie pare razy, i bez przemocy, a jak to będzie z DX3? Ma ktoś pojęcie? I czy DX3 będzie nawiązywać jakoś do zdarzeń z DX i DXIW?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednio nawiązywac na pewno nie, w końcu to prequel. Możemy się spodziewać za to wprowadzenia do poprzednich Deusów. Co do skradania, to jakby go nie było to bez sensu byłoby dawanie np. pistoletu z tłumikiem czy niewidzialności. Ja jestem dobrej myśli, bo trailery klimatem akurat miażdżą. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oficjalnie Eidos twierdzi, że grę da się nie tylko "przestrzelać" i "przeskradać" (jak w oryginalnym DX), ale i "przegadać", do tego oczywiście ułatwiać sobie te drogi hackowaniem. Etap zaprezentowany na GamesCom to potwierdzał, dziennikarze przechodzili go na trzy zupełnie różne sposoby, więc nie widzę powodu, żeby devom nie wierzyć. Trailery to akurat są zrobione na bazie prerenderowanych cutscenek od Square Enix, nie mające wiele wspólnego z gameplayem.

Nowy trailer - no, wreszcie wszystkie piękne sceny w jednym filmiku. ^^ Chociaż nie powodują już takiego szczękopadu jak pół roku temu. Opatrzyły się.

Ktoś się orientuje, czy na VGA będą pokazywać DXHR? Mogliby podać kurczę datę premiery wreszcie...

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż wydaje mi się że coś pokażą, bo w sumie premiera niedługo (na oficialnej stronie wisi "Coming Early 2011"-pytanie czy chodzi o rok fiskalny czy kalendarzowy) poza tym pare gameplay tralerów tez poszło, więc można zakładac, że gra jest co najmniej w fazie Alfa.

A daty premiery dokładnej nie ma... Może to i dobrze, bo przynajmniej nie będzie szoku i złorzeczeń jak coś się przesunie :P Poz tym trzymanie fanów w napięciu to najlepsza metoda marketingowa :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okładka DXHR:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/81MD...aL._AA1500_.jpg

Piękna...

I Augmented Edition:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/81uf...JL._AA1500_.jpg

Ledwie w porządku. Kojarzy mi się z okładką Wiedźmina 2. Portret i nic więcej.

A tak się prezentuje Augmented Edition:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/91Dj...eL._AA1500_.jpg

Trochę skromnie... soundtrack nie jest na osobnej płytce, tylko na bonus discu? : / Jak tak to obawiam się, że go na swoim sprzęcie nie odtworzę... -.-

Ceny na Amazonie: PC/konsole

Normalna - 48$/58$

Augmented - 60$/70$

Czyli Augmented jest marne 12 dolców droższa od normalnej edycji. W takim wypadku pewnie na PC będzie kosztowała koło dwustu, a na konsole ~250... Może się skuszę na to ostatnie, bo DXHR koniecznie chcę mieć w dniu premiery na klocka, a jak już dwie stówy wyłożę, to 5 dych też dorzucę.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach, ta kolorystyka mnie zniewala :) W sumie trochę dziwnie, że dla mnie okładka podstawowej edycji wygląda lepiej, ale... szału nie ma jednak jest solidna robota aczkolwiek ta specjalna edycja jakoś bogata IMO nie jest. Pewnie się w nią nie zaopatrzę, ale na sam tytuł czekam bardzo ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna...

Ach, ta kolorystyka mnie zniewala

Jak tak dalej pójdzie, to co bardziej wrażliwi zaczną ronić łzy szczęścia :P

Moje zdanie w zasadzie nie różni się od tego, jestem totalnie oczarowany udostępnionymi materiałami związanymi z tą grą. Wszystko inne zostało zdegradowane do pozycji "nie wiem, może zagram jak znajdę czas po Deus Ex" ( a w okresie, kiedy ma wyjść np. Dragon Age 2 takie słowa sporo znaczą). Teraz pozostaje mi tylko mały problem do rozwiązania - wybrać pc, czy xbox...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:rage: ffffuuuuuuuuuuuuu...

Nie no, kurde, w takim razie prawdopodobnie do premiery Wiedźmina 2 nie mam w co grać =[

Mam nadzieję, że przynajmniej dłuższy czas oczekiwania zaowocuje świetną optymalizacją, jak najmniejszą ilością błędów i ogólną zaje*****ścią gry.

Na gram.pl dali rozszerzoną wersję wcześniejszego trailera. Mimo, że czuć od niego nieprzyjemny smrodek amerykańskich superprodukcji, to epickości i klimatu odmówić mu nie sposób. Nie mogę się doczekać tej gry jeszcze bardziej niż wcześniej!

Edytowano przez Diex
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko zapewne przesunięcie jest bardziej powodowane chęcią uniknięcia konkurencji, niż dopracowania produktu. Dopracowanie to przy okazji :P

Tak to bywa - masa premier jesienią, więc część wydawców przesuwa na początek kolejnego roku, gdzie wcześniej zaklepali sobie miejsce inni, a potem ci inni przesuwają na drugi, albo trzeci kwartał. I koło się kręci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem... Deus Ex to akurat bardzo mocna marka, o kultowym statusie. Może minęło 10 lat od premiery pierwszej części, ale wystarczył jeden minutowy teaser w marcu, a gra już była na ustach wszystkich. Trudno tu mówić o bezpośredniej konkurencji z jakimkolwiek rolplejem czy shooterem, bo od każdego DXHR jest grą w założeniach inną.

Myślę, że raczej Eidos/Square Enix zdają sobie sprawę z OGROMNYCH oczekiwań graczy (ja mam nadzieję na jedną z najlepszych gier generacji, nic poniżej znakomitej gry wartej mocnej "dziewiątki" mnie nie zadowoli) i próbują dopracować produkt tak mocno, jak to tylko możliwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesunięcie premiery... powód jest IMO mało ważny, bo czy w ostateczności chodzi o marketing czy dopracowanie gry - a wolę to drugie - to oczekuję tylko jednego :D - dostanie w swe łapska hicioru, który po prostu pozamiata mną i konkurencją na lewo i prawo. Są ogromne oczekiwania i mam nadzieję, że sprostają nim jak najlepiej ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.moddb.com/games/deus-ex-3/news/...meplay-trailers

Halo, co tu tak cicho gdy tam na zewnątrz Square Enix szykuje nam hit? ;] W zalinkowanym tekście jest parę trailerów, ale polecam ten pierwszy... może nie jest nowy, to poprawcie mnie, ale ja widziałem go pierwszy raz - pokazuje więcej możliwości walki (nawalanie wręcz wygląda świetnie ^^), dodatkowe pukawki i jeszcze trochę Szanghaju a także... możliwe, że jednego z głównym antagonistów :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cicho jak cicho, wielu młodszych (stażem) graczy po prostu nigdy nie grało w Deus Eksa (albo, co gorsza, miało styczność tylko z Invisible War) i niespecjalnie czuje się na siłach wypowiadać w tym temacie. O grze jest głośno i na pewno po premierze kilkadziesiąt stron tematowi przybędzie. : )

Swoją drogą, ktoś tam wyżej narzekał, że w DXHR Adam widzi przez ściany za pomocą augów, podczas gdy Denton w oryginalnym DX nie miał takiej możliwości, a przecież technologia powinna pójść do przodu. No okej, tylko że nanoaugmentacje w pierwszym DX były w fazie prototypów, a w DXHR normalne augmentacje są już (chyba?) w bardziej zaawansowanej fazie... więc to, że Adam poprzez mechaniczne augi może zyskać potężniejsze moce niż JC poprzez nanoaugi nie jest takie znowu nielogiczne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za każdym razem gdy widzę materiały dotyczące HR wstrzymuję oddech. Niepokoi mnie, że dziewięćdziesiąt procent tego co Enix pokazało, to świszczące w powietrzu pociski, i widowiskowe "sekwencje" walki wręcz. Rozumiem że filmy reklamowe muszą przede wszystkim przyciągać uwagę, ale mam nadzieję że nie będzie to bardziej "action", niż rpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cicho jak cicho, wielu młodszych (stażem) graczy po prostu nigdy nie grało w Deus Eksa (albo, co gorsza, miało styczność tylko z Invisible War)
Cóż, za gracza starej daty się nie uważam, ale z pierwszą częścią miałem do czynienia w wieku, w którym jeszcze wszelkich niuansów a także tej otoczki świata nie załapałem do końca, ale w jakimś sensie tytuł wbił mi się w pamięć dlatego po części z tego powodu czekam na sequel, który liczę, że mnie zmiecie wykonaniem :)

Rozumiem że filmy reklamowe muszą przede wszystkim przyciągać uwagę, ale mam nadzieję że nie będzie to bardziej "action", niż rpg
Jak dla mnie to RPG może zawierać w sobie akcję. Wedle obietnic twórców całą grę można będzie przestrzelać, przegadać albo przekraść :P Niemniej zachowam pewien pesymizm i powiem, że pewnie trafi się moment gdzie rozwałka musi być, ale... trailery może i mają akcję, ale pokazują też różne opcje przechodzenia (a w każdym razie ja oprócz tej pokazywanej wyobrażam sobie także inne - jak widać ekran możliwych ulepszeń dla Adama to IMO możliwych dróg będzie sporo :D). Poza tym na prezentacji pokazano trzy możliwości przejścia tego samego etapu ;]
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie chce się za bardzo napalać na nowego Deus Exa, żeby potem się nie zawieść. Square Enix popełniło ostatnio parę bubli (Final Fantasy MMO chociażby), trailery wychodzą im genialnie, gameplay też wypadł ciekawie... Ale to trzeba zobaczyć w akcji. Jeżeli rzeczywiście będę mógł przejść grę "po swojemu", tzn. skupiając się niemal wyłącznie na hakowaniu, skradaniu się i perswazji, to będzie świetnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, ktoś tam wyżej narzekał, że w DXHR Adam widzi przez ściany za pomocą augów, podczas gdy Denton w oryginalnym DX nie miał takiej możliwości, a przecież technologia powinna pójść do przodu. No okej, tylko że nanoaugmentacje w pierwszym DX były w fazie prototypów, a w DXHR normalne augmentacje są już (chyba?) w bardziej zaawansowanej fazie... więc to, że Adam poprzez mechaniczne augi może zyskać potężniejsze moce niż JC poprzez nanoaugi nie jest takie znowu nielogiczne.

W pierwszym Deusie nanoaugi były w fazie prototypów(jedynie Paul i JC je mieli, jak się nie myle) więc technologia była jeszcze niedoskonała. Poza tym mechaugi są dużo bardziej inwazyjną techniką wspomagania człowieka. Można więc posiłkować się teorią o piętnie widocznym i ukrytym. Posiadacze mechaugów byli napiętnowani i borykali się z skutkami ubocznymi(

widać to kiedy Walter Simons rozmawia z lekarzem w kwaterze UNATCO

). Wprowadzenie nanoaugów było koniecznością....

To taka moja mała teoria, mogłem coś pominąć lub o czymś zapomnieć :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie - w pierwszym DE Denton miał możliwość widzenia przez przeszkody, ale nie z taką dowolnością jak na trailerach HR.

Rozumiem że filmy reklamowe muszą przede wszystkim przyciągać uwagę, ale mam nadzieję że nie będzie to bardziej "action", niż rpg

Nie wiem jak to jest z IW, bo

pod koniec DE wprowadziłem ludzkość w Nową Ciemną Erę

i nie chciałem sobie psuć ciągłości fabularnej (a poza tym z opinii o grze wnoszę, że wiele nie straciłem) ale pierwsze DE to jest właśnie w zależności od stylu gry skradanką/grą akcji ze śladowymi elementami RPG. Znakiem rozpoznawczym DE jest raczej ogromna ilość możliwości osiągnięcia podanego celu i nie wiadomo jak to z tym będzie w HR. Bo na trailerach raczej ciężko pokazać nieliniowość rozgrywki. Przypomnij sobie, że jeśli taki styl gry Ci odpowiadał, to pierwszy Deus Ex mógł być i nudną strzelanką :) Inna sprawa, że chyba mało kto tak grał i mam nadzieję, że i w "trójce" będzie można tego uniknąć.

Edytowano przez Diex
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze prezentacje samej rozgrywki (GamesCom) sugerują wręcz rozbudowanie gry o następną drogę, tzn. gadaną. Pytanie oczywiście, czy pojawi się wszędzie i czy lokacje będą miały taką rewelacyjną, otwartą konstrukcję jak w DX, gdzie faktycznie eksplorację można było dostosować do swojego stylu gry. Trailerami bym się nie sugerował, bo to fragmenty cut scenek.

Dotychczasowe informacje DXHR nastawiły mnie entuzjastycznie i b. optymistycznie. Z drugiej strony, jak nowy Deus zawiedzie, to to będzie dla mnie jedno z największych rozczarować w historii branży.

Osobiście nie chce się za bardzo napalać na nowego Deus Exa, żeby potem się nie zawieść. Square Enix popełniło ostatnio parę bubli (Final Fantasy MMO chociażby)

Square Enix to tylko wydawca, tworzenie nowego Deusa leży w rękach studia deweloperskiego Eidos, które de facto nie jest odpowiedzialne dotychczas za nic poza jakimś tam symulatorem. Wcześniej Eidos to był wydawca.

Czyli to w sumie debiutanci robią.

Zresztą "kwadratowi" wcale nie samymi bublami żyją. Trzynasty Final może nie jest arcydziełem, ale to bardzo fajna gra, zresztą cała Fabula Nova Crystalis zapowiada się miodnie (aż żałuję że nie mam PSP do Agito... bo jeśli idzie o Versusa to cały czas trzymam kciuki za wersję X360).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...