Pan_Crowley Napisano Grudzień 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 16, 2008 Ta... z tym Porsche to była niezła kicha. Szkoda, że nie pociągnęli tego dalej. A czy ludzie z EA uczą się na błedach czy nie, to nie taka prosta sprawa. Gdyby się nie uczyli, to już dawno skończyliby jak, nie przymierzając, Looking Glass. Niestety świat jest brutalny i chodzi o zysk a nie o sztukę dla sztuki. Elektronicy potrafią zrobić badziew i zarobić na nim dużo więcej niż niejedna firma na genialnym tytule. Umieją to sprzedać i już. Zresztą jak zwykle popyt rodzi podaż. Raz, że kiepskie, sztampowe gry sprzedają siębardzo dobrze, jeśli odpowiednio je zareklamować. Dwa, że w gry ambitne, trudne i w ogóle te "lepsze" gra tylko banda zapaleńców, a jak się jeszcze doliczy straty z piractwa, to wychodzi się głeboko pod krechą i żegnaj okrutny świecie. Dziś prawdziwą kasę trzepie się na grach, które przeciętny zjadacz suszi albo hamburgerów odpali sobie w przerwie meczu i zdąży przejść ze dwie misje z doskoku. A tak wracając do tematu, cieszę się, że mam za słaby sprzęt na tego nowego NFSa. Przynajmniej nie będę złorzeczył. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Grudzień 16, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 16, 2008 To jednak nie koniec ciekawych informacji. Według informatora istnieje szansa, że jedną z kolejnych części NfS zaprojektuje studio Criterion Games, znane szerszej publiczności z cyklu Burnout. Gra miałaby powstać w oparciu o silnik, który znalazł zastosowanie w ostatniej odsłonie noszącej podtytuł Paradise. O tym, czy powyższe plotki mają w sobie choć ziarnko prawdy dowiemy się zapewne już niebawem. Jeśli to okaże się prawdą to możemy spodziewać się NAPRAWDĘ niezłego NFS'a, ze świetnym systemem zniszczeń, miastem i ogólną koncepcją na grę. Zresztą kto grał w Burnout'a Paradise ten wie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2008 Ja nie grałem a wiem. Z niecierpliwością czekam na Burnouta P. Niestety szczerze wątpię by ta informacja była prawdziwa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shiv Napisano Grudzień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 17, 2008 A ja powiem, że ciągnięcie dyskusji czy nowe NFSy są gorsze czy nie i czy EA dba o klientów nie mają sensu Bo ogólnie nowe NFSy są takie... no nijakie Pograjcie w dwie najlepsze części - NFS II i NFS III, to poczujecie oldschoolowy klimat. Ja się na nim wychowałem Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Professor00179 Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 (edytowany) To jednak nie koniec ciekawych informacji. Według informatora istnieje szansa, że jedną z kolejnych części NfS zaprojektuje studio Criterion Games, znane szerszej publiczności z cyklu Burnout. Gra miałaby powstać w oparciu o silnik, który znalazł zastosowanie w ostatniej odsłonie noszącej podtytuł Paradise. O tym, czy powyższe plotki mają w sobie choć ziarnko prawdy dowiemy się zapewne już niebawem. Jeśli to okaże się prawdą to możemy spodziewać się NAPRAWDĘ niezłego NFS'a, ze świetnym systemem zniszczeń, miastem i ogólną koncepcją na grę. Zresztą kto grał w Burnout'a Paradise ten wie. To, że kolejnego NFS robi studio odpowiadające za Burnout i wykorzystuje engine z Paradise nie znaczy, że w grze pojawi sie model zniszczeń. Ciekawi mnie jednak jak ma wyglądac przyszły NFS jeśli naprawdę ktoś inny zaczął nad nim pracowac. EDIT: Od siebie dodam, że jak EA robi gry, które są słabe, ale dobrze się sprzedają (z różnych względów) to powinni zrobic NFS:Posrshe2k9. Ludzie, którzy pamiętają starego porshe kupowaliby w ciemno i to jak słaba jest ta gra nawet by do nich nie dotarło.xD Chociaż ci którzy pamiętają Carbona,PS lub UC nigdy by go nie kupili. Edytowano Grudzień 20, 2008 przez Professor00179 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 Jedno jest pewne, różnice będą horrendalne( chyba, że stwór nas zawiedzie),spodziewajmy się bardzo burnoutowego NFS'a, albo nfs'owego Burnouta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 (edytowany) To, że kolejnego NFS robi studio odpowiadające za Burnout i wykorzystuje engine z Paradise nie znaczy, że w grze pojawi sie model zniszczeń. Ciekawi mnie jednak jak ma wyglądac przyszły NFS jeśli naprawdę ktoś inny zaczął nad nim pracowac. Model zniszczeń jest już od dwóch ostatnich części (ProStreet i Unercover, nie liczę High Stakes), więc pozbawienie przyszłej odsłony (oczywiście o ile wyjdzie) byłoby błędem. Nawet jeśli miałby być taki jak w Burnoucie to i tak byłby lepszy od tego, który jest we wspomnianych przeze mnie częściach. Edytowano Grudzień 20, 2008 przez alien0406 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 Jakto nawet?? Przecież model zniszczeń w BP jest obłędnie genialny ze wskaźnikiem na shizoidalny ( ), każdy nfs( i wiele wiele nawet nowych gier) może mu go zazdrościć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 Chociaż ci którzy pamiętają Carbona,PS lub UC nigdy by go nie kupili. Kupiliby, bo oni każdego nowego nfs'a kupują w ciemno. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 (edytowany) Jakto nawet?? Przecież model zniszczeń w BP jest obłędnie genialny ze wskaźnikiem na shizoidalny ( ), każdy nfs( i wiele wiele nawet nowych gier) może mu go zazdrościć. Popieram. Sam gram trochę w Paradise i mogę powiedzieć, że model zniszczeń w tej grze jest po prostu wymasterowany jak to tylko możliwe. Jeśli w następnej części będzie jeszcze lepszy, to chyba nazwiemy go "nadrealistycznym". Edytowano Grudzień 20, 2008 przez zoldator Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Grudzień 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 20, 2008 (edytowany) Wcale nie miałem na myśli, że model zniszczeń z Burnouta jest zły (cały czas mam na myśli Paradise). Zgadzam się, że jest świetny, chociaż czasami zdarzały się drobne błędy, na szczęście bardzo mało. I auto po wyścigach pozostawało zniszczone i dopóki nie skierowało się go do naprawy. Niestety Undercover wypada przy tym blado. Po wygranym wyścigu samochód automatycznie powracał do stanu fabrycznego jak za dotknięciem magicznej różdżki. Edytowano Grudzień 20, 2008 przez alien0406 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2008 (edytowany) No niestety była to bolączka MW i maKarona, nawet po strasznie ostrym wyścigu przy dużym zagęszczeniu ruchu te wszystkie( pożal się boże) obdrapania i popękane szyby znikały w kolejnym wyścigu, czy szopie bądć save hausie. ( mihihi kaleczenie angielskiego to fajna sprawa) Edytowano Grudzień 21, 2008 przez mrowczak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boromir_blitz Napisano Grudzień 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2008 Najnowszą odsłonę NFSa pokazał mi kumpel na swoim laptopie. Pograłem, pojeździłem, pobawiłem się, wstałem i zapomniałem. Nie miałem ochoty wrócić. Ot kolejny NFS z lepszą grafiką, nowymi wozami i trybami, a zmian w gameplay'u żadnych. Przestało mnie to bawić przy Most Wanted. Chociaż do pościgania się od czasu do czasu może się nadać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@TH3V Napisano Grudzień 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2008 Powiem szczerze, im dluzej siedze przy nowym nfs tym bardziej ryje mi to banie xD Tak durnej gry nie widziałem... Co ćpal twórca? Nie wiem ale nic dobrego ; / Wszystko spoko ,ale chocby misja z Turbo jazda czy jakos tak, "odrzutowa jazda", spoko dowiesc auto do hotelu w 4 minuty, ok nie ma sprawy, policja, ok, 5 poziom - ok, helikopter ok, wszystko d asie zgubic, ale do tego nie zniszczyc tego auta? ; D LOL, ale ok przeżyje, jednak jeep pędzący 3000 na godzine, wywołuje u mnie wielki brecht, bez jaj ale ... JAK! ? xD Do tego problemy z grafika, bez jaj ze oni mi beda mowic jakie stery mam miec zainstalowane, nVIDIA nie robi roznych sterow od wersji 17X.XX do 18X.XX a jednak tworcy twierdza ze tak ;/ CO do modelu zniszczeń, nifdy go w nfs nie bedzie bo tworcy aut by sie nie zgodzili na to ;] Aby ich auto stawało w płomieniach. No i, nfs to nie skoki, a ja tu lambo latalem juz po paręnaście metrow ;/ Wiec albo jak juz robic gre "no fizyka, co to takiego" to do konca a nie fruwające auta ;( Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v1r00z Napisano Grudzień 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 21, 2008 Studio Black Box zamknięte. Czy to oznacza koniec NFS'ów ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zoldator Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Jak dla mnie oznacza to jedno z dwóch: 1) seria NfS umarła na zawsze (po dwóch ostatnich częściach to można nawet krzyknąć "Huraaaa!" i póść pykać w Test Drive Unlimited albo Gran Turismo), 2) zajmię się nią nowe studio (jak np. wspomniany Criterion) i może coś z tego wyjdzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v1r00z Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 No mam nadzieję, bo począwszy od Underground 2, pomijając tylko Carbona kupowałem wszystkie części serii Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orlando524 Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Most Wanted było genialne i grałem we wszystkie części NFS, do MW. Gdy zagrałem w Carbona... ;// Seria umarła wraz z tym niedorozwiniętym dzieciątkiem od EA... I nie grałem od tamtej pory ani w Pro Street ani w Undercover... Poprostu straciłem zaufanie do EA... A szkoda, bo jeśli jednak uda się ekipie zrobić np. Most Wanted 2, z tymi samym,i pomysłami i klimatem, to będzie fajnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Coś na temat rzekomej śmierci BB, oraz śmierci nfs'ów. Info różni się nieco od tego na temat przejęcia nfs przez Criterion, pożyjemy zobaczymy, może choć raz nowy nfs nie będzie oznaczał nowej klapy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 A BB nie robiło tylko ostatniego NFS'a? Z drugiej strony jeśli informacja o przejęciu serii przez Criterion Games okaże się fałszywa, może też świadczyć (to tylko moje domysły), że EA stawia na serię Burnout. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrowczak Napisano Grudzień 22, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 22, 2008 Nawet bym się nie zdziwił gdyby tak było. BP przyniósł większe zyski niż 2 wcześniejsze nfs'y. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
v1r00z Napisano Grudzień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2008 A to wszystko przez tych pier@#$%^&* piratów ;/ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Grudzień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2008 A to wszystko przez tych pier@#$%^&* piratów ;/ Tja, żeby wszystko było takie łatwe... ludzie nie kupowali najnowszych NFSów bo panowie je robiące odwalili po prostu fuszerkę i wypuszczali buble żądając za nie kasy... dobrze, że zamknęli studio Black Box. EA pewnie nie poszło po rozum do głowy tylko zobaczyła w księgowości, że zyski z tej serii lecą na łeb na szyję :lol: Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alien0406 Napisano Grudzień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2008 (edytowany) Gdyby to była prawda to wiele kontynuacji gier nie ujrzałoby światła dziennego. Niestety panowie z EA poszli na łatwiznę i łatwy zysk. Do sprzedaży szły praktycznie te same gry z lekkimi zmianami kosmetycznymi. Niestety NFS to nie Simsy, które w ciemno kupią mamy każdej nastolatce bo gra jest fajna, w przypadku gry wyścigowej trzeba czegoś więcej, a nie tylko coraz ładniejszej oprawy. Edytowano Grudzień 23, 2008 przez alien0406 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eddy1 Napisano Grudzień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 23, 2008 No EA to w ogóle leci sobie w kulki z graczami.Nie skupiają się na samej grze tylko poprawiają grafikę, i jakieś drobne zmiany i gra idzie do sprzedaży.I zgadzam się niektórzy na punkcie Simsów dostają jakichś omamów.Moim pierwszym NFS był Most wanted gra mnie oszołomiła swoim klimatem, potem zagrałem w carbona i poprzestałem z NFS-dami. Brakowało mi tego czegoś co dodawało magii MW. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...