Jump to content

ChillX

Forumowicze
  • Content Count

    868
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About ChillX

  • Rank
    Elf

Informacje profilowe

  • Płeć
    Array
  1. Po dekodowaniu z kodu szesnastkowego jest Seria gi?W"÷WFg&öçBw&?wadzi³a zupe³nie???ë??¶?Îbr?rach strategiczn??6?â?÷w?7G?Â?alki, wykonanie,?7?7?V;6÷v?Îb? co istotne pozi?ö?G'VF???6?&÷?grywki, to w³a?n??R6V6??FV?6W?ii. Fix: Inny dekoder i mamy Seria gier Outfront wprowadzi³a zupe³nie inn¹ jako?? w grach strategicznych. Nowy styl walki, wykonanie, szczegó³owo?? i co istotne poziom trudno?ci rozgrywki, to w³a?nie cechy tej serii. Strzelam Outfront.
  2. Coś słabo z tą wiedzą, skoro Valve zaprzeczyło, że będą "fale" kluczy. Mówili za to o zmianie podejścia, jak najszybszym otworzeniu się i dodawaniu zawartości wtedy, i to właśnie może być tego oznaka.
  3. A odwiedzałeś może bloga Bethesdy? Tam wytłumaczyli całą tradycję i zasady przeprowadzania speedrunów na grach swojej produkcji. To był speedrun i do tego poprowadzony przez ludzi znających grę od podszewki.
  4. A przeczekałeś napisy końcowe? "Delikatna" zmiania spojrzenia na jedną z postaci.
  5. Inna ciekawostka, kraina naprawdę nazywa się Skyberia. Czego to ludzie nie wymyślą Osobiście jak dla mnie obszar wygląda podobnie w kwestii rozmiaru, tylko taki dziwny jest rzut tej mapy.
  6. Naprawdę? Games for Windows to nie Games for Windows Live. To pierwsze oznacza po prostu, że gra jest na winde, sporo opakowań to ma dziś. A Live... On ma nawet logo inne http://gamezilla.komputerswiat.pl/sites/de...indows-LIVE.jpg
  7. Źródło? Bo jak na razie to wszyscy mówią jedynie o Steamworks, np. taki PCGamer. GfW=/=GfWL. Edit: Wybaczcie, wygłupiłem się, powinienem był od razu dać to. Skąd w ogóle wytrzasnąłeś to info?
  8. Misja ta aktywuje się sama podczas drugiej wizyty w Heng-Sha, konkretniej . Co ciekawe, grę kupiłem po premierze, ale sklep miał na stanie egzemplarze z tym DLC, szkoda było nie skorzystać .
  9. Naprawiaj swój błąd, gdyż przecena 50% zacną jest. Wyszło także w końcu DLC to nieszczęsne. Zrobione jest bardzo, bardzo dobrze. Jest dość wymagające, powiedziałbym, że najbardziej ze wszystkich rzeczy, jakie w Portalach widziałem. No i ta fabuła.
  10. Tak! Ta gra jest genialna, a za nieco ponad dyszkę to już kosmos. Idealna dla lubiących roguelike'i, przyjazna (na ile tylko ten typ gry może być) dla nowego gracza. Nie da się zliczyć chyba nawiązań i żartów, tak w grze, jak i na blogu czy achievementach. Przykład? 'I've never asked for this' - Załóż dwa Clockwork Limb i Clockwork Bolt Thrower. Co do jednego tylko się nie zgodzę, gra NIE JEST nieuczciwa. Ona po prostu nie wybacza błędów i braku myślenia przez gracza. Takie "o wejdę sobie do następnego pokoju z 1/3 życia, co może mi się stać" najczęściej kończy się w monster zoo, pokoju wypełnionym po brzegi potworami (tak zwykle ~100 osobników), albo "napiję się wody z tej fontanny, co może mi się stać", no w sumie to nic oprócz wypalenia przewodu pokarmowego przez kwas. Gra ma też wspaniale ręcznie rysowaną grafikę, animacje bohatera (poczekajcie tak z 30s nic nie robiąc) są mistrzowskie, zresztą jak sam jego wygląd. Do tego na razie wyszedł jeden 'Content Patch', ale zapowiedziane są następne i to nie w stylu "nowa brwioperuka'. Warto.
  11. Też byłbym za utworzeniem takiego tematu. Często zdarzają się perełki, a tematu ni ma jak założyć, bo nie znajdą się 3 osoby, mimo że gra z pewnością przyciągnęłaby ludzi.
  12. Tak, alarmy są w sumie wcale nie takie znowu częste. Ważne, żeby dostać bonus 'Smooth Operator'.
  13. Mała uwaga co do alarmów - liczą się tylko i wyłącznie kamery i alarmy uruchamiane "z ręki". Kamera oczywiście na żółto może być. Ale jest mała uwaga - jeżeli załadujemy grę od razu po rozpoczęciu alarmu, to alarm "przeniesie się" i mimo iż go nie zobaczymy (można go usłyszeć za to), to nie dostaniemy bonusa 'Smooth Operator', który jest warunkiem otrzymania acziwa. Należy podobno wyjść do menu głównego i dopiero wtedy załadować.
×
×
  • Create New...